Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Scorpionissa on sitä jotain :D pieni ja pippurinen.

Tosin ak47 doubletapilla ja silencerilla on myös asiallinen.

Sais luvan kyllä alkaa pelittää toi multiplayeri munki koneella ku muilla ei tunnu olevan niin pahasti jumissa pelit...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

sekä kestää liian kauan ottaa ase lonkalta olalle tähdättäväksi verrattuna esim MP5:n :eek:

Miksi niin pitäisi tehdä?:p
Ampua vaan heti kun näkee vihollinen ilman mitään tarkempaa tähtäystä, Onhan varaa ampua ohi:cool:
Mitä varten luulet siinä aseessa olevan niin suuri lipas? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miksi niin pitäisi tehdä?:p
Ampua vaan heti kun näkee vihollinen ilman mitään tarkempaa tähtäystä, Onhan varaa ampua ohi:cool:
Mitä varten luulet siinä aseessa olevan niin suuri lipas? :D

No koska meikä ei koskaan osu keneenkään nopeasti lonkalta, siks mä niin "kakka" olenkin, paitsi hieman parempi HC-pelimuodossa :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

COD4-päivitys on nyt julkaistu... X360:lle. :/ Mutta no, eiköhän PS3-päivityskin tule hetkenä minä hyvänsä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

COD4-päivitys on nyt julkaistu... X360:lle. :/ Mutta no, eiköhän PS3-päivityskin tule hetkenä minä hyvänsä.

Mites onko mitenkään mahollista, että Sony laittaa pleikkarin patchin jakoon viikonlopun aikana vai julkaseeko vaan viikolla noita päivityksiä ym.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites onko mitenkään mahollista, että Sony laittaa pleikkarin patchin jakoon viikonlopun aikana vai julkaseeko vaan viikolla noita päivityksiä ym.

Ois erittäin hienoa että tulis vaikka tän vkl:n aikana toi päivitys.. Sitä on nimittäin odotettu, ja syystä :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vähän ketjun ohi, mut tätä luetaan enemmän:D.. onkos kukaan törmänny sellaseen nikkiin, ku; Taisto_Varamanne!!! ja klaani tagina MILF!!! vähänkö helevetin hyvä nikki... tosin pelimies ei tunnu olevan... mut ketä kiinnostaa, ku on noinkin hyvä nicki!!!...näin suamalaisittain
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun ensimmäisiä viikkoja pelasin codia, osuin sattumalta samaan matsiin nimimerkkien joulukuusi ja jehovantodistaja kanssa. Kavereilla oli vähän hauskaa kun kerroin että siellä me sitten vompatti, joulukuusi ja jehovantodistaja kirmattiin menemään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sain tänään kauhealla hillolla ton How the ? kun pelasin S&D Backlotissa. Olin puolustavassa joukkueessa ja menin B pommin luo. Sitten tuli että bomb planted A ja juoksin täysillä kentän keskeltä ja ammuin ja heitin krunun sisään sinne rakennukseen. Tapoin kolme vastustajaa claymorella ja olin hiukan että How the fuuk :confused: mä tapoin ne. Sitten ruutuun alkaa tulemaan "Clay more" , "How the ?" ja "Claymore Shot". Taidolla jatketaan :D:p

Harmi vaan kun olen nyt prestige 8 ja loppuun asti olisi tarkoitus mennä niin tuota How the ? ei varmaan ihan heti saa tehtyä uudelleen :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No koska meikä ei koskaan osu keneenkään nopeasti lonkalta, siks mä niin "kakka" olenkin, paitsi hieman parempi HC-pelimuodossa :eek:

Tuohon vielä mukaan se hip-accuracyn parannus perkki niin tulosta tulee :D. Seuraavaksi kokeiluun menee RPD, kun on jo noi challenget täyteen saatu tuolla edellisellä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Paljon on CoD4:lla pelaajia, mutta eikö kukaan oo enää ilman klaania? Nyt olis uudessa klaanissa tilaa lähes kaikille hakijoille... Pistäkäähän priva-viestiä jos kiinnostaa...

- SilentFin
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Paljon on CoD4:lla pelaajia, mutta eikö kukaan oo enää ilman klaania? Nyt olis uudessa klaanissa tilaa lähes kaikille hakijoille... Pistäkäähän priva-viestiä jos kiinnostaa...

- SilentFin

eipä taida kuules olla enään klaania vaille ketään ja jos on ni ei välttämättä tässä Konsolifin sivustolla :eek:

Meillekki nääs pääsis, mutta eiköhän ne ois jo yhteyttä ottanu, jotka klaaneihin haluaisivat, varsinkin ne aktiivisimmat pelaajat ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep jep... Hiljasta taitaa olla... Miksei muuten enää ollenkaan peleihin oteta? Ollaankos sitä sotapolulla? :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meikä kait se on klaania vailla vielä. Kuhan ton 9 prestigen 55 tasolle runkkaan niin vois johonkiin liittyä. Oikeestaan tuon prestigen hankkimisen takia oo jaksanu vielä mihinkään liittyä...

Kiitti muuten MI Joulukuuselle ja Deadaluzelle tän illan peleistä... Koko päivän pelasin yksinään ramboillen HQ/S&D ja kaikki män päin viddua kun suurin osa matseista ofc mulle sattu shitty team.

Bisset loppu äsken... vielä yhen lonkun voimalla vois pari ranskalaista tappaa CoDissa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Montas tasoa tuossa prestigessa on? En ole siis itse kyllä aloittamassa, kun ei nappaa, mutta mielenkiinnosta vain kysyn. 55 tasoa normissa, edellisissä viestissä joku oli prestige ysin level 55:een menossa, meinaako siis 9x55 eli olisi pelannut jo 10 kertaa 55 levelille, kun tuolle tasolle pääsee? Aika tahkoomista jos tosi on :eek::D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Montas tasoa tuossa prestigessa on? En ole siis itse kyllä aloittamassa, kun ei nappaa, mutta mielenkiinnosta vain kysyn. 55 tasoa normissa, edellisissä viestissä joku oli prestige ysin level 55:een menossa, meinaako siis 9x55 eli olisi pelannut jo 10 kertaa 55 levelille, kun tuolle tasolle pääsee? Aika tahkoomista jos tosi on :eek::D
Prestigejä taitaapi olla juuri 10 kappaletta.. Ite pelasin vaan kolmanteen asti ku haluttais nyt saaha kaikki challenget tehtyä.. Ei se enää hirveän kaukana ole.. Just sain tehtyä kaikki Light Machine Gun challenget ja melkeen kaikki muut ku ase challenget on tehty... Mitä muuten tapahtuu ku saa kaikki challenget tehtyä? tietääkö kukaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

meikäläinen tahkoaa sinne toiseksi viimeiselle prestigelle (se punanen tähti merkki) koska se on niin perhanan hieno merkki:D joten viimeiselle en siirry.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onkohan mahdollista että COD4:n pelaaminen rikkoo ohjaimen? Kun sitä L3 -nappia painetaan sellaisessa oudossa kulmassa kovaa juostessa.

Ainakin itselläni vasen analogi tatti on mennyt melkeimpä pelikelvottomaan kuntoon. Ennen CODin ostamista se toimi täydellisesti mutta nyt ei juuri ollenkaan. Tatti jumiutuu välillä ylös, niin että pelihahmo juoksee itsestään eteenpäin. Toinen ongelma on että tatti ei aina reagoi kunnolla liikkeisiin.

Melkein pelkästään CODia olen pelannut, eli sitä pelatessa on hajonnut. Onkohan vain sattumaa vai onko muilla samanlaista ongelmaa?
 
Ylös Bottom