Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo lisätkää mut ihmeessä kun ei oo kaveripiirissä ku yks PS3 mun lisäks eli on hieman yksinäistä....ei oo vielä tullut hankittua mikkiä mut etsinnässä on,jos joku pystyis vinkkaamaan jonkun hyvän paikan mistä ostaa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvät suomipelit oli äsken, vaikkakin lopulta mielenkiinto lopahti kun servuun tuli joku GL nopo.. :rolleyes: Tasokin oli suht hyvä tänää.. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Meikäläisen upouusi mikki taisi olla yksi niistä joka suhisi kuulemma koko ajan. Taitaa mennä vaihtoon.
Kuules Kuvernaattori :D mites, kuuluks mun puhe normaalisti vai suhisiko tääkin, että tietää joutuuks tänki vaihtaa vai not? :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Kuules Kuvernaattori :D mites, kuuluks mun puhe normaalisti vai suhisiko tääkin, että tietää joutuuks tänki vaihtaa vai not? :o
Oli aika pirun selkee. Hyvin sai kirosanoista selvää ;D
Sanokaas pikaseen, onko mun ääni selkee? Ainaki "kallis" JABRA tossa käytössä että...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muntu sanoi:
Oli aika pirun selkee. Hyvin sai kirosanoista selvää ;D
Sanokaas pikaseen, onko mun ääni selkee? Ainaki "kallis" JABRA tossa käytössä että...
Muistaakseni kuului, jos oikeen muistan, ne jotka paremmin muistaa ni muistaa kertoa siitä sitten :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Linkiting sanoi:
Joo lisätkää mut ihmeessä kun ei oo kaveripiirissä ku yks PS3 mun lisäks eli on hieman yksinäistä....ei oo vielä tullut hankittua mikkiä mut etsinnässä on,jos joku pystyis vinkkaamaan jonkun hyvän paikan mistä ostaa...
tälläinen löytyy iteltä ja toimii moitteettomasti. http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...Ku&CatalogCategoryID=_CLD4QFHN9EAAAEOxVg03xilniille jotka ootte pelannu mun kans niin kuuluuhan mun ääni selvästi?:eek:
edit. 7tä herätys:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jyrpa sanoi:
Nyt alkaa pikku hiljaa päässä kuumeneen, kun en saa vaihdettua sitä NAT-3:sta:mad: :mad: Täällä sivullahan http://192.168.1.1/ se olisi helppo vaihtaa, mutta kun joku idiootti on vaihtanut salasanan 1234:sta johonkin muuhun. Onko jollakin jotain muuta neuvoa miten voisin muuttaa tuon NAT-3:en, kun toi sivu tai onko jollain tiedossa mistä voisin löytää salasanani sivulle:confused: :confused: Tuhannet kiitokset ja pusu päälle, joka kertoo minulle hyvän neuvon millä saan sen muutettua:D ;)
Kuten Konna sanoi, niin resetoimalla sen wlan-purkin palautuu salasana 1234.
Ellei tuo purkki ole naapurin puolella? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Kuules Kuvernaattori :D mites, kuuluks mun puhe normaalisti vai suhisiko tääkin, että tietää joutuuks tänki vaihtaa vai not? :o

Jee, uusi nimi:)

Hyvin kuului, ensimmäisenä on aina tupannut hajoamaan lähetyssuuntaan ja muita kuulen aina.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvä privapeli viikonloppuna. Kiitos kaikille (muille) maalitauluille ;) ! Otetaan uusiksi. Tänään ja huomenna illalla linjoilla ahkerasti.

Muut : laittakaa tunnari talteen ja kutsua tulemaan! PSN : blabar

- sedät jaksaa heilua -
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Omien ampuminen lämmittää mieltä

Ensimmäisessä pelikentässä paetaan hukkuvalta rahtialukselta. Siivonen jää ihailemaan hienosti toteutettua aallokkoa, ja myöhästyy kopterikyydistä. Majuri alkaa selvästi lämmetä.
Siellä olon tunne on kuulemma toteutettu hienosti.
Entinen pioneeri asentaa viuhkamiinoja miten sattuu, mutta kranaatti pamauttaa ne taivaan tuuliin. Oman joukkueen kapteeninkin voi tappaa ampumalla tätä selkään, mikä on myönteistä.
Realistisuudesta tulee lisäplussaa, mutta majuri ei usko että tätä pelaamalla tulee hyväksi sotilaaksi.
Suurimmat nyypät ovatkin siis skappareita tosielämässä?

koko ei-niin-vakava-artikkeli on luettavissa täällä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Lepi sanoi:
Offtopicina: Gigantti sen kuin nostaa Insmatin headsetin hintaa. Oli vielä 18,90 tuossa viime vuoden puolella. Eipä siinä ihan ok bluetooth headset tuo on.
ja silloin kun ite tilasin eli noin 3kk sit se oli 24,90:D hitaasti mutta varmasti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kumpi olisi parempi "perk" Barrett .50cal aseelle, Iron Lungs vai Steady Aim?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Fazang sanoi:
Kumpi olisi parempi "perk" Barrett .50cal aseelle, Iron Lungs vai Steady Aim?

Iron Lungs, ehdottomasti. Steady Aim parantaa tarkkuutta jos ammut lonkalta, joten se on pikemminkin esim. SMG-perkki kuin Sniper-perkki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Berdu sanoi:
Iron Lungs, ehdottomasti. Steady Aim parantaa tarkkuutta jos ammut lonkalta, joten se on pikemminkin esim. SMG-perkki kuin Sniper-perkki.

Kiitos, en ollut sitten tajunnut kunnolla tuon Steady Aim'in tarkoitusta!
Luulin, että se auttaa tähtäystä kun tähtäät niin sanotulla "paremmalla tähtäimellä".
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Linkiting sanoi:
Joo lisätkää mut ihmeessä kun ei oo kaveripiirissä ku yks PS3 mun lisäks eli on hieman yksinäistä....ei oo vielä tullut hankittua mikkiä mut etsinnässä on,jos joku pystyis vinkkaamaan jonkun hyvän paikan mistä ostaa...

En oo aivan varma onko sama kun Joulukuusella, ainakin hämäävästi saman näkönen :D Insmat HS200

E: Btw Joulukuusi, pitääks toi Iinsmaatti ladata autossa jos ei oo sitä muuntajaa että voi matkalaturilla ladata suoraan verkkovirrasta? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mua alkaa jo pikkuhiljaan ärsyttää se että joutuu pelaan ulkomaalaisten kaa, joiden puheesta ei saa pätkääkään selvää...Ois kiva päästä ihan suomalaisten kaa pelaan, niin voitte ihan vapaasti lisätä minut friendslistille..PSN: Mussupuhku
 
Ylös Bottom