Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eniten kyl mua ainakin vituttaa sellatteet mulkerot, jotka viheltämälla tai muuten vaan ääntelemälla kierrättää sitä ääntelyään mikissään silleen että alkaa vinkuu niin helvatasti että melkein tärykalvo poksahtaa. Eniten vituttaa silloin, jos semmonen mulkku sattuu omalle puolelle:mad: ......... Pätsiä odotellessa:( ........
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Daedaluz sanoi:
Eniten kyl mua ainakin vituttaa sellatteet mulkerot, jotka viheltämälla tai muuten vaan ääntelemälla kierrättää sitä ääntelyään mikissään silleen että alkaa vinkuu niin helvatasti että melkein tärykalvo poksahtaa. Eniten vituttaa silloin, jos semmonen mulkku sattuu omalle puolelle:mad: ......... Pätsiä odotellessa:( ........
Juu ja arvaappa vaan oliko sellanen mukana eilisissä XI vs muu maailma -sessioissa... :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hotti79 sanoi:
Älä lähde sinne prestigeen ellet halua hankkia kaikkea uudestaan.Itse lähdin ja kyllä korpeaa :rolleyes: ..Se on IMO sama onko korpin jämät vai komentajan natsat kunhan kaikki vaan kuolee jotka vihulta näyttää. :cool:

Mitä vielä! Prestigeä prestigeä! :) Se on yks kiekka ja saa customit takaisin päälle, ja kun meikäläisen asevalikoima on niinkin eksoottinen kuin M16 tahi M5, niin ei tarvii paljoa availla. Näillä mennään niinkuin Keijun mainoksessa :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ohhoh, nyt huomattiin E-machinesin kanssa hauska juttu :p
Olin ennenki huomannu ku kattelin killcameja, että muilla näyttää olevan P90:ään hitaammat fire ratet ku mulla, mutta aattelin, että se on lagia niin näyttää vaan siltä .. Noh, machinesin kanssa huvikseen pelattiin sitte 1vs1 Shipmentissä (otin tietenki turpaan ja ankarasti :D ) niin se kysy, että käytänkö Double Tapia kun noin nopeeta sarjaa ammun.. Mää että en, Stopping Power on käytössä..
Sitten lyötiin Double Tapit päälle, itelle tuntu että on vieläki nopeempi ku ennen, mutta machines sano että kuulostaa ja näyttää samalta.. Sillä näytti myös aivan normilta, vaikka oli muka Double Tap päällä..
Mikähän tossa mun P90:ssä on? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Ohhoh, nyt huomattiin E-machinesin kanssa hauska juttu :p
Olin ennenki huomannu ku kattelin killcameja, että muilla näyttää olevan P90:ään hitaammat fire ratet ku mulla, mutta aattelin, että se on lagia niin näyttää vaan siltä .. Noh, machinesin kanssa huvikseen pelattiin sitte 1vs1 Shipmentissä (otin tietenki turpaan ja ankarasti :D ) niin se kysy, että käytänkö Double Tapia kun noin nopeeta sarjaa ammun.. Mää että en, Stopping Power on käytössä..
Sitten lyötiin Double Tapit päälle, itelle tuntu että on vieläki nopeempi ku ennen, mutta machines sano että kuulostaa ja näyttää samalta.. Sillä näytti myös aivan normilta, vaikka oli muka Double Tap päällä..
Mikähän tossa mun P90:ssä on? :D
Ziiiittteriiiiii!!!:eek: :D ps.kutsukaa mut mukaan nyt:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
Ziiiittteriiiiii!!!:eek: :D ps.kutsukaa mut mukaan nyt:)

En pellaa ennää :cool:
Btw, uus mikki toimitettu tänään klo 12.. Toivottavasti huomenna tulis jo niin saisitte munki äänestä jotai selvää :p

E: E jaksa xiitata :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No huh huh...tuli vihdoinkin saatua se NAT-2 mutkien kautta:D :D Ensiks en tiennyt salasanaa sinne verkkohallinta sivulle ja sit painoin resettiä:rolleyes: En osannut laittaa kuitenkaan nettiasetuksia takaisin, että pääsisin pellaan:mad: Lopulta sain suhteilla ilmasen uuden nettiboksin ja netti nopeuttakin tuli nopeennettua:D Nyt toimii loistavasti ja teijän pitäis kyllä nyt pystyä liittyyn mun inviteen, eli eikun pelaan!:D :D :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vinnie sanoi:
pyöriikös muilla verkkopeli normaalisti?
No sinähän sen tierät, kusee oikeen urakalla!!! kokoajan porukkaa tippuu pois peleistä ja sitä rataa! Aamen!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
No sinähän sen tierät, kusee oikeen urakalla!!! kokoajan porukkaa tippuu pois peleistä ja sitä rataa! Aamen!

Vinnie tarkotti varmaan sen hetken verkkopelin toimivuutta:rolleyes: .
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Daedaluz sanoi:
Vinnie tarkotti varmaan sen hetken verkkopelin toimivuutta:rolleyes: .
no niimpa, kuten minakin, pelasin nääs Vinskin kaa samaa aikaa ja kusi nii maan perkuleesti koko netti systeemi, varsinki ku Ground War:ia verettii :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eipä noi Ground war servut ole mulla ainakaan ikinä toiminut loistavasti, melkein aina sammunut kesken pelin. Mutta joo, tossa n. klo 00 - 00.30 oli hirveetä nykimistä ja servut sammuili mutta sen jälkeen rupes toimimaan taas ihan normaalisti. Pitkään aikaan pelannut ja ukkoa tippu niin p*rkeleesti. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pai tö vei,. se päivitys tehdään kaliforniassa eli -8gmt joten aamusella ei pelata, katoin aivan itse sen... KVG! :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oho. Nyt on päivittynyt.

Pelilistat on pistetty uusiks, mm. viimeinkin HC S&D on erotettu HC Deathmatchista!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On tää vaan niin jännää, siis se että pelikokemus on ihan eri riippuen mitä asetta käyttää.

Pelasin Prestige lv2osen läpi käyttäen ainoastaan mp5 ja nyt käytän M16 ja maailma on ihan eri näköinen nyt.

Joku sanoo varmaan että se on "väärä" taktiikka se että käyttää samaa asetta ja että esim. mp5 ei sovi isomille kentille mutta ei se mitään, tärkeintä on se että on kivaa.

Ainoa iso miinus on se että nyt kuin on tottunut mp5:oseen ja siihen pelityylin niin on vaikeeta pelata aseilla joilla on pidempi kantavuus ja se että vihollisia voi tähdätä jo kuin ne on ovat kaukana.

Se siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Berdu sanoi:
Oho. Nyt on päivittynyt.

Pelilistat on pistetty uusiks, mm. viimeinkin HC S&D on erotettu HC Deathmatchista!

Jees, tää on nyt paljon parempi näin! Muutenkin peli tuntuu rokkaavan nyt paremmin, löytää matsit samoin tein :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Listan osalta mielestäni hyvä muutos. Nyt tuo tuntuu heittävän peliä hakevan paljon nopeammin hostiksi, saas nähdä löytyykö pelejä nyt paremmin. HC puolella ei ongelmaa ole juuri ollutkaan, sen takia oon sinne oikeestaan siirtynytkin..
Ja aamusta koitin kolme rundia vetää, yksi niistä päättyi "host ended game" eli ei osaa vieläkään lennosta valita uutta hostia?? Perseestä. Ja tuo hosti lähti varmasti ihan omasta halusta, suivaantu kun jengi ei halunnu skipata mappia...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

:eek:

löytyypäs nopiaan toistaseks peliä:eek: Ennen kerkes p*skalla käymään,nyt joutu jättään kesken:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hölmöö ku on objektive poistettu kokonaan...oli ihan hauskaa ku tuli vähä kaikkee eikä yhtä muotoo vaa...
 
Ylös Bottom