Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, pitää ihan ihmetellä että kuinka paljon koomikkoja tähän maailmaan mahtuu. Harmi vaan että lobbyssa huutelijat on pitkälle Pekko Aikamiespojan tasosia. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kyllä! välillä tulee heitettyä headsetti muualle kun sitä rääkynää ei jaksa 5 sekunti enenpää! :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Älkääs ny. Ei siellä lobbyssä kuiteskaan niin kauaa olla. Lisäks ei kukaan teitä pakota odottamaan ohjain händyssä äänet kaakossa lobbyssä 40 sekuntia, ennen kuin peli alkaa. Itse teen jotain muuta sillä välin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Älkääs ny. Ei siellä lobbyssä kuiteskaan niin kauaa olla. Lisäks ei kukaan teitä pakota odottamaan ohjain händyssä äänet kaakossa lobbyssä 40 sekuntia, ennen kuin peli alkaa. Itse teen jotain muuta sillä välin.

Sama homma, jos on headshet päällä ni se lentää aut. maat. jonnekkin ja jos ei ni tietty vaihtuu kanava ja kattellaan vaikka MacGuyveria.... :D

Itseä muuten kovasti ihmetyttää nämä "emme puhu mikkiin mutta kuuntelemme musiikkia"-henkilöt, siis mikä juttu se on? :p Muteahan ne kaikki yleensä saa mutta joskus on hauska kattella ku nicki on joku lord_of_death ja taustalla soi Nellyä tai jotn... :rolleyes:
Vielä kun muut menee hemmetti mukaan leikkiin ni kohta koko tiimi popittaa.. :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko kenelläkään muilla ollut ongelmia moninpelin kanssa? Onko siis vika koneessa vai netissä?

Eilen pelasin kaverin kanssa sitä uutta pientä mappia (mapin nimeä en nyt muista, mikä house lienee), ja yhtäkkiä ruudun vasempaan reunaan ilmestyy monta kertaa peräkkäin tälläinen:

"Pelaajan nimi" renamed to
"Pelaajan nimi" renamed to
"Pelaajan nimi" renamed to
.
.
.


ja välillä tulee yhtäkkiä "Host ended game" (vaikka itse olisin hosti) ja ruutuun tulee teksti (en tarkalleen muista mitä siinä luki):

CMD **** mightafterround
CMD **** mightafterround
CMD **** mightafterround
.
.
.


Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toi alempi tulee mulla Publicissa KUN mä oon hosti.. JA ylempää tulee aina välillä mulle :) Noita ei kellään kaverilla oo, muutakun mulla. :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen pelasin kaverin kanssa sitä uutta pientä mappia (mapin nimeä en nyt muista, mikä house lienee), ja yhtäkkiä ruudun vasempaan reunaan ilmestyy monta kertaa peräkkäin tälläinen:

"Pelaajan nimi" renamed to

ja välillä tulee yhtäkkiä "Host ended game" (vaikka itse olisin hosti) ja ruutuun tulee teksti (en tarkalleen muista mitä siinä luki):

CMD **** mightafterround

Tuo renamed juttu varmastikkin liittyy juurikin siihen että jampat muuttaneet nimeänsä editoimalla jotain save?tiedostoa ja lisänneet siihen nimeensä niitä tatti, kolmio ym nappikuvakkeita. Serveri/peli sitten muuttaa niiden nimet normaaliksi.

Tuo hostmigrationerrornotfound ym tulee itsellekkin joskus, ilmeisesti silloin kun huono servu kun itse olen hostina. Eli servu ei saa laitettua ketään pelaajista hostiksi, pingaa paljon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla tollast eii oo kyl oikee tullu mut tota host ended game tulee aina silloin tällöin :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Henk.koht. oudoin juttu codissa tapahtu viimeyön puolivälin paikkeilla. Hyppäsin maasotamatsiin jossa tuli turpiin ja lujaa, aivan ennen näkemättömällä voimalla päin nassua. Vastapuolena oli jotain mega guruja ja omapuoli tutisi koko matsin läpi jatkuneessa tauttomassa ilmapommituksessa. Tiiän kyl, että joskus tulee vastaan todella hyviä pelaajia, mutta nyt niitä oli joukkueellinen. No en kehannu luovuttaa ja huijaamisenkaan en usko tässä pelissä onnistuvan, joten aattelin tarjota tälle megatiimille vähän tykinruokaa ja pelata erä herrasmiesmäisesti loppuun.

Sit erä kuitenkin katkes. (Host ended game). Lobbyssä tämä megatiimi huhuili mikkeihinsä jotain "where did he go?". Sitten alko uus matsi jonka alussa tuli monta kertaa teksti. "unknown party migrater found" (tai jotain sinnepäi) ja taas oltiin lobbyssä. Oli tämä mega tiimi kadonnut sieltä lobbysta ja seuraava peli olikin sitten ihan tuttua kauraa.

En välttämättä epäile huijausta, vaikka tuntui että vastapuoli sai ilmapommituksia ilmapommitustapoista, mutta tietääkö joku mistä tuo "unknown party migrater found" -teksti tulee?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

^En ole kyllä ikinä nähnyt tuommoista tekstiä. Oliko yhteydet ihan normaalit vai oliko ne oikeasti hyviä?

Yhtä asiaa haluaisin COD4:ään. Nimittäin lisää tilastoja. Haluaisin tietää kuinka monta kertaa olen ollut paras kaikissa peleissä. Keskimääräinen sijoitus olisi kiva tietää. En niin välitä siitä kuinka monta tiimivoittoa on, koska se ei ole vain itsestäni kiinni.

Milloinkohan tähän peliin kyllästyy? Kohtahan tätä on tullut hakattua jo vuosi...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Milloinkohan tähän peliin kyllästyy? Kohtahan tätä on tullut hakattua jo vuosi...

CoDista pleikalla on tullut jo vähän kuin CS PC:llä. :p Vaikka en olekkaan niin hirveästi sitä enää pelaillu ku on tullu MGOt ja Battlefieldit, mut on sitä aina välillä mukava palata pelaan pari matsia. On vaan tiimi onnistunu tekemään hyvän nettipelin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasin tuossa Codia Groundwar:issa ei ollut lagia ja peli toimi hyvin. No sain yhden tapon ja tulikin +20 Ihmettelin vaan että kuinka sain ground war:issa +20:confused: selityksiä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasin tuossa Codia Groundwar:issa ei ollut lagia ja peli toimi hyvin. No sain yhden tapon ja tulikin +20 Ihmettelin vaan että kuinka sain ground war:issa +20:confused: selityksiä?

saisko headshotista 20 tossa pelimuodossa? Jossain pelimuodoissa ainakin saa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

2.40 ja 2.41 pätsin jälkeen codi alkanut jäätymään suhteelisen usein.Koko ruutu menee mustaksi,ei auta kuin boottia.Muilla vastaavaa?Host ended game määrä räjähtänyt ko pätsien jälkeen!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

2.40 ja 2.41 pätsin jälkeen codi alkanut jäätymään suhteelisen usein.Koko ruutu menee mustaksi,ei auta kuin boottia.Muilla vastaavaa?Host ended game määrä räjähtänyt ko pätsien jälkeen!

Joo ennen jämähti pleikkari erittäin harvoin mutta nykyään heittelee itellään pleikkarin alkuvalikohin ja jäädyttää ruudu. Eilenkin oltiin lobbyssa laitamassa invejä muille niin yllättäen peli jäätyi kokonaan. Pakko vaan buutata.


Toi kuka oli saanut +20 yhdestä taposta niin oletko varma ettet laittanut radaria/airit/kopterin juuri ennen kuin sait tapon koska silloin se plussaantuu yhteen. Itekkin ihmettilin kun tuli SnD +60 kun tapon vihun mutta olin juuri laittanut radarin päälle ennen kuin sain tapoin.

Pelasin eilen pari rundia dominaatiota ja nyt se sitten tapahtui mistä ollaan monesti ihmetelty.Eli kuolin helikopterin ohjukseen. Mappina oli Ambush ja olin C lipun luona ja lähdin eteenpäin niin näen vaan kun savuohjus osuu suoraan maahan ja kuolen ite samalla. Killcam oli vähintääkin erikoinen: ensin näkyy kopterin "omistajan" kuvaa jossa hän pelaa normaalisti ja sitten noin sekunnin verran kopteria josta ohjus lähtee ja räjähtää maahan. Ja uskon myös vahvasti siihen että kopteri on pistetilanteen kärjessä olevien perässä eniten koska tuntu et se oli koko ajan mun perässä koska olin joko eka tai toinen pisteissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasin tuossa Codia Groundwar:issa ei ollut lagia ja peli toimi hyvin. No sain yhden tapon ja tulikin +20 Ihmettelin vaan että kuinka sain ground war:issa +20:confused: selityksiä?

Ammuitko kenties Last Standista? Sillä tietääkseni saa tuplapisteet jos tappaa;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

2.40 ja 2.41 pätsin jälkeen codi alkanut jäätymään suhteelisen usein.Koko ruutu menee mustaksi,ei auta kuin boottia.Muilla vastaavaa?Host ended game määrä räjähtänyt ko pätsien jälkeen!
Mulla on aivan sama. Useimmiten jäädyttää pelin jälkeen, kun pitäisi palata lobbyyn.
 
Ylös Bottom