Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

^^ Tuo juutuubin video oli ihan huippu:p

Mulla meni kyllä ihan totaalisesti eilen hermot HC S&D:hen kun Joulukuusi laitto inviä. Aivan kauheeta kamppimista, porukka opetellu ulkoa reitit ja tietää kranujen heittopaikat...yms yms yms yms. Ei nii mitää järkeä touhussa. Normi S&D menee vielä jotenkuten, mutta tuo HC.... EI PRKL:rolleyes:
Puuttuu vaan, että tapoista saisi rahaa ja aina kuoleman jälkeen pitää ostaa aseeta ja ammukset.:D
Sabotage alko kiinnostaa parin hyvän rundin jälkee taas aivan uudella tavalla, sopiva sekoitus TDM:ää ja S&D:tä.

Ja tulipaha eilen normi S&D:ssä mielenkiintoinen tyyppi vastaan, joku MEDVEDEDDD se oli. Ylin prestige ja level 55. Sillä ei ollu juggeria käytössä, mutta killcamistakin näin, että osuin monessa eri tapauksessa SD AK-74U:lla sitä vähintään 4 kertaa keskiruumiiseen eikä se kuollu. Sitten se heitti aina ihan ihme heittolaukauksia päähän..

ah, kylläpäs helpotti avautuminen:p


EDIT: ja prkleen Joulukuusi niitten snippereittes kanssa... ;)
haha:p oon yrittäny reenata vähä snipun käyttöä:) jotkut rundit menee aivan uskomattoman hyvin,toiset toki niin ettei ymmärrä kuinka voi missata niinkin hyvästä paikasta.rasittaa vaan tuo kun ei läheskään aina kuole ekasta osumasta (jugger?).50 kalibeerista en käytä kun ei istu meikäläiselle. paras omasta mielestä on se m40a1 eli se eka snipu. yhdessä mapissa ammuin samaa jantteria 2 kertaa perätysten ja molemmat osui rinnan kohdalle eikä kuollut:rolleyes: ja stopping power on aina käytössä.oon muuten huomannut nyt kun vähän jo osaa sniputtaa,että lähes kaikissa mapeissa pärjää snipulla. esim vacant jossa en ois ikinä uskonu pärjääväni snipulla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo. Juggernaut on kauhea jos yrittää sniputtaa. Barretilla vaatii hetken harjotuksen, jos on muilla snipuilla pelannut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

haha:p oon yrittäny reenata vähä snipun käyttöä:) jotkut rundit menee aivan uskomattoman hyvin,toiset toki niin ettei ymmärrä kuinka voi missata niinkin hyvästä paikasta.rasittaa vaan tuo kun ei läheskään aina kuole ekasta osumasta (jugger?).50 kalibeerista en käytä kun ei istu meikäläiselle. paras omasta mielestä on se m40a1 eli se eka snipu. yhdessä mapissa ammuin samaa jantteria 2 kertaa perätysten ja molemmat osui rinnan kohdalle eikä kuollut:rolleyes: ja stopping power on aina käytössä.oon muuten huomannut nyt kun vähän jo osaa sniputtaa,että lähes kaikissa mapeissa pärjää snipulla. esim vacant jossa en ois ikinä uskonu pärjääväni snipulla.


Minäkin olen alkanut sniputtamaan joissain mapeissa. Etenkin overgrownissa, kun joskus rupeaa ärsyttämään vastapuolen kämpperit, niin pitää yrittää vastata samalla voimalla takaisin. :p

Kokeilin kerran itsekin sniputtaa vacantissa ja yllätyin kun sain kokoon edes jokusen tapon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

haha:p oon yrittäny reenata vähä snipun käyttöä:) jotkut rundit menee aivan uskomattoman hyvin,toiset toki niin ettei ymmärrä kuinka voi missata niinkin hyvästä paikasta.rasittaa vaan tuo kun ei läheskään aina kuole ekasta osumasta (jugger?).50 kalibeerista en käytä kun ei istu meikäläiselle. paras omasta mielestä on se m40a1 eli se eka snipu. yhdessä mapissa ammuin samaa jantteria 2 kertaa perätysten ja molemmat osui rinnan kohdalle eikä kuollut:rolleyes: ja stopping power on aina käytössä.oon muuten huomannut nyt kun vähän jo osaa sniputtaa,että lähes kaikissa mapeissa pärjää snipulla. esim vacant jossa en ois ikinä uskonu pärjääväni snipulla.

Kyllähän jokaisessa mapissa pärjää millä aseella hyvänsä, pelityyliä pitää vaan muokata sen mukaan. Ei oikein jaksa kiinnostaa nuo tilastot sun muut niin tulee juostua kaikki kentät läpi mp5llä, ja sitten rankin ollessa vähän korkeammalla p90llä. Jos nuo prestiget nyt joskus saisi tehtyä niin pääsisi niitä challengejakin tekemään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jassoo, ollaankos täälä menty parempaan päin tän päivityksen suhteen? snipojen hitreg on vissiin viäläkin aivan poskellaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jassoo, ollaankos täälä menty parempaan päin tän päivityksen suhteen? snipojen hitreg on vissiin viäläkin aivan poskellaan?
Minkä päivityksen? Se eka päivitys oli joku yhteysjuttu vaan. Ootellaan ny vielä että se kunnon päivitys ees tulis, äxäpoxi sai perkele jo viikko sitten sen....:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minkä päivityksen? Se eka päivitys oli joku yhteysjuttu vaan. Ootellaan ny vielä että se kunnon päivitys ees tulis, äxäpoxi sai perkele jo viikko sitten sen....:mad:

nonni :D eiku pistin äskön taas pleikan tulille ja testasin ni se latas jonkun päivityksen mut ilmeisesti se ei ollu sit se (vieläkään) huoh. onko jotain linkkiä johonkin mistä näkee mitä sen pitäs sisältää?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No pelaa hyvä mies Xboxilla. ;)

Ei kiitos. Just siirryin Sonyn leiriin, kun boksi meni kokoajan paskaks

Minkä päivityksen? Se eka päivitys oli joku yhteysjuttu vaan. Ootellaan ny vielä että se kunnon päivitys ees tulis, äxäpoxi sai perkele jo viikko sitten sen....:mad:
Toivottavasti me plesen pelaajatkin saadaan se päivitys nopeesti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

haha:p oon yrittäny reenata vähä snipun käyttöä:) jotkut rundit menee aivan uskomattoman hyvin,toiset toki niin ettei ymmärrä kuinka voi missata niinkin hyvästä paikasta.rasittaa vaan tuo kun ei läheskään aina kuole ekasta osumasta (jugger?).50 kalibeerista en käytä kun ei istu meikäläiselle. paras omasta mielestä on se m40a1 eli se eka snipu. yhdessä mapissa ammuin samaa jantteria 2 kertaa perätysten ja molemmat osui rinnan kohdalle eikä kuollut:rolleyes: ja stopping power on aina käytössä.oon muuten huomannut nyt kun vähän jo osaa sniputtaa,että lähes kaikissa mapeissa pärjää snipulla. esim vacant jossa en ois ikinä uskonu pärjääväni snipulla.


Tosiasia on vain se, että täytyy pelata HC:tä :) Normimuodossä täytyy välillä osua kaksi kertaa vaikka olisi stoppari, ja tämä kyl ottaa päähän koska välillä hyvä jos pysty osuu kerran liikkuvaan tyyppiin. Yritä siihen sitten kahdesti peräkkäin osua :/ HC:ssä ei tarvitse mitään stopparia, voi vaikka ottaa overkillin ja kaveriksi esim G36c (mun lemppari yhdistelmä), ja kyllä peli sujuu tosi hyvin :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tosiasia on vain se, että täytyy pelata HC:tä :) Normimuodossä täytyy välillä osua kaksi kertaa vaikka olisi stoppari, ja tämä kyl ottaa päähän koska välillä hyvä jos pysty osuu kerran liikkuvaan tyyppiin. Yritä siihen sitten kahdesti peräkkäin osua :/ HC:ssä ei tarvitse mitään stopparia, voi vaikka ottaa overkillin ja kaveriksi esim G36c (mun lemppari yhdistelmä), ja kyllä peli sujuu tosi hyvin :p

joo kyllä joskus HC tullu pelattua ja olin aika innostunu siihen yhessä vaiheessa kunnes team killerit pilas senkin ilon.eihän niitä joka kerta onneks oo,mutta yksin semmonen riittää nostamaan vitutuksen niin ylös että pakko lopettaa pelaaminen.sen takia en pelaa HC.hermokynnys alhaalla? totta maar:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämä team kill estetaan ottamalla joko a) 6 pelaajaa partyyn ja sit publicille, b) enempi porukkaa ja priva pystyyn ja HC päälle.
Vaikkakin peli on mennyt siihen että suurinpiirtein joka mapissa tietää minne porukka naattinsa viskoo jne niin en vain pysty pelata kuin HC s&d ja HC tdm.Normia en voi sietää en yhtään.

Tulisi se pätsi nyt.Eikös siinä tule se team survival?:cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämä team kill estetaan ottamalla joko a) 6 pelaajaa partyyn ja sit publicille, b) enempi porukkaa ja priva pystyyn ja HC päälle.
Vaikkakin peli on mennyt siihen että suurinpiirtein joka mapissa tietää minne porukka naattinsa viskoo jne niin en vain pysty pelata kuin HC s&d ja HC tdm.Normia en voi sietää en yhtään.

Tulisi se pätsi nyt.Eikös siinä tule se team survival?:cool:

tässä vaiheessa kysyn että WTF? en oo lukenut hirveen tarkasti päivityksestä joten mikäs tuo on?
niin ja pelaan ennemmin publassa jotta saa noita prestigejä jota nyt olen aloittanut nostamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä oliko huhupuhetta vai mitä, mutta taisi joku IW:n tyyppi jossain haastattalussa mainita uusista pelimuodoista, esim. tämä uus ja vallankumouksellinen Capture the Flag sekä Team Survival, jossa olisi ilmeisesti sellainen last man standing -meininki. Siinä on varmaan kiva kuolla ekaan naattiin ja katsoa viimeset 10 minuuttia kun porukka kämppii. Toivottovasti ne keksii siihen jotain, esim. kartta paljastaa pelaajien sijainnit 30 sek välein tai jotain.

Mutta tuosta hooceestä sen verran, että itsekin tulee pelattua sitä n. 95-prosenttisesti normimoodiin verrattuna. Onhan se kiva ottaa mikä tahansa snipu ilman stopping poweria ja olla varma että piipusta karkaava luoti tekee mitä sen pitääkin.

Mutta ei se normikaan niin vammainen ole kuin monet täällä puhuvat. Siinä kasvaa esim tuo ikisuosikkieni, eli silencerin ja UAVin merkitys. Joskus vähän harmittaa kun vihu ei kaadu... mutta samaa se vihu ajattelee sinusta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC:sta on kyllä muodostunu mulle pakkomielle juuri sniputtelun takia, ärsytti kun stopparilla ei vihut kuollu aina ekaan, mutta HC:n puolella voi stopparin vaihtaa vaikkapa Overkilliin kuten bruce tuossa pari postia aiemmin mainitsi. Itse tosin tykkään M4 silencerillä ehkä enemmän, mutta tällä hetkellä itelläkin tuo G36C red dotilla challengejen vuoksi takataskussa, eikä kyllä ole huono pyssy sekään.

Itse olen varmaan onnistunut välttämään teamkillerit aika hyvin, kun en ymmärrä miksi sen takia ei HC:ta voisi pelata. Satunnaisia harhalaukauksia ja naatteja tulee sillontällön, mutta ei niin usein, että se veisi nautintoa. S&D on sitten eri keissi, pari kertaa on siellä tullut joku dorka sinkoineen harjottelemaan rakettihyppyjä spawnipaikalle ja se kyllä pistää vihaksi. Yleensä lähden tälläisestä pelistä ensimmäisen erän jälkeen, koska häviö tuollaisen pelurin kanssa on muutenkin jo lähes varma niin turha ärsyttää itseään enempää.

Eilen oli hauska Ambushissa kun sniputtelin sieltä B puolen talosta kaikessa rauhassa, kunnes kuuluu, että joku tulee taloon, mutta kleikat ei räjähdä (=oma). Noh, tämä kaveri sitten päättää tulla viereen sniputtelemaan ja tajuaa siinä itsekin saman kuin minä, eli ei tää kahestaan onnistu, veti kylmäverisesti pistoolin esiin, ampu mut, ja jatko sniputtelua. En jaksanut edes vittuuntua moisesta, nauratti vaan että on siinä kaverilla pokkaa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tekemällä challengeja. Esimerkiksi kultaisen AK47:n saat, kun teet KAIKKI assault rifle challenget.

Kyll on aika hankala/aikaavievä saada sillä G3:sella kaikki 150 head shottia. Jotain 60 tehtynä ja sit puuttuu viellä sen viimesen aseen ( en muista tyyppiä) headshoteista joku 100. Muuten kaikki suoritettu ja sit tulee kultainen AK-47 .Siihen tähdätään :D:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tekemällä challengeja. Esimerkiksi kultaisen AK47:n saat, kun teet KAIKKI assault rifle challenget.
Itelläki tavoitteena saada kaikki kultaset aseet.. Tällä hetkellä on kaks jos dessua ei lasketa.. Oon tätä kysynyt jo aiemminkin mutta ei oo vastattu eli tietääkö kukaan mitä tapahtuu ku saa aivan kaikki challenget tehtyä?? Ku itellä ois enää collateral damage ja ne loput pääosumat tekemättä...;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itelläki tavoitteena saada kaikki kultaset aseet.. Tällä hetkellä on kaks jos dessua ei lasketa.. Oon tätä kysynyt jo aiemminkin mutta ei oo vastattu eli tietääkö kukaan mitä tapahtuu ku saa aivan kaikki challenget tehtyä?? Ku itellä ois enää collateral damage ja ne loput pääosumat tekemättä...;)

Varmaan aivan yhtä iso *nothing*, samal tapaa kuin 10 prestigen lopuksi.
 
Ylös Bottom