Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siis vihollisellehan nimenomaan pitää jättää se yksi lippu että pääsee spawnkillaamaan. Ei niitä kaikkia kannata ottaa koska sen jälkeen iivana spawnaa minne sattuu ja saattaa tulla kuulaa selkään. :D

Nimenomaan :p

Mieluummin otan matsista voiton kuin tappion. Se punainen "Defeat" -teksti on aina niin ikävystyttävä.. :p

Mieluummin otan matsista voiton kuin tappion. Se punainen "Defeat" -teksti on aina niin ikävystyttävä.. :p

mulle tuo ei juurikaan merkkaa mitään. Win/Loss ratio on nyt 1.33 ja n. 2100 voittoa mutta eipä tuota saa nostettua/pidettyä hyvänä koska joka kerta kun hosti lopettaa tulee kaikille Defeat (tietääkseni?) monesti myös kesken pelin kun huomaan kaverikutsun niin lopetan ja yritän päästä partyyn = Defeat

joka kerta kun hosti lopettaa tulee kaikille Defeat (tietääkseni?) monesti myös kesken pelin kun huomaan kaverikutsun niin lopetan ja yritän päästä partyyn = Defeat

Ei tule, riippuen siitä, että kummalla puolella olet pelin päättyessä, jos hosti on voittavassa tiimissä ni sulle tulee tappio (jos siis olet häviävässä joukkueessa) jos et ni sulle tulee voitto, vaikka peli keskeytyisi hostin takia ;)
se voitto/häviö katsotaan sen hetkisestä pelitilanteesta.

Ei tule, riippuen siitä, että kummalla puolella olet pelin päättyessä, jos hosti on voittavassa tiimissä ni sulle tulee tappio (jos siis olet häviävässä joukkueessa) jos et ni sulle tulee voitto, vaikka peli keskeytyisi hostin takia ;)
se voitto/häviö katsotaan sen hetkisestä pelitilanteesta.
Kyllä...jos host lopettaa tulee kaikille häviö, riippumatta siitä oletko voittavalla puolella vai häviävällä.

Ainakin ruudussa lukee Victory, vaikka se sitten oikeasti häviöksi laskettaisiin.

Ruudussa lukee juu Victory mut kyllä se häviöksi lasketaan....

Kun hosti on lopettanut kesken peliä pelin, mulla on lukenut, että voitin tai sitten että hävisin, että molemmat niistä tulee lukemaan, riippuen siis kummassa joukkueessa olet ollut ;) Ei siitä häviötä oikeasti aina tule

Oon nyt pelannu pari päivää onlinessa ja tää peli vaikuttaa ihan mukavalta.

Kun hosti on lopettanut kesken peliä pelin, mulla on lukenut, että voitin tai sitten että hävisin, että molemmat niistä tulee lukemaan, riippuen siis kummassa joukkueessa olet ollut ;) Ei siitä häviötä oikeasti aina tule

kyllä siittä tulee. kato ens kerralla joka kerta Win/loss lukemat ennen kuin meet pelaamaan. ja seuraavan kerran ku hosti lopettaa,vaikka sun ruudulla lukee Victory niin korjaat siitä silti statseillesi häviön.

Kyllä näin on joo. Piti itsekin testata. Johtunee siitä ettei pääse vääristelemään statseja (on itse hostina, ja lopettaa pelin heti ollessa voitolla) ..

Miksei kukaan kertonut, että M60E4 on helvetin hyvä ase! Ainakin toimii itsellä :D. Pari rundia ja kokelin tuota rynnimistä dominaatiossa, kun kaverit kehu, että saa tappoja niin statsit tuli 40-6 ja 37-9 :p

Pateja riittää tuossa tykissä riittämin ja sitten vain suojaan lataamaan lisää jos pääsee.

Tietääkö kukaan missä olis luotettava taulukko noitten aseiden ominaisuuksista.

Oon löytänyt vain yhden, mutta siitä on paha sanoa onko se kovinkaan tarkka. Pistoolit esim on sen mukaan kaikki desert eaglea lukuun ottamatta saman tehosia. 40-20 teho kolmessa ekassa ja DE 50-30. Desert eagle olisi myös sen mukaan tarkin, omassa käytössä se tuntuu tosin epätarkimmalta...

Tietääkö kukaan missä olis luotettava taulukko noitten aseiden ominaisuuksista.

Oon löytänyt vain yhden, mutta siitä on paha sanoa onko se kovinkaan tarkka. Pistoolit esim on sen mukaan kaikki desert eaglea lukuun ottamatta saman tehosia. 40-20 teho kolmessa ekassa ja DE 50-30. Desert eagle olisi myös sen mukaan tarkin, omassa käytössä se tuntuu tosin epätarkimmalta...

Kyllä myös Desert Eagle on samantehoinen. Itseasiassa vain lipaskoko vaihtelee.

Onko sulla heittää jotain linkkiä hyvälle sivulle mistä näkisi kaikki noi statsit ?

Ei nyt niin paljoa kiinnosta että pitäisi alkaa valitsemaan aseet tehon perusteella :p mutta olis silti kiva tietää miten noi tehot menee.

Ite käytän yleensä m1911 koska siinä on suht selvät tähtäimet, lipas ei kylläkään ole mikään mahtavan kokonen :/

käytä hyvä mies usp .45:sta... Isoin lipas, tarkka ja hyvä tähtäin. Ja aivan yhtä tehokas kuin dessu, ainakin noin pers tuntumalta. Eikä rekyyli potkase aina piippua taivaalle

Uspi oli sen mun löytämän listan mukaan epätarkin :o Tosin yleensä se on mun toinen valinta jos tuntuu et tarvii enemmän panoksia.

Miksei kukaan kertonut, että M60E4 on helvetin hyvä ase! Ainakin toimii itsellä :D. Pari rundia ja kokelin tuota rynnimistä dominaatiossa, kun kaverit kehu, että saa tappoja niin statsit tuli 40-6 ja 37-9 :p

Pateja riittää tuossa tykissä riittämin ja sitten vain suojaan lataamaan lisää jos pääsee.

En pidä sen aseen äänestä. Pätevä syy olla käyttämättä sitä:D

Ylös Bottom