ps3-player
New Member
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
haha oon yrittäny reenata vähä snipun käyttöä jotkut rundit menee aivan uskomattoman hyvin,toiset toki niin ettei ymmärrä kuinka voi missata niinkin hyvästä paikasta.rasittaa vaan tuo kun ei läheskään aina kuole ekasta osumasta (jugger?).50 kalibeerista en käytä kun ei istu meikäläiselle. paras omasta mielestä on se m40a1 eli se eka snipu. yhdessä mapissa ammuin samaa jantteria 2 kertaa perätysten ja molemmat osui rinnan kohdalle eikä kuollut ja stopping power on aina käytössä.oon muuten huomannut nyt kun vähän jo osaa sniputtaa,että lähes kaikissa mapeissa pärjää snipulla. esim vacant jossa en ois ikinä uskonu pärjääväni snipulla.^^ Tuo juutuubin video oli ihan huippu
Mulla meni kyllä ihan totaalisesti eilen hermot HC S&D:hen kun Joulukuusi laitto inviä. Aivan kauheeta kamppimista, porukka opetellu ulkoa reitit ja tietää kranujen heittopaikat...yms yms yms yms. Ei nii mitää järkeä touhussa. Normi S&D menee vielä jotenkuten, mutta tuo HC.... EI PRKL
Puuttuu vaan, että tapoista saisi rahaa ja aina kuoleman jälkeen pitää ostaa aseeta ja ammukset.
Sabotage alko kiinnostaa parin hyvän rundin jälkee taas aivan uudella tavalla, sopiva sekoitus TDM:ää ja S&D:tä.
Ja tulipaha eilen normi S&D:ssä mielenkiintoinen tyyppi vastaan, joku MEDVEDEDDD se oli. Ylin prestige ja level 55. Sillä ei ollu juggeria käytössä, mutta killcamistakin näin, että osuin monessa eri tapauksessa SD AK-74U:lla sitä vähintään 4 kertaa keskiruumiiseen eikä se kuollu. Sitten se heitti aina ihan ihme heittolaukauksia päähän..
ah, kylläpäs helpotti avautuminen
EDIT: ja prkleen Joulukuusi niitten snippereittes kanssa...