Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tarkottaaks se, ettet tappanu ketään :D ja vois joo ottaa uusiks nopeammalla yhteydellä

Jos yhtään seurasit peliä, niin taisin olla joka mapissa tokana tai ekana lähes poikkeuksetta.. :rolleyes: Ja servu pyöri loistavasti, olikohan se nyt ellun hostauksella? Sun servussa tuntu kuin olis ollu hirveessä kaljassa pelaamassa, sen verran pätki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos yhtään seurasit peliä, niin taisin olla joka mapissa tokana tai ekana lähes poikkeuksetta.. :rolleyes: Ja servu pyöri loistavasti, olikohan se nyt ellun hostauksella? Sun servussa tuntu kuin olis ollu hirveessä kaljassa pelaamassa, sen verran pätki.

tais servu olla samassa tilassa ku minäkin, eli pienessä tuiterissa :D ja juu, kyllä mä seurasin, että olit kärjessä, halusin vaa hieman kiusata :D sori :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pitäisiköhän tää keskustelu siirtää tuonne PlayStation Online -peliseuran puolelle?

toisaalta kyllä ja toisaalta ei... tässä ketjussa vain nyt satutaan välillä nääs puhumaan nettipelin hyvistä ja huonoisa puolista sekä edellisen illan tai tulevan illan nettipeliseurasta, parempi olisi, jos sinne perustaa uuden topikin, jossa puhutaan siitä nettipelistä ja muusta ja täällä pelkästään itse pelistä ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toisaalta kyllä ja toisaalta ei... tässä ketjussa vain nyt satutaan välillä nääs puhumaan nettipelin hyvistä ja huonoisa puolista sekä edellisen illan tai tulevan illan nettipeliseurasta, parempi olisi, jos sinne perustaa uuden topikin, jossa puhutaan siitä nettipelistä ja muusta ja täällä pelkästään itse pelistä ;)
Tuota juuri tarkoitin. Ei missään nimessä ollut kyse koko ketjun siirtämisestä, vaan ihan näistä viimeaikaisista viesteistä.

Update! Tuollahan olikin jo valmis ketju.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

CoD 4 ja bluetooth hf tilattu! Ens viikolla saatte helppoja tappoja! :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuulkaas pojjaat ja sotilaat, tässä ketjussa jutellaan pelkästään pelistä, ei nettipelistä nettipelipuheet ja seurasta juttelu ja muut, jutellaan Täällä;)
Eiköstä niin :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitenkäs nuo pistoolit, onko joku tehnyt empiiristä tutkimusta onko niissä suuria eroja tehon tai tarkkuuden suhteen?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei voi ampua rankedissa omia (eli find gamessa...) ja ctf ei ole pelimuotona ollenkaan jostain ihmeen syystä... Ehkä halusivat että on enemmän vain erikoisia pelityyppejä mukana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasiko Stranger93 tänään iltapäivällä FFA ja TDM -pelimuotoja? Olin jossain välissä näkevinäni kyseisen nimimerkin.

Rasittaa muuten osa servereistä aika pahasti. Kiva siinä ampua vastustajaa kun omalla ruudulla näkyy selvästi osuvan, mutta killcamissa sitten kaikki kudit menneet mukama huti. Ok.......

M16+RDS itsellä käytössä, toimii.
 
Ylös Bottom