Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC:ssa UAV Jammer ja Normissa Stopping Power. Jos normissa vastustajan klaani ottaa ylimääräisen pelaajan kentälle eli jukan (juggernaut) niin nykyään herra tulee vierailemaan myös meikäläisellä. Tosiasia on vain niin että jugga vie stopparia jos on tasainen 1vs1 tilanne eli samanlaiset aseet jne. Itselleni tuli kyllä pienenä yllätyksenä että niinkin moni top-klaani käyttää pääsääntöisestin juggernauttia eikä vedä sitä viimeisenä oljenkortena. Nuubituubi on nimensä veroinen ja kyllä ne alkulevelien pelaajat sitä yleensäkin vain käyttävävät. Suoraan respaan ampujat ovat kaikkien ärsyttävimpiä koska sitä ei voi estää muulla tavalla kuin lähtemällä pelistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onkohan tähän missään vaiheessa tulossa päivitystä, että voisi itse valita mihin mappiin menee ja muitakin asetuksia olisi mahdollista itse rukata serveriä etsittäessä? Menee jo pikkuhiljaa hermo, kun aina jos poistun jostain susimapista, se nakkaa minut takaisin siihen samaan mappiin ja samalle servulle. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Totta, että nyt kierrossa olevat mapit tuntuvat olevan pääasiassa Pipeline, Crash, District ja Overgrown. Välistä onneksi vaihtelee hieman: Creeck, Broadcast ym.

Noh, kyllähän noita mappeja vetää publalla kun erillaisia pelaajia vastassa.

Tänään ollut kylläkin paljon ongelmia: lagia, kone jumahtaa/kaatu, host ended game ym. Tuntuu että tuon 2.4 päivityksen jälkeen on ollut enemmän ongelmia.
Ainakin mikit kiertävät helpommin nykyään, tuon päivityksen jälkeen. Onko kukaan muu huomannut samaa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Off-Topic: Consolegaming.eu:ssa yritän tehdä klaania rekisteröitymisen jälkeen. Missä sellainen valinta on? Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta olen etsinyt jo tuloksetta. Kiitos mahdollisista vastauksista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaisiko ostaa tuo mappipaketti? Onko ne uudet mapit sen arvoisia?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No ensinnäkin nuubituubeja käyttää ne jotka ei muuten osaa ampua tai haluaa vaan ärsyttää vastustajia. Eihän siihen mitään taitoa vaadita että kokeilee muutaman kerran että mistä kohtaa taivasta kuolee vihuja tietyssä mapissa.
Juga on nyt ikuisuuksien kiista ja totta kai sitä käytetään ja kannattaa itsekkin käyttää jos vastustajat käyttää, jos tuntuu äijät kuolemattomilta. Normaali S&D vie silti kyllä voiton pelimuodoissa ja siinähän sitä ampumistaitoa vaaditaan sekä taktisuutta. M16, P90, MP5, AK47 ja M4 ja vastustajat on publalla ounattu. Klaanimatsit on sitten asia erikseen ja niissä sitten vaaditaan jo enemmän taitoa koko tiimiltä ja pelaajistolta. Mutta jatkakaa keskustelua.;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Välillä kyllä tulee niin vittuuntunut olo näistä nuubituubin käyttäjistä, että pitää ihan itse ottaa se käyttöön -ihan vain vittuillakseen muille. Mukava sitten kuunnella kun heliumääniset naperot raivoavat mikkiin :D

Useimmiten kuitenkin käytän sniperia (m21 tai m40) tai RPD:tä gripin kera.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaisiko ostaa tuo mappipaketti? Onko ne uudet mapit sen arvoisia?

Mielestäni on, koska hinta ei ole mielestäni kallis, sekä uudet kartat ovat aivan loistavia. Kuulemieni huhujen perusteella karttapaketin voi ladata ilmaiseksi myöhemmin, mutta ei vielä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Näin myös peliliikessä version CoD4sta jossa nuo karttapaketit tulevat mukana. Hintaa en muista, mutta ei ollut kovin paljon yli sen 60 Eur, jos oikein muistan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mielestäni on, koska hinta ei ole mielestäni kallis, sekä uudet kartat ovat aivan loistavia. Kuulemieni huhujen perusteella karttapaketin voi ladata ilmaiseksi myöhemmin, mutta ei vielä.

No sittenhän minä taidan odottaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noi nuubituubi valitukset on näköjään joku sd puolen ongelma. Itellä ei oo tullu viellä kertaakaan vastaan kuolema mapin alkuun jonkun random kranun takia. Ja eikä siitä hirveää haittaa normaalilla olekkaan, senkun spawnaa uusiksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noi nuubituubi valitukset on näköjään joku sd puolen ongelma. Itellä ei oo tullu viellä kertaakaan vastaan kuolema mapin alkuun jonkun random kranun takia. Ja eikä siitä hirveää haittaa normaalilla olekkaan, senkun spawnaa uusiksi.


Et oo kauheesti S&D pelannu? Jos et ole kertaakaan kuollut spawnipaikalle nuubitubin takia. Eikä siinä mitään spawnaa uudestaan, edes normilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo en oo pahemmin pelaillu. Varmaan 5 sd erää oon vetäny, ei oo sen enempää kiinnostanu. Ainut mitä oon pelannu vähemmän on se classic systeemi sitä oon vetäny kaks erää ja riitti.

Viihdyn enemmän niissä ffa tdm ja domination muodoissa, hq menee myös joskus.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vois saada tossa aulassaki muten toimiin. Raivostuttava keksintö koko äänenmuunnin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vois saada tossa aulassaki muten toimiin. Raivostuttava keksintö koko äänenmuunnin.

Ei ole ensimmäinen kerta tämän pelin historiassa kun ihmettelen suuresti sitä miksei asioita voi tehdä loppuun asti oikein. Ensin odoteltiin mutea kuukausia, sitten kun se vihdoin tuli se toimiikin vaan pelissä. Miksei lobbyssä? MIKSI?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siinä vois olla samalla joku Mute ALL nappula tai joku vastaava ei tarttis yksitellen niitä rämpytellä hiljaseks, vaikka ei siinä nyt pitkään mene. Mutta se Lobby mute pitäs ehdottomasti olla, monesti siin ei kestä kahta sekunttia pitempään tota rääkynää.
 
Ylös Bottom