Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Aika määräytyy sen aikavyöhykkeen mukaan minkä olet profiilissasi määritellyt. Eli jos profiilisi on Suomen aikaa, näkyvät muiden haasteet ja itse tekemäsi haasteet aikavyöhykkeesi mukaisesti; muille näkyvät sen mukaan mikä aikavyöhyke heidän profiilissaan on määritetty. Eli ei tarvitse miettiä paljon kello jossakin Lontoossa tai Vladivostokissa milloinkin on.
edit: HC ehtikin jo.

Aika määräytyy sen aikavyöhykkeen mukaan minkä olet profiilissasi määritellyt. Eli jos profiilisi on Suomen aikaa, näkyvät muiden haasteet ja itse tekemäsi haasteet aikavyöhykkeesi mukaisesti; muille näkyvät sen mukaan mikä aikavyöhyke heidän profiilissaan on määritetty. Eli ei tarvitse miettiä paljon kello jossakin Lontoossa tai Vladivostokissa milloinkin on.
edit: HC ehtikin jo.

Vasta AK, M4 ja M16 punaisena. Uzin ja Dragunovin olen saanut kultaiseksi vasta ja yli 2kk ollu jo aikaa niitä hankkia. Dragunov on kaikista helpoin, sain tehtyä viikossa.
 Vasta AK, M4 ja M16 punaisena. Uzin ja Dragunovin olen saanut kultaiseksi vasta ja yli 2kk ollu jo aikaa niitä hankkia. Dragunov on kaikista helpoin, sain tehtyä viikossa.  Se että mitä hyötyy niistä on, onkin sit eri juttu...
 Se että mitä hyötyy niistä on, onkin sit eri juttu...