Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tottakai kannattaa. Ei se yleinen taso nyt ihan liian kova ole, joskus näkee übercodittajia tosin. Jotenki tuntuu että n00beja on tässä joulun jälkeen normaalia enempi, liekö pukki tuonut kilteille lapsille pelin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaako tätä enään suositella nyt äskettäin koneensa hankkineille vai onko taso karannut jo niin kauas, ettei uusilla kavereilla ole juuri mahkuja hypätä kelkkaan mukaan?

aika vaikea varmaan päästä mukaan, mut kovalla reenauksella varmaan pääsee lopulta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaako tätä enään suositella nyt äskettäin koneensa hankkineille vai onko taso karannut jo niin kauas, ettei uusilla kavereilla ole juuri mahkuja hypätä kelkkaan mukaan?

Kannattaa, eihän kukaan kuulema tätä enään pelaakkaan, kaikki hyvät pelaajat ovat kuulema siirtyneet muihin peleihin ku tää on jo niin vanha.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaa, eihän kukaan kuulema tätä enään pelaakkaan, kaikki hyvät pelaajat ovat kuulema siirtyneet muihin peleihin ku tää on jo niin vanha.
voijummijammi!

Tän takia pitäisi saada CoD4 skene takasin pystyyn. Jengi on IW:n foorumeilla sitä mieltä että ei oo kuollu ja täällä ollaan sitä mieltä et on kuollu.

Joten tästä voi jotenkin päätellä että 1/3 osa porukasta on häipyny jonnekkin. (CoD5)

Pitäis vaan oottaa niskasta kiinni ja sanoa että vaikka siinä kannessa lukee "Call Of Duty" se ei ole hyvä.

Minun mielestä CoD5 on sama kuin CoD3 eli täys floppi. (Tiedän että tälle on threadi jo lopetan vääntämisen tähän)

Mutta CoD4 skene on jokseekin kuolemassa pois. Tämmönen äkkikuolema ei oo hyväks yhteisölle meinaan vaan että jos se CoD6 onki kanssa ihan floppi. Sit on kaikki pelailemassa jotain outoo tähtiensotaa vain koska kannessa lukee "Call Of Duty". En kyl ihmettelis jos jengi ei erota CoD7:aa tähtiensodasta : D

Mut siis periaate on se että CoD4 skene on saatava pystyyn ainakin kunnes CoD6 saapuu. Jos on hyvä niin mennään sinne. Jos ei niin sit mulle oikeestaa ihan sama. :D (Periaattees ideana olis jäädä mut se tuskin tulee tapahtumaan enää)

Mut ei tällai et jengi jakautuu uudemman ja vielä huonomman pelin takia.

Tottakai on kyseessä muitakin pelejä, mutta tuskin elää 3kk kauempaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

voijummijammi!

Tän takia pitäisi saada CoD4 skene takasin pystyyn. Jengi on IW:n foorumeilla sitä mieltä että ei oo kuollu ja täällä ollaan sitä mieltä et on kuollu.

Joten tästä voi jotenkin päätellä että 1/3 osa porukasta on häipyny jonnekkin. (CoD5)

Pitäis vaan oottaa niskasta kiinni ja sanoa että vaikka siinä kannessa lukee "Call Of Duty" se ei ole hyvä.

Minun mielestä CoD5 on sama kuin CoD3 eli täys floppi. (Tiedän että tälle on threadi jo lopetan vääntämisen tähän)

Mutta CoD4 skene on jokseekin kuolemassa pois. Tämmönen äkkikuolema ei oo hyväks yhteisölle meinaan vaan että jos se CoD6 onki kanssa ihan floppi. Sit on kaikki pelailemassa jotain outoo tähtiensotaa vain koska kannessa lukee "Call Of Duty". En kyl ihmettelis jos jengi ei erota CoD7:aa tähtiensodasta : D

Mut siis periaate on se että CoD4 skene on saatava pystyyn ainakin kunnes CoD6 saapuu. Jos on hyvä niin mennään sinne. Jos ei niin sit mulle oikeestaa ihan sama. :D (Periaattees ideana olis jäädä mut se tuskin tulee tapahtumaan enää)

Mut ei tällai et jengi jakautuu uudemman ja vielä huonomman pelin takia.

Tottakai on kyseessä muitakin pelejä, mutta tuskin elää 3kk kauempaa.
Siis miksi yrittää saada sellaista peliä ylös, jossa ei ole minkään näköistä kilpailullisuus tasoa?

CoD4 oli ehkä noin 1/4 vuodesta ihan mukavaa pelailla, mutta nykyään sitä ei claanistamme pelaa ketään. Claanimatsit ratkaistiin "kuka näki ensin" -periaatteella, joka vaati odottamista L1 pohjassa jonkin esteen takana niin että hattu vain näkyi. Kuka tahansa pystyi olemaan tässä pelissä hyvä kiitos aim assistin. Muutamalla säädöllä, mitä silloin jo pyydettiin noin vuosi sitten, olisi pelistä tullut ainakin S&D matseista huomattavasti mielenkiintoisempia, kuten claymorejen poistamista tai tiettyjen perkkien rajoittamista. Tärkeä huomio: vaikka pelasimme claanimme kanssa järkyttäviä määriä peliä alkuvaiheissa mikään matsi ei tuntunut helpolta, koska tässä pelissä ei saa taso eroja syntymään. Vaikka pelaat kuinka paljon et voi oppia mitään uutta, paitsi ehkä jotakin alku naatitus paikkoja S&D:ssä, mutta nekin olivat ennen pitkään vakio kaikilla claaneilla.

Jos clanbasen idea olisi saada suomalaisten pelaamaan toisiaan vastaan ilman minkään näköistä kilpailullisuutta niin suosittelen pelaamaan vain priva huone open huoneissa ilman minkään näköisiä sivustoja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

DMD100 kauanko olet pelannut peliä? Julkaisusta asti? Jos olet yli vuoden vetänyt putkeen ja vieläkin jaksat vääntää niin hattua nostan sulle :) Tuskin ketään on erimieltä siitä etteikö kyseessä olisi loistava peli mutta kun sitä on jo vuoden myllyttäny niin ei se vaan enää nappaa. Peli ei vaan tarjoa ainakaan itselle enää mitään "uutta". Tästä syystä luulen ettei sitä "cod4 skeneä" saada enää millään pystyyn vaikka yrittäisit mitä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaa kaikkien hommata tämä! kyllä pääsee mukaan tosi äkkiä. Taidot kasvaa sekunneissa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siis miksi yrittää saada sellaista peliä ylös, jossa ei ole minkään näköistä kilpailullisuus tasoa?

CoD4 oli ehkä noin 1/4 vuodesta ihan mukavaa pelailla, mutta nykyään sitä ei claanistamme pelaa ketään. Claanimatsit ratkaistiin "kuka näki ensin" -periaatteella, joka vaati odottamista L1 pohjassa jonkin esteen takana niin että hattu vain näkyi. Kuka tahansa pystyi olemaan tässä pelissä hyvä kiitos aim assistin. Muutamalla säädöllä, mitä silloin jo pyydettiin noin vuosi sitten, olisi pelistä tullut ainakin S&D matseista huomattavasti mielenkiintoisempia, kuten claymorejen poistamista tai tiettyjen perkkien rajoittamista. Tärkeä huomio: vaikka pelasimme claanimme kanssa järkyttäviä määriä peliä alkuvaiheissa mikään matsi ei tuntunut helpolta, koska tässä pelissä ei saa taso eroja syntymään. Vaikka pelaat kuinka paljon et voi oppia mitään uutta, paitsi ehkä jotakin alku naatitus paikkoja S&D:ssä, mutta nekin olivat ennen pitkään vakio kaikilla claaneilla.

Jos clanbasen idea olisi saada suomalaisten pelaamaan toisiaan vastaan ilman minkään näköistä kilpailullisuutta niin suosittelen pelaamaan vain priva huone open huoneissa ilman minkään näköisiä sivustoja.

En tiedä mutta kyllä tässä mielestäni saa aika suuriakin tasoeroja syntymään. Kyllä ainakin nykyään tuntuu erittäin monet matsit ylihelpoiltakin eli jonkinlaisia eroja on kyllä syntynyt. En tiedä sitten, jos cod6:sta olis sitten muutamat nyyppä jutut poistettu kokonaan niin tosi hyvä. Täytyy varmaan se socomikin kattella.

Sekin vaan että esim. [FF]:llä voi olla aika suuret tasoerot muihin jo senkin takia socomissa kun ootte sitä ilmeisesti pelanneet aikas paljon. Voi olla nimittäin vaikeaa tulla pelaamaan esim. matsia pelaajien kanssa jotka ovat pelanneet peliä vuosia. Sama voisi yhtä hyvin olla codissa. Uskon että jos joku pelaisi monta vuotta codia niin olisi muitten enää vaikea päästä mitenkään samalle tasolle. Voi olla toisinkin, en tiedä....

Ja vielä aim assistista sen verran että onhan se paska juttu, mutta ei se koko peliä mielestäni pilaa. Itse pelaan mieluummin ilman sitä vaikka muilla olisikin, kun se haittaa monissa tilanteissa paljon. On se kyllä haitallinen.

DMD100: jos sulla oikeesti jotain yhteyksiä joihinki IW miehiin (joku J@jotain) niin sanoppa sille että poistavat ihme nyyppä jutut tai vaikka kaikki perkit pelistä jos sillä jotain valtaa on (tuskin) :D siis poistavat cod6:sta
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

DMD100 kauanko olet pelannut peliä? Julkaisusta asti? Jos olet yli vuoden vetänyt putkeen ja vieläkin jaksat vääntää niin hattua nostan sulle Tuskin ketään on erimieltä siitä etteikö kyseessä olisi loistava peli mutta kun sitä on jo vuoden myllyttäny niin ei se vaan enää nappaa. Peli ei vaan tarjoa ainakaan itselle enää mitään "uutta". Tästä syystä luulen ettei sitä "cod4 skeneä" saada enää millään pystyyn vaikka yrittäisit mitä.
Pelaan mäki tätä vielä :) myin wawinki pois ku se o nii vitu PASKA !!
ps. pelistä löytyy aina jotain uutta.... sitten vasta voi sanoa et peli ei nappaa jos joka kuti mitä ammut osuu hedarii :rolleyes: ( en tiedä tajuatteko mitä tarkotan :D )
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä mutta kyllä tässä mielestäni saa aika suuriakin tasoeroja syntymään. Kyllä ainakin nykyään tuntuu erittäin monet matsit ylihelpoiltakin eli jonkinlaisia eroja on kyllä syntynyt. En tiedä sitten, jos cod6:sta olis sitten muutamat nyyppä jutut poistettu kokonaan niin tosi hyvä. Täytyy varmaan se socomikin kattella.

Sekin vaan että esim. [FF]:llä voi olla aika suuret tasoerot muihin jo senkin takia socomissa kun ootte sitä ilmeisesti pelanneet aikas paljon. Voi olla nimittäin vaikeaa tulla pelaamaan esim. matsia pelaajien kanssa jotka ovat pelanneet peliä vuosia. Sama voisi yhtä hyvin olla codissa. Uskon että jos joku pelaisi monta vuotta codia niin olisi muitten enää vaikea päästä mitenkään samalle tasolle. Voi olla toisinkin, en tiedä....
20 days oli pelattu CoD 4:ää lähes kaikilla meidän klaanilaisella ja silti klaanit, jotka olivat pelanneet huomattavasti vähemmän saivat aikaan harmaita hiuksia (näin olen kuullut, itse en peliä ole edes 2d pelannut). En usko teoriaan, että CoD 4:ssä voi tulla "ylivoimaiseksi". Monesti on hyvin paljon tuuriakin, miten matseissa menee tietyt runi 1vs1-tilanteet tai dominationissa lipun saanti. Sitä en kiistä, etteikö CoD 4 ja CoD WaW ole hyviä pelejä, sillä minusta ne ovat ainakin oikein mukavia open mättöjä ja etenkin challenge-systeemin takia. Matsit eivät vain ole nautittavia kuin S&D:ssä ja siinäkin joidenkin perkkien takia hyvinkin kyseenalaisia. Siksipä en ole paljon matseja pelannut, mutta suhteessa paljon openeita (about 3,5 days peliaikaa yhteensä kummassakin CoDissa).

SOCOMissa taasen huomaa heti, ketkä osaa ja ketkä ei (tai pelannut paljon ja ei pelannut paljon). Loistoesimerkki minun mielestä eilisestä matsista, kun pelattiin klaania [dD] = dirtyDutch vastaan GB:ssä SOCOM Confrontationia. Se klaani kuhisee pelaajia, joilla olisi ainakin historian perusteella mahdollisuudet vaikka mihin. He eivät vaan selvästikään olleet paljoa muuta kuin demolitionia pelanneet openeilla ja voittivatkin meidät 6-4 ekassa demomapissa meidän lukuisin discojen (ja jopa KissaKebabin PS3:n hajottua). Heti, kun saatiin Controllia kehiin niin he olivat aivan voimattomia ja sama toistui myös viimeisessä mapissa, kun ei ollutkaan se tuttu ja turvallinen Demolition. Tämä ei ollut mitään kehuskelua, sillä peliä ei ole edes vielä virallisesti julkaistu eivätkä kaikilla ole parhaat pelaajat vielä edes klaaneissa. Se on vain esimerkki siitä, että tasoerot näkyvät toisissa peleissä selvemmin.

Kiitos ja anteeksi. Hehe.

Hyvää uuttavuotta kaikille!

-Tommi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

DMD100 kauanko olet pelannut peliä? Julkaisusta asti? Jos olet yli vuoden vetänyt putkeen ja vieläkin jaksat vääntää niin hattua nostan sulle :)
Vaikka en DMD100 olekaan, niin kyllä itse ainakin olen julkaisupäivästä asti tätä pelannut ja silti jaksaa. Toki on tässä välissä muitakin pelejä pelattu, mutta kyllä jos ei muuta pelattavaa löydy niin tämä tulee hyvin helposti lyötyä koneeseen. Tosin, tuleepahan jopa CoD1:stäkin aina välillä vielä pelailtua, joten tämähän on nuori kuin mikä. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaikka en DMD100 olekaan, niin kyllä itse ainakin olen julkaisupäivästä asti tätä pelannut ja silti jaksaa. Toki on tässä välissä muitakin pelejä pelattu, mutta kyllä jos ei muuta pelattavaa löydy niin tämä tulee hyvin helposti lyötyä koneeseen. Tosin, tuleepahan jopa CoD1:stäkin aina välillä vielä pelailtua, joten tämähän on nuori kuin mikä. ;)

Minusta mukavampi nykyään pelailla WAWIA, nelosta pelannu jo niin paljon että ainakun alkaa pelaamaan tuntuu siltä että ei jaksa enää. Mapit niin koluttu läpi, kaikki rundit on vaan juoksemista ja mitään uutta ei enää tuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

DMD100 kauanko olet pelannut peliä? Julkaisusta asti? Jos olet yli vuoden vetänyt putkeen ja vieläkin jaksat vääntää niin hattua nostan sulle :) Tuskin ketään on erimieltä siitä etteikö kyseessä olisi loistava peli mutta kun sitä on jo vuoden myllyttäny niin ei se vaan enää nappaa. Peli ei vaan tarjoa ainakaan itselle enää mitään "uutta". Tästä syystä luulen ettei sitä "cod4 skeneä" saada enää millään pystyyn vaikka yrittäisit mitä.

noin 18 päivää on tullu pelattua Ps3 puolella. siis In-Game. JA mitä nyt on puilla accounteilla tullu säädettyy.

Aloitin pelaa boxin puolella julkasusta saakka (taiusin tokaan pressuun päästä) ja muistaakseni heti seuraavana kesänä ostin sitten ps3.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä mutta kyllä tässä mielestäni saa aika suuriakin tasoeroja syntymään. Kyllä ainakin nykyään tuntuu erittäin monet matsit ylihelpoiltakin eli jonkinlaisia eroja on kyllä syntynyt. En tiedä sitten, jos cod6:sta olis sitten muutamat nyyppä jutut poistettu kokonaan niin tosi hyvä. Täytyy varmaan se socomikin kattella.

Sekin vaan että esim. [FF]:llä voi olla aika suuret tasoerot muihin jo senkin takia socomissa kun ootte sitä ilmeisesti pelanneet aikas paljon. Voi olla nimittäin vaikeaa tulla pelaamaan esim. matsia pelaajien kanssa jotka ovat pelanneet peliä vuosia. Sama voisi yhtä hyvin olla codissa. Uskon että jos joku pelaisi monta vuotta codia niin olisi muitten enää vaikea päästä mitenkään samalle tasolle. Voi olla toisinkin, en tiedä....

Ja vielä aim assistista sen verran että onhan se paska juttu, mutta ei se koko peliä mielestäni pilaa. Itse pelaan mieluummin ilman sitä vaikka muilla olisikin, kun se haittaa monissa tilanteissa paljon. On se kyllä haitallinen.

DMD100: jos sulla oikeesti jotain yhteyksiä joihinki IW miehiin (joku J@jotain) niin sanoppa sille että poistavat ihme nyyppä jutut tai vaikka kaikki perkit pelistä jos sillä jotain valtaa on (tuskin) :D siis poistavat cod6:sta
J.Rhy@n on vain moderaattori IW:n foorumeilla. Ja oon parikertaa jutellu 402:en kanssa asioista. Ja hän ilmottanu että ei tuu enään tuota CoD4:sta päivittelemään.

Ja tuskin mulla on siihen mitään sanottavaa että mitä perkkejä yms tulee. Ja kyllä uskon että 402 osaa laittaa asiat kuunolla kondikseen ilmankin. Se on omalla tavalla vaikeeta kuunnella vain yhteisön mielipiteitä asiasta kun niitä on niin monta. Mutta uskoisin että tulee jonkinlainen perkkien "sulku" juttu peliin, en tiedä. (Siis parempi kuin No-perks sevu asetus)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

J.Rhy@n on vain moderaattori IW:n foorumeilla. Ja oon parikertaa jutellu 402:en kanssa asioista. Ja hän ilmottanu että ei tuu enään tuota CoD4:sta päivittelemään.

Ja tuskin mulla on siihen mitään sanottavaa että mitä perkkejä yms tulee. Ja kyllä uskon että 402 osaa laittaa asiat kuunolla kondikseen ilmankin. Se on omalla tavalla vaikeeta kuunnella vain yhteisön mielipiteitä asiasta kun niitä on niin monta. Mutta uskoisin että tulee jonkinlainen perkkien "sulku" juttu peliin, en tiedä. (Siis parempi kuin No-perks sevu asetus)

Voi luoja. Tiedätkö sä edes että mitä toi sun "paraskaveri" 402 tekee IW:llä ? No mä kerron, se vastaa tiedottamisesta. Se ei päätä mitä päivitetään ja mitä ei. Se ei päätä tuleeko seuraavaan peliin perkkejä vai, se vaan tuo nämä asiat julkisuuteen. Ja se on hyvä että SÄ uskot peliin tulevan jonkun perkkien "sulku" jutun, sittenhän se tulee ihan varmasti, olethan sä sentään jutellut asioista 402:sen kanssa pari kertaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tottakai kannattaa. Ei se yleinen taso nyt ihan liian kova ole, joskus näkee übercodittajia tosin. Jotenki tuntuu että n00beja on tässä joulun jälkeen normaalia enempi, liekö pukki tuonut kilteille lapsille pelin.

Kiitos näistä rohkaisevista sanoista myös muille kirjoittajille! Sieltä tosiaan on arvatenkin tulossa kilttejä miinanpolkijoita joulun lahjojen myötä. Hyvää sotapeliä kysytään ja eiköhän tässä kuitenkin ole esimerkki parhaimmasta päästä.

Tässä tullut muutenkin palattua alkuvuoden hyviin tunnelmiin, niin jos laittaisi vielä tämänkin tulille uudemman kerran. Pääsis vähän pätemään noiden uusien joukossa (sen muutaman hetken) :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Synopsis: On se totta, että huonotasoiset säännöt johtaa siihen, että parhaallaki klaanilla voi olla rupujen kanssa ongelmia jos vaan vihuilla ne kolme naattia ja kleikat osuu. En mä silti liikaa lähtis yleistään, kyllä hyvä klaani on silti hyvä klaani. Joskus voi sattua vaan hullusti jos vihulla on tarpeeks "huorat" taksut/perkit ja sattuu paskat mapit. Kyllä ne matsit silti viedään ampumalla ja alkunaatit on myös tärkeet. Näilläkin säännöillä sanoisin, että COD4 sopii klaanitoimintaan hyvin. PC puolella se on viemässä pro puolella kokoajan suosiota CS/CS:S peleiltä ja isot rahat alkaa liikkuun euroopassakin. COD5 ei ole turnauksissa näkynyt ja en usko että näkyy vielä vähään aikaan. PC puolella on vaan noi modit ja kaiken muokattavuus niin ihana asia. Säännöt on viilattu yhteisön panostuksella niin kohalleen, että skilli ja taksut varmasti ratkaisee pelit.

Tän takia tuota CB hommaa alettiin lämmittelemään. Sielä on hyvät ja kilpalukykyiset säännöt. Klaanit ei vaan löydä sivustoa yhtään (kun se on aina ollut vain PC sivusto) eikä porukka tajua hyvien sääntöjen päälle vaikka semmoset näkiskin. Ois kiva saada tonne hyviä SD klaaneja joku 20kpl ja alkaa pelaileen niitä vastaan hyvillä säännöillä. SIvuston mainostus on vaan lähes mahdotonta, tietääkseni DMD100 sitä yritti CG ja GB foorumeilla ja sai bannit molemmista ja viestit poistettiin. Fedu on koittanut mainostaa mesessä klaaneille, mutta ei siitäkään oikein mitään tule. Harmillista...

Zodiac: Tietääkseni 402 on kuitenkin jonkinmoinen community vastaava. Joka nyt oikeastaan varmaan meinaa tiedottaajaa, mutta jos haluaa jotain palautetta antaa firmaan COD4 pelistä niin kyllä se varmasti oikea henkilö on. Se on linkki firman muun porukan ja yhteisön välillä. Luuletko sitten, että pitäisi suoraa koodareille alkaa mesettään, että implementoitko minulle tämmöiset ominaisuudet thx moi? Ei tommosesta ole mitään hyötyä mennä suoraa jollekkin 402 puhumaan a) eivät tule peliä enää kehittämään, taidettu sanoa aika moneen otteeseen b) yksi suomalainen ei tule pelifirmaa hetkauttamaan päätöksiin. Mutta on se silti oikea henkilö jolle koittaa noista vääntää eniveis.

Kaikille muille: Jos peli oikeasti kiinnostaa ja klaanitoiminta niin ei kun uusia klaaneja pystyyn ja GBhen mars. Meidän klaani on pelannut GBssä viimeset pari viikkoa 1-3 matsia illassa 3v3-6v6 matseja. Olen myös huomannut, että alkanut aktiivisia ja hyviä klaaneja ilmestymään takaisin nelosen ladderiin esim. T6D ja OnE. Alkaa porukka tajuaan, että WaW on aika hanurista matsien suhteen ja palaa juurilleen, joka mekin tehtiin. Pubitetaan, reenataan ja otetaan matseja vain nelosessa nykyään.

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Jos osaa ampua ja peliälyä löytyy niin reeniä alle, opettelee mapit ja yleiset taksut SDssä niin kyllä se siitä.

COD4 FOREVER BABY! (No ainaki siihen asti ku COD6 tulee :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi luoja. Tiedätkö sä edes että mitä toi sun "paraskaveri" 402 tekee IW:llä ? No mä kerron, se vastaa tiedottamisesta. Se ei päätä mitä päivitetään ja mitä ei. Se ei päätä tuleeko seuraavaan peliin perkkejä vai, se vaan tuo nämä asiat julkisuuteen. Ja se on hyvä että SÄ uskot peliin tulevan jonkun perkkien "sulku" jutun, sittenhän se tulee ihan varmasti, olethan sä sentään jutellut asioista 402:sen kanssa pari kertaa.

Tiedän kyllä mikä 402:en virka on IW:n puolella. Satun myös tietämään että kyllä hänellä on sen verran valtaa sielä että voi hyvin sanoa jengille sielä mitä lisätään etc.

Sillä hänhän vastaa yhteisön kommenteista ja jos löytyy hyviä argumentteja asioista niin miks ei mainitsisi sitä sielä päässä? Eihän se tosiaan ole mikään asioiden päättäjä sielä putta voi tuoda yhteisöltä hyviä ideoita :)

Ja toi perkkien sulkemis juttu oli vaan mun mielipide mikä pitäisi olla. En sanonu koskaan että se tulee koska sanoin niin tai että koska oon jutellu 402:en kanssa. Itseasiassa en ole koskaan edes mainnu koko asiasta 402:lle.

Mutta suht varma oon että ei ne tuu kuuntelee yhteisöä vasta kun peli on tehty. JA eikä sekään ole varmaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tiedän kyllä mikä 402:en virka on IW:n puolella. Satun myös tietämään että kyllä hänellä on sen verran valtaa sielä että voi hyvin sanoa jengille sielä mitä lisätään etc.

Sillä hänhän vastaa yhteisön kommenteista ja jos löytyy hyviä argumentteja asioista niin miks ei mainitsisi sitä sielä päässä? Eihän se tosiaan ole mikään asioiden päättäjä sielä putta voi tuoda yhteisöltä hyviä ideoita :)

Ja toi perkkien sulkemis juttu oli vaan mun mielipide mikä pitäisi olla. En sanonu koskaan että se tulee koska sanoin niin tai että koska oon jutellu 402:en kanssa. Itseasiassa en ole koskaan edes mainnu koko asiasta 402:lle.

Mutta suht varma oon että ei ne tuu kuuntelee yhteisöä vasta kun peli on tehty. JA eikä sekään ole varmaa.

Perkit ovat osa CODiani. Ilman niitä se olisi vain tavallinen FPS. Näitä markkinoilla on aivan tarpeeksi. Toki myönnän että on muutamia perkkejä jotka voisi poistaa, mutta kaikkiko pois? Ei kiitos.
 
Ylös Bottom