Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aivan turhaa...... CG toimii paremmin kuin hyvin! Ja sieltä löytyy haastetta ja paljon porukkaa:cool: Pitäkööt PC pelaajat Basensa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aivan turhaa...... CG toimii paremmin kuin hyvin! Ja sieltä löytyy haastetta ja paljon porukkaa:cool: Pitäkööt PC pelaajat Basensa.

Nojaa, en kyllä oo kuullu että mikään laddes sivu tällä hetkellä toimis.

Ladder pelaaminen konsoli puolella on tällä hetkellä niin pientä puuhaa verrattuna PC pelaajiin, ja ois ihan kiva saada tuota konsoli pelaamista esille enemmän.

Ja huomasin tossa CG:ssä jo heti pari ongelmaa. Esim jos ottaa clanbasen, siellä on pelimuotokohtaiset ladderit. S&D ladder, TDm ladder jne.

Ei ole kivaa pelata ns. pupla laddereissa joissa joutuu pelaa vähän kaikkia pelimuotoja pärjätäkseen niissä :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

siellä saa kyllä valita pelimuodon.. Kerro lisää eroista jos alkais kiinnostamaanki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aivan turha yrittää saada porukkaa siirtymään tonne Clanbasen puolelle. Kaikki parhaat tiimit on jo Consolegamingissa. Ja Gamebattlesissa on mun käsityksen mukaan aivan älyttömän paljon enemmän klaaneja ku Cg:ssä. Sekä Cg:ssä että Gb:ssä on vaihtoehdot S&D only matseille, eli ei tarvitse pelata niitä respamuotoja jos ei halua. Lisäksi voimavarat matsien järkkäämiseen kannattaa mun mielestä kiinnittää noihin tuleviin peleihin eli Socom, R2, Cod5 ja KZ2.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

siellä saa kyllä valita pelimuodon.. Kerro lisää eroista jos alkais kiinnostamaanki.

Ero on vaan se fakta että CG:ssä saa valita pelaako haastettuja HQ matseja vai ei.

Ja clanbasessa jos oot S&D ladderissa sua ei haasteta mihinkään HQ matsiin.

Eli toisin sanoen, jos on purukkaa CG:ssä ketkä pelaa mitä tahansa, ni tottakai ne on huipulla koska ne pelaa enemmän ja eri pelimuotoja.

Kun taas ne ketkä pelaa siellä vain S&D:tä. Tälläkin hetkellä meiän porukalle tullu paljon matsi kutsuja CG:ssä ja kaikki jotain muuta kuin S&D:tä.

CB:n säännöt on myös mielestäni paremmat. Ja yksinkertaisemmat.

virtanen sanoi:
Aivan turha yrittää saada porukkaa siirtymään tonne Clanbasen puolelle. Kaikki parhaat tiimit on jo Consolegamingissa. Ja Gamebattlesissa on mun käsityksen mukaan aivan älyttömän paljon enemmän klaaneja ku Cg:ssä. Sekä Cg:ssä että Gb:ssä on vaihtoehdot S&D only matseille, eli ei tarvitse pelata niitä respamuotoja jos ei halua. Lisäksi voimavarat matsien järkkäämiseen kannattaa mun mielestä kiinnittää noihin tuleviin peleihin eli Socom, R2, Cod5 ja KZ2.

Ja vaikka tässä on tulossa uusia hyviä pelejä, se ei todellakaan tarkota että kaikki olisi siirtymässä pois CoD4:en parista. Ainu vaihe missä jengi rupee oikeesti luopumaan CoD4:sta on kun CoD6 saapuu, ja siihen on aikaa.

CoD5 on tähän saakka trailereitten mukaan täyttä sontaa.
Resistance 2, saattaa yllättääkki sen 60pelaajan online matseilla.
KZ2, saattaa olla hyvä SP ja MP, mut en viittis miettii Onlinea, koska se on niitten eka yritys sillä puolen.
Socom, saattaa olla kaikin puolin hyvä. Mut se onki 3rd person räiskintä. Eli ei kumoo CoD4 fps räiskintää pois.

Eli vielä on aikaa hankkii ladderit jotka oikeasti toimii. Tuo RoopeJJ on ollu myös mukana jossain CS porukoissa ja tietää homman nimen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos siis oikein ymmärsin, ainut ongelma sun mielestä on tuolla CG:ssä se, että se ladder ei ole S&D only? Tuo ei sinänsä ole totta, koska tuon ladderin klaaneista todella suuri osa pelaa mieluummin noita S&D matseja, mukaanlukien suomalaisista ainakin me(Da) ja CTd. Täytyy sanoa kyllä että ihmettelen jos tuosta ladderista et S&D only matsia saa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meitä ei oo haastettu juuri koskaa muuhun kuin S&D only matseihin ku meillä lukee kommentissa että ollaan S&D only klaani. Ja suurin osa hyvistä klaaneista pelaa S&D only. Aivan turha joku tommonen ClanBase.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eli toisin sanoen, jos on purukkaa CG:ssä ketkä pelaa mitä tahansa, ni tottakai ne on huipulla koska ne pelaa enemmän ja eri pelimuotoja.

No jaa ollaan sijalla 5 Cg:ssä ja ollaan S&D Only:rolleyes:

Ja se on fakta numero 1, että riitävästi porukkaa ei tuu PS3 puolen ClanBaseen. Eli ei tuu löytyyn haastetta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Teillä auttais varmaan, jos kirjoittaisitte Clan Messageenne, että pelaatte S&D Only.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

DMD100: Ehkä sun pitäs rauhottua ton homman kanssa oikeesti. Oon nyt seuraillu tota ClanBase hommaa sivusta ja ei siitä oikeesti tule mitään. Siitä on puhuttu kuukausia eikä mitään tapahdu. Minusta sinä et ole edes oikea henkilö puhumaan näistä asioista porukalle, koska sulla ei ole melkeen mitään kokemusta klaanitoiminasta missään ladderissa. Siis tää teidän R3 ei oo ikinä ollu KFIN liigoissa, ette oo pelannu varmaa vieläkään matsiakaan CGssä tai GBssä, vai?

Nään että postailet IWn foorumille jotain "haluan opettaa nyyppiä tutustumaan peliin, voin opettaa privalla miten perkkejä käytetää, miten liikutaan ja ammutaan" sitte mainostat sielä eurooppalaista clanbasea ja teidän suomenkielistä irkkikanavaa tyhmille jenkeille? Mitä sä luulet saavuttavas tolla. Teidän klaanitoiminta on tällä hetkellä ton CBn pystyynsaamista joka vaikuttaa hyvin turhalta, pubitatte samalla tagilla ja lähetät välillä PSN viestejä kaikille kaverilistoillas, että teitä on kolme klaanissa ja tarvitte jäseniä... mjoo

Sä "haukut" täälä CGn toimintaa ja ette sielä edes ole pelannut matseja? Sä koitat "neuvoo" jotain Da jätkiä joilla on kohta satoja klaanimatseja alla täälä, CGssä ja GBssä?

Pointti on se, että joo joo se helkkarin ClanBase on "tulossa" sä oot puhunu siitä kuukausia. Jos se oikeasti tulee niin sitte mennään sinne pelaan jos sielä on hyvät säännöt ja S&D only ladderi. Mutta tän hösstyksen ja hypetyksen hyvin huonoilla pohjatiedoillas voisit lopettaa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Playlist on arvuteltu tulevan samoihin aikoihin kuin CoD5.

Mutta suurimpaan osaan niistä tarvii vielä patchejä ja muita korjauksia. Ne on tulossa mutta tuskin tulee CoD5:en jälkeen, ennen sitä ehkä.

Siis mitä helkkaria sä oikeesti puhut? Seuraatko näitä asioita virallisia kanavia pitkin vai heitteletkö päästä vaan jotain? http://iamfourzerotwo.com/ lukaseppa huvikses tuota blogia pari kertaa viikossa. IWn virallinen peliyhteisövastaava pitää jengiä enemmän tai vähemmän tuola ajan tasalla. Playlistejä on lupailtu ihan tähän lähiviikoille, firman sisäiset testaukset on vielä kesken, vielä on epäselvää mitä muotoja julkaistaa. Osa muodoista vaatii pätsin julkaisun ja osa samantyylisen COD4 boottauksen kuin miten tuplaXPn saa päälle, joten sen näkee sitten joutuuko ne pistään pätsiä vai päivittääkö ne osan aluksi julkasuun ilman pätsiä.

COD5 asti siinä ei kyllä mene, en ainakaan tuommoista ole mistään lukenut. Niin COD5 tekee ihan eri firma kuin nelosen, sen julkaisu ei varmasti playlistien tulemiseen vaikuta... varmasti se vain korostaa tarvetta päivittää nelosta että porukka taas innostuisi siitä eikä siirtyis vitoseen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

DMD100: Ehkä sun pitäs rauhottua ton homman kanssa oikeesti. Oon nyt seuraillu tota ClanBase hommaa sivusta ja ei siitä oikeesti tule mitään. Siitä on puhuttu kuukausia eikä mitään tapahdu. Minusta sinä et ole edes oikea henkilö puhumaan näistä asioista porukalle, koska sulla ei ole melkeen mitään kokemusta klaanitoiminasta missään ladderissa. Siis tää teidän R3 ei oo ikinä ollu KFIN liigoissa, ette oo pelannu varmaa vieläkään matsiakaan CGssä tai GBssä, vai?

Nään että postailet IWn foorumille jotain "haluan opettaa nyyppiä tutustumaan peliin, voin opettaa privalla miten perkkejä käytetää, miten liikutaan ja ammutaan" sitte mainostat sielä eurooppalaista clanbasea ja teidän suomenkielistä irkkikanavaa tyhmille jenkeille? Mitä sä luulet saavuttavas tolla. Teidän klaanitoiminta on tällä hetkellä ton CBn pystyynsaamista joka vaikuttaa hyvin turhalta, pubitatte samalla tagilla ja lähetät välillä PSN viestejä kaikille kaverilistoillas, että teitä on kolme klaanissa ja tarvitte jäseniä... mjoo

Sä "haukut" täälä CGn toimintaa ja ette sielä edes ole pelannut matseja? Sä koitat "neuvoo" jotain Da jätkiä joilla on kohta satoja klaanimatseja alla täälä, CGssä ja GBssä?

Pointti on se, että joo joo se helkkarin ClanBase on "tulossa" sä oot puhunu siitä kuukausia. Jos se oikeasti tulee niin sitte mennään sinne pelaan jos sielä on hyvät säännöt ja S&D only ladderi. Mutta tän hösstyksen ja hypetyksen hyvin huonoilla pohjatiedoillas voisit lopettaa...
Älä ny hemmetti rupee kimppuun käydä! Mä en ehkä oo sopivin ihminen hoitaa näitä hommia, mutta mä sentää teen jotain. Ja mitä oon kuullu täs vuoden aikana, on et ladderit on saatava. Mut kukaan ei hanki niitä.

Me sit päätettiin RoopeJJ:n kanssa hoitaa asiaa eteenpäin. Tottahan se on että minä en tiä mitään tosta toiminnasta mutta RoopeJJ tietää, se on ollu kuitenki ihan tarpeeksi mukana tossa toiminnassa. Ja myös jakaa infoansa minulle.

Sain myös tossa äsken viestiä CB adminiltä, että sinne ei ole tulossa laddereita koska kukaan ei hakeudu hoitaa sitä.

Mutta IW:n moderaattori J.Rhy@n:in kanssa juteltuani se sano et sitä kyl kiinostais toi sija, mutta sillä on käsi murtunu ni ei oikeen voi heti siihen hakeutua.

Ja tosta mainostamisesta semmonen juttu et [R3]Europe ei kuulu mitenkään tähän clanbasen ladderin hankkimiseen, se on pelkästään [R3] tekemä kokeilu projekti. Idea siihenki lähti siitä että PC käyttäjät hyötyy Irkistä, ni miks ei sit ps3 käyttäjät.

On myös totta että me ei olla pelattu ollenkaa matseja missään. Mutta tällä hetkellä se ei ole edes meidän juttu (siis ainakaa CG tai GB laddereis).

Mulla ei oo mittän sitä vastaa miten CG hoitaa hommansa. Mutta ero kyllä löytyy kun vertaa CB:en

Ja noi mitä postailen IW:n foorumeille on suurin osa sellasta henkilökohtaista auttamista. Et älä rupee niihin vertailee tätä hommaa :)

Ja en oo missään vaiheessa ruvennu "neuvoo" ketään. Puhun yleisesti kaikille. Da jäsenet sattu vaan vastaamaan :)

Ja muutenki, mistäs saakka oot ollu "seuraillu hommaa". Ite taisin huomata sut joskus kuukaus sitte? Mä oon seurannu melkee vuoden ja ei oo tullu mieleenkää etteikö ne tulis. Mut nyt on viimenen mahollisuus.

Jos joku ystävällinen vois hakeutua tohon hommaan saataisiin ladderit vihdoin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jossain tässä threadissa oli jonku tyypin teksti siitä että nelosta ei kehitetä enää yhtään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siis mitä helkkaria sä oikeesti puhut? Seuraatko näitä asioita virallisia kanavia pitkin vai heitteletkö päästä vaan jotain? http://iamfourzerotwo.com/ lukaseppa huvikses tuota blogia pari kertaa viikossa. IWn virallinen peliyhteisövastaava pitää jengiä enemmän tai vähemmän tuola ajan tasalla. Playlistejä on lupailtu ihan tähän lähiviikoille, firman sisäiset testaukset on vielä kesken, vielä on epäselvää mitä muotoja julkaistaa. Osa muodoista vaatii pätsin julkaisun ja osa samantyylisen COD4 boottauksen kuin miten tuplaXPn saa päälle, joten sen näkee sitten joutuuko ne pistään pätsiä vai päivittääkö ne osan aluksi julkasuun ilman pätsiä.

COD5 asti siinä ei kyllä mene, en ainakaan tuommoista ole mistään lukenut. Niin COD5 tekee ihan eri firma kuin nelosen, sen julkaisu ei varmasti playlistien tulemiseen vaikuta... varmasti se vain korostaa tarvetta päivittää nelosta että porukka taas innostuisi siitä eikä siirtyis vitoseen...
lueppas tää lause uudelleen..

Playlist on arvuteltu tulevan samoihin aikoihin kuin CoD5.

Mutta suurimpaan osaan niistä tarvii vielä patchejä ja muita korjauksia. Ne on tulossa mutta tuskin tulee CoD5:en jälkeen, ennen sitä ehkä.

lukeeko siinä jossain et oon 100% varma mistään. ei, siinä lukee arvuteltu eli olen kuullut tämmöistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toivottavasti osa pelaajista jääkin tuon CoD4:n pariin, eikä osta Vitosta. Pelaajakunta vois jakaantua 50/50, niin olisi vähemmän pelaajia kummankin puolella. Kaikki vihaamani pelaajat saisivat tietenkin jäädä CoD4:n puolelle :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toivottavasti osa pelaajista jääkin tuon CoD4:n pariin, eikä osta Vitosta. Pelaajakunta vois jakaantua 50/50, niin olisi vähemmän pelaajia kummankin puolella. Kaikki vihaamani pelaajat saisivat tietenkin jäädä CoD4:n puolelle :D
Itse tulen todennäköisesti pelaamaan molempia pelejä tasapuolisesti, ellei CoD5 ole sitten ihan surkea. Mutta nelosen hakkaamista en lopeta, se on varma.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä haluaisin jo pikku hiljaa päästä tästä nelosesta eroon. Tästä on tullut jo semmoinen taakka ja pakkopulla. En tiedä onko tämä enää edes hauskaa. Tämä on vähän kuin hampaiden peseminen. Ei mitenkään mukavaa, mutta pakkohan se on mennä pesemään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä haluaisin jo pikku hiljaa päästä tästä nelosesta eroon. Tästä on tullut jo semmoinen taakka ja pakkopulla. En tiedä onko tämä enää edes hauskaa. Tämä on vähän kuin hampaiden peseminen. Ei mitenkään mukavaa, mutta pakkohan se on mennä pesemään.

Joo,mulla ihan sama homma,että tätä on pakko vaan pelata vaikka onki muita hyviä pelejä.Mutta klaanimatseja on ni on pakko pelata ne jne.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toivottavasti osa pelaajista jääkin tuon CoD4:n pariin, eikä osta Vitosta. Pelaajakunta vois jakaantua 50/50, niin olisi vähemmän pelaajia kummankin puolella. Kaikki vihaamani pelaajat saisivat tietenkin jäädä CoD4:n puolelle :D

Itellä ollu vasta CoD4 reilu kuukausi, ja netissä pelitunteja vasta 1d 10h, tai jotain sinne päin. Eli en osta koko CoD5, koska tää on niin mahtava, ja cod5 vaikuttaa huonolta.
 
Ylös Bottom