Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Laittakaapa teidän:
K/D Ratio ja Accuracy itellä
K/D Ratio:1.25
Accuracy:14.63 paranee koko ajan samoin k/d


PS3 : palttiarallaa 65000 tappoa ja n. 2.4 , HC TDM ja HC s&d pelimuodot.
360 : parituhatta tappoa, pelkkää hc s&dtä paria matsia lukuunottamatta, 1.93 on K/D tällä hetkellä.

accuracysta ei hajuakaan, tuskin kovin hyvä :D 55level tuli tuossa täyteen, nyt sitten pohditaan pitääkö sitä kultarastia metsästää tälläkin puolella.

EDIT tarkkuus 13.4% boksilla, pleikkarilla taitaa olla 18 hujakoilla mutta johtuen pääosin m16 käytöstä, sillä se nousee aika hapiaan. Mp5llä peli on sellasta "vähän sinnepäin" meininkiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse menin tämän n. puoli vuotta sitten PC:llä läpi, melko rujon näköisenä tosin. Nyt hieman hotsittaisi hommata 360:lle, moninpelin takia nimittäin. Vieläkö siinä on kunnolla pelaajia ja jaksaako sitä enää alkaa keräämään "tasoja" kun kaikki ovat jo übersolttuja? :D

Mulla vähän sama ongelma. Mieli tekis hommata boksiversio vaikka pc:llä oon jo jonkinverran pelaillut. Tuntuisi sille että tällä tulee olemaan paljonkin pelaajia tulevaisuudessakin, kun CoD5 on taas toiseen maailmansotaan sijoittuva ja huhuja liikkuu että 2009 mahdollisesti ilmestyvä CoD6 olisi sitten tulevaisuuteen sijoittuva. Saa nyt nähdä miten tekee, Orange Box tilauksessa nyt ja katsoo sitten kunhan sitä aikansa pelailee..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei siellä kaikki ole ubertasosia että kyllä mäkin siellä jotenkuten pärjään ;) Lvl 5 olen ja aikas aloittelija.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Noi tilastot ja prestige tasot. Niillä ei ole mitään merkitystä tai väliä missään asiassa. Ne ei kerro yhtä mitään, vähiten sen kuinka hyvä joku pelaaja on. Ainoa tilasto jolla on merkitystä on se mikä kertoo kuinka paljon aikaa olet tuhlannut tähän peliin, koska se on vakio ja siihen ei vaikuta pelimuoto jota pelataan. Jos pelaisin tilastoista, pelaisin vain yhdellä aseella ja se on aika kuiva puuha. Tilastot on periaatteessa vain itseään varteen, vain minä tiedän mitä pelimuotoja pelaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Noi tilastot ja prestige tasot. Niillä ei ole mitään merkitystä tai väliä missään asiassa. Ne ei kerro yhtä mitään, vähiten sen kuinka hyvä joku pelaaja on. Ainoa tilasto jolla on merkitystä on se mikä kertoo kuinka paljon aikaa olet tuhlannut tähän peliin, koska se on vakio ja siihen ei vaikuta pelimuoto jota pelataan. Jos pelaisin tilastoista, pelaisin vain yhdellä aseella ja se on aika kuiva puuha. Tilastot on periaatteessa vain itseään varteen, vain minä tiedän mitä pelimuotoja pelaan.

Hyvin totta, mutta jos joku kysyy moista, niin vastataan. Eihän ne suuremmin kerro yhtään mistään että osaako pelata vai ei, k/d ratio on kanssa niin riippuvainen pelimuodosta. Prestigen ainoa into on siinä että jos jokin noista prestige-tason merkeistä viihdyttää enemmän kuin ne ensimmäiset 5 harmaata tähteä niin sitä sitten metsästämään.

Yhdellä aseella pelaamisessa mielestäni ei ole mitään vikaa. Itse en jaksa suoritella noita ase-challengeja, niin lähes poikkeuksetta tulee pelattua mp5lla. Parempiakin aseita kyllä löytyisi jos ainoa kiinnostuksen aihe olisi k/d ration nostaminen mutta tuo on juuri sopiva hc-pelimuotoihin eikä jaksa edes muilla aseilla kikkailla.

Surkein tilasto mikä kuitenkin tästä pelistä löytyy, on voittotilasto. Tämä kun toistuu lähes joka päivä : liityt peliin jossa olet häviöllä 0-3, 0-2, 1-3, saat pelistä häviön lähes välittömästi. Aloitat seuraavan pelin, hostin puoli jää tappiolle -> host ended game.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tässä odottelen romukasan saapumista Frankfurtista ja uuden TD:n tuloa pelimuodoksi. Uskon vakaasti, että vastustajan ilmatuen ja kolmen kranaatin puuttuminen tulee suuresti suosimaan minua. Ainakin K/D varmaan paranee, noin sivuvaikutuksena. Ainoa mikä huolestuttaa on UAV:n puuttuminen, pelaajat alkaa istumaan entistä enemmän. Toisaalta Claymore:t ovat poissa, mahtava.

21-Gun Salute!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tässä odottelen romukasan saapumista Frankfurtista ja uuden TD:n tuloa pelimuodoksi. Uskon vakaasti, että vastustajan ilmatuen ja kolmen kranaatin puuttuminen tulee suuresti suosimaan minua. Ainakin K/D varmaan paranee, noin sivuvaikutuksena. Ainoa mikä huolestuttaa on UAV:n puuttuminen, pelaajat alkaa istumaan entistä enemmän. Toisaalta Claymore:t ovat poissa, mahtava.

21-Gun Salute!

toi tulee olemaan kyllä mielenkiintoista. lisää vaan kenttiä ja pelimuotoja :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tuntuu että suomalaiset pelaa aika paljon HC:tä (ainakin oma kaveripiiri). Itse en tykkää yhtään. Yleensä tulee pelattua ihan perus TeamDeathmatchia, se on jotenkin rennompaa.

K/D 1.85 tappoja vähän reilu 11000 ja accuracy 17% paremalla puolella, jos noilla nyt jotain merkitystä on.

Lempiase M16, mutta P90 ja lähes kaikkia snipuja tulee silloin tällöin käytettyä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ite sain pelin viime viikolla ja nyt on tullu hyvän aikaa hakattua moninpeliä. Brittejä on itellä sattunu suurin osa olemaan ja kaipais suomalaista peliseuraa. Jos joku tätä vielä pelaa, lisätkää meikäläinen. Gamertag: Kamreeri

HC voi olla parempaa hupia kuin tavallinen, mutta vain silloin, jos sattuu hyvä porukka kasaan. Jos kaikki kämppii yhessä paikassa, niin peli on aika ankeaa. Old-school FFA on myös aika jees pelimuoto.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Njoo tuo HC TDM varsinkin on älyttömin pelimuoto koko pelissä.Et tarvitse muuta ku hyvän paikan ja p90 silulla ni tappoja tulee perkeleesti.Ja kukaa ei tiie et mistä ammut.HC muoto on MINUN mielestäni aika turha.

Olet oikeassa että oikealla porukalla se on hauskaa,mutta jos melkee joka vastaantulija cod4livessä on britti,niin ei voida puhua hauskanpidosta.Ne saatanan mällipäät kämppii koko pelinajan ja kun sitte enne loppuu saat ammuttua headshotin niin hirvee älämölö alkaa ja osa rupeaa toiste äitejä haukkumaan huoriksi
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse pelaan pelkkää HC S&D:tä nykyään, on muuten hauskaa!!! :)
Raivostuttavin asia HC-muodoissa on tämä uusi buumi; kaikkien pitää heti pelin alettua ampua singolla niin monta omaa kuin mahdollista. Tällaisia sattuu tapaamaan lähes jokaisella pelikerralla.

Ennen mätin TDM:ää ja S&D:tä. Nyt kuitenkin ymmärtänyt, että HC S&D on yliveto ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse pelaan pelkkää HC S&D:tä nykyään, on muuten hauskaa!!! :)
Raivostuttavin asia HC-muodoissa on tämä uusi buumi; kaikkien pitää heti pelin alettua ampua singolla niin monta omaa kuin mahdollista. Tällaisia sattuu tapaamaan lähes jokaisella pelikerralla.

Ennen mätin TDM:ää ja S&D:tä. Nyt kuitenkin ymmärtänyt, että HC S&D on yliveto ;)

Toinen yhtä hieno trendi on tykittää vastustajan päätyyn heti kranaatinheittimellä tai singolla. On muuten eri kivaa. HC S&D on kyllä CoDin pelimuodoista ehdottomasti paras. Se menee harvoin puhtaaksi lahtaamiseksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Toinen yhtä hieno trendi on tykittää vastustajan päätyyn heti kranaatinheittimellä tai singolla. On muuten eri kivaa. HC S&D on kyllä CoDin pelimuodoista ehdottomasti paras. Se menee harvoin puhtaaksi lahtaamiseksi.

Jep. Kranaatinheittimet voisi muutenkin poistaa koko pelistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei nyt varsinaisesti peliin kohdistuva vika, mutta alkaa pikkuhiljaa kyrsimään tuo "no fighting in the warroom" osio yhdistettynä tuohon fantastiseen ristiohjaimeen. Haluat pikapikaa vaihtaa GLn, niin kaveri tikkaa jatkuvasti nightvision-laseja naamalle. Pikkasen siinä kyrpii ruutu vihreänä kun vihut ampuu tulta munille sarjassa, ja meikäläinen testailee speksejä. Oli tatit sitten missä vaan tai r2-nappulat hieman hankalat, PS3 ohjaimella jos tätä saisi vääntää läpi olisin onnesta kankeana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mielestäni peli on vain keskinkertainen räiskintä heikohkolla yksinpelikampanjalla ja perus hyvällä moninpelillä höystettynä. Täytyy kyllä myöntää, että moninpeli piti hetken otteessaan, mutta sen jälkeen itse ainakin kyllästyin. Toki levelit, rankit ja perkit tuovat hitusen syvyyttä tuohon moninpeliin.

Ja tälläinen teos oli mukamas vuoden peli 2007. Jotain rajaa kiitos!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mielestäni peli on vain keskinkertainen räiskintä heikohkolla yksinpelikampanjalla ja perus hyvällä moninpelillä höystettynä. Täytyy kyllä myöntää, että moninpeli piti hetken otteessaan, mutta sen jälkeen itse ainakin kyllästyin. Toki levelit, rankit ja perkit tuovat hitusen syvyyttä tuohon moninpeliin.

Ja tälläinen teos oli mukamas vuoden peli 2007. Jotain rajaa kiitos!


No mut - jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ;)
Ja suurimman osan mielestä peli ansaitsi tittelinsä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mielestäni peli on vain keskinkertainen räiskintä heikohkolla yksinpelikampanjalla ja perus hyvällä moninpelillä höystettynä. Täytyy kyllä myöntää, että moninpeli piti hetken otteessaan, mutta sen jälkeen itse ainakin kyllästyin. Toki levelit, rankit ja perkit tuovat hitusen syvyyttä tuohon moninpeliin.

Ja tälläinen teos oli mukamas vuoden peli 2007. Jotain rajaa kiitos!

Minusta, yksinpeli ja moninpeli pitäisi aina arvostella erikseen. Näin siis myös palkita erikseen, mutta se on jo varmaan monille liian monimutkaista. Kyseessä on kuitenkin kaksi täysin eri asia, näiden pelikokemukset kun yleensä eroavat radikaalisesti toisistaan. En tiedä missä gaalassa tai missä osuudessa peli oli vuoden peli, mutta minun mielestäni se ei sitä ollut. Periaattessa tämä on sitä samaa kuin ennen, mutta uudella teemalla, grafiikalla ja muilla erikoistehosteilla.

Se että tähän peliin kyllästyy ei vielä anna mitään kuva siitä mikä varsinaisesti on pelissä vikana. Periaatteessa kaikkeen aikanaan kyllästyy ihan luonnollisista syistä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että siitä syystä pelistä tulikin yhtäkkiä huonompi kuin mitä se oli ennen kyllästymistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Yksinpelin ja moninpelin välinen ero on todella suuri.Yksinpelin perusteella ei vuoden titteliä saanu.Varmaan koukuttavan moninpelin ansiosta.Molemmissa ei mtn mullistavaa,vaan simppeli toimiva systeemi
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kyllä tuo moninpeli mua ainakin jonkun verran koukutti, en pelannut muita kun codia, en IV:täkään ;P
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Normi S&D pitää vähän jo osata ampua, HC:eessa sohaset sinneppäin -> tappo.
 
Ylös Bottom