Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Metalheart koittaa ny vaan saada sen homman skulaamaan sillä tänä vkonloppuna ois jo korkee aiak tulla pelaan:p

Sykseli on tilattu keskiviikkona kello 21.02! Eli jos verkkokauppa sais sen mulle tänään :confused: ni sit toimii, toivottavasti! :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muistaakseni ainakin Fin Gerbero's klaani kiitteli hyvistä peleistä...kaikille ei vain sovi pelityyli, jossa ryntäillään päättömästi ympäri karttaa;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muistaakseni ainakin Fin Gerbero's klaani kiitteli hyvistä peleistä...kaikille ei vain sovi pelityyli, jossa ryntäillään päättömästi ympäri karttaa;)

Kuka sitä juoksisikaan päättömästi ympäri karttaa? Ja miksi?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sykseli on tilattu keskiviikkona kello 21.02! Eli jos verkkokauppa sais sen mulle tänään :confused: ni sit toimii, toivottavasti! :o

Mikä Zyxel sulle on tulossa? Mulla on ton sykselin moteemi ollu pitkään ja ihan käypänen peli se on, mutta ei ihan täysin ongelmaton sekään ton pleisteissöniiin kanssa. COD on toiminu pääosin suht hyvin, mutta esimerkiks änäri08 kanssa on saanu taistella huolella.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niin..kuten pibe sanoi.Ja kun esim pelataan sd:tä niin ei oikein viitsi edes edes rynniä kun se on laaki ja erä on omalta osin siinä.Mutta tdm:ssä se on makuasia.Hetki tulee yleensä kytättyä jostain ja sit rynnien uuteen mestaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo... jokainen meistä istuu/makoilee jokaisessa kulmassa poltellen rauhanpiippua :p

Riippuu kentästä ja pelimuodosta :eek:;)....toinen vaihtoehto on et mennään kuopan reunalle ja ammutaan toisiamme vuoretellen ja voihan sitä vähän puukotellakin :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pitäskö nyt lopettaa pelaaminen kun meidät haukutaan suohon pelkän tiiminimen vuoksi:DJos ja kun pelaatte meitä vastaan niin näette sen todellisen pelityylin.Koittakaa liikkua silleen että teitä ei huomata:D

no tänään me (MI) testataan teidät ja tuun raportoimaan ootteko kaikki cämppereitä vaiko nimi vaan;):p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu, eiköhän jokainen taaplaa ja pelaile tyylillään. Melko turhalta kuulostaa valitukset jos toinen pelaa eri tyylillä kuin itse..:confused:
Jos porukka kämppää, niin naatti sisään ja nirri pois, jos porukka rynnii niin kuulaa vaan perään. Se että on eri tyylisiä pelaajia tekee juuri pelistä mielenkiintoisen ja matsista matsiin erilaisen.

Omasta mielestä tiimissä pitää olla assault, support ja defence -tyypit niin homma toimii, saadaan palautetta ja niin edelleen.. Itse tykkään vaihdella roolia ja pelitapaa aika-ajoin, mutta useimmin chille päällä ja munat turpeessa mennään.

Ja pelatkaa nyt vaikka 20 matsia jotain pelimuotoa, ennen kuin tuomitsette.. HC:ssäkin on usein todella nopea tempoista menoa. S&D matsitkin saattavat olla ohi alta minuutin..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no tänään me (MI) testataan teidät ja tuun raportoimaan ootteko kaikki cämppereitä vaiko nimi vaan;):p
Mäkin laitoin FCD:lle haasteen maanantaille ja Hotti:lta tulikin viestiä, että kattovat saako ne porukkaa kasaan.

Ja Hotti ei me sen nimen takia valita vaan yleensäkin sun postien takia. Lueppas mitä oot kirjotellu niin tajuat kyllä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no tänään me (MI) testataan teidät ja tuun raportoimaan ootteko kaikki cämppereitä vaiko nimi vaan;):p

Jos pääsen tänään mukaan peliin niin tulet huomaamaan että mä en ainakaan kämpi. Hyvä jos 5 sekkaa samassa paikassa malttaa pysyä. :p

Se on vaan hyvä että samassa tiimissä on pari kämppijää, pari tetsaajaa ja jokunen siltä väliltä. Itse kyllä olen "liikkeessä koko ajan" tyyppi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se on vaan hyvä että samassa tiimissä on pari kämppijää, pari tetsaajaa ja jokunen siltä väliltä.

Tietysti tetsaajana täytyy puolustella asemiaan, eli samaa mieltä :D Onneksi tiimistä on aina löytynyt niitä sekunnin pidempään siirtojaan miettiviä. Ovat usein olleet erän ratkaisijoita, siinä vaiheessa kun me rymyäjät olemme jo laulukuorossa spectaamassa. Monet kentät suosivat nopeaa. Yllätysmomentille annetaan mahdollisuus ja erälle nopea päätös, kiitos tetsaajien :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pikkusen repesin tuolle petekin jutulle:D
Mutta kaasu..en jaksa alkaa lukee kaikkea muutaman viikon aikana tänne veivattua matskua:eek: . Joten ole ystävällinen ja valaise minua.Se on voi voi jos artikulointini ei joitain miellytä.Ja jos haasteet heitetään sen perusteella että jonkun artikulointi ei miellytä niin :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hahah....No no...Se on katos niin että kun jo luoti tai pari tappaa HC:ssa niin ei viitti nyt ihan turhan päiten kokoajan juosta.Vai meinasikko oikeessakin sodassa juosta ees taas pitkin suomen rajaa ampuen mihin sattuu..HÄH?KÄmppi on kämppiä..:DOnneks meil on oikeen niminen tiimi:D

Hah, tämä nyt kuitenkin on jokseenkin kaukana oikeasta sodasta, eiköhän tässä ole kyse viihteestä. Ja harkittu, rauhallinen eteneminen on eri asia kun kämppiminen. Niin kuin joku jo sanoikin, ok jos snipulla on puskassa piilossa se kuuluu siihen. Mutta kun otetaan nurkkaus ja istutaan sinne LMG:n kanssa, niin jossain mättää.
 
Ylös Bottom