Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bulletstorm [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Skill shot -pisteistä vielä sen verran, että nehän toimivat myös kampanjassa 'valuuttana', jolla saa ostettua ammuksia, päivityksiä aseisiin jne. Hienoja komboja on siis syytä tavoitella, vaikka ne eivät läpipeluun kannalta välttämättömiä olekaan.

Bulletstorm lukeutuu ehdottomasti peleihin, jotka paranevat pelaamalla. Alkuun en ollut kovinkaan vakuuttunut koko konseptista, mutta taitojen karttuessa pelaaminen muuttuu koko ajan nautittavammaksi ja erityisesti demossakin esitellyssä echo-pelimuodossa pisteiden kerääminen on erittäin koukuttavaa.

Vaikka Bulletstormia FPS:nä myydään ja sellaiselta se myös näyttää, vaatii se täysin erilaista lähestymistapaa kuin Call of Dutyt ja kumppanit. Vastaavasti luulen, että viikonloppuna tulee ongelmia kun on taas aika laittaa Black Ops koneeseen: Mistä napista tämä potkaisee!?
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Ei nyt ihan vahvasti menny taaskaan tilasin pelin ennakkoon cdon.comista ja maanantaina tuli ilmoitus että postitettu aamulla joskus ysin aikaan, noh peliä ei vieläkään ole näkynyt!!! ja tänään torstaina on kaiken lisäks viel julkaisu päiväkin. perjantain jaksan viel kärvistellä mutta sitten on pelin parempi tulla...
 
Vastaus: Bulletstorm [X360 @ 24.2.2011]

Yllätys olikin melkoinen; pistehuoraus loisti poissaolollaan ja tarinan rooli oli yllättävän suuri.

Tarina on hyvin yksinkertainen, mutta se kerrotaan hyvin. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan FPS-pelissä henkilöhahmojen kehitystä seurasi mielellään. Pelaaminen lisäksi säilyy mukavan vaihtelevana alusta loppuun saakka eli sen 10-15 tuntia. Jos vain viitsii niin kannattaa aloittaa pelaaminen Very Hardilla. Nimestään huolimatta korkeinkaan vaikeustaso ei ole kovin vaikea. oleellista on pitää hauskaa, kerätä hienoja tappoja sekä seurata tarinaa.

Co-op-kampanjaa ei ole, mikä hämmästyttää suuresti. Bonuspelimuoto Echoes on kuin MW2:n Spec Ops, mutta vain yksin pelattuna.

Epic Editionin mukana tulee se koodi Gears of War 3:n betaan, mutta Puolan poikien peli on hankkimisen arvoinen ilman betaakin.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Päivällä ehdin ottamaan tuntumaa peliin ja voin todeta, jotta maistuuhan tuo. Alku yllätti dramaattisuudellaan, mutta sittemmin juoni on jäänyt enemmän tai vähemmän toiminnan taustalle. Menevää meininkiä joka tapauksessa. Kontrollit on tiukat ja toiminta letkeää. Very Hardilla aloittelin FelisLeon suosituksesta, eikä tuo tosiaankaan liian hankala ole ollut. Ei olisi oikein millään viitsinyt jättää kesken. Echoesissakin karkasin puolivahingossa jo pidemmälle kuin kampanjassa.

Pistelin YouTubeen muutamia videoita alusta:
[video=youtube;ES_pWKHH_w0]http://www.youtube.com/watch?v=ES_pWKHH_w0[/video]

YouTube - Bulletstorm Gameplay 2 (X360)
YouTube - Bulletstorm gameplay 3 (X360)

[video=youtube;nKk_nlCVYpc]http://www.youtube.com/watch?v=nKk_nlCVYpc[/video]
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Päivällä ehdin ottamaan tuntumaa peliin ja voin todeta, jotta maistuuhan tuo. Alku yllätti dramaattisuudellaan, mutta sittemmin juoni on jäänyt enemmän tai vähemmän toiminnan taustalle. Menevää meininkiä joka tapauksessa. Kontrollit on tiukat ja toiminta letkeää.

Samoilla linjoilla Paavin kanssa. Demo vakuutti grafiikallaan ja innovatiivisuudellaan siinä määrin, että pitihän tämä poistaa kaupan hyllyltä. Itse peli vaikuttaa erittäin laadukkaalta tekeleeltä. Kaikki asiat valikoita myöten tuntuu olevan viimeisen päälle hiottua ja loppuun asti mietittyä. Tämä peli näyttää todella hyvältä ja sitä on erittäin hauska pelata.

Räiskinnät ovat aina räiskintöjä vaikka ne miten maustaisi. Tässä sopassa kuitenkin on jotain poikkeuksellisen raikasta ja addiktointia tuottavia lisäaineita siinä määrin, että pelisessiota ei meinaa saada poikki mitenkään. Peli jaksaa yllättää kokoa ajan ja tempo sekä rytmitys ovat kohdillaan. Bulletstorm on paljon velkaa sen lähimmillä esikuvalleen Gears of Warille. Itselleni kolahtaa kovaa värikylläisyys sekä graafisesti tyylikkäästi esitettävät skillpointsit, joten minun asteikolla tämä tekele ohittaa Gears of Warin kun ajatellaan kokonaisuutta.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Reipasta perusmättöä on yksinpelikampanja, Unreal Engine paistaa taustalta sekä hyvässä että pahassa. Väri/ympäristöpuolelta tulee siten mieleen Enslaved: Odyssey to the West vaikka meininki on 110% ronskimpaa :rolleyes:
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Hieno keksintö tuo SkillShot-systeemi. En vain tiedä, kuinka ihmeessä voin enää palata noihin tylsiin perusräiskintöihin, jossa tarkoituksena on vain sihdata keskelle otsaa:(. Mieluummin ammun kaveria raketilla persiille ja ihailen ilotulitusta, tai liu'un maata pitkin ja lasautan haulikolla kasseille yms. hauskaa.

Bulletstorm tekee toiminnan lisäksi kaiken muunkin oikein. Tarina on tarpeeksi mielenkiintoinen, joskin odotettua vakavampi. Dialogi ihanan paskaa ja pelin rytmitys lähes täydellistä. Ympäristöt vaihtelevat kiitettävästi ja täysillä mennään koko ajan. Hienoa myös nähdä, että edes joku devaaja haluaa käyttää muitakin värejä, kuin ruskean ja harmaan eri sävyjä räiskintäpelissä:eek:. Loistavaa settiä!
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Ei ole minkäänlaista paikallista moninpeliä, mikä kyllä harmittaa. Tässä on kuitenkin peli, jota mielellään kavereiden kanssa pelaisi samalta sohvalta.

Juurikin näin. Neiti ei innostunut KZ3'sta kokeilemaan mutta silmäili kyllä tätä peliä joten olisi ollut mukava kilpailla pisteistä samalta ruudulta.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Lisää pelikuvaa, tällä kertaa Echo-kartta Rooftopsista, niitä alkupään tasoja:
[video=youtube;PK4CgEXXP1g]http://www.youtube.com/watch?v=PK4CgEXXP1g[/video]

Ei mikään NHL-tason suoritus, mutta ihan kivoja kikkoja sattui matkan varrelle. Erityisesti tuo Homing Missile meni niin kuin elokuvissa.

Perhanan koukuttavaa touhua. Toisinaan vain jumaliste peli tuntuu vihaavan minua. Yritin tuota The Stormia vetää läpi, mutta aluksi kuolen tyhmään mokaan, seuraavaksi jään jumiin esteen päälle, kolmannella kerralla boksi jäätyy, ja lopuksi peli ei vain suostu uppaamaan tuloksia tulostaululle. Perselotto.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Kampanjan viimeisiä kappaleita mennään ja yllättävän addiktoivaa on ollut. Värimaailma on kauttaaltaan todella raikasta ja erityisen paljon intoa lisäävää, jotta peliä jaksaa tahkota pidempiäkin sessioita. Toki parasta antia on pelin silkkaa komediaa olevat jättivastukset sekä Skillshot-systeemi, vaikka se jättikin itselle skeptisen maun demon perusteella. Uusia aseita ja tapoja kokeilee mielellään ja lopulta huomaakin harmistuvansa, jos vihamielisen joutuu "vain" seulomaan pienillä pisteillä rynnäkkösilpuksi. Huumorikin on laadultaan parempaa kuin silkkaa fuck shittiä, mikä komppaa kepoista juonta hyvin.
Muita pelimuotoja ei ole tullut vielä testailtua, mutta kampanjan peruusteella uskallan antaa suositukset kaikille perusharmaisiin kyllästyneille ensimmäisen persoonan räiskijöille. Normalilla tuohon kulunee ~8 tuntia, joten kaiketi jo mainittu Very Hard on hyvä aloituspiste.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Olen jo pelin loppupuolella ja täytyy sanoa että on ihan hauskaa mättöä. Liioitteleva ja addiktoiva toiminta on innovatiivista (samaa ei voi sanoa esimerkiksi pomovastuksista) ja peli toi jotenkin turokin mieleen. Peliltä puuttuu kuitenkin syvyyttä ja ei varmasti ole vuoden parhaimpiin kuuluva peli vaikka erinomainen peli onkin.
Very hard ei tosiaan ole liian vaikea.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Hei! Käytättekö te tätä pelatessanne aim assistia tai target lockia? Itse otin ne demoa pelatessa pois. En tiedä sitten olisiko jommankumman käyttäminen kannattavaa sitten koko versiossa jota odottelen postista.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Yllättävän mukava tuo alku tässä pelissä, ajattelin että olisi vain aivotonta, mutta sitäkin hauskempaa, miehekästä ammuskelua.

Skillshottien metsästys on kyllä loistava lisä tässä, pistää vihaksi kun saa normaalin 10 sp:n tapon aikaiseksi, mutta sitten kun jysähtää oikein kunnon lihasade niin nauru raikaa ja hymy on korvissa asti.

Grafiikka hienoa, ja tosiaan tuo kehuttu värimaailma todella poikaa. Diggaan myös ääninäyttelijöistä ja dialogista, jossa ei kumarrella millekään normeille, eikä kukkahattutädeille. Dicktits!!!
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Hei! Käytättekö te tätä pelatessanne aim assistia tai target lockia? Itse otin ne demoa pelatessa pois. En tiedä sitten olisiko jommankumman käyttäminen kannattavaa sitten koko versiossa jota odottelen postista.

En ole käyttänyt kumpaakaan ja very hardilla on menty. Viimeinen tehtävä menossa, eikä peli ole tuntunut missään vaiheessa liian vaikealta, saati että jotain tähtäysapuja olisi kaivannut.

Loistava putkiräiskintä tämä on ollut, ja jos vaikka Gears of Wariin vertaa, niin kyllä tämä pisteet vie. Co-opin puute vain syö miestä. Tämä olisi loistavaa viihdettä kaverin kanssa, enkä oikein ymmärrä niitä tekijöiden selityksiä ettei moinen olisi sopinut peliin. Päinvastoin.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Sain tänään tämän, ja on kyllä pakko sanoa, että on loistava peli. Erittäin koukuttava. Grafiikat hivelevät silmiä, ääninäyttelijät osaavat työnsä ja heidän dialogiansakkin on hyvää. Aseet ovat mielikuvituksellisia ja uniikkeja. Skillpointseja alkaa metsästämään suu vaahdossa saadakseen pisteitä oikein tosissaan.
SUOSITTELEN KAIKILLE RÄISKINNÄN YSTÄVILLE! :D
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Saattaa tulla tupla postauksena kun selain sekoili.

Olen joskus suoritus tyyppinen pelaaja ja noiden Skill Shottien kerääminen oli pienoinen pakkomielle. En tiedä nautinko tuosta mutta Bulletstorm ehdottomasti hyötyy ideasta sillä peli olisi muuten keskinkertainen räiskintä kauniilla grafiikoilla.

Tämän tyyppinen peli olisi muuten erityisesti hyötynyt hieman hub-pohjaisesta kenttäsuunnittelusta.

Pelillä on muuten resoluutio/kuvasuhde ongelmaa, sillä laajakuva ruudullani peli pakottaa mustat ylä- ja alapalkit. Samaa ongelmaa oli viimeksi Turokissa tjsp.

Edit: Local ja Online Co-op ois kyllä poikaa!
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Meni kyllä niin vituiksi kuin vaan voi mennä. Ammukset loppui ja siinä sitä ollaan sitten. "Ambush" sopivasti kohdalla. Aika turha olo kun tässä vaiheessa, ja ilmeisesti tästä eteenpäin kikkaillaan näiden "toofast"-apinoiden kanssa. Mitäpä tekisi, ei kai mitään, väärä vaikeustaso aloituksena, vaikka peli onkin yllättävän helppo. Silti ammuksia tulee tuhlailtua em. syystä enemmän ja eteneminen mahdotonta enää.
 
Ylös Bottom