Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mitäs hittoa tarkottaa: Uknownxcmd partymigrateafterround?... tulee sellaseta 20 kertaa putkeen lukemaan kesken nettiräiskinnän ja sitte pelit katkee ja ollaa taas siinä missä näkyy seuraava mappi... ja mä oon siis hostina :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mitäs hittoa tarkottaa: Uknownxcmd partymigrateafterround?... tulee sellaseta 20 kertaa putkeen lukemaan kesken nettiräiskinnän ja sitte pelit katkee ja ollaa taas siinä missä näkyy seuraava mappi... ja mä oon siis hostina :confused:

En oikein tiedä, itsellekin tulee silloin tällöin. Eipä siitä suurta haittaa ole, pysyn kuitenkin hostina sitten seuraavassa mapissa sinne lobbyynheittämisen jälkeen. Oisko tuolla jotain tekemistä hostin ja sen keräämän partyn välisillä yhteyksillä, en tiedä. Älä menetä yöuniasi tuon vuoksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mitäs hittoa tarkottaa: Uknownxcmd partymigrateafterround?... tulee sellaseta 20 kertaa putkeen lukemaan kesken nettiräiskinnän ja sitte pelit katkee ja ollaa taas siinä missä näkyy seuraava mappi... ja mä oon siis hostina :confused:

Yleensä tuo tapahtuu useimmin ihmisille joilla on huone nettiyhteys. Esim langattomalla yhteydellä tuota erroria saa melko rutkasti. Tai jos on vaan oikeasti niin huono upload että 12 kaverin hostaaminen ei vain luonnistu.

Mutta yleisesti tuo on errori nettiyhteyksissä. Se vaan päättää jostain ihme syystä että sun netti ei ole kelvollinen hostaamaan ja poks, heittää ton sun naamalle.

Jos tuo tapahtuu useamman kerran ehdottaisin routerin boottaamista.

"party migriate afther round" kertoo kanssa aika paljon. Eli partya ei saatu kasaan matsin alussa.

EDIT: Itellä kun tätä erroria tuli (langattomalla yhteydellä) en pystynyt hostimaan seuraaviakaan matseja. Jouduin boottaamaan koko systeemin (router+ps3). Nykyään ei enää erroria ole tullut kun on langallinen yhteys.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yleensä tuo tapahtuu useimmin ihmisille joilla on huone nettiyhteys. .

tota mä ajattelinkin, mutta tossa muutama ilta sitten olin myös hostina 12:ta urhealle pikku possulle, eikä silloin tullut parin tunnin aikana ollenkaan :confused: No pitänee ostaa toinen nettipiuha :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tota mä ajattelinkin, mutta tossa muutama ilta sitten olin myös hostina 12:ta urhealle pikku possulle, eikä silloin tullut parin tunnin aikana ollenkaan :confused: No pitänee ostaa toinen nettipiuha :)

Vaikken hirveesti ole perehtynyt tuohon modeemi/yhteys hommaan, niin toi uuden piuhan osto ei ainakaan auta, koska siinä vanhassa ei ole mitään vikaa jos se kuitenkin toimii välillä. Jos toi teksti juttu tulee kesken pelin niin kertoo hostin ja pelaajien välisestä huonosta yhteydestä eli voi olla että vaikka jostain espanjasta samalla servulla tai sitten sulla on vaan huono uploadi. Port forwarding saattaa autaa joissain ongelmissa pelaajien välisten yhteyksien kanssa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaikken hirveesti ole perehtynyt tuohon modeemi/yhteys hommaan, niin toi uuden piuhan osto ei ainakaan auta, koska siinä vanhassa ei ole mitään vikaa jos se kuitenkin toimii välillä. Jos toi teksti juttu tulee kesken pelin niin kertoo hostin ja pelaajien välisestä huonosta yhteydestä eli voi olla että vaikka jostain espanjasta samalla servulla tai sitten sulla on vaan huono uploadi. Port forwarding saattaa autaa joissain ongelmissa pelaajien välisten yhteyksien kanssa...

Jee näin on. Jos oot vedelly piuhalla tähän saakka suosittelen itse nettiyhteyden parantamista.
HAnkit joko 8/1 netin vähintään tai rupeet säätää portforwardin kanssa.

Itellä tuo portforwarding tomi että jengii rupes lappaamaan servuun aina kun hostin. Tosin tuntuu että on hieman epävakaa myös samalla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jee näin on. Jos oot vedelly piuhalla tähän saakka suosittelen itse nettiyhteyden parantamista.
HAnkit joko 8/1 netin vähintään tai rupeet säätää portforwardin kanssa.

Itellä tuo portforwarding tomi että jengii rupes lappaamaan servuun aina kun hostin. Tosin tuntuu että on hieman epävakaa myös samalla.

uudella piuhalla tarkoitin uutta piuhaa WLAN:in tilalle :p ja nopeus on 8/1 :p
muutettii nääs huonekalujen järjestystä ja siinä sitte piti pistää WLANi PS3:seen, kun modeemi joutu jäämään samaan paikkaan kuin ennenkin eikä ole ylimääräistä 6m:n piuhaa nääs ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On kovin. Varmasti hyvä sniper jne. mutta noi no scopetukset ( ainakin konsolilla ) on hyvin pitkälti tuurista kiinni.
Ei tuo no scope ole kyllä hirveesti tuurist kii, taitoa se on!

Ja muute toi sinitarra homma ei toimi et laittais keskelle ruutuua...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvin on tullut tappoja. Uudet enkat HQ:ssa kenttiin Vacant ja Shipment.

Vacant 82-8-12
Shipment 162-8-28

Vihdoin meni 70.000 tappoa rikki. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tässä tuli tänään hostattua matsi IW jengin kanssa. Ihan kohtalaisia matseja löytyi jopa 3!!! -.-'

Pelattiin jotain 10 matsia. Kaikki osas ja ties säännöt (CB)

Sit rupes jonkin verran jengii häipyy että annoin muille luvan inviä kavereitaan. Selostin siinä sitte säännöt kaikille ja kaikki oli ihan mukana.

Viestiäkin lähetin jengille että "bando, stoppari ja deeppari jne."

Kun alotettiin matsi niin sielä joku sankari koko ajan onnistu mut lahtaamaan, sit meikä kosti pari kertaa. Ja yhtäkkii rupes samasella tyypillä vilkkuu steady-aim. (aiemmin oli oikein)

Noh, siitä sitten ilmotin hänelle että perkit näin ja näin. Oli mukana hommassa.

Seuraavassa matsissa sit lahtasin samas´ta tyyppii oikein kunnolla ja yhtäkkiä rupes nuubtubet lentelee..

JA jengi huutelee mikkiin et ne haluu ground waria yms.

Arvaa menikö hermo ku varta vasten pistän pitkä topicin että näin pelataan koko ilta tämä pelityyppi jne. Sit jengi rupee vinee ku kuolee koko ajan.

Ainoastaan 4 rosterista pelas oikein ja oikeesti tykkäs säännöistä. Kaikki muut alko vinne ja rikkomaan sääntöjä.

Siis ihanku jotain kakaroita vahtis.

Siis omasta mielestä homma olis ollu aika sama ku olis ollu clan matsi menos ja joku vetelee siel noobtube kainalos.. tosi hauskaa.

Suomalaisten kanssa kun pelailee niin ei tarvii kun sen 3 matsia max. niin kaikki osaa jo homman nimen. Sama juttu meni näille. Mut ne päätti viel plussaks rikkoo niitä just kun saatiin kaikki oikein.

Seuraavassa matsissa jota hostin pysyy se porukka ketkä on rosterissa mun topicis. Enkä salli mitään random invitejä ketkä tylsistyy ja haluu pelaa jotai lagwaria.

Onko kaikki ulkomaalaiset tällasia?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tässä tuli tänään hostattua matsi IW jengin kanssa...

"Ketä sielä ny oli, IWn CEO, pari koodaria, IW kokki ja se siivoja täti joka putsaa IW lattiat öisin." Anna mennä kato :D Varmasti oli jotain IWn foorumin jäseniä ni se on heti IW jengi, eiks je. Oon kohtuu salettii, että "IW"n oikee jengi pelaa tätä X0lla.

Pitäskö munki alkaa kertoo erä erältä miten mun tämän päivän pelit on menny. Ei siin mitää varmaa jotain kiinnostaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

"Ketä sielä ny oli, IWn CEO, pari koodaria, IW kokki ja se siivoja täti joka putsaa IW lattiat öisin." Anna mennä kato :D Varmasti oli jotain IWn foorumin jäseniä ni se on heti IW jengi, eiks je. Oon kohtuu salettii, että "IW"n oikee jengi pelaa tätä X0lla.

Pitäskö munki alkaa kertoo erä erältä miten mun tämän päivän pelit on menny. Ei siin mitää varmaa jotain kiinnostaa.

Joo, siis tottakai tarkotin IW työntekijöitä. -.-'

Älyhoi Pforce! (pilkunviilaaminen on jännä laji)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, siis tottakai tarkotin IW työntekijöitä. -.-'

Älyhoi Pforce! (pilkunviilaaminen on jännä laji)

pilkunviilaminen on jännä laji, mutta tossa illalla mietin, että mitäs herra sanois, jos pistäisin jollekkin IW:n jätkälle mailia ja kysyisin, että tunteeko ne sua ollenkaan? ja että väität heidät täällä konsolifinissä tuntevas sekä että sulla on työpaikka IW:ltä tiedossa :p:D
pistänkö IW:lle mailia? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

pilkunviilaminen on jännä laji, mutta tossa illalla mietin, että mitäs herra sanois, jos pistäisin jollekkin IW:n jätkälle mailia ja kysyisin, että tunteeko ne sua ollenkaan? ja että väität heidät täällä konsolifinissä tuntevas sekä että sulla on työpaikka IW:ltä tiedossa :p:D
pistänkö IW:lle mailia? :rolleyes:

En ole kyllä missään vaiheessa muistaakseni sanonut että IW porukka tuntee mua.

Ainut mitä olen sanonut on että 402 ja J.Rhy@n on mulla mesessä yhteyshenkilöinä ja että olen jutellut heidän kanssa.

Ihan vain selventääkseni asiaa. En ole paljoa henk. kohtaisesti 402:en kanssa jutellut mesessä. Privassa enemmän. Kun ei ole tyyppi koskaan online. Yleensä olen puhunut J.Rhy@nin kautta suunitelmistani.

Okei, tosta työpaikasta sen verran että sana "varattu" oli ehkä väärin pistetty. "Luvattu" olisi ehkä lähempänä.

Joten aika varmasti mailisi vastaus tulee oleen tyyliin ei mitään. Koska ei IW:tä muutenkaan kiinosta.

Kaikki mitä olen maininnut on totta mielestäni. Jos olen maininnut jotain tosi outoa niin sori väärinkäsityksestä.

Ei tässä ole mistään muusta kyse kuin siitä että 402 ja J.Rhy@n on mulla mesessä yhteyshenkilöinä.

EDIT: Voisin tässä huvikseni ottaa vaikka printscreeniä mun mesestä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaikki mese osoitteet mitä näette seuraavissa linkeissä on julkisessa tiedossa kaikille.
Joten mielestäni en tee mitään laitonta :D

402:en mese osoitteen löydätte IW:n sivuilta. (Jos kiinostaa) Samoin jrhyan..

Siel on kaverilistassa Fedurrea ja odea ja muita. Toivottavasti ei häiritse. Itse mese osoite on kuitenki piilossa suurimmalta osalta jengiä.

Tässä on kuvat minun kummastakin mesestä:

http://pics.livejournal.com/dmd100/pic/00068fdt

http://pics.livejournal.com/dmd100/pic/00069wtk
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei ***** me reipeillään huivi irkisä, ei se ole poeka mikhää ku aletaa phellaa :D PUNANEN PENKKI
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

MUSTA PENKKI! On muuten pirun kova pelaaja tää DMD101 oon nähny sen kaikki videot :) kattokaa sen no scope montage.. Sitten se toinen on kun suoraan elokuvasta. DMD101 viittiks lisää mut @ ps. PSN: SuPeRsTaR-KiLLaH olisi mukavaa päästä pelaamaan. Ja noi mesekuvat on kyl tosi hyvii ne todistaa et se on IW pääsemäs töihin joten siitäs saitte !
 
Ylös Bottom