Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bulletstorm [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

OT: Miksi jonkun pitää jäädä jonkun jalkoihin? Esim. viime keväänä nähjättiin Alan Waken ja RDR:n välillä, kovimmat lyttäsi RDR:n ison pelialueen ja tylsän ratsastuksen takia (:rolleyes:), ja taas toisinpäin Alania fikkarihomoksi. Molemmat tais osoittautua ihan jees-peleiksi.

Duke ja Bulletstorm ovat genreltään, julkaisuajoiltaan ja tyyleiltään, varsinkin humoristisesti, sen verta lähellä toisiaan, ettei vertailua oikein voi välttää. Eihän se Bulletstormista mitenkään huonompaa peliä itsessään tee vaikka osoittautuisikin vertailussa toista huonommaksi, mutta pahasti jäi Medal of Honorkin viime syksynä CoD'n alle (joista ensimmäinen imo oli jopa viihdyttävempi).

Odotan siis tällä hetkellä Bulletin olevan mainio julkaisu, mutta kiinnostusmittari ei demonkaan jälkeen ole samalla tasolla kuin Duken kanssa pelkillä trailereilla.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Duke ja Bulletstorm ovat genreltään, julkaisuajoiltaan ja tyyleiltään, varsinkin humoristisesti, sen verta lähellä toisiaan, ettei vertailua oikein voi välttää. Eihän se Bulletstormista mitenkään huonompaa peliä itsessään tee vaikka osoittautuisikin vertailussa toista huonommaksi, mutta pahasti jäi Medal of Honorkin viime syksynä CoD'n alle (joista ensimmäinen imo oli jopa viihdyttävempi).

Odotan siis tällä hetkellä Bulletin olevan mainio julkaisu, mutta kiinnostusmittari ei demonkaan jälkeen ole samalla tasolla kuin Duken kanssa pelkillä trailereilla.

Meinasin lähinnä vertailun täyttä turhuutta kuvaillulla "liiallisella äijäilyllä". Bulletstormi on siinä liikaa väitetyn mukaan, muttei Duke kuseskelujensa kanssa? :D Ja onhan kolme kuukautta pirun pitkä aika julkkarien välillä, jos tämä julkaistaan kuukauden päästä jo. Ja mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmuus, että Duke julkaistaisiin ylipäätään mainittuna toukokuun auvoisena päivämääränä.

Eiköhän tämä tule tekemään borderlandsit, kunhan ei ihan pää kuljeta siellä pimeimmässä paikassa ja ignoorata täysin. Viihdyttävää menoa ja vaihteeksi vähän rennompaa sellaista. Mii laiks, laik it oor not.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Eilen tuli veivattua demon kerran läpi ja pidin, loistavaa aivot narikkaan viihdettä :cool: tulee varmasti jossain vaiheessa koko versio hankittua.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Jos tätä johonkin vertaa niin Vanquishiin. Varsin erinlainen Duke kyllä tästä on. En vielä demoa ole kokeilu, mutta jo näin ilman kokeilua ärsyttää noi saatanan pomppivat pisteet ruudulla. Miksi se ruutu pitää täyttää pisteillä?
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

En vielä demoa ole kokeilu, mutta jo näin ilman kokeilua ärsyttää noi saatanan pomppivat pisteet ruudulla. Miksi se ruutu pitää täyttää pisteillä?
Eikös ne ole aika tärkeä osa peliä;)

Kerran pelistä näin videon ja vaikutti mielenkiintoiselta, sitten kokeilin demoa ja jäin koukkuun. Piti oikein pariin otteeseen koittaa parantaa tulosta eri kikoilla. Meni kyllä ostoslistalle pelkästään tuon demon perusteella.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Jos tätä johonkin vertaa niin Vanquishiin. Varsin erinlainen Duke kyllä tästä on. En vielä demoa ole kokeilu, mutta jo näin ilman kokeilua ärsyttää noi saatanan pomppivat pisteet ruudulla. Miksi se ruutu pitää täyttää pisteillä?
Olihan tuo pistehaalinta Vanquishissakin "tärkeää", jolla periaatteessa haluttiin pelaajien hiovan tyyliään ja läpäisemään tehtävien jokaiset osiot täysillä pisteillä. Bulletstorm vain tuo tätä paljon näkyvemmin esille.

Onkohan pelissä eteneminen joissain määrin kytköksissä saatuihin pisteisiin vai voiko ihan vain räimimällä ja pistesaldosta välittämättäkin pelin läpäistä? Periaatteessa toisi mukavaa vaihtelua genreen ja pakottaisi miettimään omaa tyyliään, ja onhan tälläinen pärjäämisen pakko esim. ajopeleissä yleinen.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Eikös ne ole aika tärkeä osa peliä;)

Tietysti, mutta ei se tarkoita et niitten pitäis vilkkua joka kerta ruudun keskellä. Vanquishis ei pomppinu pisteet keskellä ruutua, mutta en nähny et se ois jotenkin pelistä pois ne kumminkin näki alakulmassa ja joka chapterin jälkeen.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Demoa tuli testattua ja ihan mukavalta vaikutti =) Ei tietenkään mikään ns."vakavasti otettava peli" mutta perusmättöö :rolleyes:
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

ou jeah, tuotteita pakataan lukee cdon.com statuksessa. kohta pääsee murjoo tätä todellakin kunnolla :D
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Tullut katseltua Youtubesta yhden ihmisen kampanjan pelaamista ja ei tuo nyt oikein itseäni ole vakuuttanut. Vaikuttaa hyvin putkimaiselta katettuina täysin samanlaisilla ymparistöillä, samoilla vihollisilla ja ei mitenkään kovin mullistavilla aseilla. Jos kampanja näyttää tuolta, niin taitaa alelaarista löytyä oma kopioni sitten joskus
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Tullut katseltua Youtubesta yhden ihmisen kampanjan pelaamista ja ei tuo nyt oikein itseäni ole vakuuttanut.
Itse taasen vakuutuin kun tuutitin tuubista pelin ensimmäiset 25min.

Yllätys olikin melkoinen; pistehuoraus loisti poissaolollaan ja tarinan rooli oli yllättävän suuri. Kukapa olisi esim. uskonut että tuohon känniörvellys-meininkiin on varsin uskottava syy... Uskallan aavistaa että Bulletstorm tekee dragonaget ja on mainoskampanjaansa huomattavasti uskottavampi tekele. Demo vakuutti jo tietynlaisella omaperäisyydellä ja se tuntui oikeasti virkistävältä näiden muiden FPS-pelien joukossa. Tämä onkin jo melkoinen saavutus tässä geneerisessa callofduty-maailmassa. Ja kun tuo turhanpäiväinen pistehuoraus on mitätöity kampanjassa, voi tästä ennustaa kylmän talven tarvitsemaa piristysruisketta.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Yllätys olikin melkoinen; pistehuoraus loisti poissaolollaan ja tarinan rooli oli yllättävän suuri.

Siis perustuuko tämä omakohtaiseen kokemuksen vai tuubin videoon? Itse olen ymmärtänyt että "pistehuoraus" (sanon sen positiivisessa merkityksessä) on juuri SE juttu tässä pelissä. Olisiko mahdollista, että pelissä voi valita miten juonipohjaisen kentän suorittaa; pisteitä keräämällä vai perinteisellä FPS-tyylillä?
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Siis perustuuko tämä omakohtaiseen kokemuksen vai tuubin videoon?
Videon perusteella ruuttua ei ainakaan sutata noilla pomppivilla pisteillä.

Olisiko mahdollista, että pelissä voi valita miten juonipohjaisen kentän suorittaa; pisteitä keräämällä vai perinteisellä FPS-tyylillä?
Hyvin mahdollista. Tälläinen optio löytyi ainakin demossa jossa sitä ei saannut aktivoitua. Demo on muutenkin ote pelissä esiintyvästä Echo-moodista joka keskittyy juuri pisteiden keräämiseen ja tason mahdollisimman nopeaan läpäisyyn. Kamppanjaan tämä ei liity mitenkään. Siksi suosittelenkin zuumamaan tuon tuubi pätkän jos demo herätti epäilyksiä. Spoilereita on tietenkin luvassa mutta ennakkoluuloja tuolla on hyvä karkoittaa.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Hyvältä näytti noi ensimmäiset 25 minsaa ja pitää vain toivoa, että verkkokauppa saa paketin huomenna liikkeelle ahvenanmaalta, niin pääsee viikonloppuna testailemaan itse. Meikäläinen ainakin jäi tohon demoon ihan koukkuun :D
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Videota uskalsin vilkaista vain sen verran, että pisteitä siellä ei näkynyt, sigh! Itse kun niistä tykkäsin, niin todellakin toivon että ne voisi valita käyttöön tarvittaessa.

Jossain näin videon, missä esiteltiin että pelin voi pelata MYÖS normaalilla tavalla. Kun oli kuulemma demo aiheuttanut kitinää hardcore-fps-pelaajien keskuudessa. Mutta siinäkin videossa pisteitä napsahteli. Harmittavasti en kyseistä videota enää löytänyt.

Mutta, viimeistään ylihuomennahan pääsee itse todistamaan miten ne vihut hoitelee. Itse ainakin käytän taktiikkaa "kill with skill" :)

EDIT: video: http://www.peoplecanfly.com/blog/2011/02/like-military-shooters/
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Joukko varsin suotuisia arvosteluja on noussut pintaan;

Eurogamer 9, Destructoid 9, VGC 9, Joystiq 4.5/5, IGN 8.0, 1UP B-

Lupaavalta vaikuttaa. Mielenkiintoisesti IGN uhoaa kampanjan tarjoavan ateriaa vain 5h edestä muiden musuttaessa 8-12h pöperöä...
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Tuskin tulee yllätyksenä kenellekkään, mutta pelin mukana on EA:n peleistä tuttu online koodi.

Bulletstorm Online Pass content, this download entitles you to six bonus 'Echoes' mode maps. Play on six bonus 'Echoes' mode maps and test your Skillshot and scoring prowess against your friends and the global leaderboards. Don't be shy now, show us what you've got...
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Hieman on ristriitaiset tuntemukset siitä ostanko vai en. Demosta pidin ja seloi yllättävän koukuttava, mutta en silti ole varma ostaisinko pelin täysihintaisena? Pelin pituus ja mahdollinen itsensä toistavuus huolettaa.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Onkohan pelissä eteneminen joissain määrin kytköksissä saatuihin pisteisiin vai voiko ihan vain räimimällä ja pistesaldosta välittämättäkin pelin läpäistä?

Kampanjan tehtävät voi pelata panostamatta pisteisiin. Skill shot -pisteet saa asetuksista kytkettyä näkyville tai piiloon.

Verkkopeli vaikuttaa varsin viihdyttävältä, mutta vaatii melkoisesti tiimityötä. Vihollisia tulee kussakin aallossa vain rajoitettu määrä ja seuraavaan aaltoon pääsy edellyttää tietyn pistesaaliin. Jos neljän hengen porukasta pari tyyppiä ammuskelee 10 pisteen perustappoja eikä yritäkään arvokkaampia co-op-temppuiluja, loppuu leikki lyhyeen.

Jkl:n Keljon Citymarket myi peliä jo tänään.
 
Ylös Bottom