Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

sitten kun on menny tuon moninpelin läpi..eli on level 55:ssä saa valita sen prestige moden joka aloittaa pelin alusta eli käytännössä level ykkösestä.....niin kehittyykö pelasaja silloinkin yhtä nopeasti noilla alkulevelleillä. tarkotan että vaikka alottaa prestigen nii esim 1 levellistä pääsee 2 levelliin yhtä helposti kuin silloin ku pelasi ekaa kerta eli olikohan se XP nyt muutama satanen :D ja onko ne aina niin vaikka alottais prestigen kui monta kertaa?:) joku varmaan osaa sanoa joka on mennyt se läpitte muutaman kerran
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En ole todellakaan yllättyny teidän mielipiteistänne. Jos joku hyvä tuttu on tätä mieltä, niin sillon minäkin olen. Tyypillistä. Nyt väitätte kaikenlaista, että sillä on sitä ja sitä ja sitä. Alright. Jos haluatte uskoa niin siinä sitten mikään.

Ja kun lähetit ton Takedown linkin, niin kyllä on se hieno saavutus olla TOP10, mutta edelleen niin kun kattelee niin eihän noita tiimejä ole paljoa.Juuri alle 700 joista 200 tai jopa 400 tai kenties 500 on täyttä kuraa. En ole kateellinen..ehhen olen nähnyt ja pelannut säälittäviä,surkeita,huonoja,ok,hyviä ja huippuja vastaan ja kyllä sanon että toi record mikä tiimillä on niin noista on ainakin 40% oteltu huonoja klaaneja vastaan. En väitä etteikö minun tiimini oisi myös, mutta se että pystyy kamppailemaan parhaimpien kanssa, niin riittää.

En tiedä kuka, mutta menit ettimään nimimerkilläni ja löysit tiimin unranked..Anteeksi vain, mutta en ole missään unranked tiimissä.

S L A P P E D HC EU ladder sija 120. Oltiin 75:s mut sitten klaani meni lukkoon.

Ja noita entisii klaaneja on niin monta etten jaksa luetella

Ja tuohon ps3 klaaniin vielä niin miksi teillä kaikilla on aika huonot GB rankit? Oletteko vaan normaali servumatseis noobeja ounailleet ja päättäneet kokeilla onnea GB:ssä?? Meinaa tuntuu jotenkin hepposilta nuo PS3 puolen GB klaanit EU ladderissa.

Pistäkää vitutusta vaan.Tiedän GB asioista sen verran paljon, että erotan paskan oikeesta hetkessä. Kokemus merkkaa suunnattomasti. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hajotkaa nyt totaalisesti sitten tämmöseen virtuaalipippelin mittaamiseen. Vertailkaa vaikka trophyjä, siinä on jotain konkreettista verrattavaa. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

''Puhutko sä ny tosissaa rambolle ja meidän klaanille noin yleensä huippuklaanien kohtaamisesta ja klaanimatseista. Eikä noi ollu matseista varmaa puoletkaa tapoista. Ja muutenki toi pelas jotain helvetin HQ ja Dominationii ja sä puhut skillistä klaanimatseissa, voi jumatsuikka kaveri.

Kyllä tais poika vetää hiirel, niin ku huippu klaaneissa nykyään aika pitkälti vedetään. X0 puolella vielä enemmän. Ja jos ruudussa näkyy "selvästi kuule X" ni ei meinaa, että ohjain ei olisi hiiri. Kato ku se on vaa ohjain, ei se muuta niitä symbooleja jotka tulee sielä pelissä miksikään. Kato ei me sanota, että se pelaa PCllä, ku me sanotaan, että se pelaa hiirellä.

Ihme urpoja tääläki vääntää niinku tietäs jotain jostain. Sitte puhuu niin typeriä, että on pakko alkaa jo vähä vastaileen itekki tänne.''

En voi muuta sanoa kuin että viestisi ovat säälittäviä. En tiedä henkistä ikääsi tosiaan en, mutta opetampa pikkasen pikkupoikaa. Haukut minua urpoksi..alright..tiesitkös että HQ ei kuulu MLG matseihin??Idiootti, vaikene jos et tiedä jookos.''eikä noi oll matseista varmaa noi puoletkaa tapoista'' Ei pyhä sylvi. Jos edes VÄHÄNKÄÄN tunnet GB:n huippuja niin siellä vilahtelee aika tunnettuja nimiä(ei mnt random pub noobeja)

Jotenkin tuntuu että video sai sinut hermostumaan, koska luulot ittestään oli liian kovat. No sellasta sattuu, mutta ensi kerralla pistäisitkös ihan ystävällistä viestiä ja lopetat isottelun. Olet silmissäni vihainen Pikkupoika joka Normaaleissa PUB matseissa ounaa. Ei se kuule vaadi taitoa ei.

Hyvää päivänjatkoa ja toivon, että opit tästä jotain. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vähä tää on tiukka jätkä :D huh huh... Rank 120 ja lukot kertoo jo jotain.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei jumalauta kuinka idiootteja täällä pyörii..Tiesitkö että lukot saa jos on monta dispute matsia?Tiesit, no tiesitkö että klaanisi voi lukittua vaikka itse olisitte rehellisiä?okei no ihsama kuka dispustee matsin, kuhan on kolme dispute matsia niin klaani menee lukkoon, vaikk itse olisit oikean scoren pistäny. Kuinka kauan olet pelannut GB:ssä?Gb rank?Minun on 58k mutta se oli vuode alus 40k mut sitten red ring ja olin kuukauden ilman boksia.

En todellakaan halua alkaa tästä räyhäämään, vaan palauttaa sinut maan pinnalle. Tuo saavutus on 360 mittapuulla OK ja rank tulee olemaan jotain EU ladderilla 28 eli on siinä aikamoinen ero ja vielä se että enemmän parempia klaaneja 360sellä.

Ja olen ollut TOP100 klaanissa NA ladderilla joka ei sitten ole oikein helppoa meikäläiselle johtuen lägistä, mutta kyllä vain pääsin TOP 100 klaaniin. Mutta annan sinun olla jumala asemassa täällä, nimittäin sitä et ole GB:ssä. En minäkään, mutta sitä en yritä ollakkaan. Profilw views??Jotain 236??aiai mulla yli tonni ja puol koht :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eiku oikeesti sori, en tienny että sulla on noin monta profile viewsiä. Pakko nostaa hattua...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei hyvää yötä, ei taida Liköörille pelit maistua ku pitää täällä väitellä, ota ja mene [DaT]:n jätkien kanssa pelaamaan, niin tiedät, ette taitosi ja tietämäsi jätktän taso olekaan niin hyvä :rolleyes:
ja voisit opetella sen quotettamisen, ei totsta heittomerkkeilystä ota enää erkkikään selvää, että kelle vastaat ja mihin viestiin :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Huoh... Aivan vi*un naurettavia posteja 80 prosenttisesti CoD alueilla. Vi*uttaa aina lukea näitä posteja ja silti teen sitä suht usein...


Ja tuohon ps3 klaaniin vielä niin miksi teillä kaikilla on aika huonot GB rankit? Oletteko vaan normaali servumatseis noobeja ounailleet ja päättäneet kokeilla onnea GB:ssä?? Meinaa tuntuu jotenkin hepposilta nuo PS3 puolen GB klaanit EU ladderissa.

Pistäkää vitutusta vaan.Tiedän GB asioista sen verran paljon, että erotan paskan oikeesta hetkessä. Kokemus merkkaa suunnattomasti.

Siis sä tiedät paljon gbeestä... Kaikil kovil pelaajil on siis kovat gb rankit ? Rankki on aivan turha tuolla ja perustuu aikalailla pelattuihin peleihin laddussa, paljon pelejä on kumminkin jonkun verran voittoja... Ja muutenkin eurooppalaiset ps3 klaanit pelas CoD4:sta Consolegaming sivustolla sillonku peli oli juuri ilmestynyt ja silleen.

Sivuston nimi on Gamebattles, joka on suurin peli/klaanisivusto

Tosin pelaajien taso on niin korkeaa luokkaa top 100sessa, että kaikenmaailman youtube pätkät ovat lähinnä säälittäviä normaaleissa matseissa tapahtuvia ''ounauksia''.

Jos pystyt tekemään saman klaanimatsissa top 100sessa, niin nostan hattua oikein kunnolla

Viestini tarkoitus ei ole vähätellä ketään tai loukata ketään, vaan palauttaa jotkut ihmiset maan pinnalle. Ette ole nähneet vielä todellista COD4 pelaajaa

Vai että Gamebattles, täältähan oppii jotain uutta... Koskaan aikasemmin oo kuullukkaan moisesta sivustosta... ;)

Boxilla sitten vissiin tosi hurja taso, kun itse olet jossain +100 rank klaanissa. Kirjotuksista päätellen olet aikamoinen ounari tai ainakin siltä vaikuttaa. Olis kiva joskus päästä testaan pariks päiväks xboxilla, tosin en enää codia siedä yhtään.

Ps3sen CoD Eu laddu näyttäs olevan aika inactive. Onko top klaanit dispandän ku noin korkeelle ootten päässy ? Lappae. ;)

Aika easy game... lol. Ainiin ton todellisen pelaajan haluaisin joskus nähdä sitten. :)

Edit:
Kuinka kauan olet pelannut GB:ssä?Gb rank?Minun on 58k mutta se oli vuode alus 40k mut sitten red ring ja olin kuukauden ilman boksia.


Omg. oon kai fame ku mul on parempi ku 40k.

Profilw views??Jotain 236??aiai mulla yli tonni ja puol koht

Tää oli aikas hyvä, oot vaan niin ***** tyhmä. Mitä ****** noilla profile vieweil on tekemistä skillien kans?

Ainiin, toi viteo mistä tää tappelu alko oli aika paska.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Klaanit menevät lukkoon koska on monta disputea. totta, joten myönnätkö että olette tahallaan laittanut vääriä tuloksia koska jos sulla on aina ne kuvat jokasesta rundista niin ei pitäis tulla mitää ongelmia. Tosin Gamebattlesistä on monet klaanit lähteneet pois kun adminien klaanit voittavat aina jos on jokin erimielisyys ja vaikka olisi proofitkin olemassa.

Gamebattles on yleensäkin vain se toinen vaihtoehto eurooppalaisille pelaajille Consolegamingin ohella. Lähes poikeutta kun GB klaani tulee CG:n ladduihin saavat pojat turpaan aika laila. Toisinsanoen GB klaanit on paskoja ja eivät pärjää CG:n ladduissa koska taso on parempi. No ei siitä enempää.

No okei oot parempi kuin me kaikki, sun profile views ja GB RANK > me kaikki :cool:

Juhako, sulla on eniten trophyja joten sun on helppo vedota tohon :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Harmi kun on töitä tänään.Ois voina tilata safkaa ja selata tätä topiccia päivän näiden hyvien vääntö viestien toivossa:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikä ihme tuo clanbase on? Montako klaania siellä on juuri tällä hetkellä? Onko klaanit VAIN suomesta?

Clanbase on yksi suurimmista (ellei suurin) sivusto PC puolella.
Konsolipuolella tyypit heränny eloon (Oikeestaan korvattu meikäläisellä) tuossa noin kk sitten.

Ja jos olis tuo sivusto heränny samalla kun CoD4 tuli marrkinoille niin harva pelaisi muissa ladduissa. (Tällä hetkellä Ps3 puolella 2 clania syynä periaatteessa se että jengi ei jaksa uusia ladduja)

Tosin en tiedä 360 väestä että miten teikäläiset tykkää säännöistä tai miten ne on väännetty tuola CB puolella. Voit käyrä katteleen sääntöjä (http://clanbase.ggl.com) jos sattuu kiinostaan. (Mitä oon lukenu niin teikäläiset tyyliin kikitty jokasesta ladder sivustosta) Jos sattuu kiinostaa ja saat porukka sinne niin ihan hyvä juttu. Toistan vielä että en tiedä mitn 360:lla puolelta CB:ssä. Jos haluut kysellä jotain joltain sieltä niin taitaa olla Darkpsy kontakti henkilö.

Ja eikös tässä olisi aika saada jengi eloon Ps3 CoD4 puolella. Mä en todellakaan haluis uskoo siihen että jengi on "kuolemassa" pois CoD4:en parista. Ja jos toi on oikeesti totta että CG:n joku mikälie "Winter laddu":n ei oo oikeestaa ketää joininu niin on se ihme. En olis koskaan uskonu että CoD4 heitetään nurkaan uuden saapuessa. Meinaan vaan että jengi pelaa vieläki CS 1.5:sta :D

Tässä on vielä tyylii vuos aikaa uuteen CoDiin. Ja voin sanoa jo nyt että jos se ei ole CoD4 parannetuilla yhteyksillä ("tyyliin") niin meitti on silloinki täälä tässä samaisessa threadissa yrittämässä saamaan jengi takas CoD4:en pariin :D

Tässä ei tunnu olevan kyse vain Clanbasesta vaan yleisesti. Jengi pitäis saada takas.
Plussaa olis jos jengi yrittäisi saada toisia tuonne CB:n puolelle. Mainostaminenhan on kiellettyä mutta vihjailu ei. Ite en ole niin tunnettu tuola klaani sivustoilla että jos joku jaksaisi yrittää.

En viitsi lähteä siihen että unohdan tän CoD4 Clanbase jutun ja tulisin takasin joskus CoD6 aikoihin. Syinä mm. se että nämä antaisi kokemusta meikäläiselle noiden hoitamisessa ja saataisiin koko clanbase crew kasaan ennen uuden CoDin julkaisua. Haluan kyllä tähdätä tulevaisuuteen mutta haluaisin tehdä sen järjellä enkä sillai että olisin tyhjin käsin uuden pelin parissa.

Koitetaan saada jengi kasaan ja Clanbasee jos vain mahdollista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[OT]kyllä! olen nyyppä, pelaan HC! mitäs si? :D
jätän ton kommentoinnin muille, ku tätä ketjuu on NIIN hauska lukee.[OT]
pitkään aikaan en peliä oo pelannu, mut tarttee varmaa alottaa taas...vanhojen hyvien aikojen kunniaks.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olkoon klaani- ja tikapuuasioista mitä mieltä tahansa, hyvät keskustelutavat pitää silti säilyttää! Jos täällä vielä haukutaan toisia idiooteiksi tms. niin pääsee miettimään sanavalintojaan koko loppuvuodeksi banaanipuiden alle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olkoon klaani- ja tikapuuasioista mitä mieltä tahansa, hyvät keskustelutavat pitää silti säilyttää! Jos täällä vielä haukutaan toisia idiooteiksi tms. niin pääsee miettimään sanavalintojaan koko loppuvuodeksi banaanipuiden alle.
Neljä jauhamisviestiä poistettu tämän TT-2k:n ilmoituksen jälkeen. Koitetaan taas päästä päiväjärjestykseen ja keskustella ihmisiksi, niin ei tarvitse moderoida lisää isommalla kuokalla.

Yllämainittua konsolialustarajat ylittävää klaanipunnerrusaihetta voi jatkaa omassa ketjussaan lisää (tehkää siis sellainen mikäli siihen on tarvetta). Keskustelu jatkukoon aiheesta: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaako tätä enään suositella nyt äskettäin koneensa hankkineille vai onko taso karannut jo niin kauas, ettei uusilla kavereilla ole juuri mahkuja hypätä kelkkaan mukaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Riippuu ihan kaverin kokemuksesta. Jos aikaisempia kokemuksia räiskinnöistä niin miksi ei. Aivan vasta-alkajan on kyllä vaikea lähteä mukaan. Useimmat ovat peliä jo vuoden pelanneet ja sen kyllä huomaa
 
Ylös Bottom