Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Straawberry sanoi:
Puppua. Silu lyhentää kantomatkaa. Tämän nyt näkee jo asevalikosta. AGOC parantaa kantamaa, mutta heikentää tarkkuutta ja grip KK:hin parantaa osumatarkkuutta. Ei mitään mutuilua noiden suhteen.

EDIT: Kun Range ylittyy silun kanssa tai ILMAN niin todennäköisesti sekä tarkkuus että damage vähenevät. Tästä ei ole varmuutta, mutta kaiken järjen mukaan.

Äääh, ensinnäkin ne pelin omat ase-statsit valehtelevat. Toisekseen, range ei tarkoita mitään maksimikantomatkaa, vaan sitä matkaa, jossa ase tekee eniten damagea. Pelin jokainen ase ampuu luotinsa 350 metrin päähän, mutta vain sniput tekevät sinne asti täydet 70 damagea, kuten ne tekevät lähellekin. Tietyn matkan jälkeen muut aseet menettävät tehoaan. Esim. m16 tekee tietyllä matkalla 40 damagea, sen matkan jälkeen "maksimipituudelle" se tekee 30 damagea ja siitä pisteestä lähtien damage alkaa tippumaan ihan sinne 350 metrin pituudelle asti. Tarkkuudessa ei tapahdu mitään muutosta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Äääh, ensinnäkin ne pelin omat ase-statsit valehtelevat. Toisekseen, range ei tarkoita mitään maksimikantomatkaa, vaan sitä matkaa, jossa ase tekee eniten damagea. Pelin jokainen ase ampuu luotinsa 350 metrin päähän, mutta vain sniput tekevät sinne asti täydet 70 damagea, kuten ne tekevät lähellekin. Tietyn matkan jälkeen muut aseet menettävät tehoaan. Esim. m16 tekee tietyllä matkalla 40 damagea, sen matkan jälkeen "maksimipituudelle" se tekee 30 damagea ja siitä pisteestä lähtien damage alkaa tippumaan ihan sinne 350 metrin pituudelle asti. Tarkkuudessa ei tapahdu mitään muutosta.

Voihan sen noinkin tietty muotoilla, hyvä että tiedät kuitenkin pelin mekaniikat paremmin kuin peli ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Millon tulos päivitys? Alkaa ottaa päähän, kun oma joukkue hienossa johdossa ja sit hosti lopettaakin pelin kesken.:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

[FIN]Scorpion sanoi:
Millon tulos päivitys? Alkaa ottaa päähän, kun oma joukkue hienossa johdossa ja sit hosti lopettaakin pelin kesken.:rolleyes:
Jos se hosti sen lopettaa niin ei paljon taida päivittelyt auttaa. Ainoastaan jos tuo katkeaminen johtuu bugista niin sitten.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Dmn sanoi:
No ei ole kyllä mikään saavutus saada yli 5 k/d ratio softia pelatessa. HC S&D on se missä ne taidot punnitaan.
Kumma kyllä mä vedän hardcorella PALJON paremmin, kuin normia. Voi tietty johtua cs taustasta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eikö ollut tulossa joku sellanen et jos hosti lähtee, niin kone arpoo jonkun toisen pelaajan uudeks hostiks ja peli ei keskeydy?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hardcorella pelaaminen ois toki mieluista, mutta siellä on myös team deathmatch. Sitä ei oikein viitti pelata hardcorella nykyisillä surkeilla spawneilla. Liian usein kuolee jo pelkässä team deathmatchissa, kun koko vihujoukkue spawnaa selkään / spawnaat ite keskelle vihutulitusta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthurilla on kyllä uskomaton kyky valittaa kaikesta. Eipä kyllä ole mua häirinnyt tuo nykyinen spawnisysteemi, aika vähissä on spawnikuolemat.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Haukifile sanoi:
Jos se hosti sen lopettaa niin ei paljon taida päivittelyt auttaa. Ainoastaan jos tuo katkeaminen johtuu bugista niin sitten.

Tässä tarkoitettiin varmaan sitä päivitystä, jonka avulla hosti vaihtuu lennosta kesken matsin, jos siis sen hentkinen hosti päättää lopettaa pelin kesken. Tollasta päivitystä ollaan ilmeisesti väsäämässä, ja muistaakseni CoD kolmosesta jo tollainen ominaisuus löytyikin. Eli Tässä suhteessa ollaan jopa vähän takapakkia otettu. Kyseessä toki on eri tekijätiimi, joten siinä mielessä kuitenkin ymmärrärryksen rajoissa. Noh, hyvä että on edes tulossa päivityksen muodossa.

Edit: [FIN]Scorpion olikin kerennyt jo ensin...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jooh, mitä sitä turhaan kestää bugeja yms., kun voi niistä valittaakin.

Prestige-taso alkaa kyllä houkuttelemaan, kun m14 ei oo mitenkään käytännöllinen. Hassua, että noita semiautoja on tungettu mukaan, kun full autoilla voi ampua nappi pohjassa ja osuu mihin haluaa, mutta semiautolla pitää siinä luotisateessa yrittää saada ne 2 tarvittavaa osumaa. Ja m16 toki vie perusdeathmatchissa pelkästään yhdellä burstilla, joten ei tehokkain assault-rifle ole se tehokkain. Ainoa, mikä prestigeen mentäessä ottais päähän, olis lisäammusten menetys. Edit: Ahaa, pidemmän kokeilusession jälkeen tuli huomattua, että m14 alkaa jostain syystä ampua sarjaa, kun ottaa itse osumaa vihuista. Eipä mikään ihmekään siis, että sillä ei osu noissa tiukemmissa tilanteissa.

Noh, olipas se ainakin hauskaa, kun oli joku tavoite mitä kohti painaa, mutta m14 (kuten g3) on vaan turha. Ja uskotaan, hardcoressa joku voi niistä tykätä, joten ei tarvitse sitä enää mainita. :)

Harmi, ettei tuossa ole mitään videojuttuja halotyyliin, niin ei voi koota bugeja ja muita ärsyttävyyksiä videolle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur onko tullut mieleen että kaikki ei pelaa tätä peliä kuten sinä? Se että sinä et pärjää G3lla ei tarkoita että vika olisi aseessa. Semi auto ei ehkä ole paras valinta "luotisateessa". Ja kaikki aseet ampuu "sarjaa" sopivassa kohdassa jos ampuu ja on kuolemassa. Voit tietysti valittaa näistä itsestäänselvyyksistä jatkossakin sitävartenhan nämä foorumit on keksitty :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oli muuten toi
epilogi
aika helvetin paha veteranilla. Tunnin taisin sitä jyystää, mutta kyllähän se läpi meni. Puolet ajasta ruutu sykkii punaisena, kun yrittää epätoivoisesti ladata kuularuiskua luotien viuhuessa ohi. Pulssihan siinä väkisinkin kohoaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Huh, aika absurdia. Joku on selvittänyt pelin koodista tai tiedostosta aseiden damaget yms. G36c, jolla tuntui menevän niin hyvin, onkin itseasiassa huonoin assault-rifle. Sama damage kuin m4:lla, mutta vähän hitaampi rof. Muut assault-riflet tekee saman verran damagea, lukuunottamatta m14:sta, josta riittää 2 osumaa tappoon (ilman juggernauttia ja stopping poweria, tietyltä etäisyydeltä). Kaikki aseet ovat yhtä tarkkoja, kun käytetään "zoomia".

Pistooleista tehokkain on tietenkin dessu, muut tekevät saman verran damagea. Jos ei dessua omista, niin usp on kannattavin valinta: kohtalaisen paljon ammuksia ja pisin kantomatka.

Sniput ovat kaikki samoja, mutta dragunov potkii normaalia enemmän.

Lmg:sta kannattaa valita m60, se tappaa 2 laukauksella tietyltä matkalta ja pidemmältä matkalta tekee saman damagea kuin rpd.

Luultavasti xboxilla on samat statsit kuin pc:lla, joten eiköhän nuo päde meidänkin peliin.

http://www.infinityward.com/community/forum/index.php/topic,4009.0.html Tuolta ja sieltä löytyvistä linkeistä löytyy vielä parempaa tietoa, jos haluaa katsoa vielä tarkemmin.
Kai nuo faktatietona paperilla voi pitää paikkansa... Fiilis on aseissa silti niin erilainen, että esim. G36C vs M4 valitsen äänellisenä G36, mutta silulla M4. G36:lla ei lopu lipas heti, joten voi tappaa monta putkeen ja kauas se on hieman tarkempi koska potkii eri tavalla. M4 taas on nopeampi, joten sillä tappaa silullakin läheltä hyvin. Kauas rautatähtäin on M4ssä hyvän muotoinen, sen takaa näkee hyvin ja voi tiputtaa nopeastikin.

Se, että joku asia pitää paikkansa paperilla ei tarkoita että se pätisi oikeasti toiminnassa. Tuossa oli vaan yksi esimerkki, ja löytyisi niitä lisääkin esim vaikka M82 vs M40 tai M21.

Kannattaa oikeasti kokeilla aseita ja miettiä mikä sopii omaan pelityyliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nyrkkisääntönä kannattaa muistaa, että m16+stopping power on aika lyömätön <3 Varsinkin hardcorella todella pitelemätön yhdistelmä, koska vähän kauempaakin ammuttu osuma tappanee yhdestä saatikka sitten, millainen tuhovoima saadaan kolmen bursteilla.

Hardcoren toivoisi kyllä yleistyvän pc-puolellakin enemmän. Normipeli on täynnä näitä nade launcher peeloja. Harcorella niiden pileet on peruttu, jos sattuvat osaavan pelaajan näköpiiriin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

LEPO!


Terve kaikille.

- Olisin kysynyt seuraavaa asiaa. Kuinka paljon maksaa netti ja siihen modeemi ja LIVE??
siis itse olen köyhä rotta ja olen miettinyt kuinka paljon maksaisi tai mitä pitäisi tehdä, että pääsisin pelaamaan COD4:jää Xbox-LIVE:ssä!?

- Kaverini luona pelasin netti peliä (PS3) ja olin heti koukussa. Kiitos vastauksista jos niitä on.



upeita hetkiä hienon pelin parissa kaikille pelimiehille ja tytöille:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

DPK sanoi:
LEPO!


Terve kaikille.

- Olisin kysynyt seuraavaa asiaa. Kuinka paljon maksaa netti ja siihen modeemi ja LIVE??
siis itse olen köyhä rotta ja olen miettinyt kuinka paljon maksaisi tai mitä pitäisi tehdä, että pääsisin pelaamaan COD4:jää Xbox-LIVE:ssä!?

- Kaverini luona pelasin netti peliä (PS3) ja olin heti koukussa. Kiitos vastauksista jos niitä on.



upeita hetkiä hienon pelin parissa kaikille pelimiehille ja tytöille:)

Ei ehkä oikeaan ketjuun, mutta helpoimmalla selviät kun käyt kysymässä paikalliselta laajakaistakauppiaalta paikkakuntakohtaisen hintatason ja sieltä saat myös modeemille hinnat. Live maksaa sen 6.99 kuussa, mutta jos ostat pidempiaikaisen paketin niin tulee hieman halvemmaksi...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

APX sanoi:
Snydenthur onko tullut mieleen että kaikki ei pelaa tätä peliä kuten sinä? Se että sinä et pärjää G3lla ei tarkoita että vika olisi aseessa. Semi auto ei ehkä ole paras valinta "luotisateessa". Ja kaikki aseet ampuu "sarjaa" sopivassa kohdassa jos ampuu ja on kuolemassa. Voit tietysti valittaa näistä itsestäänselvyyksistä jatkossakin sitävartenhan nämä foorumit on keksitty :)

No sen mä nyt oon huomannut jo kauan sitten. Muut istuu koko pelin ja mä juoksen ympäriinsä tappamassa niitä.

Enkä mä ole mielestäni sanonut, etten pärjää g3:lla tai m14:sta, vaan ettei niistä ole mitään käytännön hyötyä. M16 (+stopping power*) tappaa yhdellä burstilla, niin kukapa hyvä pelaaja ei sitä käyttäis.

*ei oo tullut testailtua ilman stopping poweria. Eikä voi tietää, meneekö burstin kaikki 3 kutia aina samaan paikkaan vai esim. liikkuvaan kohteeseen osuisi vain yksi kuti burstista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
No sen mä nyt oon huomannut jo kauan sitten. Muut istuu koko pelin ja mä juoksen ympäriinsä tappamassa niitä.

Enkä mä ole mielestäni sanonut, etten pärjää g3:lla tai m14:sta, vaan ettei niistä ole mitään käytännön hyötyä. M16 (+stopping power*) tappaa yhdellä burstilla, niin kukapa hyvä pelaaja ei sitä käyttäis.

*ei oo tullut testailtua ilman stopping poweria. Eikä voi tietää, meneekö burstin kaikki 3 kutia aina samaan paikkaan vai esim. liikkuvaan kohteeseen osuisi vain yksi kuti burstista.

Välillä toivoisin että forumeille saisi ignore -toiminnon. Tiedän että olet paras ja muut ovat kamppivia peräreikiä, mutta voisit nuo sinun turhanpäiväiset valituksesi kirjoittaa vaikka kotona paperille ja lukea niitä sitten itsellesi nukkumaan mentäessäsi. Itseäni ja näköjään kovin montaa muutakaan ei oikeasti kiinnosta nuo sinun itkusi. Valita Infinity Wardille, älä meille.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

En nyt kyllä ihan ymmärrä mitä valittamista siinä on, jos toteaa että omassa kädessä joku ase ei toimi. Eikä näe tietty hyötyä aseesta niin paljoa missään mielessä, että muidenkaan kannattaisi käyttää sitä.

Itse olen samaa mieltä. Varsinkin jos matsissa kovaa klaania vastaan vetäisee esiin single-aseen, ei voi pärjätä (paitsi tietty S&D:ssä snipulla, mutta se on asia erikseen).

Ainoat omaan käteen sopiviksi todetut asekombot ovat
M4 SD
AK47 Red Dot
G36C Red Dot
M16 Red Dot / SD
P90
Haulikko

Perkeinä aina 3 x Nadet, stopping power ja steady aim. Paitsi tietty matseissa vaihtuu hieman tilanteen mukaan mitä muuta tarvitsee perkeiksi...
 
Ylös Bottom