Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oon kyllä todella ihastunut Ak-74u + silencer yhdistelmään.
Pelin parhaita rautatähtäimiä ja stopparilla damage lähes tapissa..
Myös medium range tiputukset onnistuu kohtuullisesti.
Itse en tykkää ollenkaan niin monien käyttämästä mp5 + silenceristä.
Onhan se läheltä ihan hyvä, mutta sillä on aivan kauhea yrittää jotain medium range tiputusta, kun siinä ei ole rekyyliä oikeestaan ollenkaan, vaan tähtäin tärisee epämääräisesti jokasuuntaan.

Myös ak47 silulla on aika mukava. Rekyyli vähenee huomattavasti
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jumalauta kun on raivostuttava ilmiö, joka koko ajan vaan lisääntyy kuin syöpä..
Ai mikä vai? No se per#eleen team killaaminen!
Joillain pelaajilla ei ole vissiin muuta päämäärää kuin joukkuekavereiden tappaminen :mad:.

Pitäis varmaankin rakentaa jonkinlainen fiksu ja asiallinen lontoonkielinen palaute, niin M$:lle kuin Infinityllekin.

Aivan.Varsinkin hardcore search and destroy:ssa on rasittavaa kun joku jenkki heti alussa ampuu rpg:llä koko tiimin kuoliaaksi....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Aivan.Varsinkin hardcore search and destroy:ssa on rasittavaa kun joku jenkki heti alussa ampuu rpg:llä koko tiimin kuoliaaksi....

Mulla on muutaman aasin nikkikin tallella.
-> Quinn2421 - kinekonn - C Tavo

(Siinä pahimmat jotka on osunu vastaan. Pitäs vaan laatia se palaute [onko paikalla lontoota hyvin hallitseva ja muutenkin kouluttautunut henkilö jolla riitäis motivaatiota ja osaamista hyvän asiallisen palautteen kirjoittamiseen?])

Hostilla pitäis olla mahdollisuus kikata pelaaja ulos, tai sit joku automaaginen banni servulle esim. 3-4tk/2rundia, jolloin vahinko naattitapot ei potkis heti ulos (vahinkojakin sattuu :D).
Menee ilo pelaamisesta ja vuoroon astuu armoton kiristely. Lopputuloksena naurava tk ääliö ja kamala kilpajuoksu rundin alussa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mulla on muutaman aasin nikkikin tallella.
-> Quinn2421 - kinekonn - C Tavo

(Siinä pahimmat jotka on osunu vastaan. Pitäs vaan laatia se palaute [onko paikalla lontoota hyvin hallitseva ja muutenkin kouluttautunut henkilö jolla riitäis motivaatiota ja osaamista hyvän asiallisen palautteen kirjoittamiseen?])

Hostilla pitäis olla mahdollisuus kikata pelaaja ulos, tai sit joku automaaginen banni servulle esim. 3-4tk/2rundia, jolloin vahinko naattitapot ei potkis heti ulos (vahinkojakin sattuu :D).
Menee ilo pelaamisesta ja vuoroon astuu armoton kiristely. Lopputuloksena naurava tk ääliö ja kamala kilpajuoksu rundin alussa.

Eipähän noita varten kannata mitän erillisiä palautteita lähteä antamaan, vaan liven kautta player review ja file complainment, näitä jos kaverit keräävät tarpeeksi niin bänni pitäisi heilahtaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eipähän noita varten kannata mitän erillisiä palautteita lähteä antamaan, vaan liven kautta player review ja file complainment, näitä jos kaverit keräävät tarpeeksi niin bänni pitäisi heilahtaa.

File complaintia olen itsekin joutunut antamaan muutaman kerran tässä parin vuoden aikana. Jotkut pelaajat oikein tuntuvat haluavan moisia, sen verran sairasta puhekieltä käyttävät. Myös täysin älytön "pelityyli" rasittaa, silloin pistän vain bad reviewin hepun kohdalle.

Onneksi olen COD4:n kanssa jäänyt täysin paitsi noista "omien ampujista", vaikka pelitunteja on aivan hirvittävä määrä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo ei täälläkää ole enää törmätty omia ampuvii kusipäihi..Kaikki ne jenkkilästä arvatenki
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Elikkä kun pistää ton prestige moden päälle nii siitä menettää vai sitten kaikki aseet ja scopet (tähäimet) sun muut mitä on ehtinyt saamaan?

PS. Varmaan jossain sivulla sanottukkin mutta ei viitsis alkaa kissojen ja koirien kanssa etsimään..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Elikkä kun pistää ton prestige moden päälle nii siitä menettää vai sitten kaikki aseet ja scopet (tähäimet) sun muut mitä on ehtinyt saamaan?

PS. Varmaan jossain sivulla sanottukkin mutta ei viitsis alkaa kissojen ja koirien kanssa etsimään..

Jep, kaikki aseet ja niiden ominaisuudet + ansaitut perkit männöö.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onko näin että tässä ei saa nappeja konffattua siten että ampuminen tapahtuu etu ylänapeista ja naatit lähtee etu alanapeista:eek:Pistoolilla esmes paljo helpompi pistää nopeeta "sarjaa" ylänapeista pleikkarilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

uskoisin että ei..en tiedä mitä kaikkea tuolta controller setupista löytyy..ainakin herkkyyttä voi säätää(ei auta tässä asiassa:D)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onko näin että tässä ei saa nappeja konffattua siten että ampuminen tapahtuu etu ylänapeista ja naatit lähtee etu alanapeista:eek:Pistoolilla esmes paljo helpompi pistää nopeeta "sarjaa" ylänapeista pleikkarilla.

Eipä siellä taida saada muuta viahdettua näppämistä kuin kyykyn ja puukollalyönnin paikkaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo näin se on.

Noh alkaa siihen pikku hiljaa tottua.Vaihdoin myös ps3:sta codissa napit kuten xo:ssa on...ei tule suotta kahdella eri tavalla mieltään sotkettua.Onko xo puolella klaaneja?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Olipa muuten kiva pelata yli kuukauden tauon jälkeen - huomasin kaipaavani vaihtelua GTA:n jälkeen.

Kannattaa muuten pelata tänä viikonloppuna: kokemuspisteet tulee koko viikonlopun tuplana. Ylennyksiä suorastaan satelee! :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nollaantuuko prestigestä pelkästään aseet ja perkit. Eli ei kai challenget nollaannu? Koska jos challenget nollaantu, niin sitten en kyllä raaski ottaa tota prestigeä :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mikäs olikaan se suurin mahdollinen level? Itse olen päässyt vasta 24. tasolle ensimmäistä kertaa.

Kannattaa vielä miettiä sitä prestigeä, sehän vain antaa lisää uutta haastetta, kun kaikki muu on jo tehty. Voisi kuvitella, että peli pysyy mielenkiintoisena pitempään, kun pääsee tekemään kaikki challengetkin uudestaan.

Edit: Milläs ihmeellä olette päässeet sen harjoitteluradan ennätysvauhtiin? Itsellä menee siinä aina lähes puoli minuuttia, kun pitäisi päästä muistaakseni alle 20 sek. Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

55 lvl on korkein taso, jonka jälkeen voi valita prestige moden. Itseä ei kyllä kiinnosta enää ottaa tuota prestigeä, kun olen keräillyt noita challengeja aikalailla. Eikä toi prestige omasta mielestäni merkkaa oikeastaan mitään. Kuka vaan voi saada prestige lvl 10 kunhan jaksaa pelata. Samaa grindaustahan se taitaapi olla joka ikinen kerta...
 
Ylös Bottom