Luin tuossa juuri Gamebattlesin säännöt:
GB Säännöt
Ja voi vehnä mitä mössöä toi on! Repeilin ihan paris kohas.
- All players participating in a match must be on the roster for at least 12 hours and can not be updated within the past 12 hours prior to the match start time indicated in the accepted match details.
Mielestäni tuommoinen täysin turhaa. Vai liittykö tämä PSN ID:n vaihtoihin vai profiilin muokkaukseen muuten? Parempi olisi jos olisi vaan tuo 12tuntia rosterissa ja vaikka sulkis kokonaan ID vaihtamisen yms jotka saattaa häiritä.
- You need to show proof of winning each map/game in a match to be given the win for it. All proof must be clearly visible and show the in-game full scoreboard during the completion of that map/game. The proof must all clearly show both team's players to be considered valid.
Ymmärrän tämän. Mutta eikös tämän voisi tehä pelaajien kesken kokonaan? Mihin sitä miljoonavuotta kestävää adminin hyväksyntää tarvitaan. Olisi vaan joku "match report" sielä ja sen täyttää ja lähettää toiselle tiimille. JA he joko sitten hyväksyy tai ei. Jos ei hyväksy niin tulee dispute. Eikä tuolloin tarvitsisi aina lähetellä niitä kuvia joka paikkaan. (tottakai kuvat otetaan)
- The use of any communications other than what is provided within the game is prohibited. For example, the use of Skype or private chatting during a match is not allowed. The only exception to this rule is for games that give you no advantage by using outside communication.
Henk. kohtainen huono asia. Ymmärrän viestittämisen, kännykät ja mesen. Mutta samahan se on että missä sitä puhuu. Tuo CoDin pas*a ei edes toimi kunnolla ku joittenkin mikit ei täydellisesti skulaa pleikkarissa yms. Ventti ja Teamspeak pitäisi olla käytettävissä sillä ohjelmat toimivat. Ainut että pitäisi olla aina sitten toinen mikki leaderillä että kuuntelee jos tulee jotain valituksia. (Tai kai se TV:n äänetkin toimii) Jos haluu käyttää venttii yms. pitäis antaa käyttää. Oma on valintansa.
Myös noihin mitä Pforce tula yhteisö foorumilla mainitsi, eli:
- Voitatte eka mapin, toka mapin jälkeen "jee" victory 4-0. Kaikki vihut lähtee servulta heti kun ovat kuolleet. Et saa kuvaa pelaajalistoista kun vihuja servulla = dispute = ei todisteita = ei voittoa. Kun viimenen erä häämöttää ja joku omista kuolee, kamera käteen ja statsit päälle. Heti kun taulussa on 4-x lukemat, kuva.
Tuohon voisi laittaa säännön että jos jengi lähtee matsista ennen kun KOKO matsi on loppunut. Matsi laitetaan heidän häviökseen.
- Voitatte eka mapin ok. Vihut hostaa. Tilanne 3-0 teille, voitto on varma. Vihuja yks elossa "jes". Vihun hostaaja painaa PS nappia ja quit game, servu freezaa ja statsitaulukkoa on mahdoton enää saada esille = ei kunnon kuvaa = dispute = ei voittoa.. Taas pitäkää kamera vieressä kun viimeinen erä näyttää olevan menossa, tässä skenaarioissa varsinkin on helvetin tärkeää pitää statsit esillä kokoajan jonkun joka on jo kuollut. Jos vihu pistää servun kiinni niin saat statseista kuvan, connection interrupted paistaessa taustalla.
Ja sama kanssa tähän. Tämä luokitellaan servulta häipymiseen ennen kuin KOKO matsi on ohi.
Aikamoista mössöä täynnä nuo säännöt. Ihmettelen ihan miten jengi pystyy tohon. No, kai siihen tottuu aikanaan.
Ja mitä nuo challenge optionit tuola tekee:
Radar Always On: Challenge Option
Allow Kill Cam: Challenge Option
Allow Perks: Challenge Option
Allow Air Support: Challenge Option
Ymmärrän että jengi on eri mieltä asioista mutta nyt sit on jaettu se EU ladder simmoseen kivaan 8 eri lohkoon jossa jengi pelailee omilla "kivoilla" säännöillä.
Vosivat pistää voten päälle että mitkä kolmesta säännöistä pistetään? Kuuntelisivat yhteisöä yhtenä eikä sillai et 1 heppu valittaa tosta niin muutetaampa pikkasen.
*mutinaa*