Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei millään pahalla, mutta vietiin GBssä tuo NJoY klaani 2-0 viikko sitte. Pojat löi servun kiinni ku toka mappi oli meille 3-0. Connection interrupted ja sen jälkeen ei saa scorelistoja enää näkyviin, että niistä vois ottaa kuvan. Sain kuvan siitä, että meille 3-0 ja keskellä lukee conncetion interrupted. Pojat merkkas voiton niille 2-1 ja me toki 2-0 meille. Tikettiä tekemään, kuvat ja selitykset homman kulusta. Tuomarille kuva toka mapista ei riittänyt koska ei näyky pelaaja/scorelistaa, eikä antanut meille voittoa.

Parin päivän päästä NJoY klaani oli poistettu ja saatiin sitten voitto siitä. Ei sun kaverille mitenkään henk koht, mutta tuommoset klaanit jotka käyttää kaikki kikat ja porsaanreiät siihen, että eivät saa häviöitä ovat sitä alinta pohjasakkaa koko COD4 yhteisössä. Tommosten jätkien ja klaanien takia ilo pelaamisesta häipyy ja vituttaa kirjotella tunti niitä tikettejä ja selvitellä asiaa. Toivottavasti kaveri lähti kyseisestä "huippiklaanista" pois, koska ne oli ihan paskoja. Hyvin toi snipa veti kyllä, mutta eipä näyttäny vihut kummosilta noissa lähiscopeissakaan, edes ampunu takasi ku sekunnin näki kaverin. Ei tainnu pelata meitä vastaan kyseinen herra, mutta eipä niitä ois yks hyvä snipu pelastanut sen verran oli surkeet otteet. Nii ja antistrattinahan meikä ois ottanu snipan ja senhän tietää miten siinä ois käyny. (vitsi niille joilla ei ole huumorintajua, mutta joo oisin suolestanu ton ranskalaisen)

[/vuodatus]

Joo ei se mua haittaa, mitä nämä tekee, ja itse en tämmösestä tiennyt mitään. Omasta mielestänikin tuommonen toiminta on suoraan sanoen säälittävää! :(
Ihmettelinkin vähän tuossa yks päivä, kun aloin gamebattlesta kahtomaan niitten suorituksia, niin en löytänyt niitten klaania. (Klaanin jäsenillä on PS3:lla kommenteissa, että tilastot on 21 win ja 1 lost...)
Ja tuon snipu jätkän NJoY accounti ei ole mikään akon208 vaan mintR..:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[FF]Myytti;799535 sanoi:
Luulis, että kaikki scrubklaanit on enää jäljellä, kun kukaan muu ei enää pelaa.


Jos kattoo ladderia niin kyllä sieltä löytyy aika koviakin klaaneja. Mm. saksalaiset OnE ja T6D (erinimellä t6d) ja sit BuA ainakin ja sit RiA:sta sun muista jotain väännöksiä. Eli onhan siellä ihan hyvä taso vielä. Jos tasoo haluaa itse matseista niin kannattaa tosiaan clanbasee joinii kun säännöt on hyvät ja vihroinkin saadaa huomenna eka matsi ulkomaalaisia vastaan kunnon säännöillä.:)

Tulis FF mukaan kans kun matseissa ei mitään nyyppä juttuja pitäs olla, paitsi autoaim jota ei saa poistettua on ainoa. Niin jos vaan yhtään kiinnostusta löytys.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nko tietoa tukeeko Call Of duty 4 tota tärinä ohjainta nykyään?aattelin vähä et pitäskö ostaa sellane vekotin :PP
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nko tietoa tukeeko Call Of duty 4 tota tärinä ohjainta nykyään?aattelin vähä et pitäskö ostaa sellane vekotin :PP

Googlella katselin monta sivustoa ja jokaisessa sanottiin, että ei tue. Tai siis toki se ohjainta tukee mutta ei tärinää. :rolleyes:
EDIT: Huzko ehti ensin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

njää en mää sitte jaksa.......iha sama ku toi sixaxiksi mut halusin vaa ton tärinän vähä tuomaan lisää eloa frägeihi ;D onko muuten paljoa painavampi toi dualshock3 ohjain ku se tavallinen?

On se hiukan kyllä painavampi, omasta mielestäni ainakin parempi juuri sen taki kun on vähän raskaampi. Onhan toi tärinä juttu ihan mukava pikkulisä, tosin ei mitenkään pakkohankinta. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Clanbase. Se joku läppä-äijä mainostaa sitä joka käänteessä. Saa mut suorastaan ärsyyntymään, jonka takia en ikinä menis sinne joinaamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[FF]Myytti;799646 sanoi:
Clanbase. Se joku läppä-äijä mainostaa sitä joka käänteessä. Saa mut suorastaan ärsyyntymään, jonka takia en ikinä menis sinne joinaamaan.

Itellä sama juttu, mutta toisaalta jos ei ajattele sitä niin, vaan että ne clanbasen pro modit on paremmat kun ykskään gamebattles niin se jo motivoi joinimaan. Näkee sitten tulevaisuudessa laddujen toimivuuden.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo ei se mua haittaa, mitä nämä tekee, ja itse en tämmösestä tiennyt mitään. Omasta mielestänikin tuommonen toiminta on suoraan sanoen säälittävää! :(
Ihmettelinkin vähän tuossa yks päivä, kun aloin gamebattlesta kahtomaan niitten suorituksia, niin en löytänyt niitten klaania. (Klaanin jäsenillä on PS3:lla kommenteissa, että tilastot on 21 win ja 1 lost...)
Ja tuon snipu jätkän NJoY accounti ei ole mikään akon208 vaan mintR..:D

mintR... miksi tuo kuulostaa jostakin niin kopiolta? Ihan niinku tuon niminen heppu olis liikkunut jossain huippuklaanissa joskus.... en tiedä vaikka olisi sama heppu. Peli ei kuitenkaan ollut CoD 4.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen jo pitkään ollut ostamassa tätä mutta ostopäätökseeni on väkisin vaikuttanut se ajatus että tätä ei pelaakkaan enää juuri kukaan..? Kun juuri nettipelin takia olisin tätä ostamassa, joten sanokaapa että löytyykö peliseuraa helposti, ja liikkuuko servereillä enää lainkaan aloittelijoita vai ovatko kaikki COD 4 veteraaneja, jolloin aloittelijalla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä peliin mukaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[FF]Myytti;799696 sanoi:
mintR... miksi tuo kuulostaa jostakin niin kopiolta? Ihan niinku tuon niminen heppu olis liikkunut jossain huippuklaanissa joskus.... en tiedä vaikka olisi sama heppu. Peli ei kuitenkaan ollut CoD 4.

mintR pelaa cod4 pc:llä

E: ja taitaapa pelata myös cs/css
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen jo pitkään ollut ostamassa tätä mutta ostopäätökseeni on väkisin vaikuttanut se ajatus että tätä ei pelaakkaan enää juuri kukaan..? Kun juuri nettipelin takia olisin tätä ostamassa, joten sanokaapa että löytyykö peliseuraa helposti, ja liikkuuko servereillä enää lainkaan aloittelijoita vai ovatko kaikki COD 4 veteraaneja, jolloin aloittelijalla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä peliin mukaan?

Ainakin itse tänään pääsin jopa kikkailun jälkeen pelaamaan tätä ja ehkä johtui innostuneisuudesta että aika hyvin meni pelit, tai sitten siitä että enemmän aloittelijoita liikkeellä (en kyllä usko että niin oli niissä pelissä missä olin, prestige porukkaa paljon). Niin ja kyllä sitä porukkaa löytyy, ainakin tänään oli pelit heti päällä kun niitä etsi (HC TDM & HC SD).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ainakin itse tänään pääsin jopa kikkailun jälkeen pelaamaan tätä ja ehkä johtui innostuneisuudesta että aika hyvin meni pelit, tai sitten siitä että enemmän aloittelijoita liikkeellä (en kyllä usko että niin oli niissä pelissä missä olin, prestige porukkaa paljon). Niin ja kyllä sitä porukkaa löytyy, ainakin tänään oli pelit heti päällä kun niitä etsi (HC TDM & HC SD).

Noh, jos tämä sitten vaikka tarttuis tänään gigantista mukaan :) Olis kiva päästä pelaileen jotain hyvää nettiräiskintää kun ei Bad companyakaan enää jaksa.. Ja jos kerran porukkaakin löytyy niin hyvä sitten, onkos tämä lyhyeksi mainittu yksinpeli nyt sitten oikeasti niin lyhyt kuin olen ymmärtänyt? Eli yhden illan hupi jos nyt ei kaikkein vaikeimmalla ala tahkoamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noh, jos tämä sitten vaikka tarttuis tänään gigantista mukaan :) Olis kiva päästä pelaileen jotain hyvää nettiräiskintää kun ei Bad companyakaan enää jaksa.. Ja jos kerran porukkaakin löytyy niin hyvä sitten, onkos tämä lyhyeksi mainittu yksinpeli nyt sitten oikeasti niin lyhyt kuin olen ymmärtänyt? Eli yhden illan hupi jos nyt ei kaikkein vaikeimmalla ala tahkoamaan.

Itsellä tais single kestää sen about 10h. Kannattaa ottaa tuntumaa vaikka singlessä hetken ja sitten hyppää onlineen, ehtii vielä pelata ennenkuin aivan ehtyy publapelit :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsellä tais single kestää sen about 10h. Kannattaa ottaa tuntumaa vaikka singlessä hetken ja sitten hyppää onlineen, ehtii vielä pelata ennenkuin aivan ehtyy publapelit :D

Publapelien totaalinen ehtyminen tässä pelottaakin, ja siksi siis tasapainottelenkin tämän ja resistance 2:sen ostamisen kanssa. Pitää miettiä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[FF]Myytti;799646 sanoi:
Clanbase. Se joku läppä-äijä mainostaa sitä joka käänteessä. Saa mut suorastaan ärsyyntymään, jonka takia en ikinä menis sinne joinaamaan.

Joo, ymmärrän kyllä. DMD taitaa olla vähän yliinnokas mainostaja mutta sillekki varmaan hyvä syy (vähän liikaa silti). Mutta sen ladderin säännöillä on aivan mahtavaa pelata. Tänään vedettii koko yö (niin kuin viestin kirjottamis ajasta näkee) saksalaisten kanssa priva servulla. Aivan mahtavaa! Huomena sitten matsi niitä Genetic_X:ä vastaa ja hyvää peliä tulee oleen sen tiedän.

Mielestäni jotkut klaanit voisivat vaikka muita pelejä odotellessa yms. tulla vähän ottaan matseja vaikka ihan kokeilun vuoksi. Peli on mukavaa ilman mitään turhia jugga kiroiluja yms. Olis loistavaa saada lisää hyvää kiinnostunutta porukkaa mukaan. GameBattleskin tais avata just winter ladderin eli sinnekkin varmaan kannattaa joinii. GameBattlesissa tietty ärsyttävää jotkut tsiitteri klaanit ja adminien ratkaisut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Koitin tossa taas pitkään aikaan COD4. Pelasin varmaa 6 pelii josta 5 connecting interrupted tai yhteydet niin huoneot et hyvä ku pystyy liikumaan! -.-'
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Koitin tossa taas pitkään aikaan COD4. Pelasin varmaa 6 pelii josta 5 connecting interrupted tai yhteydet niin huoneot et hyvä ku pystyy liikumaan! -.-'

Jep, meikäki kärsiny samoista vaikeuksista tänään. Eilen ei ollu mitn tällasta.
Siel varmaa taa jotkut intialaiset hostit jollai 50mb/s uploadil :D
 
Ylös Bottom