No aikalailla kaikissa paitsi ite oon huomannu et Deathmatcheissä nousee huonoiten ku matsin on niin pitkiä... Itse pelailen lähinnä dominionia tai headquaterssia.opa95 sanoi:Missäs pelimuodossa nousee rankki parhaiten?![]()
TDM:ssä voi ainakin saada "helpostikkin" semmoset 300-400 expaa pelkästään tapoista. Lisäks vielä assistit ja boonukset, niin ihan kivasti siitä saa. Tosin S&D:ssä saa 50 pojoo/expaa pelkästään taposta.opa95 sanoi:Missäs pelimuodossa nousee rankki parhaiten?![]()
Joblo sanoi:Jäitkö yhtään edes vähän jumiin joihinkin kohtiin?
Dmn sanoi:No siellä siilon alakerrassa tuli valehtelmatta kuoltua ainakin se 20-30 kertaa. Luotia satelee kolmesta eri suunnasta ja jokanen on aikalailla tappava.
Chernobilystä pakeneminen sujui yllättävän hyvin ja sen loppu rytkytyksestä selvisin kuolematta kertaakaan. Tosin yksi piski pääsi varsin lähelle
Talojen tyhjennys "Safehouse" -tehtävässä oli myös varsin rasittavaa ja vielä se pakeneminen samasta mestasta. Parisen kymmentä kuolemaa taisi tulla siinäkin tehtävässä yhteensä.
Mutta kuten sanoin niin yllättävän hyvin tuo Veteran sujui.
Search and destroy.. saa tapoista paljon pojoja, mutta ei ole siis respa muoto, se kannattaa muistaa. IMO ehken paras pelimuoto ja kohtuu nopeesti löytyy huoneita, toisin kun tdm:ssäopa95 sanoi:Missäs pelimuodossa nousee rankki parhaiten?![]()
Ja minä kun ajattelin valvoa kokoyön ja pelata netissä! plkeree!!!Eliminaattori sanoi:Luotettavasta lähteestä kuulin, että CoD-päivitykset ovat syynä tähän - mutta pitäisi toimia aamuun mennessä. Kait se on mentävä nukkumaan. Playstationin huoltolinjalta kuultua juttua erään tuttuni ystävän kautta.
Saman täällä. Ysin jälkeen illalla alottelin pelaamaan ja nyt lopetin. Mitään ongelmia ei ollut tämän session aikana...Nisupulla sanoi:Noi ongelmat ei kosketa kaikkia. Takana nyt reipas peli-ilta muiden suomalaisten matkassa eika mitaan ongelmia.
Eliminaattori sanoi:Näköjään yleistä ongelmaa, itsekin putosin verkosta pariin otteeseen ennen kuin pääsin liittymään multiplayeriin. Sitten antoi kirjata sisään, kun liityin multiplayer-osioon, mutta silti antoi virheilmoituksen "you must be signed in..."- Pelimuodon löysin heti. Heti perään tuli sitten kavereilta kutsua partyyn, mutta tuli jokin aivan kummallinen ilmoitus...jotain parental restrictionista siinä oli.