Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pitkän MGS4-putken jälkeen taas alettu tätä mättämään ja kyllähän tämä on vieläkin paras FPS-shooter ever. Todella mukavaa ajanvietettä..

Tää on niin totta; aina kun peliä menee pelaamaan, se tuntuu yhtä hyvälle. Kyseessä on niin loistava peli että ihmettelen vaan koska mikään FPS pääsee lähellekkään tätä.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tuli nyt tuo Game of the yeat edition hankittua ja kannessa lukee, että ilmaset mapit mukana.
Noh, eipä ole minkäänlaista mahdollisuutta niitä ladata ilmaiseksi ja jos pitäisi jollakin tiketillä niin ei ainakaan kotelon sisällä ollut muuta, kuin pelilevy ja ohjekirja.
Kusettiinko linssiin vai onko muuten vaan paska säkä:D

Huppelissa kirjoitettu? :)
Siis eikös niiden karttojen GOTYssa pitäisi automaattisesti löytyä muiden karttojen joukosta itse pelistä? :rolleyes:

Paras onlineräiskintähän tämä helposti on. Vaihtelemalla noita S&D planttipaikkoja sais peli ihan uutta eloa entisestään. Liekkö moista edes pohtineet? Jos lähtis pelaamaan.. :p

Vetääks kaikki suomalaiset aina vaan sd ? Yleensä kun tulee invite ni se on aina johonkin sd erään... Ite tykkään siitä muodosta vähiten ni aika nihkeetä yleensä vastata niihin kutsuihin :/
Toki kaikilla on oma makunsa, ite en vaan jaksa odotella niiden erien loppumista eikä telttailuakaan viitti kovin kauaa harrastaa.

Vetääks kaikki suomalaiset aina vaan sd ? Yleensä kun tulee invite ni se on aina johonkin sd erään... Ite tykkään siitä muodosta vähiten ni aika nihkeetä yleensä vastata niihin kutsuihin :/
Toki kaikilla on oma makunsa, ite en vaan jaksa odotella niiden erien loppumista eikä telttailuakaan viitti kovin kauaa harrastaa.

no mitä mä oon pelaillu Suomalaisten kanssa, niin se on yleensä joko S&D:tä tai sillon tällöin TDM:ää, harvoin muuta, mutta kyllä muutakin joskus tulee nenän eteen.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huppelissa kirjoitettu? :)
Siis eikös niiden karttojen GOTYssa pitäisi automaattisesti löytyä muiden karttojen joukosta itse pelistä? :rolleyes:

Näin itsekin olen asian käsittänyt. Yleensä noissa GOTY- editioneissa on tosiaan kaikki se ylimääräinen kama (mapit ym. sälä) jo valmiiksi sillä pelilevyllä mukana, joten mitään ylimääräistä ei pitäisikään joutua lataamaan.

Aijai, kun suomalaisetkin käyttävät juggernautteja ja nuubituubeja... :mad: Hävetti kyllä pelata tänään, kun semmosia suomalaisia tuli vastaan.

Ite pelaan kyllä aina TDM tai S&D, ne on mielestäni ne parhaat, joskus 1VS1 tulee kans pelailtua. Kutsuja ei vaan pahemmin tuu, ois siisti pelata useemmin suomipoikien kans. Ehkä vois johonki klaaniin liittyä tai jottai...

SD suomalaisten kanssa, TDM koko ajan jos yksin vääntää. Paras fps-todellakin, ei pysty kyllästymään.

Niin ja ei SDssä todellakaan tarvii telttailla, pää edellä vaan kimppuun.

Aijai, kun suomalaisetkin käyttävät juggernautteja ja nuubituubeja... :mad: Hävetti kyllä pelata tänään, kun semmosia suomalaisia tuli vastaan.

Juggernautti haittaa mitään mutta toi nuubituubi on kyllä v-mäinen pikkumapeissa. Ja isoissakin jossa voi ampua suoraan spawnilta spwanille. :mad: Toisaalta vika on mappisuunnittelussa.

Juggernautti haittaa mitään mutta toi nuubituubi on kyllä v-mäinen pikkumapeissa. Ja isoissakin jossa voi ampua suoraan spawnilta spwanille. :mad: Toisaalta vika on mappisuunnittelussa.

karttasuunnittelussa on vikaa tietenkin... mutta miks helvetissä niitä Nuubituubeja pitää ees änkeä peleihin, luulis että parempiaki aseita mailmaan mahtuu, jotka ei pistä pelaajien hermoja kireelle. :mad:

Ei vedä :D Itse pelaan aina mieluummin normipuolella ja siellä Maasotaa, Lipun valtausta ja Saboa.

Pelasin eilen kokeilumielessä normi tdm:ää crash mapissa. Menin yhteen nurkkaan katsomaan karttaa kun saatiin uav ja siitä sattui kävelemään ohi yksi vihu ja ajattelin että olipa hölmö kun ei huomannut, aloin sitten laskemaan luotia MP5:lla ja ammuinkin onnistuneesti selkään täyden lippaallisen, tässä vaiheessa itse aloin lataamaan uttaa lippaallista ja samalla vihollinen kääntyi ja ampui M4:lla muutaman kerran ja olin vainaa. Itsellä oli käytössä uav, eli ei mitään vahvituksia aseelle ja sillä toisella oli siis se M4 ja sille stopping power.

Sain taas muistuksen että jos haluaa hyödyntää täydellisesti pelissä olevia perkkejä, eikä siis halua aina kasata sitä voimakkainta mahdollista classia, niin täytyy pysyä siellä HC puolella. Siellä kun voi mennä vaikka silulla varustetulla scorpparilla ilman mitään aseita vahvistavia perkkejä ja silti saa tapettua noita juggernauteilla sekä stopping powerilla varustettuja pelaajia, mikä mielestäni vastaa edes hieman todellisuutta.

Pelasin eilen kokeilumielessä normi tdm:ää crash mapissa. Menin yhteen nurkkaan katsomaan karttaa kun saatiin uav ja siitä sattui kävelemään ohi yksi vihu ja ajattelin että olipa hölmö kun ei huomannut, aloin sitten laskemaan luotia MP5:lla ja ammuinkin onnistuneesti selkään täyden lippaallisen, tässä vaiheessa itse aloin lataamaan uttaa lippaallista ja samalla vihollinen kääntyi ja ampui M4:lla muutaman kerran ja olin vainaa. Itsellä oli käytössä uav, eli ei mitään vahvituksia aseelle ja sillä toisella oli siis se M4 ja sille stopping power.

Sain taas muistuksen että jos haluaa hyödyntää täydellisesti pelissä olevia perkkejä, eikä siis halua aina kasata sitä voimakkainta mahdollista classia, niin täytyy pysyä siellä HC puolella. Siellä kun voi mennä vaikka silulla varustetulla scorpparilla ilman mitään aseita vahvistavia perkkejä ja silti saa tapettua noita juggernauteilla sekä stopping powerilla varustettuja pelaajia, mikä mielestäni vastaa edes hieman todellisuutta.

Aamen ;)

Ylös Bottom