no johan otti ohrarieska!
Mitä hittoa tarkottaa:
![]()
Jos et ole master accountin omistaja niin mene sen käyttäjälle, kirjaudu sisään, klikkaa siitä profiilin hallinta (vai mikä se nyt oli), mene sub account managment (mikä lie suomeksi), ota oma accountis (sähköposti on siinä), pistä chat asetukset erilaisiksi. Tuli sama juttu ressissä myös.
no hemmetti, en mä tullu aatelleekskaa tota juttua, aattelin nääs alkaa nopoilemaan mun toisella pelinikillä ekaa kertaa... mut tänks tu neuvo
Edit, nyt oon pistämässä Sub accountteja niin että voi tsättäillä, mut ei siellä näy sitä tiliä mikä mulla on toinen tili, siel on vaa kaks tiliä, eikä noi email osoitteet ole mun
Toinen editti: En voi muuta vääntää Sub accounteille ku sen et kuinka paljon ne saa kuussa käyttää rahaa, muuta en voi perskule väsätä![]()
Monta alter egoa sulla oikeen on, ja koskahan nämä mahdollisesti ilmenevät??
Timppa78: puhuu rumia
Timppa82: punkkari
TimppaBejing: urheilu sankari
TimppaWallStreet: herrasmiesmäinen, korrekti käyttäytyjä
TimppaNightLife: naisia vikittelevä pleiboi??? What!
Voitko sää vaan poistaa masteri accountilta kaikki ikärajoitteet?
no hemmetti, en mä tullu aatelleekskaa tota juttua, aattelin nääs alkaa nopoilemaan mun toisella pelinikillä ekaa kertaa... mut tänks tu neuvo
Edit, nyt oon pistämässä Sub accountteja niin että voi tsättäillä, mut ei siellä näy sitä tiliä mikä mulla on toinen tili, siel on vaa kaks tiliä, eikä noi email osoitteet ole mun
Toinen editti: En voi muuta vääntää Sub accounteille ku sen et kuinka paljon ne saa kuussa käyttää rahaa, muuta en voi perskule väsätä![]()
Kyllä siellä pitäisi olla myös se chatti asetukset, minulla ainakin. Tutki koko juttu.
Mielestäni peli on vain keskinkertainen räiskintä heikohkolla yksinpelikampanjalla ja perus hyvällä moninpelillä höystettynä. Täytyy kyllä myöntää, että moninpeli piti hetken otteessaan, mutta sen jälkeen itse ainakin kyllästyin. Toki levelit, rankit ja perkit tuovat hitusen syvyyttä tuohon moninpeliin.
Ja tälläinen teos oli mukamas vuoden peli 2007. Jotain rajaa kiitos!
Mielestäni peli on vain keskinkertainen räiskintä heikohkolla yksinpelikampanjalla ja perus hyvällä moninpelillä höystettynä. Täytyy kyllä myöntää, että moninpeli piti hetken otteessaan, mutta sen jälkeen itse ainakin kyllästyin. Toki levelit, rankit ja perkit tuovat hitusen syvyyttä tuohon moninpeliin.
Ja tälläinen teos oli mukamas vuoden peli 2007. Jotain rajaa kiitos!
PS3 : palttiarallaa 65000 tappoa ja n. 2.4 , HC TDM ja HC s&d pelimuodot.
360 : parituhatta tappoa, pelkkää hc s&dtä paria matsia lukuunottamatta, 1.93 on K/D tällä hetkellä.
accuracysta ei hajuakaan, tuskin kovin hyvä55level tuli tuossa täyteen, nyt sitten pohditaan pitääkö sitä kultarastia metsästää tälläkin puolella.
EDIT tarkkuus 13.4% boksilla, pleikkarilla taitaa olla 18 hujakoilla mutta johtuen pääosin m16 käytöstä, sillä se nousee aika hapiaan. Mp5llä peli on sellasta "vähän sinnepäin" meininkiä.
tosta K/Dsta tuli mieleen..Ihmetyttää miten monet luulee että 1.2-8 kd on hyvä.Jos vielä kämppäämisellä on sen saanut niin vielä huolestuttavampaa..Eihän kdlla ole väliä jos ei pelaa tosissaan,ja onhan se kokemuksestakin kiinni(uskokaa pois).Jos liittyy klaaniin ja menee GBsiin pelaamaan ja saa vastaansa vaikkapa top 200 klaanin niin aikamoiset turpakekkerit siinä tulee jos on saavuttanu k/d 1.2-2.0 perusmatseissa.Ero on kuin yöllä ja taivaalla
Mutta niin tämähän on ihan suhtautumisesta kiinni.Eli jos pelaa huvikseen välittämättä k/dsta niin tämä viesti on täysin turha,mutta niille jotka luulee olevansa niin hyviä niin tiedoksi tämmönen seikka
Vaikka k/dni on 1.16 niin olen aikamoinen hirviö tässä pelissä![]()