Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitäs hittoa ny oikee tapahtuu CoDn kanssa? Ensin ei näyttäny leaderboardsin statseja. Pelin aikana alkoi tökkii kunnes pysähtyi koko peliruutu. Ja puolen minuutin päästä peli loppu siihe että "host enden the game". Ihmettelin vähän... siis minähän itse olin hosti! O_o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

DW send push message error 112 "BD_LOBBY_INTERNAL_FAILURE"

Tuollaista erroria. Ensin oli 18 suomipelaajaa privapelissä, peli alkoi ja seitsemän oli jäljellä.
Ihme sekoilua...mutta ei voi pitää näppejä erossa, edes vähän pitää saada frägejä tänäkin iltana:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jeee nyt taas DOWNLOADING GAME SETTINGS venailu teki comebäkin, ja sit vie plussana mulla ainakin tuli mikki ongelmii ja kaiken huipuks alkopukkaa INTERNAL LOBBY ERRORIA / FAILUREA:mad:. Venailu ajat on taas kasvanu kivasti:mad:. Hienopäivitys täytyy myöntää:D. Seuraavaa PÄTSIÄ odotellessa...........
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo ihan hyvin pääs peleihin tänään mutta 1h sitten rupes kusemaan servut kun just olin pääsemässä vauhtiin (Oluenjuonnissa). Downloading Asswhore Settingsejä latas mulla kans mut ei tuo kun pari minsaa kestäny. Erroreita ei oo tullu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vain privaservuille saa laitettua kaverikutsuja, mukavan paljon suomalaisia onlinessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse kyllä löysin pelejä nopeaan, mutta järkyttävän lagin voimin. Lähden pelistä samantein pois tilanteessa 10-0, ja mitä tekee fantastinen matchmaking systeemi? Yhdistää mut siihen samaan peliin yhä uudestaan ja uudestaan. Annoin periksi kymmenen yrityksen jälkeen, jos sitten taas huomenna uudestaan. Jokaisessa pelissä pitäisi olla samanlainen ja yhtä hyvin toimiva nettisysteemi kuin Resistancessa, kaksi hyvää peliä mistä pidän kovasti on tyritty surkealla lobbysysteemillä, eli COD4 ja Gears.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vain privaservuille saa laitettua kaverikutsuja, mukavan paljon suomalaisia onlinessa.

no pistäkäähän mullekkin inviä sitten:) tuun pelaamaan nyt jos vielä löytyy porukkaa.jos yli päätänsä on soomipoikia niin kutsukaa mut mukaan kun tuun online.mikkiä ei voi käyttää kun täällä nukutaan jo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla ei ainakaan oo ollu mitään tollasii ongelmia, pelit löytyy aina 5-10 sekunnis...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No nyt ei kyllä löydy yhtään mitään, ja sitten kun löytää niin servulla ei tarvitse olla kuin 5min ja tulee "host ended game". Rupee ihan just kiehuu.:mad: Kerranki ku ois aikaa pelata NI EI!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep. Enpä ole ikinä törmännyt peliin joka pätkisi (lag) näin paljoa, ennen ja jälkeen pätsin. Tulisi nyt joku päivitys, joka oikeasti korjaisi nämä ongelmat.

Harvinaisen ärsyttävää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitti kaikille eilisillan skaboista. Minun puolesta useamminkin noin runsaslukuisia pelejä.

..tai no, jos noin runsaslukuisia niin sen free for allin voi jättää pois :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No nyt ei kyllä löydy yhtään mitään, ja sitten kun löytää niin servulla ei tarvitse olla kuin 5min ja tulee "host ended game". Rupee ihan just kiehuu.:mad: Kerranki ku ois aikaa pelata NI EI!

eli samaa vetää ku eile illalla meille veti, sen takia oli pistettävä privaservu pystyyn... onneks oli pelaajia tarpeeks :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

eli samaa vetää ku eile illalla meille veti, sen takia oli pistettävä privaservu pystyyn... onneks oli pelaajia tarpeeks :cool:
Mikä sun yhteyttä muuten vaivasi? Pätkiikö se aina tuolla tavalla ajoittain vai oliko sulla jotain tiedonsiirtoja menossa PC:llä aina välillä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Servupuolen päivityksessä tuli nuo pelimuoto muutokset, aivan eri asia kuin pelaaja puolen päivitys mikä tulee kunhan ehtivät sen testaille tms yms.

Sen osittain tajusinkin tai tiesinkin, mutta khyl ne jotain on mokaillu siä ku ei millään taas pääse peliin. Ei melkein minään aikana. Äsken koklailin ni aina heitti tyhjälle servulle mitä on aiemmin tapahtunu hyvin harvoin.

Juu eilen Timpan pelit lagas aika rajusti. Ainaki välillä, ei pystyny oikeesti mitään tekeen. Millaanen uppikaista sullon Timppa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikä sun yhteyttä muuten vaivasi? Pätkiikö se aina tuolla tavalla ajoittain vai oliko sulla jotain tiedonsiirtoja menossa PC:llä aina välillä?

sitä mäkin ihmettelin, että mikä siinä on, tosin en tiedä kuinka nopea sen yhteyden pitäs olla että jaksaa pelittää ilman pätkimisiä 18pelaajaa :confused: Eikä tällä koneella mitää tietoa siirrelty pari ainoo mikä oli päällä, jota en käyttäny oli mirkki :eek: oisko siinä sitte syy, ainii tää o 2mekanen netti :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sainpas eilen yhden nollapelin siinä 18 pelaajan suomiservun TDM:ssä, enkä kämppinut ollenkaan.. ;) Tänään uusiks?
 
Ylös Bottom