Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla oli eilen outo bugi onlinessa, ei näkynyt mitään tekstiä siinä kohdassa jossa valitaan itse kasattu ase/perk -setti jolla pelataan. Ei auttanut vaikka buuttasin pelin kahteen otteeseen ja koko pleikkarin myös kertaalleen. Sama homma oli jos kesken matsin halusi vaihtaa settiä niin ei ollut mitään tekstiä näkyvissä. No onneksi ne muisti ulkoa niin sai sentään valittua aina oikean setin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla oli eilen outo bugi onlinessa, ei näkynyt mitään tekstiä siinä kohdassa jossa valitaan itse kasattu ase/perk -setti jolla pelataan. Ei auttanut vaikka buuttasin pelin kahteen otteeseen ja koko pleikkarin myös kertaalleen. Sama homma oli jos kesken matsin halusi vaihtaa settiä niin ei ollut mitään tekstiä näkyvissä. No onneksi ne muisti ulkoa niin sai sentään valittua aina oikean setin.

Vanha bugi toi on. Onneksi ne itse kasatut setit tosiaan pysyy tallessa, kun vain muistaa mikä tuli mistä. Eipä ole turhaan vaivautunut boottailemaan tämän takia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla oli eilen outo bugi onlinessa, ei näkynyt mitään tekstiä siinä kohdassa jossa valitaan itse kasattu ase/perk -setti jolla pelataan. Ei auttanut vaikka buuttasin pelin kahteen otteeseen ja koko pleikkarin myös kertaalleen. Sama homma oli jos kesken matsin halusi vaihtaa settiä niin ei ollut mitään tekstiä näkyvissä. No onneksi ne muisti ulkoa niin sai sentään valittua aina oikean setin.

Samassa syssyssä multa hävisi clan tagi.. LÄBÄ oli kadonnut....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sullahan on paikoin käytössä tui G36 silulla, onko toiminut?

Hyvin se toimii...ja tehokas ase siinä mielessä että ei vaadi suurtaa roiskaisua tappaakseen.Tähtäin hieman arsesta silun kanssa,mutta kun sillä hetken mättää niin se menee siinä missä muutkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla oli eilen outo bugi onlinessa, ei näkynyt mitään tekstiä siinä kohdassa jossa valitaan itse kasattu ase/perk -setti jolla pelataan. Ei auttanut vaikka buuttasin pelin kahteen otteeseen ja koko pleikkarin myös kertaalleen. Sama homma oli jos kesken matsin halusi vaihtaa settiä niin ei ollut mitään tekstiä näkyvissä. No onneksi ne muisti ulkoa niin sai sentään valittua aina oikean setin.

Mulle kävi eilen täysin sama, mutta kävin ekan pelin jälkeen renameemassa ne uudelleen ja homma hoitui. En sen suuremmin miettinyt edes että mistä johtui, mutta nyt lukemastani päätellen kyseessä on vanha bugi.

Klaanitagin häviämisestä ei havaintoa, kun en missään klaanissa vaikuta :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulle kävi eilen täysin sama, mutta kävin ekan pelin jälkeen renameemassa ne uudelleen ja homma hoitui. En sen suuremmin miettinyt edes että mistä johtui, mutta nyt lukemastani päätellen kyseessä on vanha bugi.

Klaanitagin häviämisestä ei havaintoa, kun en missään klaanissa vaikuta :o

Sama kävi mulle. Nimesin vain kaks ekaa uudelleen niin ne muutkin oli ilmestynyt takasin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miltäs siellä tuntui sohia?Itse taisin jo olla silloin tirsamaassa perjantaina tehdyn pitkän työpäivän vuoksi:o..Jos kiinnostaa jatkossa pelailla kans meitin kanssa niin niin lisäile mut ja pforce_ listoille niin inviä pukkaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miltäs siellä tuntui sohia?Itse taisin jo olla silloin tirsamaassa perjantaina tehdyn pitkän työpäivän vuoksi:o..Jos kiinnostaa jatkossa pelailla kans meitin kanssa niin niin lisäile mut ja pforce_ listoille niin inviä pukkaa.

pitääpä laitella. ihan jees pelit. tuntu vaan että meikä jää jalkoihin muutamaa tuurin poikasta lukuunottamatta :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jees ihan hyvät pelit spidermonkeyman. Oli vaan tuo alkoholipitoisuus veressä jo sillä tasolla, ettei enää sujunut. Pari kertaa ammuin omankin kun luulin vihuksi (näkyi vain vähän päätä jostain kiven takaa, eikä nimeä ollenkaan)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

hostit lopettaaa taas lähes joka helvetin pelin!

vituttaa


meen syömään masennukseen
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yösyöminen vaan lihottaa.

Ensi viikolla pääsee mättämään hd-telkulla \o/

Muistat vaan sitten ostaa hdmi-piuhan

itseänihän myyjä kusetti ja sanoi että "joo, pleikkarissa on erilainen hdmi-liitin kuin normaalisti, tarvitset tämän klogitechin piuhan" joka maksoi 3x enemmän kuin normaali..no ajattelin että "perkele, eikös se hdmi ole liitäntästandardi," mutta uskoin sitten myyujää ja ostin, mutta olisi kyllä normaalikin käyntyy
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC:sta on kyllä muodostunu mulle pakkomielle juuri sniputtelun takia, ärsytti kun stopparilla ei vihut kuollu aina ekaan, mutta HC:n puolella voi stopparin vaihtaa vaikkapa Overkilliin kuten bruce tuossa pari postia aiemmin mainitsi. Itse tosin tykkään M4 silencerillä ehkä enemmän, mutta tällä hetkellä itelläkin tuo G36C red dotilla challengejen vuoksi takataskussa, eikä kyllä ole huono pyssy sekään.

Hmph, itellä taas koko homma menee juurikin toisinpäin, eli HC:ta ei kestä pelata snipulla yhtään. Siinä vaiheessa kun kaverit tiputtaa MP5:lla kentän toiselta laidalta, kun on ite juuri tuhlannut pari-kolme skodea haamuihin, niin eipä ole ollu kerta eikä kaksikaan kun sormi on havunnut PS-nappulaa kahvasta.

Sniputtaminen onkin ollu nyt tän prestigen kova juttu, lähinnä hermojen kannalta. Hahaha. Käsittämätöntä miten sniput on kauttaaltaan epätarkempia kuin esim. M16. Lisäksi, jos oikeasti haluaa tuhota snipukiväärin, niin se onnistuu liittämällä siihen ACOGin.... Masokistina kuitenkin ite rullailen M40A3 + ACOG + stoppari + lonkkalaukaus - setillä kaikissa pelimoodeissa, ja kaikissa kentissä. Se lähes ääretön turhautumisen määrä jonka toi setti aiheuttaa muuten korvaantuu hetkessä kun tiputtaa konepistooli- ja rynkkymiehiä lonkkalaukauksilla Vacantissa ja Shipmentissa. :D

K/D -ratio, ja mielenterveys, on kyllä tippunut tän harrastuksen johdosta, mut eikai siinä mitään.

Snipuista käytössä on lähes ekslusiivisesti juurikin tuo M40A3. R700, joka on tosin aivan käsittämätön hehtaaritykki, löytyy kyllä parista setupista myöskin, koska silläkin sentään vielä säkällä osuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]


Ehdotankin, että treenaat pikkaisen sitten tuota sniputtamista. Se ei ehkä kuitenkaan paras ase noihin lonkkalaukauksiin ole... tosin jos se kuvailemaasi tyydytystä sulle tua niin mikäs siinä :p

E: Miten siinä yhdessä kentässä(en muista kentän nimeä) pääsee sinne keskimmäisen talon katolle. Talossahan pääsee siis ylimpään kerrokseen, sen jälkeen ilmeisesti ikkunasta pitäisi hypätä viereiselle parvekkeelle jossa on tikkaat... vai miten sinne parvekkeelle pääsee? Olen yrittänyt hypellä, mutta tuloksetta.

Hah..aivan loistava.
Varsinkin tuota kohtaa #3 pitää alkaa reenaamaan:DMeinas mennä muutenkin kahvit ryntäille aamusta ku tuota videoo katoin:D

Heh, kyllä! Tuo kolmonen oli kyllä hauska. En ole ajatellutkaan tuollaista. Vois tosiaan testata jossain vacantissa vaikka :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ehdotankin, että treenaat pikkaisen sitten tuota sniputtamista. Se ei ehkä kuitenkaan paras ase noihin lonkkalaukauksiin ole... tosin jos se kuvailemaasi tyydytystä sulle tua niin mikäs siinä :p

E: Miten siinä yhdessä kentässä(en muista kentän nimeä) pääsee sinne keskimmäisen talon katolle. Talossahan pääsee siis ylimpään kerrokseen, sen jälkeen ilmeisesti ikkunasta pitäisi hypätä viereiselle parvekkeelle jossa on tikkaat... vai miten sinne parvekkeelle pääsee? Olen yrittänyt hypellä, mutta tuloksetta.



Heh, kyllä! Tuo kolmonen oli kyllä hauska. En ole ajatellutkaan tuollaista. Vois tosiaan testata jossain vacantissa vaikka :D

jos backlot mappia meinasit ja sitä keski rakennusta niin just noin.eli ikkunasta pihalle ja hyppäät siihen partsille ja siittä tikapuihin. vois mennä pelaan. saa nähä kuinka nopeesti hermot palaa taas spawni kuolemiin ja host ended game.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ainakin tuolla Xboxilla tuo patchi oli aika yhdentekevä. Tuntu, ettei tullut muuta kun uudet kill camit ja siinä se. Muuta en ees huomannut/halunnut huomata.

No huomenna saan PS3 ja COD 4, jos hyvin käy.
 
Ylös Bottom