Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

buginen mutta kannattava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
D

Diamond-Dog

Guest
eli kyseessä on Star Wars: Rogue Squadron II.
olen kuullut että peli on aika buginen kaatuilee ja fps pudotuksia.. mutta onko peli silti täyden hinnan arvonen? itse en omista kyseistä peliä ja pelottaa ostaa jos se kusee noitten bugien takia paljonkin.. eli mitäs mieltä kyseisen pelin omistajat ovat?

tulis jo Star Wars: Bounty hunter & Clone wars noita odotan erittäin paljon. harmi vain tuo muutaman kuukauden odotus aika tässä :(

juu olen kyllä katellut sitä.. oishan tätä voinut sielläkin kysyä mutta laiton tämän kuitenkin... eli onko peli bugeista huolimatta täyden hinnan arvonen?

Kyllä se on ihan täyden hinnan arvoinen. Itsellä peli on yhdesti jumittunut ja yhdesti FPS:t tippunut mutta ei mitään sen suurempaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Lyhyesti, on.
Mä en ole kärsinyt bugeista ollenkaan.

Samoin. Ei ole vielä kertaakaan bugaillut ja peliä tullut aika reilusti pelailtua. Fps on kerran pari laskenut, mutta siinä se.

Noita bugeja on suuresti liioiteltu, ei siinä mitään pahoja vikoja ole. Itsellä kerran tippunut framerate harjoitustehtävässä, muuten toiminut täydellisesti. Osta pois, on varmasti hintansa väärti!

Kuten kaikki muut ovat jo sanoneet, bugit eivät häiritse yhtään. Peli on yksi Gamecuben parhaimpia tällä hetkellä, joten kannattaa hankkia.

Liioittelua ne pari hikistä bugia. Enemmän löytyy puolista peleistä mitä on julkaistu, esimerkikis xboxin Halosta. fps ei todellakaan putoile, se on vain puolitettu joihinkin tehtäviin. Tuskin huomaat eroa. Puolitus tarkoittaa että se on 30fps, mikä on esim. PS2-peleissä yleensä maksimi.

Kannattaa ostaa. Itsellänni on kyllä bugittanut parikertaa hothin taistossa mutta ei mitään ihmeempiä

Ei minua ainakaan ole haitannut. Kerran on fps tippunut harjotustehtävässä. Toihan on ihan paisuteltu ongelmaksi asti :) mitä se ei minulla ainakaan missään nimessä ole ollut.

Samaa laulua täältä. Kertaakaan ei ole kaatunut tms. mutta Bespin -tehtävässä framerate kerran putosi aika alas, noin 10 sekunnin ajaksi. Sitten taas korjaantu. Ja olen pelannut kyllä aikasen paljon...

Tämän pelin frameraten tippumisesta on annettu yllättävän paljon meteliä... Kyllä joku xboxinkin Halo napsuu välillä niin pahasti että hyhhyh... Mutta eihän sitä kukaan uskalla myöntää... :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Tämän pelin frameraten tippumisesta on annettu yllättävän paljon meteliä... Kyllä joku xboxinkin Halo napsuu välillä niin pahasti että hyhhyh... Mutta eihän sitä kukaan uskalla myöntää... :rolleyes:

Ei tietenkään. Kukaan ei ole niin hölmö, että haluaisi Bill Gatesin suolakaivoksiin orjaksi ;)

Lols... no orjaksi ei lähdetä minnekään. Mutta toisaalta, minulla ei ole koskaan hidastunut Halo, joten missäköhän vika? Toisilla hidastuu Rogue Leader ja toisilla Halo. Ja useimmiten nämä on juuri vastakkaisen koneen pelaajia, jotka tätä väittää. Hmm, perin epäilyttävää :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Toisilla hidastuu Rogue Leader ja toisilla Halo. Ja useimmiten nämä on juuri vastakkaisen koneen pelaajia, jotka tätä väittää. Hmm, perin epäilyttävää

Emmä vaan tiiä, mutta Halo jumittuu aina kun mä saan edes ohjaimen käteen, kun taas Cube toimii kun unelma!!!11
:p ;) :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Lols... no orjaksi ei lähdetä minnekään. Mutta toisaalta, minulla ei ole koskaan hidastunut Halo, joten missäköhän vika? Toisilla hidastuu Rogue Leader ja toisilla Halo. Ja useimmiten nämä on juuri vastakkaisen koneen pelaajia, jotka tätä väittää. Hmm, perin epäilyttävää :)

Moninpelissä Halo käsähtää kyllä ihan kaikilla käsiin. Framerate paukku tosi rankasti, ei sitä pystynyt pelaamaan.

RS on todellakin kerran noin 10 - 15 sekunniksi hidastunut ihan oudosti. Sitten lähti taas hyrräämään...

Ja se Cloud City on aikasen hidas, jotain 30 framea.

Kummatkin on hyviä pelejä, mutta enemmän minua on häirinnyt Rogue Leaderin muutamat tilttailut ja satunnaiset framerate ongelmat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Moninpelissä Halo käsähtää kyllä ihan kaikilla käsiin. Framerate paukku tosi rankasti, ei sitä pystynyt pelaamaan.

RS on todellakin kerran noin 10 - 15 sekunniksi hidastunut ihan oudosti. Sitten lähti taas hyrräämään...

Ja se Cloud City on aikasen hidas, jotain 30 framea.

Saattaapi olla että se tekee sitä tietyissä kentissä. Kaverini kerran ilmoitti kahden pelaajan co-opin hidastuvan kahdessa kentässä molemmissa yhdessä kohdassa noin 10-15 framella noin 10 sekunniksi, missä ajassa siis sai tapettua suurimmat vihollislaumat pois. Sitten peli taas rullasi kuin unelma.

Myös neljän hengen jaetun kuvan moninpelissä se saattaa hidastua, en tiedä kun en ole kokeillut mutta ainakaan kahden hengen moninpeli ei hidastu missään kentässä.

Ja eiköhän tuo tullut tuosta edellisestä viestistä selväksi, että nämä "hirveät" hidastumiset on useimmiten liioiteltuja ihan joka koneella.

Ylös Bottom