Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
eieieieiei ei se jätkät noin mee, cod1 on täydellinen fps peli ja sen pelin kun taikois näillä graffoilla ni oltais up 2 date. toivottavasti cod5 on tälläinen. En sitä sano etteikö olis mukavaa räimettä näinkin, mutta turhan liian arcadea mun makuun, näillä kaikilla perkeillä sun muilla. Ei tartte verkkareita repiä. Ja jos pitäs muka ruveta pelisarjaa vaihtaan ni ei oo oikee mitää muuta hyvää fpsää, CS on ok, mutta onhan fps pelissä nyt ironsight oltava. Ja UAV jammeri ei paljoa auta kun reppuselässä kyhnyttää aina joku seppä jolla sellasta ei oo. Tietty se on turha täälä konsolifinin hiakkalaatikolla itkee, tai ylipäätänsäkkään, mut ei kaikki voi olla aina hyvin :P
tuon on totta että aina joku seuraa. itteäni vituttaa erittäin paljo ku lähtee kiertään vihujen selkään UAV jammeri sekä Deadly silence(ei mitään ääntä edes juostessa) kanssa niin joku idiootti juoksee hirveellä metelillä perässä.juurikin ton askeleitten kuulumisen takia saan yleensä napsittua ne viholliset jotka on tulossa nurkan takaa.jotkut jenkit ei tajua edes talossa jossa on se puulattia=(hirvee meteli ku kävelee) mennä kyyryssä vaan kävelee ihan normisti. sama ku antais samassa talossa olevalle vihulle sen UAVn päälle.

ps3-player sanoi:
tuon on totta että aina joku seuraa. itteäni vituttaa erittäin paljo ku lähtee kiertään vihujen selkään UAV jammeri sekä Deadly silence(ei mitään ääntä edes juostessa) kanssa niin joku idiootti juoksee hirveellä metelillä perässä.juurikin ton askeleitten kuulumisen takia saan yleensä napsittua ne viholliset jotka on tulossa nurkan takaa.jotkut jenkit ei tajua edes talossa jossa on se puulattia=(hirvee meteli ku kävelee) mennä kyyryssä vaan kävelee ihan normisti. sama ku antais samassa talossa olevalle vihulle sen UAVn päälle.

Jees, se on kyllä tullut huomattua että kuuloaisti on hyvinkin tärkeä tässä pelissä.
Eka peli jossa osaan oikeasti kaivata surround-järjestelmää.
Kuumottaa välillä todella pahasti ku kuulee et joku on ihan lähellä, mut ei tiedä tarkasti et mistä päin se tyyppi lähestyy.
Millonkohan muuten keksitään ylä ja ala-kaijuttimet. Sit kuulis viel paremmin :)

ColdFire sanoi:
Eka peli jossa osaan oikeasti kaivata surround-järjestelmää.

Huomaa välillä aika selkeästi ettei pelaajalla ole tilaääniä käytössä. Itse spectaamassa kuolleena haudan takana ja seuraa toisen peliä, kun kuulee ihan selvästi miten lauta narahtaa tai askeleet muuten suhisee pelaajan takana, tämän kuitenkaan lainkaan siihen reakoimatta.

Mulla on yleensä kuulokkeet päässä kun pelailen tota. Niitten kanssa on suht hankala sanoa mistä päin äänet tulee kun askeleetkin kuulostaa tulevan tasaisesti joka suunnasta... yleensä pystyy arpomaan suht hyvin sen suunnan, mutta välillä lähen juuri väärään suuntaan ja sitte tuleenkin sarja selkään.

Muuten on toiminut suht hyvin noi kuulokkeet, mutta tässä pelissä ei näytä stereolla pärjäävän ...

Just ton askeleiden kuulemisen takia mä oon joutunu siirtää tietokoneelta kaituttimet telkalle... ku ei telkan kajareista saa nii helposti selvää et missä joku heppu hiippailee tai siis hölkkää, mutta nyt kuulen melko hyvin, enää pitäs saada kotiteatteri että saa noi kajarit takas tietokoneelle! :rolleyes:

Eilen oli aika omituista matsia, kun kaverin kanssa molemmilla melko kova alkoholipitoisuus veressä, ja kaverilla mikki päässä, ja itse pelailin..
No, kaverihan sinne huuteli omia one-linereitaan jatkuvalla syötöllä, ja itse olin monttu auki kun Overgrownissa ilmeisesti piilosta leikittiin ? :D
Siitä eteenpäin meni vähän paremmin, kun katseli tappolistaa, niin sai aina käsityksen että nyt ilmeisesti vedetään puukkohippaa tai pelkillä pisloilla jne..
Helvetin hauskaa kyllä oli :D

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

hene987 sanoi:
Nyt tässä kuumeisesti odottelen, että saan rahaa jotta voin ostaa 20m verkkokaapelin ja pääsen liveen pelittämään multiplayeriä. :)

Tollanen kaapeli maksaa ainakin Raumalla 8euroa, ei paha ei paha.
Hain sellasen 10m kaapelin 7eurolla sieltä, kerro jos tarviit voin välittää eteenpäin, rahasummasta tietty. ;)

[/OFFTOPIC]

Kiitäjä sanoi:
Mulla on yleensä kuulokkeet päässä kun pelailen tota. Niitten kanssa on suht hankala sanoa mistä päin äänet tulee kun askeleetkin kuulostaa tulevan tasaisesti joka suunnasta... yleensä pystyy arpomaan suht hyvin sen suunnan, mutta välillä lähen juuri väärään suuntaan ja sitte tuleenkin sarja selkään.

Muuten on toiminut suht hyvin noi kuulokkeet, mutta tässä pelissä ei näytä stereolla pärjäävän ...
Itsekin pelaan aina kuulokkeet päässä. Askeleiden kuulemisesta on sekin hyöty, että kun sniputtaa jossakin talossa, niin kukaan ei pääse yllättämään selän takaa.

player_fin sanoi:
Itsekin pelaan aina kuulokkeet päässä. Askeleiden kuulemisesta on sekin hyöty, että kun sniputtaa jossakin talossa, niin kukaan ei pääse yllättämään selän takaa.
ite pelailen ihan telkkarin kajareilla niin hyvin kuuluu mistä suunnasta askeleet kuuluu. tietokoneella pelatessa ei samaa ilmiötä ole tullut ilmi kajareilla

OFFtopik: Nisu ja kumppanit, oiskohan tänäänkin Puukkohippaa, tahron sen puukon takas jonka joku pölli :D

Tuntuu servut olevan vähis ku hakee, hakee, hakee ja hakee....:mad:

tänään suomalaisten kans ku pelattii HQ niin tuli shipment mappi vastaan(se pieni pieni pieni mappi).siinäku pari kertaa sai airstriken ja helikopterin niin tappoja kertyi 107 ja kuolemia tais olla 10-15:D inhoan kylläkin kyseistä mappia.eilen muuten kävi semmonen homma team deathmatchissa että meidän puolella oli 5 pelaajaa ja toisella puolella 0?hetken siinä pyörittiin ja ihmeteltiin sitte luki että meillo voitto koska vihollinen ei ilmestynyt. joku äffällä alkava enkku sana tuli..en muista mikä se oli.ihme touhua.

Onkohan edes oman tiimin jäsenistä mahdollista nähdäkään jos heillä on uav jammerit ja deadly silencet käytössä? Vaatisi ilmeisesti mikkiin huutelua muille etteivät seuraile, mikä taasen yleisillä voi olla aika turhaa puuhaa.

jeps... Ei pysty edelleenkään littyy kun kutsutaan. Fruit69 yritti kutsua kun olin aulassa ja vastauksena tulee vanha tuttu "unable to join game session/host"... :mad:
Onko kenelläkään neuvoa..?

Tumu sanoi:
Onkohan edes oman tiimin jäsenistä mahdollista nähdäkään jos heillä on uav jammerit ja deadly silencet käytössä? Vaatisi ilmeisesti mikkiin huutelua muille etteivät seuraile, mikä taasen yleisillä voi olla aika turhaa puuhaa.
kyllä omat tiimiläiset näkee aina kartalla

JanRei sanoi:
jeps... Ei pysty edelleenkään littyy kun kutsutaan. Fruit69 yritti kutsua kun olin aulassa ja vastauksena tulee vanha tuttu "unable to join game session/host"... :mad:
Onko kenelläkään neuvoa..?
mikä NAT tyyppi sulla on? mee sinne verkko asetukset ja testaa internet yhteys ja kato mikä NAT numero sulla on. jos on NAT 3 niin se melko varmasti estää.mulla esti.

ps3-player sanoi:
mikä NAT tyyppi sulla on? mee sinne verkko asetukset ja testaa internet yhteys ja kato mikä NAT numero sulla on. jos on NAT 3 niin se melko varmasti estää.mulla esti.

NAT 2:sta näyttää... Sen kyllä tiesinkin, mutta tarkistin vielä... Eli aikas outo homma:confused:

JanRei sanoi:
NAT 2:sta näyttää... Sen kyllä tiesinkin, mutta tarkistin vielä... Eli aikas outo homma:confused:
CoD 4:llä tarvii avata muutaman muunki portin, eli NAT 2 ei ehkä riitä.
Kokeile eka ainaki avata portit
3075 UDP
3074 UDP
Jos ei rupee skulaan ni en si tiä...

avasin manuaalisesti ko. portit, mutta silti valittaa että ei voi yhdistää hostiin...
Ja vielä puolitoista viikkoa sitten toimi kuin rasvattu, taisi toimia sen päivituksen jälkeen päivän ja sitten loppu.. Eli oikea connection patch juu :D

E: onneksi sentäs peleihin pääsee, mutta ei vain invite toimi...

Ylös Bottom