Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika määräytyy sen aikavyöhykkeen mukaan minkä olet profiilissasi määritellyt. Eli jos profiilisi on Suomen aikaa, näkyvät muiden haasteet ja itse tekemäsi haasteet aikavyöhykkeesi mukaisesti; muille näkyvät sen mukaan mikä aikavyöhyke heidän profiilissaan on määritetty. Eli ei tarvitse miettiä paljon kello jossakin Lontoossa tai Vladivostokissa milloinkin on.

edit: HC ehtikin jo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep.. Ei anna mun haastaa sakkia. Valittaa vaan että ''You must a valid option for players for your match.'' Vaikka oon koittanut 4v4 ja 5v5. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihan jeesh DMD100, mutta tästä vaan ei ole mitään hyötyä. Jos olisin sinä ja haluaisin saada nyt jotain muutosta aikaan sääntöihin laittaisin pollia gb:n foorumeille, että samat säännöt kuin cb:s yms. Suurinta osaa täällä ei periaatteessa kiinnosta tää asia varmaankaan. Eli polli gb:n foorumeille ja katotaan mitä tulee. Laita linkki niin lupaan äänestää yes :)

Edit: GB:ssä erittäin hyvä reporttaus systeemi ja myös uusille jotka eivät ole paljoa perehtyneet, osaavat tämän hoitaa mallikkaasti.

Sielä olis nyt GB:ssä Polli, että pitäisikö konsoli promode säännöt laitta GB:en?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

@ stamina....sama vika..en tiedä mistä johtuu...vkonloppuna toimi ok.

@ dmd...*linkki poistettu*

-----------
Asiattomien kuvien/videoiden/muun materiaalin linkittäminen KonsoliFINiin on äärimmäisen typerää toimintaa. K18-matskulle löytyy ihan omat promosaittinsa.

Nokkeluudesta kaksi kuukautta jäähyä foorumilta.

Terveisin,
Corca / KonsoliFIN Ylläpito
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen jo pitkään ollut ostamassa tätä mutta ostopäätökseeni on väkisin vaikuttanut se ajatus että tätä ei pelaakkaan enää juuri kukaan..? Kun juuri nettipelin takia olisin tätä ostamassa, joten sanokaapa että löytyykö peliseuraa helposti, ja liikkuuko servereillä enää lainkaan aloittelijoita vai ovatko kaikki COD 4 veteraaneja, jolloin aloittelijalla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä peliin mukaan?

Itse olen aina palannut kyseisen pelin pariin ja joka kerta kun sen pariin palaa, niin sitä vaan löytää uusia juttuja siitä. On tässä julkaistu vaikka mitä huippu pelejä esim GTA IV yms, joka kerta tyypit pelkää että pelaajat häviää ja varsinkin tää uusin COD WAW luultiin syrjäyttävän COD4:sen. Toisin kävi, mulla ainakin joka kerta kun nykyään pelaan niin servut täynnä pelaajia. Itse jo varmaan vuoden ehkä pitempäänkin pelannut kyseistä peliä ja vieläkin ihmettelen että miten tätä vaan aina jaksaa ja miten tää onkin näin hyvä. Tosin nykyään ei enää pelaakaan 10 tuntia putkeen kuten joskus aikoinaan, ei sitten tiedä jos taas tulee joskus joku COD4 maraton kausi. Ihmiset vaan aina taukojen yms jälkeen palaavat COD4:sen pariin ja toteavat että tämä on edelleen se paras nettiräiskintä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihmiset vaan aina taukojen yms jälkeen palaavat COD4:sen pariin ja toteavat että tämä on edelleen se paras nettiräiskintä.

Hear hear! Näin se vian näyttäis menevän :)
Ainut peli joka meikälläkin on hyllyssä pysynyt konsolin hankinnasta saakka. Tuo moninpeli vain on edelleenkin nautittavaa pieninä annoksian vaika sitä tulikin välillä pelattua ad nauseaum!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oisko pelaajia jos porukkaa haluais tulla pelaamaan? Mulla ei oo mikkiä, mutta kyllä ilmankin pärjää, eikö? Jos pelaajia on voisi, ilmoittaa vaikka PM:ällä joko tällä saitilla tai PSN. PSN on siis DadaFIN
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oisko pelaajia jos porukkaa haluais tulla pelaamaan? Mulla ei oo mikkiä, mutta kyllä ilmankin pärjää, eikö? Jos pelaajia on voisi, ilmoittaa vaikka PM:ällä joko tällä saitilla tai PSN. PSN on siis DadaFIN

Varmaan suurin osa jotka on kirjoitanut jotain tähän ketjuun tammikuussa pelaa codia vielä niin ei muuta ku lisäämään listoille vaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oisko pelaajia jos porukkaa haluais tulla pelaamaan? Mulla ei oo mikkiä, mutta kyllä ilmankin pärjää, eikö? Jos pelaajia on voisi, ilmoittaa vaikka PM:ällä joko tällä saitilla tai PSN. PSN on siis DadaFIN

Ilman mikkiä pärjää kyllä. Tosin, tiimipohjaisissa pelimuodoissa on kyllä hyvä kommunikoidakin. Ja anyways, tulee usein toivottua että eräillä henkilöillä ei olisi sitä mikkiä. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pääseekö muut onlineen tällä hetkellä? Ensimmäinen kerta kun yli puoleen vuoteen tuumasin että voisi käydä kokeilemassa, niin sitten heittää erroria ettei saa activisioniin yhteyttä..

Edit: heti kun avauduin niin rupesi toimimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yritin saaha tohon AK 47 kultasen camon, mutta en taida jaksaa enää ku huomasin ettei pelkät hedut riitä. pitäs niinku saaha kaikki challenget siit assault kategoriasta. :eek: punasen camon sain siihen aseeseen, mut en jaksa kyl kaikkiin sitä punasta saaha.. menis varmaan vuos et se tulis..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yritin saaha tohon AK 47 kultasen camon, mutta en taida jaksaa enää ku huomasin ettei pelkät hedut riitä. pitäs niinku saaha kaikki challenget siit assault kategoriasta. :eek: punasen camon sain siihen aseeseen, mut en jaksa kyl kaikkiin sitä punasta saaha.. menis varmaan vuos et se tulis..

Älä huoli, pari viikkoo se kestää, ainakin itsellä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yritin saaha tohon AK 47 kultasen camon, mutta en taida jaksaa enää ku huomasin ettei pelkät hedut riitä. pitäs niinku saaha kaikki challenget siit assault kategoriasta. :eek: punasen camon sain siihen aseeseen, mut en jaksa kyl kaikkiin sitä punasta saaha.. menis varmaan vuos et se tulis..

Joo, muakin alkaa raivostuttaa kultaisen AK:n hankkiminen... :mad: Vasta AK, M4 ja M16 punaisena. Uzin ja Dragunovin olen saanut kultaiseksi vasta ja yli 2kk ollu jo aikaa niitä hankkia. Dragunov on kaikista helpoin, sain tehtyä viikossa. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä ne asechallenget täyteen saa ku jaksaa vaan jauhaa... pitkäjänteistä hommaa :D Se että mitä hyötyy niistä on, onkin sit eri juttu...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muuten, te ku yritätte saada niitä punasia ja kultasia camoja, nii meettekö kaverin kanssa ikinä tsiittaamaan Gage matsiin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom