Snydenthur
New Member
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare
Äääh, ensinnäkin ne pelin omat ase-statsit valehtelevat. Toisekseen, range ei tarkoita mitään maksimikantomatkaa, vaan sitä matkaa, jossa ase tekee eniten damagea. Pelin jokainen ase ampuu luotinsa 350 metrin päähän, mutta vain sniput tekevät sinne asti täydet 70 damagea, kuten ne tekevät lähellekin. Tietyn matkan jälkeen muut aseet menettävät tehoaan. Esim. m16 tekee tietyllä matkalla 40 damagea, sen matkan jälkeen "maksimipituudelle" se tekee 30 damagea ja siitä pisteestä lähtien damage alkaa tippumaan ihan sinne 350 metrin pituudelle asti. Tarkkuudessa ei tapahdu mitään muutosta.
Straawberry sanoi:Puppua. Silu lyhentää kantomatkaa. Tämän nyt näkee jo asevalikosta. AGOC parantaa kantamaa, mutta heikentää tarkkuutta ja grip KK:hin parantaa osumatarkkuutta. Ei mitään mutuilua noiden suhteen.
EDIT: Kun Range ylittyy silun kanssa tai ILMAN niin todennäköisesti sekä tarkkuus että damage vähenevät. Tästä ei ole varmuutta, mutta kaiken järjen mukaan.
Äääh, ensinnäkin ne pelin omat ase-statsit valehtelevat. Toisekseen, range ei tarkoita mitään maksimikantomatkaa, vaan sitä matkaa, jossa ase tekee eniten damagea. Pelin jokainen ase ampuu luotinsa 350 metrin päähän, mutta vain sniput tekevät sinne asti täydet 70 damagea, kuten ne tekevät lähellekin. Tietyn matkan jälkeen muut aseet menettävät tehoaan. Esim. m16 tekee tietyllä matkalla 40 damagea, sen matkan jälkeen "maksimipituudelle" se tekee 30 damagea ja siitä pisteestä lähtien damage alkaa tippumaan ihan sinne 350 metrin pituudelle asti. Tarkkuudessa ei tapahdu mitään muutosta.