Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jes tänään pitkästä aikaa pelasin tätä ja lives, nii ei tullu yhtään tappiota ja yhes kentäs sain 34 tappoa ja team MVP:een. Pari asetta vaihtelin vuorotellen aina riippuen kentästä ja näyttivät olevan hyviä. Toinen oli yks niistä assault rifleistä ja isol scopel ja sit toinen ase oli se yks subi jonka sivussa on punasel maalil luodin kuvia ja siinä puna piste sekä et pudottaa yhen granun kun olen kuollut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No niin, tulipa tämäkin peli viimein läpäistyä. Normaalilla vedin läpitte ja oikein tunnelmallista menoa oli alusta loppuun. Lyhyenpuoleinenhan kampanja on, mutta nyt sen ainakin jaksaa jauhaa useampaan kertaan läpi. Muutama hankala kohta tuli tälläkin vaikeustasolla vastaan, mutta muuten ei ollu hirveästi hankaluuksia. Sanoisin, että aika sopivasti haastetta ensimmäiselle pelikerralle. Täytyy katella jos jossain vaiheessa pelais vielä hardenedillä läpi. Veteran taso saattaa olla meikäläiselle jo sitten liian vaikea tapaus.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Viekää Seija sanoi:
Niin mitä hyötyä tosta Prestigen aloittamisesta on? Jostain luin että saan nimensä eteen jonkun erilaisen arvomerkkikuvan kuin normaalisti?
Ja tarpeeksi kun prestigejä menee avautuu kaksi perkiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Japle sanoi:
Ja tarpeeksi kun prestigejä menee avautuu kaksi perkiä.

Onko joku muka varmistanut tuon vai uskotko vain niitä huhupuheita? Toisaalta, jos tuo on totta, niin kyllä siinä varmasti pitää vetäistä sinne kymmenennelle prestige-tasolle. Itseltä jää ainakin väliin, vaikka ei tuohon rankin nousuun kovin kauaa mene.

Miksi kaikki tuntuvat vihaavan martyrdom-perkiä? Aina hirveä valitus päällä siitä, mutta silti kaikilla muillakin on se käytössä. Pelaajat on vain niin tyhmiä, että juoksevat heti hakemaan ammuksia kuolleilta ja varmasti 50% mahdollisuudella saa tapon tai kaksi tuolla perkillä joka kuolemasta. Ite vihaan eniten last standia, kun sitä ei voi välttää niin helposti ja välillä joku saa vielä pöllittyä tapon, kun vihu jää vielä makaamaan maahan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Miksi kaikki tuntuvat vihaavan martyrdom-perkiä? Aina hirveä valitus päällä siitä, mutta silti kaikilla muillakin on se käytössä. Pelaajat on vain niin tyhmiä, että juoksevat heti hakemaan ammuksia kuolleilta ja varmasti 50% mahdollisuudella saa tapon tai kaksi tuolla perkillä joka kuolemasta. Ite vihaan eniten last standia, kun sitä ei voi välttää niin helposti ja välillä joku saa vielä pöllittyä tapon, kun vihu jää vielä makaamaan maahan.

Sama juttu. Martydom perk on aivan paras kun porukka lähtee heti juoksemaan hakemaan panoksia ja sitten PAM ja tulee tappo. Mutta tosiaan tuo Last stand on aivan perseestä, aina joku tulee pöllimään. Muutenkin ihan huono Perk, kenet muka saat pistoolilla tapettua kun joudut olemaan paikallaan. Ihmettelenkin siksi miksi niin moni käyttää tätä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Titanic sanoi:
kenet muka saat pistoolilla tapettua kun joudut olemaan paikallaan. Ihmettelenkin siksi miksi niin moni käyttää tätä.

No on siinä ainakin mahdollisuus saada joku vielä tapettua. Yleensä saman sällin joka tappoi itsesikin.
Sekä sille, joka tuota käyttää niin on varmaan aivan yksi ja sama ketä sen fragin siitä saa joten ei se ärsytä kuin sitä jolta se piste viedään nenän edestä.

Ja kyllä, tuo martyrdom on aivan tajuttoman typerä perk imo. Luulin alkuun, että jotkut peelot juoksevat kranaatin kanssa ihan vain itsemurhia tehden mutta sitten tajusin, että kyseessä on perk ja peelo löytyykin tekijöistä.
Ahtaissa kentissä tai muuten vain lähitilanteissa tuo on aivan typerä ominaisuus, kuolema tulee vaikka et mitään ammuksia yritä noutaa. Kyseessä on siis aivan täysin tuurin kanssa toimiva ominaisuus joka kyllä syö immersiota kovasti.

Lisäyksenä vielä niin imo tuo perk on varsin halpamainen tapa saada frageja. Toki tästä moni tykkää kun saa tappoja ihan itsestään, mutta peliin se ei sovi sitten millään mielestäni.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Last standia ei kyllä ole tullut käytettyä kuin hardcorematseissa, missä pistoolillakin voi tappaa yhdellä osumalla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Decap sanoi:
Ja kyllä, tuo martyrdom on aivan tajuttoman typerä perk imo. Luulin alkuun, että jotkut peelot juoksevat kranaatin kanssa ihan vain itsemurhia tehden mutta sitten tajusin, että kyseessä on perk ja peelo löytyykin tekijöistä.
Ahtaissa kentissä tai muuten vain lähitilanteissa tuo on aivan typerä ominaisuus, kuolema tulee vaikka et mitään ammuksia yritä noutaa. Kyseessä on siis aivan täysin tuurin kanssa toimiva ominaisuus joka kyllä syö immersiota kovasti.

Ei siinä tuuria tarvita, kun melkein aina joku siihen juoksee. Jokainenhan siihen joskus kuolee, mutta ei välttämättä kannata tunkea ihan ahtaisiin tiloihin ilman, että on joku oviaukko tai vastaava lähellä. Sen mä kyllä myönnän, että martyrdom + sonic boom on jo hiukan typerää, mutta kyllä senkin kestää. Välillä meinaan kuolee martyrdomiin, vaikka on itse jo jossain 10-20m päässä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Onko joku muka varmistanut tuon vai uskotko vain niitä huhupuheita? Toisaalta, jos tuo on totta, niin kyllä siinä varmasti pitää vetäistä sinne kymmenennelle prestige-tasolle. Itseltä jää ainakin väliin, vaikka ei tuohon rankin nousuun kovin kauaa mene.

Uskon niitä huhupuheitakin, mutta nyt kun olen tietääkseni kaikki perkit saanut, on siellä vielä kaksi perk -kohtaa tyhjänä. Se varmisti minut ja uskon, että kun tarpeeksi kauan sitä jaksaa jatkaa saa ne kaksi. Mutta juuri sain tuon vimpan snipun jne. niin en varmana ala ainakaan heti prestigeen, sen verran kova homma ollut tuossakin.

Mua ottaa martydom päähän myös. Itse olen aika rushaaja tyyppiä, yleensä, niin juoksen sen ruumiin päältä melkeen aina, en panosten toivossa, vaan etenemisen nojalla. Nooh nykyään on alkanut jo jäädä takaraivoon pelko kuolemanjälkeisestä nadesta ja niinpä nykyään kuolemat martydomin osalta ovat vähentyneet...ainakin jonkin verran.

Vihdoin pääsin yksinpelin läpi hardenedilla ja mietityttää, et jaksaakohan sitä enää veteranilla mennä läpi:/ Kakkos-osassa aloitin heti veteranilla ja se oli semmosta checkpointista toiseen selviytymistä, että söin jo melkein pääni. Ei kiitos sellaista uusiksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huh, aika absurdia. Joku on selvittänyt pelin koodista tai tiedostosta aseiden damaget yms. G36c, jolla tuntui menevän niin hyvin, onkin itseasiassa huonoin assault-rifle. Sama damage kuin m4:lla, mutta vähän hitaampi rof. Muut assault-riflet tekee saman verran damagea, lukuunottamatta m14:sta, josta riittää 2 osumaa tappoon (ilman juggernauttia ja stopping poweria, tietyltä etäisyydeltä). Kaikki aseet ovat yhtä tarkkoja, kun käytetään "zoomia".

Pistooleista tehokkain on tietenkin dessu, muut tekevät saman verran damagea. Jos ei dessua omista, niin usp on kannattavin valinta: kohtalaisen paljon ammuksia ja pisin kantomatka.

Sniput ovat kaikki samoja, mutta dragunov potkii normaalia enemmän.

Lmg:sta kannattaa valita m60, se tappaa 2 laukauksella tietyltä matkalta ja pidemmältä matkalta tekee saman damagea kuin rpd.

Luultavasti xboxilla on samat statsit kuin pc:lla, joten eiköhän nuo päde meidänkin peliin.

http://www.infinityward.com/community/forum/index.php/topic,4009.0.html Tuolta ja sieltä löytyvistä linkeistä löytyy vielä parempaa tietoa, jos haluaa katsoa vielä tarkemmin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itseä häiritsee m60 tähtäin, grip:iä käytettäessä suosin siksi RPD:tä. Onhan tuo m60 tehokkain ja lähitilanteissa aika peto. ACOGilla varustettuna lyhyillä sarjoilla ammuttaessa saa osuttua melko tarkastikkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oon kyllä ihan ihastunut tohon m16 + äänenvaimennin -yhdistelmään. Ei se kovin tehokas ole kovinkaan kauas, mutta vastalahjaksi saa vähintään sen yhden burstin, jolloin tappo on jo melko varma. Voin jo maistaa kielellä sitä hauskuutta, kun saa m14 itelleen ja siihen vielä äänenvaimennin. Martyrdom pitää kyllä vaihtaa kohta jo johonkin, kun porukka osaa jo olla juoksematta siihen kranaattiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mitä se tuntolaatta ikoni meinaa erän jälkeen siinä tulostaulukossa?

Yksinpelini etenee hitaasti mutta varmasti veteraanilla. One shot one kill meni juuri läpi noin viikon tahkoamisen jälkeen. Loppujen lopuksi olisin ehkä nauttinut pelistä enemmän hiukan helpommalla vaikeustasolla mutta pakko on niiden kirottujen achievementtien takia vääntää. Toivottavasti patch tuo myös lisää noita sitaatteja sillä nuo vanhat osaan jo ulkoa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

mikaju sanoi:
Mitä se tuntolaatta ikoni meinaa erän jälkeen siinä tulostaulukossa?
Käsittääkseni se on siinä jos kuoli matsin aikana
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Oon kyllä ihan ihastunut tohon m16 + äänenvaimennin -yhdistelmään. Ei se kovin tehokas ole kovinkaan kauas, mutta vastalahjaksi saa vähintään sen yhden burstin, jolloin tappo on jo melko varma. Voin jo maistaa kielellä sitä hauskuutta, kun saa m14 itelleen ja siihen vielä äänenvaimennin. Martyrdom pitää kyllä vaihtaa kohta jo johonkin, kun porukka osaa jo olla juoksematta siihen kranaattiin.

voi siihen pistää red dot sightinkin, tai jättää ilman lisävarusteita. Henk. koht. silun hyöty on aika olematon ja tosiaan tolla m16:lla ampuu niin pitkälle niin tarkkaan, ettei ole järkeä ruveta heikentämään sitä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

sinappipipo sanoi:
voi siihen pistää red dot sightinkin, tai jättää ilman lisävarusteita. Henk. koht. silun hyöty on aika olematon ja tosiaan tolla m16:lla ampuu niin pitkälle niin tarkkaan, ettei ole järkeä ruveta heikentämään sitä.

Punapisteet ei vaan sovi mulle, kun on helpompi tähdätä ihan rautatähtäimillä. Silun hyöty ei oo olematon, kun saat ammuttua ainakin muutaman kudin ennenkuin sut huomataan, jos edes huomataan. Se ei heikennä yhtään tarkkuutta eikä kantomatkaa. Tosin, damage pienenee suuremmilla matkoilla, mutta eipä sillä niin väliä. Mieluummin ammun ihan huomaamatta, niin saa joskus olla ihan rauhassa. Kyllähän sillä silulla on tullut nyt 16 tapon putki ja paras tulos taisi olla jotain 31-5. Tuosta kyllä joku 5 oli helikopteritappoja ja kaksi kuolemaa piti ottaa ihan tahallaan, että oli taas mahdollisuudet uav:n ja ilmaiskun saamiseen.

Ja asiasta kukkapuskaan, tuo helikopteri on kyllä aika naurettava. Osan pelaajista se löytää, vaikka olisi sniperinä makaamassa maassa paikallaan, mutta keskellä kenttää palloileva pelaaja selviää välillä ilman suojaakin. Jos helikopteri löytää kasan vihollisia, niin se yleensä valitsee niistä vain osan ja muut saavat jäädä eloon. Hyvin se välillä porailee jopa katon läpi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Silun hyöty ei oo olematon, kun saat ammuttua ainakin muutaman kudin ennenkuin sut huomataan, jos edes huomataan. Se ei heikennä yhtään tarkkuutta eikä kantomatkaa. Tosin, damage pienenee suuremmilla matkoilla, mutta eipä sillä niin väliä.

Puppua. Silu lyhentää kantomatkaa. Tämän nyt näkee jo asevalikosta. AGOC parantaa kantamaa, mutta heikentää tarkkuutta ja grip KK:hin parantaa osumatarkkuutta. Ei mitään mutuilua noiden suhteen.

EDIT: Kun Range ylittyy silun kanssa tai ILMAN niin todennäköisesti sekä tarkkuus että damage vähenevät. Tästä ei ole varmuutta, mutta kaiken järjen mukaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Kyllähän sillä silulla on tullut nyt 16 tapon putki ja paras tulos taisi olla jotain 31-5. Tuosta kyllä joku 5 oli helikopteritappoja ja kaksi kuolemaa piti ottaa ihan tahallaan, että oli taas mahdollisuudet uav:n ja ilmaiskun saamiseen.

No ei ole kyllä mikään saavutus saada yli 5 k/d ratio softia pelatessa. HC S&D on se missä ne taidot punnitaan.
 
Ylös Bottom