Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Mutta sellaisille normipelaajille noi perkithän olivat oikeen lottovoitto ja tekeväthän ne publan pelaamisesta paljon mielekkäämpää, mutta klaanimatsit on aina asia erikseen.
Nimen omaan pitäisi saada nuo random elementit pois ja lisää tilaa puhtaalle taidolle ja tiimipelaamiselle. Kaikki oli täydellisesti cod2:ssa.Noiden airsupporttien suurin ongelma on se, että niistä saatava hyöty on aivan liia suuri verrattuna siihen, kuinka helposti ne saa. Jos uav tulisi vaikka viidestä taposta olisi se paljon parempi. Helikopteri nyt on aivan naurettava, onneks sitä ei hirveesti noissa S&D peleissä näy. Perkeistä en itekään hirveesti pidä, varsinkin Jugga ja Marty ovat aivan käsittämättömiä aivopieruja kehittäjiltä.
EDIT:
Dagoth: tosiaan tuolla publalla perkit on hauska lisä pelailuun, itekin tulee välill kokeiltua kaikennäköisiä perkkejä tuolla publalla. Mutta matseissa se onkin aivan eri asia. Mitä vähemmän "random-tekijöitä" sitä enemmän taktiikat ja henkilökohtainen taito tulee esiin. Ei tarvitse joka kerta arpoa, että paljon tuo tyyppi nyt tälllä kertaa sitä hittiä ottaa, tiputtaako se kranaatin kuollessaan jne.
Mutta sellaisille normipelaajille noi perkithän olivat oikeen lottovoitto ja tekeväthän ne publan pelaamisesta paljon mielekkäämpää, mutta klaanimatsit on aina asia erikseen.