Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bulletstorm [X360]

Vastaus: Bulletstorm [X360]

Viime kohdasta päästiin, kun vedettiin monta kertaa ja aivan äärimmäisen maksimaalisesti. Tuo edeltänyt pelin osa oli aivan perseestä. Vihollisia ei saanut muuten kuin ammuttua, eikä skillpointseja näin yhtään. Sitten kun tuli se demossakin oleva taso, niin alkoi pisteitä sataa niin ettei mitään rajaa. Käsittämätöntä.

Bugeja piisaa kyllä. Mainitun Actin ja chapterin lopussa lähes kaikilla bugaa, ja nyt tuli vitosen actissa tuo helvetin monorailissa. Vaikea kuvitella sitä vitutusta, jos tämän pelaisi toiseen kertaan läpi vielä grindaillen noita skillejä, ja apauttirallaa juosten läpi. Aina bugaa kriittisiin kohtiin jos menet liian nopeasti.

E: Muutoin kyllä piristävä poikkeus ja vuoden peli tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Mitenkä kannattaa skillshotteja lähteä grindailemaan?
Uudella kampanjalla vai chaptereita valitsemalla?
Miten nuo upgradet ja muut saisi pysymään?
Näkyykö tuhotut botit uudella läpipeluulla, vai pelkästään puuttuvat?
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Mitenkä kannattaa skillshotteja lähteä grindailemaan?
Uudella kampanjalla vai chaptereita valitsemalla?
Miten nuo upgradet ja muut saisi pysymään?
Näkyykö tuhotut botit uudella läpipeluulla, vai pelkästään puuttuvat?

Itse vetäisin loput menemällä niitä Echoeseja läpi. Eli niitä pieniä pätkiä noista chaptereista, jossa ideana on kerätä mahdollisimman paljon pisteitä per Echo.

Muistelen että jo tuhotutkin botit näkyvät, mutta eivät kasvata sitä counteria joka siihen ruudulle uuden tapon jälkeen pläjähtää. Lisäksi pystyt katsomaan jokaisesta yksittäisestä chapterista, että paljonko botteja ja niitä sinisiä jättiläiskärpäsiä vielä puuttuu.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Eikö tässä ole siis minkäänlaista co-op-moodia? Peliä en ole demoa enempää pelannut ja jos ei co-oppia löydy, niin ei tarvitse sitten varmaan ostaakkaan.

On tässä co-op, mutta ei kampanjassa. Eli neljän co-oppina pelataan liven kautta sitä Anarchy osiota, joka on siis toisin sanoen Horde-tyyppinen peli. Ideana hyvä ja aluksi pelaaminen oli jopa hauskaa. Mutta sitten tajusin että eihän tuo onnistu random-jamppojen kanssa! :mad: Jotta saisi mahdollisimman paljon pisteitä, pitäisi tappoja suorittaa tiimiläisten kanssa. Pisteitä ropisisi varsinkin aika ajoin tulevista challengeista, jossa pitäisi vähintään parin tiimiläisen kanssa tehdä tietyntyyppinen skillshot. Ja eikös siellä ole aina vähintään yksi turvelo paikalla, joka ei sitä ymmärrä. Eli aina kun yrität tehdä skillshotin jonkun kanssa, joka asian ymmärtää, niin eikös tämä turvelo tule väliin viime hetkellä ja ryssi senkin! Pelailin jokusen kymmenen eri peliä, ja havaitsin että "hordet" tyssäävät AINA näihin turveloihin. Eli pisteitä ei saa tarpeeksi, kun skillshotteja ei tule.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Myöhäisheränneenä pelasin tämän vasta nyt. Toistaiseksi vuoden iloisin yllättäjä. Maukas yhdistelmä Gears of Waria ja Vanquishia. Hahmojen läppä on hetkittäin jopa hauskaa, ja tarina poukkoilee ilahduttavasti maisemasta toiseen. Juuri kun jokin kikka tuntuu nähdyltä, heitetään käteen uusi lelu tai taistelukenttä. Pientä hiipumista loppua kohti, mutta jaksaa silti kantaa loppuun asti.

Kertakäyttöviihdettä, mutta lajissaan poikkeuksellisen toimivaa. Pelasin juuri ennen tätä Killzone 3:n läpi. Onneksi niin päin, Bulletstormin jälkeen Killzonen synkistely olisi tuntunut entistä tympeämmältä, ja jalkoihin satelevat kranaatit ärsyttäneet enemmän.
 
Vastaus: Bulletstorm [X360]

Myöhäisheränneenä pelasin tämän vasta nyt. Toistaiseksi vuoden iloisin yllättäjä. Maukas yhdistelmä Gears of Waria ja Vanquishia.

Itse olen alkanut miettimään (kaipaamaan :D) peliä lähiaikoina uudelleenosto-mielessä, ja juuri pyörittelin mielessäni pelin olevan omasta mielestäni sellainen tragikoominen versio Call of DuDeista nykypäivänä. Tarkoituksella tehty tai ei, omaan mieleen sopii ajatus pienestä pilkastakin movie actioneineen sun muine kliseineen Codeja kohtaan.

Vaikka manailin pelatessani tuota "areenaa" eli trappia, jossa on skillit vähissä ja mitääntietämättömänä tapahtuvasta jopa ammukset, niin peli on jäänyt liian vähälle huomiolle tänä vuonna ja ehdottomasti yllätti mut positiivisesti. Kuten Dead Space 2, tämäkin alkaa vuoden edetessä olemaan ainakin tähän mennessä parhaita pelejä vioista huolimatta. Tälläisellä asenteella näitä fps-pelejä pitääkin sylkeä ulos.

Kampanja on tosiaan melko "kertakäyttöviihdettä", mutta anarchy ja muutenkin moninpeli lisää hiukan kestoa, ja tais olla mukana joku dlc-packkikin vielä julkaistuna. Peckkiä vois tästäkin pelistä vähän kosiskella peliseuraa, vaikkei coppia olekaan, niin saisi noita moninpeli-achejakin kerättyä. ;)

Julkkarioston lykkäsin keväällä idioottimaisen onlinepassin takia. Peli on siitä huolimatta - sanoisin - pitänyt hintansa loistavasti muihin peleihin verrattuna, ja osoittaa että peli on vuodelle yksi tähän mennessä parhaita pelejä.
 
Ylös Bottom