Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuulin että tuolla oli aika mahdotonta meininkiä, mm. Vacant domination 9v9 :D
Hektistä? Kyllä. Mukavaa? EI! :p

no olihan se hektistä:p olisitpa nähny ku pelattiin Free For All ja mappina Showdown:D Olvikoira vei mua yhellä tapolla Olvi 30 minä 29:mad: ei noin hyvien kans noin isolla porukalla tuosta tullu mitään:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuulin että tuolla oli aika mahdotonta meininkiä, mm. Vacant domination 9v9 :D
Hektistä? Kyllä. Mukavaa? EI! :p
No oli se ihan mukavaakin :D Vacantti varsinkin oli sellaista naattimyrskyä, että huhhuh. Sitten Staminan yhteys rupes reistailee ja ainoastaa sen, joulukuusen ja hornetin huomasin saavan tappoja. Minuutin päästä tästä servu kaatui. Oli kyl aika hullua meininkiä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No oli se ihan mukavaakin :D Vacantti varsinkin oli sellaista naattimyrskyä, että huhhuh. Sitten Staminan yhteys rupes reistailee ja ainoastaa sen, joulukuusen ja hornetin huomasin saavan tappoja. Minuutin päästä tästä servu kaatui. Oli kyl aika hullua meininkiä...

onneks mun 8 meganen sonera pelasti tilanteen ja pystyi hostimaan ilman lagia:) ihme kyllä,ite en sonerasta pidä. nettiyhteys loppuu 31.1. ja jatkuu 8.2 Netikan 8 megasella:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tosta host ended game.Mun kohdalle ei kyllä osu useesti..esim jos arkisin pelaan esim klo19-23 välin niin jos kerran tai kaks osuu niin sou?

Viikonloppuna samassa suhteessa vaikka enemmän mättäs.Mielestäni hyvin marginaalinen virhe nettipelissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tosta host ended game.Mun kohdalle ei kyllä osu useesti..esim jos arkisin pelaan esim klo19-23 välin niin jos kerran tai kaks osuu niin sou?

Viikonloppuna samassa suhteessa vaikka enemmän mättäs.Mielestäni hyvin marginaalinen virhe nettipelissä.

eilen ku pelattii tos 00.00-01.00 välisenä aikana niin tuli host ended game 3 kertaa putkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tosta host ended game.Mun kohdalle ei kyllä osu useesti..esim jos arkisin pelaan esim klo19-23 välin niin jos kerran tai kaks osuu niin sou?

Viikonloppuna samassa suhteessa vaikka enemmän mättäs.Mielestäni hyvin marginaalinen virhe nettipelissä.

Minulle tuo taas sattuu todella usein. Joskus on käynyt niinkin että neljä kertaa peräkkäin juuri ennen peliä hosti lopettaa pelin. :mad: Hieman huonoa tuuria.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse ei tule pelattua öiseen aikaan juurikaan,mä nukun sillo:DKuulemma pahin aika matsin jäätymiseen on klo 00:00-02:00.KUULEMMA.Ei kokemusta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt palo ihan täysin käämit noihin mikillä pelleileviin pelaajiin. Joku pelle keksi viheltää mikrofoniinsa niin siitähän se orkesteri sitten lähtikin käyntiin. Argh, joutu kestään 10 minuuttia kun ei kehannu ottaa häviötä :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt palo ihan täysin käämit noihin mikillä pelleileviin pelaajiin. Joku pelle keksi viheltää mikrofoniinsa niin siitähän se orkesteri sitten lähtikin käyntiin. Argh, joutu kestään 10 minuuttia kun ei kehannu ottaa häviötä :mad:

Itte otan nykyään suosiolla häviön ennen kun kuuntelen sitä viheltelyä/laulua tai muuta paskaa...joskus jos siellä on vaan yks vittumarko mikä pitää meteliä niin komealla telkku enklannilla ja parilla pahalla sanalla oon saanu pelirauhan :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No niin hei vaan kaikille, hommasin ite pelin täs pari päivää sitten. Loistava peli onkin, suomalaisten kanssa vielä kun pääsis pelaamaan. Mut voi sit lisätä myös kaverilistaan, ja olen myös ottanut tästä muutamia nimiä ylös listaan, jos ei teitä se haittaa:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

FCD klaani etsii vielä muutamaa pelaajaa cod4 ja muidenkin pelien pariin.Jos kaipaat aktiivista peli/klaani seuraa, laita minulle privaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt palo ihan täysin käämit noihin mikillä pelleileviin pelaajiin. Joku pelle keksi viheltää mikrofoniinsa niin siitähän se orkesteri sitten lähtikin käyntiin. Argh, joutu kestään 10 minuuttia kun ei kehannu ottaa häviötä :mad:

Itselleni tapahtui joulun alla sellainen tapaus, että joku huonon englannin kielen taidon omaava lauleskeli joululauluja koko pelin ajan. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itselleni tapahtui joulun alla sellainen tapaus, että joku huonon englannin kielen taidon omaava lauleskeli joululauluja koko pelin ajan. :)

Näin Boxi-miehenä joutuu kysymään: Täh?! eikös niitä voi mutea, vai eikö ps3ssa ole sellaista ominaisuutta?!?! :confused: Boxilla itse pelaan 90% ajasta suomiporukalla (100 suomalaista cod4 pelaajaa listalla) niin muteen heti kaikki ulkomaalaiset pelaajat, kun ei sitä tavan puhetta jaksa kuunnella... Pahimpia ovat britti teinit/nuoremmat _niin_ rasittavat äänet ja puhetyylit!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Näin Boxi-miehenä joutuu kysymään: Täh?! eikös niitä voi mutea, vai eikö ps3ssa ole sellaista ominaisuutta?!?! :confused:
ainoa online-peli, jossa pelintekijä ei ole PS-puolelle mutea jaksanut koodailla.
patchissa kai mutenkin piti olla, mutta liekö patchi aktiivisen pelaamisen aikana jakoon ilmestyvänkään, vähän epäilen.. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos harkkorea pelailette niin minulle voi laittaa inviä, muussa tapauksessa ihan turhaa lähetellä tänne niitä, tuntuu jotenkin niin kuivalta tuo " normi " meininki nykyään, HC all the way ! :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos harkkorea pelailette niin minulle voi laittaa inviä, muussa tapauksessa ihan turhaa lähetellä tänne niitä, tuntuu jotenkin niin kuivalta tuo " normi " meininki nykyään, HC all the way ! :p

Joo kyllä HC on ainoa oikea pelimuoto. Pelasin pitkästä aikaa normia, tykitin puol lipasta vihun rinnuksiin, jätkä vaan jatko juoksemista nurkan taakse. Morjes vaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo kyllä HC on ainoa oikea pelimuoto. Pelasin pitkästä aikaa normia, tykitin puol lipasta vihun rinnuksiin, jätkä vaan jatko juoksemista nurkan taakse. Morjes vaa.

Liiottelu on hauska taito. Jännä juttu sinänsä, nimittäin kyllä mä vaan pystyn tappaan vihollisen muutamalla luodilla :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Liiottelu on hauska taito. Jännä juttu sinänsä, nimittäin kyllä mä vaan pystyn tappaan vihollisen muutamalla luodilla :rolleyes:

Riippuu kyllä noista aseista ja perkeistä. M16+stopping power tipauttaa yleensä yhdestä sarjasta, mutta jos itsellä ei ole stopping poweria, joku M4 käytössä ja vihulla vielä juggernaut, niin kyllä tätä sattuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Offtopic, mutta ei sitä COD5:sta kannata liikaa odottaa: on nimittäin vähemmän lahjakkaan TreyArchin tekele (tiimi Cod3:n takana) - aito ja oikea Infinity Wardin seuraava Cod on tulossa varmaan v.2009.

Mikä helvetti tuossa on että pitää vuorotellen noiden firmojen julkaista codeja? Onko tuo ihan vain puhtaasti sen takia että saataisiin enemmän rahaa kun voidaan työntää uusi cod ulos useammin vai mikä tuossa oikein on ideana? Antaisivat vain Infinity wardin rauhassa tehdä laatutyötä ja uus peli julkaistaisiin aina 2-3 vuoden välein.
 
Ylös Bottom