Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jee, oon onlinessä mesessä :)

Cod 4 on muuten hyvä peli! Suosittelen kaikille.

Matsit ovat varsinkin hyviä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Samperin torvet, käykää tää turha keskustelu jossain muualla :D
qp:kin vois mennä jo nukkumaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo DMD rauhotus jo, ketään ei ihan oikeasti kiinnosta sun suhtees IW:hen
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo DMD rauhotus jo, ketään ei ihan oikeasti kiinnosta sun suhtees IW:hen

No niinhän se pentele pitäiski olla! En vaan tajua miks siitä tulee hirvee hälinä jos satun mainitsemaan asioista. Ihan niinku se olisi jotenki vaikeeta saada niitä kontakteja.

Berdun kuva kyl oli hauska. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

MUSTA PENKKI! On muuten pirun kova pelaaja tää DMD101 oon nähny sen kaikki videot :) kattokaa sen no scope montage.. Sitten se toinen on kun suoraan elokuvasta. DMD101 viittiks lisää mut @ ps. PSN: SuPeRsTaR-KiLLaH olisi mukavaa päästä pelaamaan. Ja noi mesekuvat on kyl tosi hyvii ne todistaa et se on IW pääsemäs töihin joten siitäs saitte !

Pahoittelen offtopiccia, mutta et ilmeisesti tunne DMD101:tä IRL eli oikeassa elämässä tai muutenkaan entuudestaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joko Paavi ei tajunnu superin sarkasmia tai sitte minä en tajunnu Paavin :D Joo lopetetaas OT nyt.

Puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI, puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI... no joo iha sama
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joko Paavi ei tajunnu superin sarkasmia tai sitte minä en tajunnu Paavin :D Joo lopetetaas OT nyt.

Puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI, puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI... no joo iha sama

aa katos perk.. :D

Meikäl oli tylsää uutenavuotena. Kiva et jotku käy katteleen ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joko Paavi ei tajunnu superin sarkasmia tai sitte minä en tajunnu Paavin :D Joo lopetetaas OT nyt.

Puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI, puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI... no joo iha sama

Lähinnä tässä mietitään, onko kyseessä erään henkilön kakkosnikki. Niistä ei oikein tällä foorumilla tykätä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Lähinnä tässä mietitään, onko kyseessä erään henkilön kakkosnikki. Niistä ei oikein tällä foorumilla tykätä.

Ei ole. Tuo punanen penkki homma on tuolta youtubesta lattamassani videossa.

En sitten tiedä mistö "DMD101" juttu lähti. (typo varmaankin) Tai epäsuora lausunto minua kohtaan.

Minulla ainakaan toista nickiä ole ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Okei, eiköhän aleta tuomaan CoD4 konsoli skene takas raiteille ja ehkä vielä paremmaksi.
Eli ajatuksena olisi saada mah. paljon claneja mukaan tähän projekstiin. Olen laittanut topicin CG:en ja GB:en. (Voi olla että mut on taas pannittu sieltä) Pyysin kyllä anteeksi että ilmoitin toisen ladder sivun ja että se topic ei ole mainontaa.

Mutta kuitenkin. Ideana olisi listata kaikki klanit. Ja saada joka ladder sivun tekemään "news item" asiasta vaikka : "Console CoD4 Scene Forming Up!"

Sama homma tietenkin Clanbaseen. Ja jos tosta saataisiin oikeesti vähän juttua aikaiseksi, niin sponssit rupee heräileen ja itse ainakin CB kontaktejeni kautta saisin heidän sponssejaan mukaan.

En sitten tiedä miten muut sivut suhtautuu asiaan.

Ja jos kaikki menee hyvin niin saadaan ehkä jopa tehtyä 1iso kansainvälinen turnaus/lanit pystyyn jotka näin nopeasti kattoen sponssais sit Clanbase, Console Gaming ja Gamebattles yhdessä.

Tästä voisi tulla jopa jotain, mutta tarvitsemme jengiä osallistumaan asiaan jotta sponsorit tajuaa että tämä peli vielä hengittää!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Okei, eiköhän aleta tuomaan CoD4 konsoli skene takas raiteille ja ehkä vielä paremmaksi.

GBssä eka kommentti:
Sorry but that sounds like a complete failure....Have fun with wasteing your time because your project is pointless.

Aika nopiaan saatiin GBn HC-laddussa peli lauantaille ja sunnuntaille, huomattavasti paremmin ku WAWille ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvä homma että innostusta löytyy, mutta jotenkin tuntuu ettei tästäkään tuu taas mitään:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvä DMD100 että jaksat yrittää, vaikka välillä tulee "vähä" tavaraa niskaan. Mut jos nyt pienen vinkin haluat niin, pidäppä vaikka pieni tauko tossa skenettämisessä. Kaikki täällä hilluvat no-lifet niinkun minä, on jo varmaan päätöksensä tehnyt. Ehkä meille vaan riittää nää KFIN liigat, GB ja CG sellaisena kun ne ovat. Itse ajattelisin niin että sitä intoa ja aktiivisuutta tohon skeneilyyn ja CB touhuun ei taida olla riittävästi. Ei pahalla, esim. noi ProMode säännöt on tosi hyvät.

Hyvin on muuten alkanut porukka palaa oikean CODin pariin, harharetkiltään! :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

CG ja GB eivät ainakaan yhdessä sponssaa yhtikäs mittää. Ku kerta keskenään kilpailevat. CG:ltä muutenkaan turha mitään odottaa, ei ne koskaan mitään saa aikaseksi. Harmi sinänsä. Lani turnee kyl kelpais varsin mainiosti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulle kävi sitten perinteiset...
Eli en uskaltanut laittaa Cod4:sta edes koneeseen sisälle, kun halusin pelata CoD:WaWia kun kerran senkin ostin.
Tuli sitä pelailtua jonkin verran, mutta viikonloppuna sorruin. CoD4 sisälle ja koukkuun jäätiin taas.
Eli nyt on WaW myynnissä ja tutut aseet laulaa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Okei, eiköhän aleta tuomaan CoD4 konsoli skene takas raiteille ja ehkä vielä paremmaksi.
Eli ajatuksena olisi saada mah. paljon claneja mukaan tähän projekstiin. Olen laittanut topicin CG:en ja GB:en. (Voi olla että mut on taas pannittu sieltä) Pyysin kyllä anteeksi että ilmoitin toisen ladder sivun ja että se topic ei ole mainontaa.

Mutta kuitenkin. Ideana olisi listata kaikki klanit. Ja saada joka ladder sivun tekemään "news item" asiasta vaikka : "Console CoD4 Scene Forming Up!"

Sama homma tietenkin Clanbaseen. Ja jos tosta saataisiin oikeesti vähän juttua aikaiseksi, niin sponssit rupee heräileen ja itse ainakin CB kontaktejeni kautta saisin heidän sponssejaan mukaan.

En sitten tiedä miten muut sivut suhtautuu asiaan.

Ja jos kaikki menee hyvin niin saadaan ehkä jopa tehtyä 1iso kansainvälinen turnaus/lanit pystyyn jotka näin nopeasti kattoen sponssais sit Clanbase, Console Gaming ja Gamebattles yhdessä.

Tästä voisi tulla jopa jotain, mutta tarvitsemme jengiä osallistumaan asiaan jotta sponsorit tajuaa että tämä peli vielä hengittää!

Taas menee "vähän" överiks, jos haluat luoda oman kansanvälisen ps3 onlinescenen niin jotenkin tuntuu siltä että Kfin ei ole se oikea paikka mistä aloittaa. Miksi luulet että Gamebattles tulisi mukaan tähän, MLG omistaa gamebattlesin ja miksi niitä kiinnostais joku toinen liiga kuin ne ylläpitaa omia liigoja?

Nämä sun jutut alkaa olla jo niin naurettavia että voisit jo lopettaa. Noi sun tekstit on niin kuin jostain pyramiidihuijaus sivulta, lupaa vaikka mitä vaikka ei itseasiasa tiedä yhtään mitään asioista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom