Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JanRei sanoi:Oon pari kertaa pelannu sen kanssa, sekä vastaan että samalla puolella...
On aika varovainen pelaaja, joka osaa kyllä ampua. Ehkä vähän kämppi-tyyli, mutta ainakin tehokas.
Veikkaisin kanssa shippmenttiä ja istuskelua siellä kontin sisällä... Voi myös olla joku bugi
Kyllä mä luulen että se on tehty niin että kavereita koko servu täyteen ja sitten leikitään....bruce sanoi:Kaikki ovat varmaa huomanneet GODS_GIFT_2_ALL - pelaajan 196 tapon kill streakin.. ihmettelen vaa täs, miten ja missä modissa tuo tollainen on mahdollista. Headquater vai sabotage? Muissa modeissa ei ees kerkee tappaa noin suuri määrä väkee
Aika kova jätkä jos on tuon shipmentissa vetänyt... Itse veikkaan jotain mappia sabotagea.Titanic sanoi:Luultavasti joku nolife/hardcore pelaaja. Itse vaikkaisin että muoto on ollut HQ ja mappi shipment.
Timppa78 sanoi:onko PETEKILLÄ MIKKIÄ käytössä?
ruler sanoi:AUTA VANHUSTA, Osa II !
Sarjasamme tyhmät kysymykset jatkoa:
Mikä on Cooked grenade, ja Master Chef ?
Pitääkö tässä ilmoittautua kokkikouluun??
Kits' jo etukäteen.
papu sanoi:Verkko-ongelmiin liittyen NAT2:n kanssa ei ole ollut ongelmia - ja parempi niin - mutta ainakin servers hakiessa tuntuu toisinaan kestävän tolkuttoman kauan.
ruler sanoi:AUTA VANHUSTA, Osa II !
Sarjasamme tyhmät kysymykset jatkoa:
Mikä on Cooked grenade, ja Master Chef ?
Pitääkö tässä ilmoittautua kokkikouluun??
Kits' jo etukäteen.
Air Striket ja kopterit on kyllä täys vääryys tossa Shipmentissä. Porukkaa lakoaa kuin heinää, eikä sitä kopteria kerkiä mapin luonteen takia oikein tuhoamaan.Beermastah sanoi:Dodii pääsin minäkii vihdoin over 100 kills shipmentissä äsken. Haulikolla tuli vejettyä ravia ympäri karttaa ja airstrike/helikopteri oli kokoajan valittavissa. Erän lopussa mukavat 120 tappoo ja 39 kuolemaa =)