Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Palasin pitkästä aikaa Codi 4:n pariin ja tuntuu, että nettipeli lagaa huomattavasti enemmän kuin ennen. Damagea tekee kyllä ihan normaalisti, mutta liikkuminen on välillä niin tahmaista että... Onko muilla vastaavia kokemuksia vai kuvittelenko vain?

No yleensä kun minä palaan pitkän tauon jälkeen muiden pelien parista codin pariin, niin tuntuu vaan että peli on entistä nopeempi ja entistä helpompi pelata.

Rupesin pitkästä aikaa pelaamaan codia, netissä tietenkin. Ei voi muuta kuin sanoa että aivan v*tun jäätävää meininkiä ja vartin välein servu kaatuu. Olisi mukava pelata jos tuo ärsyttävä lagi loppuisi. Muuten hyvä peli edelleenkin jaksaa aina pelata vaikka hyllyssä olisi kuinka uusia pelejä.

lisätkää mut eili samifin ps3 kaveri listalle pelaan codiakin toka prestige vast lvl 33

Tässä nyt taas ilmoittelisin että Clanbase:ssa rupee porukkaa näkymään.

(On tainu mainostaminen alkanu tepsimään jonkin verran)
http://clanbase.ggl.com/rating.php?lid=8236

12 clania joista ainakin 10 on ihan tosissaan pelaamassa tuola.

Eli jos on jengi vielä pelin parissa, niin pistäkää tuonne klanit pystyyn. Saatte ainakin rehtiä otteluja. Ja ei tuu hirveesti ainakaan hämminkiä.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ja yks juttu - joskus näkee kun joku ampuu sniper riflellä vähän vaan "sinne päin" ja se osuu tappavasti...voisko joku selittää ton.

Olen miettinyt samaa, myös melee hyökkäys tuntuu toimivan välillä samalla lopputuloksella.

Itseäkin kiinnostas tietää miten jotkut, muka tässä cheattaa?! Pystyykö konsoleillakin cheattamaan, toivottavasti ei! Onko porukalla siis ollut jotain wallhackia ja aimbottia käytössä. Eihän sellaisen pitäisi olla mahdollista...

Jos taas puhutaan siitä että porukat kiipeilee paikkoihin mihin ei normaalisti olisi tarkoitus mennä, niin ei tuosta nyt niin paljon haittaa ole, aika helposti ne sieltä saa alas ammuttua.

Kysynpä nytten kaikilta PARASTA PELIKOKEMUSTA COD4:Ssa.

Itse pelasin parhaimman pelin viikko sitten. Pelimuoto oli Sabotage ja mappina toimi Strike.

Aivan käsittämätön matsi. Pelattiin snd säännöillä eli nuo 4roundia. Kaksi kertaa tuli sudden death jota rakastan aivan järjettömästi johtuen siitä että näät vastustajan pelaajan liikkeet ja se, että kumpi uskaltaa lähteä yrittämään tappoa. Säännöt olivat ei clamoreja,nuubituubia,3xfragia,c4sta...

Toisin sanoen kaikilla oli 3stun,stoppari/jugger,dead silence. Itse sain pistä pommin kerran ja sitten pelastin tiimini oiken täpärästi. Todella tyrmäävä kokemus kun pelaa hyvän tiimin kanssa ja puhalletaan yhteen hiileen.

Siksi suosittelen että pelimuotona olisi Sabotage ja mappina vaikkapa strike. Kertokaapas teidän pelikokemuksista.

Ja ne jotka haluaa pelailla kanssani, niin lisätkää ihmeessä minut kaverilistaanne ja pistetää pelit pystyy privatessa

En käsitä miksi pitää rajata noita vaihtoehtoja, että mitä perkkejä ja aseita saa käyttää. Klaanimatsit sitten erikseen.

Itse tykkään pelata normipelimuotoja en HC, ja parhaimpia pelikokemuksia ovat ehdottamasti ne, kun kaverin/kavereiden kanssa mennään partyssa publicille pelailemaan ja pitämään hauskaa. Tietysti vielä jos kaikilla kulkee hyvin niin sitä hauskempaa. :)

En usko et on chiittaamista jos ampuu vähä minne sattuu ja saa tapettua. Toi taitaa vaan johtua lagista. Jos pelaa sellasta matsia missä näkee killcamin niin siinä paljatuu se lagi, monessa matsissa luulin et olen ampunu jannua ja mietin miks ei kuollut. Mut lagin takia se tyyppi ei oikeesti edes ollu siinä kohtaa mihin ammuin.

Olin 1 levunen, 5. prestige, yli vuoden omistanu pelin, melkeen 9 päivää pelannu..
Pystyin pelaamaan HC-pelimuotoja? Bugasko vai ihan tarkoituksella?

Anyways, tuntui hyvältä saada 60 tappoa ja 12 kuolemaa, muutama airstrikeä, 2 kopteria, suunnilleen 10 reconia (HC HQ)...eihän se hyvin ole mutta pitkästä aikaa tuntui aivan helv. hyvältä paukutella ja vielä jollain M16:lla... kone restarttasi, menetin ainakin 600xp...kyllä nakersi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olin 1 levunen, 5. prestige, yli vuoden omistanu pelin, melkeen 9 päivää pelannu..
Pystyin pelaamaan HC-pelimuotoja? Bugasko vai ihan tarkoituksella?

Anyways, tuntui hyvältä saada 60 tappoa ja 12 kuolemaa, muutama airstrikeä, 2 kopteria, suunnilleen 10 reconia (HC HQ)...eihän se hyvin ole mutta pitkästä aikaa tuntui aivan helv. hyvältä paukutella ja vielä jollain M16:lla... kone restarttasi, menetin ainakin 600xp...kyllä nakersi.

Sitä se HC HQ on, poika. Sitä se on.

Huhhuh tonni täynnä... koville se otti, etenkin mile high club.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aah... Tälläinen normi pelaaja ( tai huonompi :D) ei pääse edes No fightning in the war roomia läpi veteraanilla :( . Youtubesta katoin hieman mallia, mutta oli suht schaissea ne videot tästä missionista.

Aah... Tälläinen normi pelaaja ( tai huonompi :D) ei pääse edes No fightning in the war roomia läpi veteraanilla :( . Youtubesta katoin hieman mallia, mutta oli suht schaissea ne videot tästä missionista.

No fighting taisi olla se toiseksi vaikein paikka pelissä, siinä kävi jo luovutus mielessä. Grenadelauncheria kun säästää pahimpiin paikkoihin niin pitäisi päästä muutamalla yrityksellä.

No fighting taisi olla se toiseksi vaikein paikka pelissä, siinä kävi jo luovutus mielessä. Grenadelauncheria kun säästää pahimpiin paikkoihin niin pitäisi päästä muutamalla yrityksellä.

Itsehän luovutin siihen ku ei enää jaksanu :D

Itse en pääse veteranilla "One Shot, One Kill" -kenttää. Kun Zakhaev on ammuttu, tulee kiire. Siinä vaiheessa päälle käy arviolta 30 miestä. Kertokaa, KUINKA TÄMÄN PÄÄSEE?? :confused:

Itse en pääse veteranilla "One Shot, One Kill" -kenttää. Kun Zakhaev on ammuttu, tulee kiire. Siinä vaiheessa päälle käy arviolta 30 miestä. Kertokaa, KUINKA TÄMÄN PÄÄSEE?? :confused:

Oletkos päässyt jo sinne missä pitää venttailla helikopteria eli "kohtaamis paikalle" muutamaan otteeseen kuolin sinne mentäessä, ja helikopteri paikalla kuolin useasti :D. Sitten katsoin videon jossa kehotettiin pysymään eka aalto semmosessa hökkelissä makuultaan ja sitten niitten törmäily auto hommien taakse. Kyllä toimi http://www.youtube.com/watch?v=CQdQ7oDODGU. En ole varma oliko se tää ku nopeasti etin. toivottavasti auttaa :).

Oletkos päässyt jo sinne missä pitää venttailla helikopteria eli "kohtaamis paikalle" muutamaan otteeseen kuolin sinne mentäessä, ja helikopteri paikalla kuolin useasti :D. Sitten katsoin videon jossa kehotettiin pysymään eka aalto semmosessa hökkelissä makuultaan ja sitten niitten törmäily auto hommien taakse. Kyllä toimi http://www.youtube.com/watch?v=CQdQ7oDODGU. En ole varma oliko se tää ku nopeasti etin. toivottavasti auttaa :).

Itse menin heti sinne törmäilyautoradan taakse ja hyvin meni läpi muutamalla yrityksellä. Myös tuo Mile High Club menty läpi veteranilla, mutta silti "vaan" 980/1000 gamerscorea. Ei vaan jaksa etsiä niitä intel itemssejä, ei edes jonkun youtube apuvideon avulla...

Jos tarkoitat kohtaa heti sen jälkeen kun zakhaevia on ammuttu ja menty köysiä pitkin alas, niin itse pääsin kohdan niin, että juoksi seinien viertä pitkin ja heitin flashejä vastustajien eteen. Ei kannata kauheasti jäädä ampuilemaan, juoksee vain kun on flashin heittänyt ja matkan varrella ampuu eteentulevia. Muutamien yrityksien jälkeen pitäisi mennä. :)

Nyt vedin eilen Game Overin veteraanilla. Enää jäljellä Mile High Club ja No Fighting in a War Room. MHC:a kokeilin 45 minuuttia, kunnes rupesin kattelee conania. Vituttaa kun pääsin kahteen kertaan siihen kun se jätkä pitää panttivankia, mutta sihti oli paska kun hermostutti ja ammuin panttivangin molemmilla kerroilla.

Ylös Bottom