Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.
Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.
Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.
Itsellä on tekeillä hakkerointiprojekti jolla saisi normaaliin peliin (moodista riippumatta) pelkästään suomalaisia ja/tai invitoituja. Sääli vaan että työt laittavat kapuloita rattaisiin ettei projekti meinaa edistyä.
Mutta kerro tumu toki lisää, kiinnostaa erityisesti kun opiskelen ohjelmistotuotantoa.
Kaappaamalla ja käsittelemällä pelin game matching-verkkoliikennettä. Lähinnä ideana on rajoittaa pelin yrityksiä hakea ulkomaalaisia pelisessioita ja niihin liittymistä. Samalla tavalla myös voidaan estää omaan peliin liittyviä muita pelaajia.
Miten aiot kaapata ja käsitellä paketteja plegen ja routterin välillä? Miten aukaiset pakettien tietorakenteet ja päättelet mistä maasta ne tulee? Vastauksen lähettäjän IPn avulla tuskin voit arvuutella mikä on suomalainen IP ja ulkomaalainen IP? Miten karsit pois ulkomaanpaketit niin että ne eivät pääse plegelle asti?
Ajattelin aloittaa väliin laitettavaa Linuxia ja sen netfilteriä käyttäen, joko sen valmiilla moduuleilla joilla voi saada jo joitain rajoituksia aikaan, ja jos eivät riitä, kirjoittamalla oman netfilter-moduulin joka tutkii pelin käyttämien game matching-pakettien sisältöä ja päättää mitä niille tehdään. Kyseinen toteutus on myös mahdollista tehdä myös Windowsin päälle käyttäen pakettifiltteröintikirjastoja, mutta näin pääsee hieman helpommalla alkuun.
IP:eiden lokaatioista on saatavilla useita eri offline- ja online-databaseja joiden tarkkuus vaihtelee. Myös verkkotopologian pituuden laskemista ja ajoitusta on mahdollista käyttää apuna lokaation määrittelyssä.
Valmis Geoip-moduli
Tuliskohan tähän vielä joskus tupla xp... pääsis nopeesti ton toisen prestigen sit läpi...
Rohkenen epäillä, koska IW on sanonut etteivät päivätä peliä enää joteka tuskin iskevät tupla-xp enään ulos. Mut eihän sitä koskaan tiedä.
Huomaa kyllä, että peli on vieläkin pelattu, kun publalla näkee koko ajan uusia pelaajia (siis ihan hukassa ). KZ2 varmaan pudottaa pelaajien määrä, mutta sen verran kova peli on ettei tän pelaamista lopetaan varmaan ennen cod6:sta.