Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä haluaisin jo pikku hiljaa päästä tästä nelosesta eroon. Tästä on tullut jo semmoinen taakka ja pakkopulla.

Näinhän se vähän on. Tätä pelailee nyt kuitenkin Res2 ja COD5 julkasuun saakka, sitten se taitaa jäädä hyllyyn pölyttymään..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itellä ollu vasta CoD4 reilu kuukausi, ja netissä pelitunteja vasta 1d 10h, tai jotain sinne päin. Eli en osta koko CoD5, koska tää on niin mahtava, ja cod5 vaikuttaa huonolta.

Mistä kohtaa huonolta?

Ite en löydä mitään sellasta CBstä mitä CGssä tai GBss ei olis, sen verran oon PCllä GBssa pelannu ja konsolilla noissa kahdessa muussa, huoh.

Tulis vaan se vitonen, vielä en tiiä kummasta tulee se number one ps3 peli ens vuodelle (itelläni) mutta ainakin aluks täytyy jynkätä vitosta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mistä kohtaa huonolta?

Ite en löydä mitään sellasta CBstä mitä CGssä tai GBss ei olis, sen verran oon PCllä GBssa pelannu ja konsolilla noissa kahdessa muussa, huoh.

Tulis vaan se vitonen, vielä en tiiä kummasta tulee se number one ps3 peli ens vuodelle (itelläni) mutta ainakin aluks täytyy jynkätä vitosta.

No ihan sen takia, koska aseet on iha perseestä, ja ei ole mitään hienoja juttuja, kuten red dot, ja WWII on jo kulunut aihe...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Netissä on kaikki "hienoudet", kuten Red dot sight, Agoc scope, kiikaritähtäin ja äänenvaiemmin.

Tekijät lisäsivät ne koska ne olivat niin suosittuja COD4:n moninpelissä. Moninpelissä on kuulemma kaikki mistä nelosessa tykättiin. Pienet kartat pelkille jalkaväelle (like cod 4), ja isot ajoneuvoille. (Cod 5) :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Netissä on kaikki "hienoudet", kuten Red dot sight, Agoc scope, kiikaritähtäin ja äänenvaiemmin.
Tekijät lisäsivät ne koska ne olivat niin suosittuja COD4:n moninpelissä. Moninpelissä on kuulemma kaikki mistä nelosessa tykättiin.


Nyt kusetat :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En.. Luin tässä ketjussa olleesta linkistä noin kuukausi sitten. Ja Pelaajassa kai toisteltiin vähän samaa.

Koitan etsiä..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Netissä on kaikki "hienoudet", kuten Red dot sight, Agoc scope, kiikaritähtäin ja äänenvaiemmin.

Tekijät lisäsivät ne koska ne olivat niin suosittuja COD4:n moninpelissä. Moninpelissä on kuulemma kaikki mistä nelosessa tykättiin. Pienet kartat pelkille jalkaväelle (like cod 4), ja isot ajoneuvoille. (Cod 5) :)

no ei varmana oo .
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No kyllä varmaan on. Ei vaan sitä linkkiä löydy. Mistä lyödään vetoa? ;)

Tähtäimet on jätetty ja kenttiä on suuria ja pieniä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No kyllä varmaan on. Ei vaan sitä linkkiä löydy. Mistä lyödään vetoa? ;)

Tähtäimet on jätetty ja kenttiä on suuria ja pieniä.

Onhan CoD5:sessa tähtäimiä,mutta ei red dottia tai acogia. Tilalla on aperture sightit (eräänlainen rautatähtäin) ja telescopic sightit (varmaan aika samanlaisia kun socomissa low scopet) ja sitten tietysti snipereitten kiikaritähtäimet. Ja CoD5 keskustelua vois jatkaa COD5 ketjussa :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vielä kerta kiellon päälle.

Dagoth mistä luit?

Tekijät sanoivat että RDS ja Agoc säilyvät, mutta nuo saattavat olla ne toisen maailmansodan vastineet, en sitten tiedä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vielä kerta kiellon päälle.

Dagoth mistä luit?

Tekijät sanoivat että RDS ja Agoc säilyvät, mutta nuo saattavat olla ne toisen maailmansodan vastineet, en sitten tiedä.

No sama Cod5 ominaisuudet viesti on ainaki CoDin foorumeilla ja CG:ssä ja GB:ssä.. Ei näytä CoDin foorumit oikeen toimivan niin en jaksa alkaa linkkiä kaivelemaan mistään. Samaisessa viestissä luetellaan aseet, varmistuneet perkit, tappoputki palkkiot, aseiden lisävarusteet,uudet pelimuodot jne jne...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sellaista kysyttävää, että minkälainen on kolmannen kierroksen (=toisen prestigen) arvomerkki? Toista rundia vedän tällä hetkellä ja se kotka keltaisella taustalla on vain niin hanurista, että jo sen takia pitäisi vielä kerran aloittaa alusta. Toisaalta sen verran aikaa ja vaivaa vievää, ettei ihan minkä vaan takia sitä viitsisi taas aloittaa. :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sellaista kysyttävää, että minkälainen on kolmannen kierroksen (=toisen prestigen) arvomerkki? Toista rundia vedän tällä hetkellä ja se kotka keltaisella taustalla on vain niin hanurista, että jo sen takia pitäisi vielä kerran aloittaa alusta. Toisaalta sen verran aikaa ja vaivaa vievää, ettei ihan minkä vaan takia sitä viitsisi taas aloittaa. :p

Tämän oisit saanu selville kirjoittamalla googleen "cod4 prestige" ja ottamalla kuvahaun...mutta laitan osotteen nyt kuitenkin http://i14.photobucket.com/albums/a339/michaelrpacheco/COD4prestige_icons.jpg
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu eli ei tossa vitosessa RDS ja Acogia kyllä voi olla, vanhemmat vastineet voikin olla.

Tulis vaan nopeesti, ei nelosta oikeen enää jaksa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ainut vika cod4:ssa on se, että tämän hetken suosituimmat ladderit eivät osaa laittaa kunnon hardcore sääntöjä niinkuin niillä on puuceen puolella. Eli no perks, no airsupport ja iron sights only (tätä ei voi kyllä mitenkään toteuttaa konsoleilla?) s&d only.

Toivottavasti saisivat nuo korjattua viitoseen. Ja no perks pitäisi skaalata sen mukaan, että se ei tuntuisi siltä kuin ampuisi ihan ilman stopping poweria jne.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ainut vika cod4:ssa on se, että tämän hetken suosituimmat ladderit eivät osaa laittaa kunnon hardcore sääntöjä niinkuin niillä on puuceen puolella. Eli no perks, no airsupport ja iron sights only (tätä ei voi kyllä mitenkään toteuttaa konsoleilla?) s&d only.

Toivottavasti saisivat nuo korjattua viitoseen. Ja no perks pitäisi skaalata sen mukaan, että se ei tuntuisi siltä kuin ampuisi ihan ilman stopping poweria jne.

Perkithän ovat yksi tämän pelin parhaista puolista,onhan siellä toki pari ärsyttävää mukana,mutta kukin taaplaa tyylillään. Myös air support on mielestäni hyvä asia,kannustaa hakemaan tappoputkia. Ja iron sights only? Miksi ihmeessä? Minusta ainakin matsit olisivat tylsempiä jos jokainen vetää samoilla seteillä, perkit ja myös aseiden attachmentit tuovat vaihtelevuutta ja enemmän valinnanmahdollisuuksia oman pelityylin mukaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noiden airsupporttien suurin ongelma on se, että niistä saatava hyöty on aivan liia suuri verrattuna siihen, kuinka helposti ne saa. Jos uav tulisi vaikka viidestä taposta olisi se paljon parempi. Helikopteri nyt on aivan naurettava, onneks sitä ei hirveesti noissa S&D peleissä näy. Perkeistä en itekään hirveesti pidä, varsinkin Jugga ja Marty ovat aivan käsittämättömiä aivopieruja kehittäjiltä.

EDIT:
Dagoth: tosiaan tuolla publalla perkit on hauska lisä pelailuun, itekin tulee välill kokeiltua kaikennäköisiä perkkejä tuolla publalla. Mutta matseissa se onkin aivan eri asia. Mitä vähemmän "random-tekijöitä" sitä enemmän taktiikat ja henkilökohtainen taito tulee esiin. Ei tarvitse joka kerta arpoa, että paljon tuo tyyppi nyt tälllä kertaa sitä hittiä ottaa, tiputtaako se kranaatin kuollessaan jne.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noiden airsupporttien suurin ongelma on se, että niistä saatava hyöty on aivan liia suuri verrattuna siihen, kuinka helposti ne saa. Jos uav tulisi vaikka viidestä taposta olisi se paljon parempi. Helikopteri nyt on aivan naurettava, onneks sitä ei hirveesti noissa S&D peleissä näy. Perkeistä en itekään hirveesti pidä, varsinkin Jugga ja Marty ovat aivan käsittämättömiä aivopieruja kehittäjiltä.

Helikopterin saa tiputettua alas hyvin helposti jos vaan pari kaveria sitä viittii ampua.. Ja jos sattuu olemaan LMG mukana niin hyvin helppo tiputtaa se yksinäänki. Samaa mieltä martyrdomista ja juggeri on myös ärsyttävä,mutta pitihän kehittäjien joku vastaperkki laittaa stopping powerille..
 
Ylös Bottom