Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JippuQ sanoi:
IW:llä eilen tullu tällästä:

"Hey Everyone --

As you know everyone is back at the studio in force as of today and the day has been full of discussion regarding the PS3 version. This isn't an update thread, but a heads up to an update coming. I'm going to have an update for you in the near future (probably tomorrow) regarding the server issues you may have experienced over the holiday break while attempting to play online in Call of Duty 4 PS3; this update should give you all the background information on the issue and some fixes that should be going into effect.

Essentially, today we're getting everything in order for this, so that I can update you tomorrow and keep you dialed in to exactly what's happened, happening, and coming.

Let me know if you have any questions, now that we're all back in the studio keeping on top of this and most importantly steady responses back to all of you will be greatly improved."

Täytyy antaa plussaa IW:lle. Asiallista toimintaa tuolla online -osastolla :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

saa lisätä ystäviin. pls pls ph33r m1 sk1ll7z. m8 gr8 thx omg :) kiva!
ketuttaa kun ei tajua noitten karvakäsien huudosta mittään, niin suomi pelit olis jepuje.

allekirjoituksessa nimim. :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

petekki sanoi:
Tai sitten vierähtää muutaman viikon ;) :eek:

Ei välttämättä... Viasta riippuen lupasivat viikon sisällä :)
Oon ennenki vieny sinne firmaan huoltoon kuvaputki-tv:n ja silloinki pitivät sanansa.

Vikana 42" taulussa on/oli selkeästi lisääntynyt valovuoto paneelissa. Yritäppä siinäkin sitten pelata CoDia vähän kirkkaudet nostettuna... Palaa valkoiset jäljet verkkokalvolle(vai mitkä olikaan):D
Meni selkeä "S"-mallinen vuoto vas. yläreunasta oik. alareunaan...

Mutta positiivista on se, että kun pääsee taas pelaa niin tuntuu taas iha uudelta peliltä:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

petekki sanoi:
Ehtiikö tää Ukko nukkua olleskaan?? :confused: :p :D Kirjaudit illalla CoD4:seen ja koko yön hillunut täällä?? Aika Äijä :cool:
Juu, kerkeehän sitä joskus nukkumaan... tosin ei kovin paljoa, mutta hälläväliä, jos hauskaa on ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Moro,alottelen tossa 21 jälkeen pelailee, laittakaa inviä niin pääsen mukaa.Eilen illalla ei meinannu päästä(löytyä) mitään pelejä,mistä lie johtuu..:confused:
pai tö wei, ostin ittelleni (ja perheelle:D ) kotiteatterin synttärilahjaksi(35v),kohta saan kunnon metelit tännekin....ai niin montakos niitä ystäviä mahtuu tohon ystävälistalle ja miks mulla näkyy vaan pelaajat jotka oon tavannu Motorstormissa mut muita ei......
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

bruce lee sanoi:
Moro,alottelen tossa 21 jälkeen pelailee, laittakaa inviä niin pääsen mukaa.Eilen illalla ei meinannu päästä(löytyä) mitään pelejä,mistä lie johtuu..:confused:
pai tö wei, ostin ittelleni (ja perheelle:D ) kotiteatterin synttärilahjaksi(35v),kohta saan kunnon metelit tännekin....ai niin montakos niitä ystäviä mahtuu tohon ystävälistalle ja miks mulla näkyy vaan pelaajat jotka oon tavannu Motorstormissa mut muita ei......
Juu ysin aikolhin suunnillee alotetaan.
Mäkin perkele haluisin kotiteatterin, mut ku ei oo varaa eikä ostajia :(
Riippuen pelistä, mutta jotkut näyttää keiden kanssa oot pelannu, esim NHL08 on toinen missä näkee tavatut pelaajat, mut COD:ssa ei ole tätä systeemiä, ja ystäviä mahtuu 50, ootkos paljon lisäilly heppuja? jos et, ni muita ei näy listalla sillon :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

bruce lee sanoi:
--- miks mulla näkyy vaan pelaajat jotka oon tavannu Motorstormissa mut muita ei......

En oo varma, mutta oon tainnu kuulla jotain juttua että jossakin tulevassa päivityksessä alkais CoDinkin pelaajat tuolla listalla näkymään :eek: En oo kyl yhtään varma :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
:D mistä toi nikki on peräisin :eek:

Kaikki mitä yleensä käytän (Phrozen, Blizzard jne.) olivat jo käytössä, niin pyysin mutsii kekkaa jotain, nii ehdotti tota :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

meikäläisen nikkiä myös ihmetelty joten.. silloin kun omistin Xbox360 ja rekisteröidyin liveen niin mikään ei kelvannut mitä yritin ja lopulta meni hermot ja tarkoitus oli kirjottaa joulukuusi.senkin vahingossa töpeksin ja nikkinä oli sitten Jolukuusi:D sitte ku PS3 nettiin rekisteröidyin ensimmäinen nikki jota yritin oli käytössä joten suosiosta heitin joulukuusi:) ps. olipas offtopic
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Juu ysin aikolhin suunnillee alotetaan.
Mäkin perkele haluisin kotiteatterin, mut ku ei oo varaa eikä ostajia :(
Riippuen pelistä, mutta jotkut näyttää keiden kanssa oot pelannu, esim NHL08 on toinen missä näkee tavatut pelaajat, mut COD:ssa ei ole tätä systeemiä, ja ystäviä mahtuu 50, ootkos paljon lisäilly heppuja? jos et, ni muita ei näy listalla sillon :o
Oon saanu muutaman ystäväkutsun ja itteki yrittäny kutsua(tuntu olevan ystävälistat täynnä) muutamaa heppua joita on täälläkin kirjottelemassa näkyny.Ystävät ystävä-listalla ja netissä tavatut pelaajat on nää Motorstorm porukat,kait ne vois poistaaki,mut eikö tuo pitäs vaihtua just sen pelattavan pelin mukaan.....:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelaako joku nytten, jos, niin voitteko lähettää invitee?, vois ottaa pari nopeeta rundaa :D

E: Mul netti menny jotenki rikki, et voi vaan käyttää yhtä härveliä kerrallaan netissä, joten en oo foorumeil samaanaikaan kun pelaan
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

bruce lee sanoi:
Ystävät ystävä-listalla ja netissä tavatut pelaajat on nää Motorstorm porukat,kait ne vois poistaaki,mut eikö tuo pitäs vaihtua just sen pelattavan pelin mukaan.....:confused:
sen pitäisi toimia juurikin niin, mutta kaikki pelintekijät eivät käytä tuota järjestelmää hyväkseen.
sääli, sillä esimerkiksi CODista voisi pahimmat perseilijät sulkea tällä tavoin estolistallaan.

käyttääkö kukaan täällä muuten Deadly Silence-perkkiä, itseni lisäksi siis?
onko siitä käytännöllisesti kattoen mitään iloa, koska normaalistikin voi hiipiä selkään?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

käyttääkö kukaan täällä muuten Deadly Silence-perkkiä, itseni lisäksi siis?
onko siitä käytännöllisesti kattoen mitään iloa, koska normaalistikin voi hiipiä selkään?

Yritin itsekkin aikoinaan käyttää, mutta lopetin koska tuosta Deep Impact-perkistä oli ainakin omalla kohdalla enemmän iloa (yhdistettynä UAV Jammer:iin)

Olen itse ainakin huomannut, että kun jengiä juoksee ympäriinsä esim. läheisen seinän takana niin pukkaa kuulumaan jos jonkinlaista ähinää ja puhinaa. Jos käytössä on Deadly Silence-perkki niin pystyy juoksentelemaan ja hyppimään vaikka pitkin seiniä eikä kuulu pihaustakaan.

Se "normaalisti selkään hiipiminen" toimii käsittääkseni parhaiten jos ei juokse ketään kiinni, eli silloin ei kuulu läähättämistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vinnie sanoi:
sen pitäisi toimia juurikin niin, mutta kaikki pelintekijät eivät käytä tuota järjestelmää hyväkseen.
sääli, sillä esimerkiksi CODista voisi pahimmat perseilijät sulkea tällä tavoin estolistallaan.

käyttääkö kukaan täällä muuten Deadly Silence-perkkiä, itseni lisäksi siis?
onko siitä käytännöllisesti kattoen mitään iloa, koska normaalistikin voi hiipiä selkään?

Jooh, käyttää :D.. Loistava vaan juosta ympäriinsä aiheuttamatta mitään ääntä :D

PS. Pilkkua viilataan ahkerasti: Dead Silence :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vinnie sanoi:
käyttääkö kukaan täällä muuten Deadly Silence-perkkiä, itseni lisäksi siis?
onko siitä käytännöllisesti kattoen mitään iloa, koska normaalistikin voi hiipiä selkään?
käytän. riippuen mapista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllähän se (Dead Silence) käytössä on, mutta ei silti meinaa henki pysyä sen kummemmin. Ehkä sitä tulee vaan EVOiltua nii rajusti.. :o Ja monesti, kun on hiipparoinut jossain kämpäs ni vihujen UAV on tappanut sen vähänkin hyödyn, ja luotisuihku nasahtanut niskaan 'prkl'

Mutta mutta, nyt tuo koko peli on alkanut tympiä pahemman kerran ja ajattelin ottaa prestigen, mutta pääsenkö silti kaikkiin moodeihin kun nytkin vai vaan Free-For-All:iin ja TDM:ään?? Noista kahesta kun ei meinaa pelejä löytyä pirullakaan, niin vaikee siinä sitte suorittaa mitään jos noin on..
 
Ylös Bottom