Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nyt viikonloppuna on tultu pelattua todella paljon Double Xp viikonlopun takia. Eilen muutamassa tunnissa nousi lvl 30:stä lvl 40:n.
Vielä vaan maanantaina jatkuu Double XP :p.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo kyllä vknloppuna tuli raiskattua peliä aikalailla..n.30leveliä nousi vknlopun aikana:).

Nyt 5th prestige level 38
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tuli nyt tuo Game of the yeat edition hankittua ja kannessa lukee, että ilmaset mapit mukana.
Noh, eipä ole minkäänlaista mahdollisuutta niitä ladata ilmaiseksi ja jos pitäisi jollakin tiketillä niin ei ainakaan kotelon sisällä ollut muuta, kuin pelilevy ja ohjekirja.
Kusettiinko linssiin vai onko muuten vaan paska säkä:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tuli nyt tuo Game of the yeat edition hankittua ja kannessa lukee, että ilmaset mapit mukana.
Noh, eipä ole minkäänlaista mahdollisuutta niitä ladata ilmaiseksi ja jos pitäisi jollakin tiketillä niin ei ainakaan kotelon sisällä ollut muuta, kuin pelilevy ja ohjekirja.
Kusettiinko linssiin vai onko muuten vaan paska säkä:D

Huppelissa kirjoitettu? :)
Siis eikös niiden karttojen GOTYssa pitäisi automaattisesti löytyä muiden karttojen joukosta itse pelistä? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huppelissa kirjoitettu? :)
Siis eikös niiden karttojen GOTYssa pitäisi automaattisesti löytyä muiden karttojen joukosta itse pelistä? :rolleyes:

Näin itsekin olen asian käsittänyt. Yleensä noissa GOTY- editioneissa on tosiaan kaikki se ylimääräinen kama (mapit ym. sälä) jo valmiiksi sillä pelilevyllä mukana, joten mitään ylimääräistä ei pitäisikään joutua lataamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kylläpä olikin mukava palata taas pelin ääreen parin kuukauden Halo-rupeaman jälkeen! Heti kolmannessa pelissä pääsi niin hyvin M16:n kanssa matsiin sisälle, että tulla napsahti 20 Kill Streak (2-3kk pelaamatta CoDia...) :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kylläpä olikin mukava palata taas pelin ääreen parin kuukauden Halo-rupeaman jälkeen! Heti kolmannessa pelissä pääsi niin hyvin M16:n kanssa matsiin sisälle, että tulla napsahti 20 Kill Streak (2-3kk pelaamatta CoDia...) :)

:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Uusia pelimuotoja Matchmakingiin.

Bare Bones Team Deathmatch
Team Deathmatch ilman perkkejä tai kill streak -palkintoja.

Hardcore Headquarters
Headquarters-pelimuoto HC:na.

Multi-Bomb Search and Destroy
Kaikilla hyökkäävän tiimin pelaajilla on oma pommi, eli kaikilla mahdollisuus viedä pommi.

Hardcore Free-For-All
FFA HC-säännöillä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Uusia pelimuotoja Matchmakingiin.

Bare Bones Team Deathmatch
Team Deathmatch ilman perkkejä tai kill streak -palkintoja.

Hardcore Headquarters
Headquarters-pelimuoto HC:na.

Multi-Bomb Search and Destroy
Kaikilla hyökkäävän tiimin pelaajilla on oma pommi, eli kaikilla mahdollisuus viedä pommi.

Hardcore Free-For-All
FFA HC-säännöillä.

Vihdoinkin HQ:ta HC:na!!! :D

Uusia muotoja olenkin odottanut ja toivottavasti muodot ovat ilmaisia kuten uskon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onkos tuossa Goty editionissa ne uudet mapit levyllä vai tuleeko mukana koodi jolla ne ladataan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onkos tuossa Goty editionissa ne uudet mapit levyllä vai tuleeko mukana koodi jolla ne ladataan?

Xbox.com sanoi:
Free Variety Map Pack: The Game of the Year Edition includes a code to download the map pack from Xbox LIVE. The pack includes four new multiplayer maps - Creek, Broadcast, Chinatown, and Killhouse.

Eli uskaltaisin väittää, että mukana tulee lataukseen oikeuttava koodi. Eivät sitten vissiin viitsineet ruveta painamaan uusia levyjä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eilen tuli tämä peli ostettua enkä kadu tippaakaan. Livessä rymyäminen varsinkin on uskomattoman hienoa.
Tosin turpaani saan siellä koko ajan, mutta eiköhän se tästä. :D
Kontrolleihin tottuminen vie aikaa kun tuo juoksu on tuossa tatissa.
Omasta mielestä olisi parempi jos kranaatteja vaihdeltaisiin jostain nappulasta ja juoksu olisi erikseen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ostin nyt sitten viimein tämän pari päivää sitten, sillä pitihän se monien kehuma moninpeli kokea. Nyt kun on muutaman päivän tätä pelaillut niin voi sanoa, että hyvin ymmärrän kehumisen. Ainoa oikeasti ärsyttävä asia on moninpelissä nämä sankarit jotka menevät nurkkaan kyykkyyn odottamaan mahdollisia pelaajia. Ja sitten kun joku saadaan viimein tapettua niin sitten ollaan niin fiiliksissä että... Lo7us kuittaa ja menee jatkamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse menin tämän n. puoli vuotta sitten PC:llä läpi, melko rujon näköisenä tosin. Nyt hieman hotsittaisi hommata 360:lle, moninpelin takia nimittäin. Vieläkö siinä on kunnolla pelaajia ja jaksaako sitä enää alkaa keräämään "tasoja" kun kaikki ovat jo übersolttuja? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse menin tämän n. puoli vuotta sitten PC:llä läpi, melko rujon näköisenä tosin. Nyt hieman hotsittaisi hommata 360:lle, moninpelin takia nimittäin. Vieläkö siinä on kunnolla pelaajia ja jaksaako sitä enää alkaa keräämään "tasoja" kun kaikki ovat jo übersolttuja? :D

Kyllä jaksaa ja pelaajia on :) .. mäki menin läpi peeceellä jouluna ja ostin sitte 360lle maaliskuussa! .. aika kovaa jengiä suurin osa pelaajista on. Mullaki meni 2pv ja 4tuntia kun sain 55levelin täyteen(eilen). . juu ja oon vieläki aika kusessa välillä.
Mutta ohjaimella pelaaminen on komeempaa kun sen oppii.. siinä menee aikansa... Jos on vääntäny tällasia vaan hiirellä ja näppiksellä niinku mä olin. Tää ei lähe kyllä koskaan pois pelihyllystä ;)
 
Ylös Bottom