Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite pelaan kyllä aina TDM tai S&D, ne on mielestäni ne parhaat, joskus 1VS1 tulee kans pelailtua. Kutsuja ei vaan pahemmin tuu, ois siisti pelata useemmin suomipoikien kans. Ehkä vois johonki klaaniin liittyä tai jottai...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vetääks kaikki suomalaiset aina vaan sd ? Yleensä kun tulee invite ni se on aina johonkin sd erään... Ite tykkään siitä muodosta vähiten ni aika nihkeetä yleensä vastata niihin kutsuihin :/
Toki kaikilla on oma makunsa, ite en vaan jaksa odotella niiden erien loppumista eikä telttailuakaan viitti kovin kauaa harrastaa.

SD suomalaisten kanssa, TDM koko ajan jos yksin vääntää. Paras fps-todellakin, ei pysty kyllästymään.

Niin ja ei SDssä todellakaan tarvii telttailla, pää edellä vaan kimppuun.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aijai, kun suomalaisetkin käyttävät juggernautteja ja nuubituubeja... :mad: Hävetti kyllä pelata tänään, kun semmosia suomalaisia tuli vastaan.

Juggernautti haittaa mitään mutta toi nuubituubi on kyllä v-mäinen pikkumapeissa. Ja isoissakin jossa voi ampua suoraan spawnilta spwanille. :mad: Toisaalta vika on mappisuunnittelussa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juggernautti haittaa mitään mutta toi nuubituubi on kyllä v-mäinen pikkumapeissa. Ja isoissakin jossa voi ampua suoraan spawnilta spwanille. :mad: Toisaalta vika on mappisuunnittelussa.

karttasuunnittelussa on vikaa tietenkin... mutta miks helvetissä niitä Nuubituubeja pitää ees änkeä peleihin, luulis että parempiaki aseita mailmaan mahtuu, jotka ei pistä pelaajien hermoja kireelle. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vetääks kaikki suomalaiset aina vaan sd ? Yleensä kun tulee invite ni se on aina johonkin sd erään... Ite tykkään siitä muodosta vähiten ni aika nihkeetä yleensä vastata niihin kutsuihin :/
Toki kaikilla on oma makunsa, ite en vaan jaksa odotella niiden erien loppumista eikä telttailuakaan viitti kovin kauaa harrastaa.

Ei vedä :D Itse pelaan aina mieluummin normipuolella ja siellä Maasotaa, Lipun valtausta ja Saboa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasin eilen kokeilumielessä normi tdm:ää crash mapissa. Menin yhteen nurkkaan katsomaan karttaa kun saatiin uav ja siitä sattui kävelemään ohi yksi vihu ja ajattelin että olipa hölmö kun ei huomannut, aloin sitten laskemaan luotia MP5:lla ja ammuinkin onnistuneesti selkään täyden lippaallisen, tässä vaiheessa itse aloin lataamaan uttaa lippaallista ja samalla vihollinen kääntyi ja ampui M4:lla muutaman kerran ja olin vainaa. Itsellä oli käytössä uav, eli ei mitään vahvituksia aseelle ja sillä toisella oli siis se M4 ja sille stopping power.

Sain taas muistuksen että jos haluaa hyödyntää täydellisesti pelissä olevia perkkejä, eikä siis halua aina kasata sitä voimakkainta mahdollista classia, niin täytyy pysyä siellä HC puolella. Siellä kun voi mennä vaikka silulla varustetulla scorpparilla ilman mitään aseita vahvistavia perkkejä ja silti saa tapettua noita juggernauteilla sekä stopping powerilla varustettuja pelaajia, mikä mielestäni vastaa edes hieman todellisuutta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasin eilen kokeilumielessä normi tdm:ää crash mapissa. Menin yhteen nurkkaan katsomaan karttaa kun saatiin uav ja siitä sattui kävelemään ohi yksi vihu ja ajattelin että olipa hölmö kun ei huomannut, aloin sitten laskemaan luotia MP5:lla ja ammuinkin onnistuneesti selkään täyden lippaallisen, tässä vaiheessa itse aloin lataamaan uttaa lippaallista ja samalla vihollinen kääntyi ja ampui M4:lla muutaman kerran ja olin vainaa. Itsellä oli käytössä uav, eli ei mitään vahvituksia aseelle ja sillä toisella oli siis se M4 ja sille stopping power.

Sain taas muistuksen että jos haluaa hyödyntää täydellisesti pelissä olevia perkkejä, eikä siis halua aina kasata sitä voimakkainta mahdollista classia, niin täytyy pysyä siellä HC puolella. Siellä kun voi mennä vaikka silulla varustetulla scorpparilla ilman mitään aseita vahvistavia perkkejä ja silti saa tapettua noita juggernauteilla sekä stopping powerilla varustettuja pelaajia, mikä mielestäni vastaa edes hieman todellisuutta.

Aamen ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yleensä kun käynnistelen peliä, käyn lämmittelemässä Sabotagella. Ainakin omasta mielestäni hauska pelimuoto myös satunnaistiimeissä, mutta HC-muodon puuttuminen haittaa. Tappoja tulee ihan riittävästi, silti pelimoodissa on jotain muutakin yrittämistä kuin vihollisen listiminen.

Domination on myös ihan kiva, ja jos haluaa heittää aivot narikkaan, niin Ground War. Näissä vain täytyy vetäistä jokin täysautomaattiase punapistetähtäimellä ja Stopping Powerilla völjyyn, muuten ei vihollista saa hengiltä sitten millään. Respawn-viiveen puuttuminen tekee pelaamisesta vauhdikkaampaa.

Sitten kun saadaan se kuuden hengen party kokoon, ei HC S&D:n voittanutta ole. Respawn-sääntö pakottaa varovaisuuteen ja onnistuminen vaatii yhteistyötä. Kuten joku on sanonut, S&D on pelimuotojen kuningas.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yleensä ne junioreita tai rankit ovat alussa....

Välillä tuntuu että niitä käyttää ihan jokainen publilla. Eikä se oikeesti niin paljoa häirittis jos ei pystyis heti erän alussa ampumaan vihun spawnille. Se on jotain käsittämätöntä p*skaa. Siinä vaiheessa kun puoli tiimiä on kuollut nuubituubiin S&D erän alussa pitäs aina vaan lähteä partystä. Ei tollasessa ole niin mitään järkeä. Onneksi Suomalaisten kanssa pelatessa privalla ei paljoa nuubituubi laula ja voi keskittyä siihen olennaiseen.

Juggernautti ei mua samalla lailla haittaa, siinähän luovutaan esim UAV Jammerista joka on mun mielestä paljon hyödyllisempi perkki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitä klaanisivuja (esimerkkinä Clanbase PC:lle) on COD4:lle pleikkarilla?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite pelaan pääosin nykyään hc td ku tuolla hc s&d:ssä on niitä pirun teamkillereitä sinkoineen. Vit*ttaa se hirinä sitte ku puolet joukkueesta on heti kanttuvei. Ei ymmärrä. Joskus käyn kyykyttään porukkaa team tacticalissa mutta jos on liian hyviä äkkiä pois.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite pelaan pääosin nykyään hc td ku tuolla hc s&d:ssä on niitä pirun teamkillereitä sinkoineen.
Tuollaisessa tilanteessa olisi parasta, kun koko tämän teamkillerin joukkue häipyisi pelistä saman tien. On paha tappaa ketään, kun ei ole ketään tapettavaa. Itse ainakin meinaan jatkossa käyttäytyä näin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuollaisessa tilanteessa olisi parasta, kun koko tämän teamkillerin joukkue häipyisi pelistä saman tien. On paha tappaa ketään, kun ei ole ketään tapettavaa. Itse ainakin meinaan jatkossa käyttäytyä näin.

Tuo voisi toimia teoriassa, mutta tuskinpa kaikki jättäisivät pelin kesken. Voisin itsekkin alkaa käyttäytymään samalla tavalla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuollaisessa tilanteessa olisi parasta, kun koko tämän teamkillerin joukkue häipyisi pelistä saman tien. On paha tappaa ketään, kun ei ole ketään tapettavaa. Itse ainakin meinaan jatkossa käyttäytyä näin.

Jep. Näin toiminkin aina. Viikonloppuna vaan ei meinannu löytyä sellasta porukkaa jossa ei näitä idiootteja olis ollu. Päätin siis tyytyä td meininkiin ku on muutenki rajallista tuo peliaika. Ehtii edes sen vähän ajan naatiskella.
 
Ylös Bottom