Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

en minä ainakaan, vaikka on käynyt mielessä. pitää pysyä rehdillä tiellä :D kuhan pääsis ensi nyt sinne 10prestigee 6prestige menos
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.

Kerroppa lisää
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.

Mitenkähöhän tuo voi olla mahollista?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.

Kutsu mut sit ku saat toimimaan :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

:)
Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.

kerro lisää. miten tuo muka vois onnistua? :confused: :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei se olekkaan mahdollista. Kukaan ei voi muuttaa plegen pelien toiminnallisuutta. Kukaan ei voi ajaa omaa koodia plegellä koska sitä ei ole vielä rauta/softamodattu.

Mutta kerro tumu toki lisää, kiinnostaa erityisesti kun opiskelen ohjelmistotuotantoa.

edit. No joo jos sulla on kehityskäyttöön oleva pleikkari, sillä voi ajaa omaa koodia. Mutta semmoinen maksaa joku 5000 euroa ja sony antaa niitä vaan hyväksytyille ohjelmistofirmoille. Mutta et tuolloinkaan voisi ajaa sitä sun softaa muualla kun siinä pleikkarissa. OT: Olen tommosen kehitysplegen jopa nähnytkin :) Iso vehe, USB portteja varmaan 10.

edit2. Tosin tuossakaan tapauksessa et voisi muuttaa toisten peliä tai tehdä siihen "modia". Tulipa nyt sitten jaariteltua oikein kunnolla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mutta kerro tumu toki lisää, kiinnostaa erityisesti kun opiskelen ohjelmistotuotantoa.

Kaappaamalla ja käsittelemällä pelin game matching-verkkoliikennettä. Lähinnä ideana on rajoittaa pelin yrityksiä hakea ulkomaalaisia pelisessioita ja niihin liittymistä. Samalla tavalla myös voidaan estää omaan peliin liittyviä muita pelaajia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaappaamalla ja käsittelemällä pelin game matching-verkkoliikennettä. Lähinnä ideana on rajoittaa pelin yrityksiä hakea ulkomaalaisia pelisessioita ja niihin liittymistä. Samalla tavalla myös voidaan estää omaan peliin liittyviä muita pelaajia.

Miten aiot kaapata ja käsitellä paketteja plegen ja routterin välillä? Miten aukaiset pakettien tietorakenteet ja päättelet mistä maasta ne tulee? Vastauksen lähettäjän IPn avulla tuskin voit arvuutella mikä on suomalainen IP ja ulkomaalainen IP? Miten karsit pois ulkomaanpaketit niin että ne eivät pääse plegelle asti?

Ihan hienolta/mielenkiintoiselta idealta kuulostaa tosin. En ole verkko-ohjelmointia tai tommosta verkkoliikenteen "hakkerointia" paljon harrastanut joten hieman vieras alue itselle. Alkuperäisistä kommenteista ajattelin, että aiot tehdä tuota softatasolla joka on ~mahdotonta niin kuin sanoinkin jo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten aiot kaapata ja käsitellä paketteja plegen ja routterin välillä? Miten aukaiset pakettien tietorakenteet ja päättelet mistä maasta ne tulee? Vastauksen lähettäjän IPn avulla tuskin voit arvuutella mikä on suomalainen IP ja ulkomaalainen IP? Miten karsit pois ulkomaanpaketit niin että ne eivät pääse plegelle asti?

Ajattelin aloittaa väliin laitettavaa Linuxia ja sen netfilteriä käyttäen, joko sen valmiilla moduuleilla joilla voi saada jo joitain rajoituksia aikaan, ja jos eivät riitä, kirjoittamalla oman netfilter-moduulin joka tutkii pelin käyttämien game matching-pakettien sisältöä ja päättää mitä niille tehdään. Kyseinen toteutus on myös mahdollista tehdä myös Windowsin päälle käyttäen pakettifiltteröintikirjastoja, mutta näin pääsee hieman helpommalla alkuun.

IP:eiden lokaatioista on saatavilla useita eri offline- ja online-databaseja joiden tarkkuus vaihtelee. Myös verkkotopologian pituuden laskemista ja ajoitusta on mahdollista käyttää apuna lokaation määrittelyssä.

Valmis Geoip-moduli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oisko tänään mitään ''miittiä'' eli sessiota suomalaisten kanssa? Kova hinku tuli päästä pelaamaan kotimaan miesten kanssa, vaikka ei mikkiä olekkaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

melkein tänää illalla vois pyörittää.. ellei koneeseen meekki bioshock ;D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ajattelin aloittaa väliin laitettavaa Linuxia ja sen netfilteriä käyttäen, joko sen valmiilla moduuleilla joilla voi saada jo joitain rajoituksia aikaan, ja jos eivät riitä, kirjoittamalla oman netfilter-moduulin joka tutkii pelin käyttämien game matching-pakettien sisältöä ja päättää mitä niille tehdään. Kyseinen toteutus on myös mahdollista tehdä myös Windowsin päälle käyttäen pakettifiltteröintikirjastoja, mutta näin pääsee hieman helpommalla alkuun.

IP:eiden lokaatioista on saatavilla useita eri offline- ja online-databaseja joiden tarkkuus vaihtelee. Myös verkkotopologian pituuden laskemista ja ajoitusta on mahdollista käyttää apuna lokaation määrittelyssä.

Valmis Geoip-moduli

Sä teet vaan aika paljon olettamuksia tossa hommassa. Ensinnäkään en usko että saat niitä matchmaking paketteja auki niin, että niistä ois sulle jotain hyötyä. Tuon lähettäjän IP avulla jo saat selvitettyä onko se suomesta ni toimii varmaa ihan hyvin.

Vaikka tuo ite filtteröinti toimis ni epäilen, että tuo koko filtteröintiprosessi voi olla niin helvetin hidas, että sun servulle ei kohta tuu ketään :) Se filtteröinti on päällä myös sillon ku peli starttaa ja jos olet serveri ni se nuuskii kaikki itse pelaamiseen liittyvät paketit joka voi tehä servun lagiseksi aka punasta palkkia kaikille.

Ihan varmaa toteutettavissa oleva juttu. Mutta jotenki tuntuu, että tuossa tulee isoja ongelmia jossain vaiheessa vastaan :) Onnea yritykseen joka tapauksessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Klo.21.00 pelaajia Dominationiin? Public-matseja tai Privoja. Ihan sama. Mut voi invata PSN: DadaFIN
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

meni kyl bioshockin puolelle, mut ehkäpä huomenna jos jakselee, lisäilen psn jos muistan.. (:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuliskohan tähän vielä joskus tupla xp... pääsis nopeesti ton toisen prestigen sit läpi...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuliskohan tähän vielä joskus tupla xp... pääsis nopeesti ton toisen prestigen sit läpi...

Rohkenen epäillä, koska IW on sanonut etteivät päivätä peliä enää joteka tuskin iskevät tupla-xp enään ulos. Mut eihän sitä koskaan tiedä:).

Huomaa kyllä, että peli on vieläkin pelattu, kun publalla näkee koko ajan uusia pelaajia (siis ihan hukassa :D). KZ2 varmaan pudottaa pelaajien määrä, mutta sen verran kova peli on ettei tän pelaamista lopetaan varmaan ennen cod6:sta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olisikos täälä joku kiinostunut Ladder supervisor hommaan? Hommaan kuuluu yleisesti koko laddereiden ylläpitämiseen ja conflictien hoitamista ja muuta säätämistä. Homma ei ole vaikeeta kuhan ei kiistoja ala lappaa. Kiistoissa on aina oma hommansa hoitaa. Mutta itse laddereiden huolehtiminen on sellasta 3h viikossa, riippuen tietenki clani määrästä laddereissa.

Jos on niin query minua IRC:ssä! (Saat minut hyvin kiinni kanavalla #CreativeGaming)
Haastattelen tuon jälkeen sinut #clanbase.interview kanavalla.

Olisi kiva saada tuonne toinen kaveri avustamaan työtä. JA tietenkin kun alussa ollaan niin tulen olemaan todella paljon apuna jotta saat homma pyörimään. Yleisesti tuo "treenaus" aika on 1kk jonka jälkeen sinun tulisi pärjätä omin neuvoin tuola sivuilla.

Sinulta vaaditaan:

-Hyvää englannin kirjoitus taitoa (puhe taito ei niin tärkeä)
- Sinun täytyy olla IRC:ssä paikalla tietyillä kanavilla, jotta sinut saadaan kiinni tarvittaessa. (Mese ja muu ei käy)
- Kirjautunut Clanbaseen (http://clanbase.ggl.com)
- Jonkinlaista kokemusta konsoli yhteisöstä (Myös muualla kuin kfin)
- Ja jonkinlainen admin/modi kokemus on hyvästä. Esim omien sivujen ylläpitäminen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Rohkenen epäillä, koska IW on sanonut etteivät päivätä peliä enää joteka tuskin iskevät tupla-xp enään ulos. Mut eihän sitä koskaan tiedä:).

Huomaa kyllä, että peli on vieläkin pelattu, kun publalla näkee koko ajan uusia pelaajia (siis ihan hukassa :D). KZ2 varmaan pudottaa pelaajien määrä, mutta sen verran kova peli on ettei tän pelaamista lopetaan varmaan ennen cod6:sta.

no ite en ainakaan killzonenkaan takia lopeta tään pelaamista :) MW2 on sitten jo pakko ostos.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

onko tässä Call of Duty 4: Modern Warfare:ssa ja Call of Duty 4: Modern Warfare game of the year editionissa samat nettipeliserverit?
 
Ylös Bottom