Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Karma sanoi:
Ilmeisesti pommituskohdassa kulki tietoliikennekaapeli.

Taitaa olla vähän tiuhemmassakin, riittää kun astuu päälle. Jatkuvia yhteyskatkoksia. Tätäkö se paljon puhuttu uudistus teetti?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla taas toimi pelit eilen paremmin kuin koskaan, toki suurin osa ajasta meni hc puolella mut pari peliä tuli normipuolellakin veivattua eikä mitään ongelmia :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taitaa olla tuo keskiyön rumba sama mitä ennen päivitystä, kun kattelee porukoiden kommentteja. Itse pelasin seitsemän jälkeen muutaman mapin. Servut toimi ja nakitin kaikki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvin huomaa että CoD4 on ollut monen pukin kontissa. On nääs lutia ja kessua pilvin pimein, ja kaikki kaatuu :D .
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla ei tarvi oottaa kuin 10-15 sekuntia ja aina löytyy peli. Ei koskaan ole mitään ongelmia ollut.

Aseista sen verran, että minun mielestä se AK-47:n yläpuolella oleva ase (M4?) on aika huono koska se ampuu niitä bursteja :S Tällä hetkellä paras---> AK-47 punapistetähtäimellä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Wiggers sanoi:
Taitaa olla tuo keskiyön rumba sama mitä ennen päivitystä, kun kattelee porukoiden kommentteja. Itse pelasin seitsemän jälkeen muutaman mapin. Servut toimi ja nakitin kaikki.

Jep, ei löytänyt enää servuja tosta klo 12 eteenpäin mun ja tunen pirskeissä.. Paskoo sanon minä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Atez sanoi:
Aseista sen verran, että minun mielestä se AK-47:n yläpuolella oleva ase (M4?) on aika huono koska se ampuu niitä bursteja :S
Kyseinen ase on M16, ja muotoilisin saman niin että se on erittäin hyvä vaikka se ampuu bursteja - ja toisaalta juuri sen takia, koska se säästää kuteja ja on tarkka kuin mikä. Mä oon itse ottanut sen vasta ihan lähiaikoina arsenaaliin. Ennen käytin lähes yksinomaan M4, nykyään pääosin AK47 mutta joissain kentissä myös M16. Huono puoli on siinä että kun käyttää M16:a vain silloin tällöin, tulee ekat tilanteet usein sössittyä kun pitää vain liipaisinta pohjassa eikä mitään tapahdu. Siinä on vastaantulleen vihun helppo tipauttaa meikäläinen jos en ole saanut itse sitä tapettua ekalla burstilla :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

M16 on alkuun hieman vaikeampi ase kieltämättä, mutta kun sen oppii ei paljon vaihtoehtoaseita joissain kentissä edes ole. Tietty jossain Crashissa M4sd, Vacantissa MP5 ja niin pois päin, mutta monissa kentissä M16 on melkeinpä paras vaihtoehto teki melkein mitä vaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ilmeisesti tämä serveripäivitys on eri asia kuin se tuleva ladattava patch?

Kyllä tähän parannuksia kaivataan, jotkut päivät ovat parempia kuin toiset ja pelit löytyy nopeasti. Juuri nyt ei sitten millään löydä. Yleensä pelaam dominationia ja TDM.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ush kun äsken tuli repästyä uus ennätys HQ tavan kentässä. Bogissä sain äsken 78 tappoo ja 18 kuolemaa...Shipmentissähän saapi kepeesti 100 hyvällä tsägällä mutta sitä nyt ei voi tavan kentäks sanoa. Aseenä käytin M5 Silenced + Stopping Power + Martydom(pakollinen HQ:ssa). Tää yhistelmä toimi ihan mukavasti HQ...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pyh..M16:seen kun liittää double tapin niin johan alkaa porukka putomaan jos jyvälle saattuu...itsellä yksi eniten käytetyistä aseista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Saisivat vielä poistaa ton Ground Warin ja laittaa tilalle mercenary HQ:n
Perustelu: Ground War ei toimi niin kuin pitäisi, se lagaa ja pätkii pahasti. Montaakaan peliä en kyseistä pelimuotoa ole päässyt loppuun asti pelamaan ennen kuin tulee cl. Mercenary TDM on ihan hyvä juttu mutta HQ on se pelimuoto jossa klaanit/partyt raiskaa pahasti "keräilyerä" joukkueita.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

rattipaa sanoi:
Saisivat vielä poistaa ton Ground Warin ja laittaa tilalle mercenary HQ:n
Perustelu: Ground War ei toimi niin kuin pitäisi, se lagaa ja pätkii pahasti. Montaakaan peliä en kyseistä pelimuotoa ole päässyt loppuun asti pelamaan ennen kuin tulee cl. Mercenary TDM on ihan hyvä juttu mutta HQ on se pelimuoto jossa klaanit/partyt raiskaa pahasti "keräilyerä" joukkueita.

Ei gorund waria pois. Muuten en ole vieläkään ymmärtänyt mtiä tuossa Mercenry Team Deathmachissa tehdään?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Muuten en ole vieläkään ymmärtänyt mtiä tuossa Mercenry Team Deathmachissa tehdään?
Mercenary=palkkasotilas. Eli yksinäiset sudet pelaavat Team Deathmatchia = partyja ei huolita mukaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

rattipaa sanoi:
Saisivat vielä poistaa ton Ground Warin ja laittaa tilalle mercenary HQ:n
Perustelu: Ground War ei toimi niin kuin pitäisi, se lagaa ja pätkii pahasti. Montaakaan peliä en kyseistä pelimuotoa ole päässyt loppuun asti pelamaan ennen kuin tulee cl. Mercenary TDM on ihan hyvä juttu mutta HQ on se pelimuoto jossa klaanit/partyt raiskaa pahasti "keräilyerä" joukkueita.
Sehän on oma murhees. GW on se jota eniten pelaan, ja ihan yhtä normaalisti toimii ku muutkin... Eli toivon ettei sitä poisteta
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

rattipaa sanoi:
Saisivat vielä poistaa ton Ground Warin ja laittaa tilalle mercenary HQ
eihän Ground Waria ole pakko pelata, saati sitten poistaa mahdollisen Mercenary HQ-muodon vuoksi.
Activision ja Infinity Ward voisivat kyllä lisätä pelimuotoja, mutta jos se tehtäisiin vanhojen pelimuotojen kustannuksella niin EI KIITOS.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
elijoita näy ja oletin tämän johtuvan siitä että pelitaitoni ei vain riitä. Sitten tapahtui pari hassua kuolemaa, ja vilkaisin tarkemmin tuota jälkikameraa omista kuolemista. Enpä sitten ollut laukaustakaan vielä ampunut vaikka puoli lipasta omalla ruudulla nakutan vihuun.
Itellä oli samaa eilen illalla muutamassa kartassa pelimuodosta riippumatta. Kannattaa katella sitä pelaajalistaa, Startin takaa löytyy, näkee yhteyden laadun. Itellä järestään oli keltaisella tai huonompi yhteys kun tota ilmeni. Suosiolla poistuin takavasemmalle ja etsin uuden pelin noissa tilanteissa.

Karma sanoi:
Kyseinen ase on M16, ja muotoilisin saman niin että se on erittäin hyvä vaikka se ampuu bursteja - ja toisaalta juuri sen takia, koska se säästää kuteja ja on tarkka kuin mikä.
Loistopeli toi M16. Aiemmin oli käytössä G36C, mut se alko tuntumaan jotenkin lelulta. AK-47 on liian epätarkka mun makuun, juuri toi M16:n tarkkuus ja kantavuus on tekee siitä loistavan. Perkeiksi Stopping Power ja Deep Impact, niin tippuu yhdellä sarjalla kaikki paitti Juggernautit. Alkanutkin ahistamaan noi tyypit enempi kun paljon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

M-Arkku sanoi:
Loistopeli toi M16. Aiemmin oli käytössä G36C, mut se alko tuntumaan jotenkin lelulta. AK-47 on liian epätarkka mun makuun, juuri toi M16:n tarkkuus ja kantavuus on tekee siitä loistavan. Perkeiksi Stopping Power ja Deep Impact, niin tippuu yhdellä sarjalla kaikki paitti Juggernautit. Alkanutkin ahistamaan noi tyypit enempi kun paljon.

Juggernaut on todella rasittava perk. Esim juurikin M16:lla, jolla muuten tippuu äijää suht tyylikkäästi, on uskomattoman rasittavaa suoltaa lipas tyhjäksi jugger-ukkoon. Tänään tuli kikkailtua S&D:ssä AK-47 silencerillä, ihan toimiva pyssy rekyylin vähyyden ja silti suht kovan damagen vuoksi. M16 kuitenkin tällä hetkellä edelleen ykkössuosikki.

Tuli mieleen noita Kills -listoja katsellessa, et mikähän noiden sijojen 1&2 olevien janarien päivätyö on? COD4? Joku 90000 tappoa tuntuu niin utopistiselta, kun itse on suurinpiirtein 10000:ssa ja varsinkin nyt on lomalla tullut pelattua omasta mielestä _todella_ahkerasti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juggernaut on todella rasittava perk. Esim juurikin M16:lla, jolla muuten tippuu äijää suht tyylikkäästi, on uskomattoman rasittavaa suoltaa lipas tyhjäksi jugger-ukkoon. Tänään tuli kikkailtua S&D:ssä AK-47 silencerillä, ihan toimiva pyssy rekyylin vähyyden ja silti suht kovan damagen vuoksi. M16 kuitenkin tällä hetkellä edelleen ykkössuosikki.

Tuli mieleen noita Kills -listoja katsellessa, et mikähän noiden sijojen 1&2 olevien janarien päivätyö on? COD4? Joku 90000 tappoa tuntuu niin utopistiselta, kun itse on suurinpiirtein 10000:ssa ja varsinkin nyt on lomalla tullut pelattua omasta mielestä _todella_ahkerasti.

kaippa ne on niitä 13v jannuja joilla on aikaa pelata ja lintsaavat koulusta CoD4 takia:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite käytän melkein kaikissa mapeissa M4-carbiiniä ja sitä ACOG scopea...Pelkästään Overgrownissa käytän sitä 2 vikaa snipuu minkä saa (joku m jotain jotain :D)..Ja vacantis käytän Mp5 tai haulikkoo..Muuten kyl kokoajan toi M4
 
Ylös Bottom