Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei tarvitse rautatähtäimen/punapisteen tai muun tähtäimen kautta tähdätä, eli voit ampua ihan lonkalta ja aseen tarkkuus on parempi kuin normaalisti. Kätevä sarjatuliaseilla lähinnä.Joblo sanoi:Mitä tarkoittaa increased hip fire accuary? ( = Steady Aim )
No tämä nyt on kuitenkin sitä shaibaaSnydenthur sanoi:Ja vielä kerran noista aseista. Mun mielestä on tyhmää, että asevalinta kannattaa kohdistaa suoraan alussa saatavaan aseeseen (eli se m16), jos haluaa pärjätä noita parempia pelaajia vastaan. Kyllä mä jotain huonompia vastaan pelaan useinkin m14:sta, koska tykkään siitä aseesta. Se on kuitenkin perhanan huono ja epäkäytännöllinen. Sama pätee muihinkin. Muut aseet on kuitenkin " helppo tappaa jatkuvalla sarjatulella vaikka kuinka kaukaa" -käytettävyydestään huolimatta tasapainoitettuja, mutta m16 ei omaa mitään heikkoa aluetta.
Sanrio sanoi:Onko kellään pelin LE versiota??? Kiinnostaisi hankkia tuo mutta onko sen lisämateriaalit sitten kuinka laadukasta?
Kertokaapa onko se hankkimisen arvoinen?
pelle sanoi:itse tilasin eilen ja myin normi versioni kaverille.
ainakin play.comin mukaan sen S.A.S dokkarin pitäisi kestää yli 2 tuntia ja sen takia tuosta kiinnostuinkin.
luulisi että tämä viimeistään maanantaina tulee joten kerron sitten millainen se extra levy oli jollei kukaan muu ehdi sitä ennen.
Snydenthur sanoi:Ainiin, kannattanee mainita, että tuo tän hetken ainoa (?) prestige 10 kävi iw:n foorumeilla sanomassa, ettei sieltä saa mitään extraperkkejä eikä yhtään mitään. Pitänee jäädä ite sitten tuohon perustasolle 55. Onpahan ainakin ainutlaatuisempi merkki, kun aika suuri osa on mennyt prestige-tasolle. (Voihan tietty olla, että tuo oli joku feikkitrolli tai sitten valehteli. Epäilen kuitenkin, ettei sieltä saa palkkioksi mitään)
Dmn sanoi:Muuten vain jätetty 2 tyhjää kohtaa perkkilistan perälle?