Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Esimerkiksi se että matsin optionsista ei ole HC "täppää".Vaikka kuinka lukisi kommentissa että vain hc,niin eikö siitä pidä alkaa vängätä.Kyllä siellä matseja saa ei se siitä lieni kiinni olekkaan.Mutta löytyy myös niitä jossa on se hc optioa..olikohan gamebattles.

Gamebattles tarjoaa ton HC opition, siks papat siirtyi sinne puolelle pelaamaan. Kyllästyttiin siihen normi vs. HC vääntämiseen.

Sinne tullaan jos tulee HC-nappula, ehdotas roopertti sitäkin ;)

www.gamebattles.com <- Meidän klaani siirty tonne, koska CG ei suostunut lisäämään HC-optiota matsintekoon. GB voi siis valita että hardcore - enabled. :o

HC klaanit sinne vaan kaikki!

Sinne tullaan jos tulee HC-nappula, ehdotas roopertti sitäkin ;)

No siis se jos ei heti tule, niin kun hihkasee niin kyllä ne sellasen lisää. tai sit HC ladderit ihan erikseen.

Jutun pääasia ois nyt se, et mahd. moni reccais tonne (ps3 pelaajana) koska tuol on paljon niitäkin joilla ei oo ps3 valittuna vaikka usein pelaiskin. Recattua sitten pitäis luoda oma klaani (ei ole pakko) mut mitä suurempi määrä recannei ps3 klaanei sen parempi. Tän jälkeen luonnollisesti lisäätte membunne klaanin listoihin. Sitten vaan laittaan votea tuohon aikasempaan mainittuun linkkiin. :)
Uskokaa pois et jos nyt sakki jaksaa nähdä vähän vaivaa ton eteen niin kyl tosta hyvin toimiva systeemi tulee.

@Quakenet #CoD4Ps3.fi

Noh, hihkaise ;) Tommonen HC-ladder on tehokas houkutus suomalaisille ;)

Sinällään aika naurettavaa että ConsoleGamingissä ei ole tuota HC mahdollisuutta, koska onhan siinä Friendly Fire ON/OFF joten luulisi että olisi myös Hardcore ON/OFF optio. Summer Ladderiinhan tuli toi RPG päälle tai pois nii olis luulle et olisivat samantien laittanu hardcoren siihen messiin. Tyhmää toimintaa mun mielestä CG:ltä.

Ja Da Clan pelaa mielellään suomiklaaneja vastaan hc:ta joten haasteita vaan kehiin! :)

Minä nyt lopultakin pääsin tohon cod kanavalle mircillä. Kyllähän porukkaa on melekeen kymmenen. Ketään ei nyt ole sanaakaan vielä sanonut, mutta eiköhän ne pian jotain sano:D

Minä nyt lopultakin pääsin tohon cod kanavalle mircillä. Kyllähän porukkaa on melekeen kymmenen. Ketään ei nyt ole sanaakaan vielä sanonut, mutta eiköhän ne pian jotain sano:D

ne varmaan kämppii. huutele vähän ni kyllä ne vastaa, haulikolla. :D

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eilen tuli tämä peli ostettua enkä kadu tippaakaan. Livessä rymyäminen varsinkin on uskomattoman hienoa.
Tosin turpaani saan siellä koko ajan, mutta eiköhän se tästä. :D
Kontrolleihin tottuminen vie aikaa kun tuo juoksu on tuossa tatissa.
Omasta mielestä olisi parempi jos kranaatteja vaihdeltaisiin jostain nappulasta ja juoksu olisi erikseen.

Ostin nyt sitten viimein tämän pari päivää sitten, sillä pitihän se monien kehuma moninpeli kokea. Nyt kun on muutaman päivän tätä pelaillut niin voi sanoa, että hyvin ymmärrän kehumisen. Ainoa oikeasti ärsyttävä asia on moninpelissä nämä sankarit jotka menevät nurkkaan kyykkyyn odottamaan mahdollisia pelaajia. Ja sitten kun joku saadaan viimein tapettua niin sitten ollaan niin fiiliksissä että... Lo7us kuittaa ja menee jatkamaan.

Itse menin tämän n. puoli vuotta sitten PC:llä läpi, melko rujon näköisenä tosin. Nyt hieman hotsittaisi hommata 360:lle, moninpelin takia nimittäin. Vieläkö siinä on kunnolla pelaajia ja jaksaako sitä enää alkaa keräämään "tasoja" kun kaikki ovat jo übersolttuja? :D

Itse menin tämän n. puoli vuotta sitten PC:llä läpi, melko rujon näköisenä tosin. Nyt hieman hotsittaisi hommata 360:lle, moninpelin takia nimittäin. Vieläkö siinä on kunnolla pelaajia ja jaksaako sitä enää alkaa keräämään "tasoja" kun kaikki ovat jo übersolttuja? :D

Kyllä jaksaa ja pelaajia on :) .. mäki menin läpi peeceellä jouluna ja ostin sitte 360lle maaliskuussa! .. aika kovaa jengiä suurin osa pelaajista on. Mullaki meni 2pv ja 4tuntia kun sain 55levelin täyteen(eilen). . juu ja oon vieläki aika kusessa välillä.
Mutta ohjaimella pelaaminen on komeempaa kun sen oppii.. siinä menee aikansa... Jos on vääntäny tällasia vaan hiirellä ja näppiksellä niinku mä olin. Tää ei lähe kyllä koskaan pois pelihyllystä ;)

Laittakaapa teidän:
K/D Ratio ja Accuracy itellä
K/D Ratio:1.25
Accuracy:14.63 paranee koko ajan samoin k/d

PS3 : palttiarallaa 65000 tappoa ja n. 2.4 , HC TDM ja HC s&d pelimuodot.
360 : parituhatta tappoa, pelkkää hc s&dtä paria matsia lukuunottamatta, 1.93 on K/D tällä hetkellä.

accuracysta ei hajuakaan, tuskin kovin hyvä :D 55level tuli tuossa täyteen, nyt sitten pohditaan pitääkö sitä kultarastia metsästää tälläkin puolella.

EDIT tarkkuus 13.4% boksilla, pleikkarilla taitaa olla 18 hujakoilla mutta johtuen pääosin m16 käytöstä, sillä se nousee aika hapiaan. Mp5llä peli on sellasta "vähän sinnepäin" meininkiä.

Mulla vähän sama ongelma. Mieli tekis hommata boksiversio vaikka pc:llä oon jo jonkinverran pelaillut. Tuntuisi sille että tällä tulee olemaan paljonkin pelaajia tulevaisuudessakin, kun CoD5 on taas toiseen maailmansotaan sijoittuva ja huhuja liikkuu että 2009 mahdollisesti ilmestyvä CoD6 olisi sitten tulevaisuuteen sijoittuva. Saa nyt nähdä miten tekee, Orange Box tilauksessa nyt ja katsoo sitten kunhan sitä aikansa pelailee..

Ylös Bottom