Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noniin aika osallistua cuppiin.

http://www.j-rhyan.de/blog/viewtopic.php?f=29&t=40

pelimuoto on S&D (5 vs 5)

radar allways on: disabled

Grenade Launcher: off

Ja sanon tämän taas koska J.Rhy@n aikoo sulkea turnauksen jos ei tule enemmän claneja pelaamaan.

Tuntuu vähän oudolta kun täälä kysytään pelimuodon, ja radarin vaihtamista ja siltikään kukaan ei osallistu.

Jos olisitte järjestäneet tämän 6kk sitten kaikki olisi innoissaan tästä mutta...

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pelasin viikonloppuna läpi, paras FPS mitä oon tähäne mennessä pelannut pakko myöntää.
Nettipeliä en ole vielä edes koittanut, mutta yksinpeli rokkaili vaikka turhan lyhyt olikin.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse olen eniten tykästynyt viimeaikoina seuraavaan kokoonpanoon. Pelimuotona HQ.

- M60 red dotilla tai front gripillä
- Perk 1: Claymoret tai 3 kranua (jos ei käytä front grippiä)
- Perk 2: Stopping power
- Perk 3: Deep impact

Yhdistelmä joka tappaa talossa ja puutarhassa. Erittäin kätevä porauslaitteisto seinien ja muiden esteiden läpi ampumiseen.

Noniin aika osallistua cuppiin.

http://www.j-rhyan.de/blog/viewtopic.php?f=29&t=40

pelimuoto on S&D (5 vs 5)

radar allways on: disabled

Grenade Launcher: off

Ja sanon tämän taas koska J.Rhy@n aikoo sulkea turnauksen jos ei tule enemmän claneja pelaamaan.

Tuntuu vähän oudolta kun täälä kysytään pelimuodon, ja radarin vaihtamista ja siltikään kukaan ei osallistu.

Luulempa vaan et Kfinin vika S&D liiga jäi kaikkien viimeiseksi CoD4:ssa. Nyt porukoita kiinnostaa vaan Socom ja uus CoD:rolleyes:

Luulempa vaan et Kfinin vika S&D liiga jäi kaikkien viimeiseksi CoD4:ssa. Nyt porukoita kiinnostaa vaan Socom ja uus CoD:rolleyes:

Nojoo, pakko kyl myöntää et rupee olee hieman myöhästä tällaselle. Mut minkä sille voi ku astuu myöhemmin kehiin.

CoD5 on kyl pakko-ostos, mut mie haluun myös boxin ja fable2:en :(

Uskon, että kaikki Call of Duty 4: Modern Warfaren tämän hetkiset pelaajat eivät siirry Call of Duty: World at Wariin. Uskon, että suurin osa siirtyy, mutta osa tulee takaisin pelaamaan neljättä osaa.

Uskon, että pelejä löytyy helposti vielä vuodenkin päästä. Ainakin toivon...

PS: Minäkin ostan viidennen osan, mutta en ajatellut lopettaa neljännen osan pelaamista.

miksei niitä molempia voi pelaa samaan aikaan? ite ainakin teen niin

miksei niitä molempia voi pelaa samaan aikaan? ite ainakin teen niin

Melkoinen fakiiri oot jos niitä samaan aikaan pelaat. :D No jos tosissaan vastais kanssa. En vain jaksa enää nelosen karttoja. Keskinkertaisia räpellyksiä lähes jokainen. Osa vieläkin heikompia. Toivottavasti vitosen kartat on yhtä monipuolisia kuin miltä ne vaikuttaa viedoiden perusteella.

Uskon, että kaikki Call of Duty 4: Modern Warfaren tämän hetkiset pelaajat eivät siirry Call of Duty: World at Wariin. Uskon, että suurin osa siirtyy, mutta osa tulee takaisin pelaamaan neljättä osaa.
Itse kuulun niihin, jotka eivät hanki CoD5:ta vaan hakkaavat CoD4:ta.

CoD5 vain näyttää varsinkin moninpelissä niin samanlaiselta kuin CoD4, etten keksi syytä maksaa 60 euroa samasta pelistä, joka minulta jo löytyy. CoD5 = CoD4 + eri aseet + eri aikakausi.

CoD5 = CoD4 + eri aseet + eri aikakausi.

= täysin eri kokemus, uudet freshit mapit ja muut kikkailut.

En tajua miksi kaikki "haukkuvat" samaksi peliksi sen takia että pelissä käytetään suurilta osin samaa moottoria kuin nelosessa.

= täysin eri kokemus, uudet freshit mapit ja muut kikkailut.

En tajua miksi kaikki "haukkuvat" samaksi peliksi sen takia että pelissä käytetään suurilta osin samaa moottoria kuin nelosessa.

Vastasit omaan kysymyksees ihan itse. :D

Btw, itekki meinaan jatkaa CoD4:n hakkaamista. mitää cod5 tueta:D

.

En tarkottanu tota ihan noin, vaan että miksi moottorin pitäisi olla uusi? Jotta siitä tulis cod3:n kaltainen floppi?

Ei, vaan Treyacht puhdistanee maineensa tämän pelin avulla, tosin IW:n avustuksella.

E: Paineet vitosen onnistumisen vuoksi ovat kovat, sillä nelonen oli niin loistava, joten vaikka se ei nelosen tasolle ihan yltäisikään, voi se silti olla onnistunut peli.

Itekkin nyt ajattelin ostaa sen cod5: sen vaikka en aluksi aikonut.

Uskon et enemmistö siirtyy toho cod5:seen mutta cod4:seen jää kummiskin hyvin porukka et pelei tulee löytymään helposti uskoisin. enkä mä kummiskaan cod4 pelaamist lopeta. ja onhan se kivaa pelata tota cod5 ku uudet mapit ja kaikki vähä erillaist. Hei!!! on sekin sentään Call of Duty :D

Oon kyllä samaa mieltä MNevisin kanssa siitä että Treyacht todellakin parantaa mainettaan tällä pelillä, vaikka suuri apu onkin ollut COD 4 pelimoottorilla... Ja luulen että COD 5 tulee saamaan aika perkeleesti pelaajia koska niiiin monet ovat jo todella kyllästyneet noihin nelosen karttoihin, niin ihan vaihtelun vuoksi haluavat pelata jotain uutta ja "tuoretta" :) Itse olin aluksi varma että jätän 5 ostamatta mutta pakkohan se piruvie on hankkia, pirun hienoltahan se näyttää! :cool:

Mitä enemmän noita "ei kiinnosta, en osta, sama peli uusissa kuorissa" viestejä lukee, niin sitä tyytyväisempi vaan olen, muistakaakin sitten pysyä poissa pelistä.

No mutta, ollaan nyt ihan rehellisiä ja kuvitellaan tilanne! Mitä siis ei tule tapahtumaan, mutta jos tulisi: Esim samana päivänä kun COD5 julkaistaan, tulisi COD4:seen vaikka 10 uutta mappia, pari tai muutama täysin uutta pelimoodia ja vaikka kourallinen tai pari uutta asetta? Niin kumpaa peliä pelaisitte rehellisesti? Ostaisitteko/kiinnostaisko COD5 enää sen jälkeen niin älyttömän paljon? Täytyy itse sanoa että ei välttämättä olisi mitään kiinnostusta sen jälkeen lähtee ostelee COD5:sta. Vaikka uusia karttoja ei kuulemma COD4:seen enää tule, mutta mä elän vieläkin siinä toivossa että jokupäivä saattaisi tulla, en tiie ehkä ne ei sen takia nyt teekkä niitä koska muuten COD5 jäisi jalkohin eikä saisi tilaisuutta? Ehkä sitten hieman julkaisun jälkeen tuliski:confused: Noh toivossa on aina hyvää elää.

Ei kannata oikeasti olla noin varma, että se on joko täydellinen kopio Call of Duty 4: Modern Warfaresta tai, että siitä tulee floppi. Eikö ole muka mahdollisuutta, että siitä tulee onnistunut uusi peli?

Ylös Bottom