Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei, kyllä siellä tulee iso palkinto...

Teksti "Congratulations, you´ve completed all challenges!" :p

Ei vaan, en tiiä tuleeko mitään... Tuskin tulee.

Ellei sitten nää multiperk-tyypit( /cheatterit ), joita näkee olekkin suorittanu kaiken. Palkintona saat kaikki perkit käyttöön samanaikaisesti:D

Hemmetti ku tulis jossai päivityksessä mahdollisuus tehdä ite ukkeli, kasata siis kaikille eri joukoille ite varusteet yms ja sais päättää ACU:sta lähtien kaikki...:cool:

EDIT: Käykääs kattelemassa tätä 2.0 päivitysideoita-triidiä, aivan pirun loistavia ehdotuksia. http://www.infinityward.com/community/forum/index.php?topic=19462.285
esim:
"Kill Streak Reward Idea - UAV scrambler where red dots would show up in different places where your team isn't. That way the other team ends up going to the wrong location. Its somewhat UAV block for the entire team which someone else mentioned but a little different."

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hemmetti ku tulis jossai päivityksessä mahdollisuus tehdä ite ukkeli, kasata siis kaikille eri joukoille ite varusteet yms ja sais päättää ACU:sta lähtien kaikki...:cool:

Tuon tyyppistä ominaisuutta minäkin kaipaisin, tai ainakin useamman varusteen kiinnittäminen aseeseen. Esimerkkinä vaikka MP5SD jossa vielä punapiste - maistuis!

Mitä tässä yhteydessä muuten tarkoittaa lyhenne ACU? Jenkkien uusi maastopuvun leikkaus?

ACU= Army Combat Uniform
http://en.wikipedia.org/wiki/Army_Combat_Uniform

Ja tuo aseeseen lisää tavaraahan olisi helppo toteuttaa. Perk 2:een vain yksi perk-vaitoehto lisää, esim. "weapon add-on". Silenced M14+red dot...maistuisi.:D

Ei sillä saisi mitää tolkutonta etua muihin jos perk 2 menisi pois käytöstä siinä, meneehän nytkin perk 1 kun ottaa gripin.

Onko mitään tietoa koska pleikkari saa sen kauan odotetun päivityksen. Nyt on kuitenkin jo torstai... mikä kestää sony?! :confused:

Onko mitään tietoa koska pleikkari saa sen kauan odotetun päivityksen. Nyt on kuitenkin jo torstai... mikä kestää sony?! :confused:
X360-versiossa oli päivityksen jälkeenkin vielä jotain ongelmia. Voi olla, että Sony punnitsee, kannattaako PS3-version päivitystä päästää levitykseen, jos siinäkin on samat viat.

Pientä huhua on netissä, että kyseinen päivitys olisi huomenna ladattavissa, saas nähdä.

Team Survival, jossa olisi ilmeisesti sellainen last man standing -meininki. Siinä on varmaan kiva kuolla ekaan naattiin ja katsoa viimeset 10 minuuttia kun porukka kämppii.

Voi huokaus. HCS&D on joskus aika haukottelua kun kuolee ensimmäisten joukossa. Lisää samanlaista ja kohta ehtii kierrosten välissä keittää kahvit/teet.

Itse haluaisin nähdä yhdistelmämuotoa tavallisen ja HC:n väliltä, eli esim. tavallisen HP:t mutta tutkat, hudit, killcamit ja lentovehkeet pois. Silloin pieni hutilointi tai osaamattomuus ei kostaantuisi niin pahasti kuin HC:ssä.

Voi huokaus. HCS&D on joskus aika haukottelua kun kuolee ensimmäisten joukossa. Lisää samanlaista ja kohta ehtii kierrosten välissä keittää kahvit/teet.

Itse haluaisin nähdä yhdistelmämuotoa tavallisen ja HC:n väliltä, eli esim. tavallisen HP:t mutta tutkat, hudit, killcamit ja lentovehkeet pois. Silloin pieni hutilointi tai osaamattomuus ei kostaantuisi niin pahasti kuin HC:ssä.

Minä olen taas kuullut, että päivitystä ei tule moneen viikkon vielä

Ihmettelen että miksei noita pelimuotoja ole toteutettu niin, että kaikki olisivat normaaleja. Sitten jossain olisi vain mahdollisuus ruksata HC ja/tai mercenary päälle. Saisi pelattua mitä tahansa pelimuotoa noilla. Pelaajia tuntuisi kuitenkin riittävän, niin en ymmärrä miksi HC on rajoitettu kahteen pelimuotoon ja mercenary yhteen.

Ihmettelen että miksei noita pelimuotoja ole toteutettu niin, että kaikki olisivat normaaleja. Sitten jossain olisi vain mahdollisuus ruksata HC ja/tai mercenary päälle. Saisi pelattua mitä tahansa pelimuotoa noilla. Pelaajia tuntuisi kuitenkin riittävän, niin en ymmärrä miksi HC on rajoitettu kahteen pelimuotoon ja mercenary yhteen.

Minun mielestä hc ottelut ovat hyviä varsinkin jos käytössä on vaikkapa G3. En pelaa enään muita muotoja, koska olen tottunut jo siihen:rolleyes: Kai se on hyvä asia?

Minun mielestä hc ottelut ovat hyviä varsinkin jos käytössä on vaikkapa G3. En pelaa enään muita muotoja, koska olen tottunut jo siihen:rolleyes: Kai se on hyvä asia?

Et nyt ymmärtänyt. Siis listassa olisi ihan normaalit pelimoodit, ja sitten hakija saisi valita haluaako pelata niitä normaalina, HC:na, normaalina mercenarynä tai HC mercenarynä. Jonnekkin sinne vaan kohta missä voisi ruksittaa "Find HC matches" "Find mercenary" matches. Eli minusta on hölmöä että HC ja mercenary on sidottu joihinkin tiettyihin pelimuotoihin, eikä niitä voi käyttää vapaasti joka pelimuodossa. HC Domination voisi olla hyvinkin mielenkiintoista ja koska usein pelailen itsekseni, niin mercenaryä on hyvinkin ikävä kun sattuu 6 samasta klaanista vastapuolelle :p

Et nyt ymmärtänyt. Siis listassa olisi ihan normaalit pelimoodit, ja sitten hakija saisi valita haluaako pelata niitä normaalina, HC:na, normaalina mercenarynä tai HC mercenarynä. Jonnekkin sinne vaan kohta missä voisi ruksittaa "Find HC matches" "Find mercenary" matches. Eli minusta on hölmöä että HC ja mercenary on sidottu joihinkin tiettyihin pelimuotoihin, eikä niitä voi käyttää vapaasti joka pelimuodossa. HC Domination voisi olla hyvinkin mielenkiintoista ja koska usein pelailen itsekseni, niin mercenaryä on hyvinkin ikävä kun sattuu 6 samasta klaanista vastapuolelle :p

jaa. Olen kyllä samaa mieltä:D

Silencerien käyttäjille (eritoten MP5, M4, G3).

Oletteko huomanneet eroja aseen kantamassa silua käyttäessä? Kantomatkan putoamistahan silun lisääminen pelin mukaan aiheuttaa. Itse tuntuu, että normipyssyyn verrattuna silutettu ruoska tappaa yhtä tehokkaasti, vaikka sitten kartan toiselta puolelta ammuttuna.

Itse käytän vain siluja, ja en oikein tunnu huomaavan eroa "non-silu" aseihin.

Red doteista en tiedä, mutta nehän ovatkin tytöille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No joo, jotenkin tuo mutu kertoo että MP5 + silun kanssa tulisi kiroiltua enemmän kuin tuon M4 + silun kanssa...

Sullahan on paikoin käytössä tui G36 silulla, onko toiminut? Siinähän on tuo rautatähtäin aika huono (peittää paljon), ainakin omasta mielestäni.

Silencerien käyttäjille (eritoten MP5, M4, G3).

Miksi kannattaa omistaa ase ennemmin kuin vaimo?

Aseen saa vaimennettua :D

Pikkuhiljaa alkaa ottamaan pannuun tämä patchin odottelu. Jos se kerran on jo XBOX:lle tullut, niin luulisi, että se olisi valmiina jo PS3:lle.

"aseen saa hiljennettyä" hehehe:D

Oon kyllä ite huomannu eroja SD ja vaimentamattomiin... Ero korostuu Scorpionilla, jolla on jo valmiiksi lyhyin range. Siihen kun laittaa silencerin niin alkaa olemaan tehokas etäisyys tasoa "puukko". Mutta toisena ääripäänä taas kun laittaa Scorpioniin AGOCin niin alkaa tapahtua:D
Scorppari on kuitenkin rekyylitön ja varsin tehokas(kantomatkan sisällä). Lisäksi vaan bandolier, stoppari ja steady aim...
Jep, yritän tehä ase challengeja loppuun:o
Rynkyissä silencerin haitat vähenevät, niissä kun sitä rangea riittää muutenkin.

Uudet lemppariaseet:
M14 dotilla + stoppari + steady aim
scorpion agoc/dot + stoppari / tap + steady

Kannattaa koittaa smg:tä tuolla agoc-scopella, toimii nimittäin yllättävän hyvin... Tappaa nopeemmin kauempaakin(range on rynkkyjen tasolla).

Ylös Bottom