Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
mistä johtuu meidän suomalaisten niin kova taso/jenkkien ym muiden paska taso?:confused: :o
Edit.toki niitä jenkkejäkin on poikkeuksia jotka oikesti osaa pelata ;)

Johtuu varmaankin siitä, että suurin osa amerikkalaisista keskittyy jauhamaan paskaa. Suomalaiset taas puhuu vain tarvittaessa ;p

Blabar sanoi:
Pelintekijöille paljon plussaa loistavasta äänimaailmasta noin muuten. Eri joukkueiden aksentit luovat loistavan lisäfiiliksen.

Jep ryssät huutelee "persereikä" :D :p

E: Taas meni ihan säätämiseksi :o

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kaikki paras olisi jos ei ollenkaan tarvisi kuunnella muitten lötinää. Jenkit sanoo aina ärsyttävällä leffa-äänellä "biiiiiitch" tapettuaan jonkun. Saa kivasti veren kiehumaan.

metalheart76 sanoi:
Kaikki paras olisi jos ei ollenkaan tarvisi kuunnella muitten lötinää. Jenkit sanoo aina ärsyttävällä leffa-äänellä "biiiiiitch" tapettuaan jonkun. Saa kivasti veren kiehumaan.

Mutta itseasiassa näitä ei tarvitse kuunnella. Jos ottaa kuulokkeet(mikin) pois niin näiden jenkkien puheet eivät kuulu TV:stä. Ainakaan minulla. Tosin tässä on se ongelma ettei voi enää itse puhua.

metalheart76 sanoi:
Jep... eilen vaan nauratti ku joku oma joukkueen 14-15v taapero jenkki vikisi jotain siitä et ei saa kutsuttua koptereita ku mulla oli jo neljäs kopteri ilmassa kyseisen mapin aikana XD Hirvee kiroominen ja haukkuminen... mutta kai noita on pakko kuunnella ainaki siihen saakka kun se päivitys tulee.

Venäläisten huudot ovat huvittavia, joskin venäläisten itsensä mielestä erittäin hyvin ja laadukkaasti toteutettuja.

Tuli mieleen : milloinkohan tähän peliin tulisi modausmahdollisuus, jossa kunkin maan pelaajat voisivat muokata omanlaisensa graffat ja äänet? Meinaan, voisi Ruotsi-Suomi tai Spetznaz vs. Tikkakosken mannekiinit -maaottelut saada hieman toisenlaisen fiiliksen :D

Blabar sanoi:
Venäläisten huudot ovat huvittavia, joskin venäläisten itsensä mielestä erittäin hyvin ja laadukkaasti toteutettuja.

Joo täytyy sanoa, että Socomin terojen huudot on ohitettu CoDissa.:D

Kiitäjä sanoi:
Johtuu varmaankin siitä, että suurin osa amerikkalaisista keskittyy jauhamaan paskaa. Suomalaiset taas puhuu vain tarvittaessa ;p
Et ole ilmeisesti pelannut minun kanssa:D

nylund sanoi:
Mun on vaan pakko sanoa että mä inhoaan snipereita.
Sama juttu. Sais poistaa koko moninpelistä. Pelasin ensimmäisen kierroksen moninpeliä ilman ainuttakaan tappoa snipulla enkä sitä käyttänytkään kun kerran epähuomiossa. Nyt toiserlla kierroksella on jopa kaksi tappoa kun eräs campperi piti ampua alas orrelta. :) Harmittaa vietävästi kun tuli tuota asetta käytettyä. :mad: Ne jotka ei osaa pelata käyttää snipua. :D

Blabar sanoi:

Se "perseen revit sä ?" huuto on kyllä huvittavimpii mitä oon kuullu.

Kiitäjä sanoi:
Se "perseen revit sä ?" huuto on kyllä huvittavimpii mitä oon kuullu.
mutta eikös toi oo se mitä ne ääninäyttelijät huutelee? ei pelaajat :rolleyes:

ne huutaa " toinen perseenreikähhhh":D kaippa ne meinaa sitten morattaa toisen reiän vihuille..

Virallinen sivukuuntelija eli perheen pää kommentoi tätä fantastista huutoa kun sen ensimmäisen kerran kuuli : "sanoiko se että perserevitään?" :) Aika klassikko kylläkin.

samuel6 sanoi:
Virallinen sivukuuntelija eli perheen pää kommentoi tätä fantastista huutoa kun sen ensimmäisen kerran kuuli : "sanoiko se että perserevitään?" :) Aika klassikko kylläkin.
Mielenkiintoista olisi kyllä tietää et mitä se oikeasti siinä sanoo ja et mitä se tarkoittaa suomeks...:D

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei oo tullu kokeiltua, mutta huomasin, että kun privachat kutsun lähettää niin siellä on viellä muutama kanava vapaana. Vai jos ottaa muille kanaville muita henkilöitä niin eihän ne äänet taida kuulua sitten taas muille kuin itselleen..eli turha viesti oli tämäkin :D

vähän turhan lyhyitä on noi yksinpelin kentät :o no herkkua kuitenkin :cool:

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Moi ostin juuri pelin ja testaillaan paraikaa. Heti pettymyksen huokaus, onko todella näin, että livessä ei voi pelata split screeninä? Kummallakin gold -jäsenyys. CoD3:ssa onnistui, joten surkeaa on jossei tässä. Auttakee.

Ylös Bottom