Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä nyt hermoa kiristääÄÄÄ.
Sain pelauuta itteni takas sinne staff sergeantiksi ja kuinkas ollakaan verkkoyhteys poikki ja kun pääsen takas onlinee niin Lance Corporal TAAAAS :mad:
Maailman PASKIN servu tällä pelillä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Blackdawn sanoi:
Kyllä nyt hermoa kiristääÄÄÄ.
Sain pelauuta itteni takas sinne staff sergeantiksi ja kuinkas ollakaan verkkoyhteys poikki ja kun pääsen takas onlinee niin Lance Corporal TAAAAS :mad:
Maailman PASKIN servu tällä pelillä!
Mä oon ihan samaa mieltä, pelit kyllä onnistuu, mutta kun pelaat uudestaan, ni ei, kappas ku ei joka kerta joudu alokkaasta alkamaan!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites pelaaks porukka täällä vaa iha max tapot silmissä ja yhellä "hyvällä" aseella vai koitatteks maxii kaikissa aseissa chalenget? Ite vaihan aina ku on capissä... näkyy tosin stateissaki mut onpahan sitten tähtäimet poikineen :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Mites pelaaks porukka täällä vaa iha max tapot silmissä ja yhellä "hyvällä" aseella vai koitatteks maxii kaikissa aseissa chalenget? Ite vaihan aina ku on capissä... näkyy tosin stateissaki mut onpahan sitten tähtäimet poikineen :)

Kyllä mä ainaki oon kaikki challenget pyrkiny läpäisemään. Tällä hetkellä kaikki assaultin aseet G3 asti on suoritettu, nyt suorittamassa smg aseita vai mitä ne oli.. On muuten todella tappava yhdistelmä tuo mp5 + red dot + double tap. Porukka ei kerkee ees ampumaan takas ku mä pistän sarjan. :D Kaikki ne normaalit challenget olen suorittanut missä on mm. marathon jne.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

360-palstalla ollaan sen verran inactiveina tämän pelin suhteen että kysytään nyt täältäkin.
Kyseessä kuitenkin identtiset pelit.

Olisiko kellään neuvoa tuohon "15 years ago":n jälkeiseen tehtävään? Kun kuvittelee jo läpäisseensä kentän, tuleekin aika ja pitää rynniä suoraan päin kymmeniä vihollisia kohti Landing Zonea. Hardenedilla, jolla pelaan, tuntuu olevan kovin mahdoton. Jos vaikka alkaa ampumaan vihuja, niitä vain tulee koko ajan lisää ja lisää kuin muurahaispesästä. Jos lopettaa ampumisen, kuolee. Jos ryntää villisti tulittaen läpi ensimmäisen pellon, jää multiin.

Help, PLEASE!

Mainio peli mutta nämä muutamat haistapaska-jankkauskohdat jaksaa vituttaa :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pari sanaa peliin/partyyn liittymisestä, monella kun tuntuu olevan ongelmia sen kanssa.

- Jos olette pelissä kutsun tullessa, niin se kutsu saattaa olla jo vanha, eli party on jo aloittanut pelin. Huomatkaa, että aina jos meinaatte vaihtaa kittiä kuoleman jälkeen (painatte starttia ja valitsette uuden), niin näkyviin saattaa pompata juuri se party-kutsu. Helpoiten pääsee liittymään, kun odottaa kiltisti lobbyssa ystävälistan jäsenen kutsua ja sitten menee alle 5sek, kun liityt siihen.

Itse nakkelen aina lobbysta party-kutsuja pelissä oleville partyn jäsenille - huomaavat sitten kun huomaavat ja kutsuvat mukaan. Yleensä mukaan pääsee kiitettävän nopeasti, porukka katselee aina onko lisää kamuja onlinessa.

Sellaista ehdottaisin niille, joiden rankit ovat laskeneet, että muistakaa sammuttaa peli vasta lobbyssa, ei koskaan kesken pelin, koska ei ole varmuutta milloin kovalevylle tallentuu tietoa. Sama juttu jos aloitatte kierroksen, niin pelatkaa se loppuun ja sitten lopeta peli>>sammuta järjestelmä. Tämä on vain arvaus, mutta ehkä kokeilemisen arvoinen. Tuo tuli mieleen siitä kun tänään tuli verkkovirhe kesken kierroksen ja olin saanut pari challengea suoritettua sen aikana - lobbyssa katsoin tilastoja ja challenget näkyivät suoritettuina, joten olivat sitten kuitenkin tallettuneet, kierroksen keskeytyksestä huolimatta.

L26 ja ylöspäin mennään...

Edit: Jos yritätte liittyä johonkin pelimuotoon ja vastausta ei meinaa millään tulla, niin vaihtakaa pelimuotoa, jota olette hakemassa. Peli kun vaatii aina vastapuolen ja jos "hakijoita" tai vapaita pelaajia ei ole menossa juuri siihen pelimuotoon, jota sinä haet, niin vaihda johonkin tavallisempaan ja sitten löytyy. Yli puolta minuuttia ei kannata odotella, koska siellä tuntuisi aina olevan pelaajia varsinkin Headquarters-, Team Deathmatch- ja Domination- pelimuodoissa. Ja porukalla löytää varmimmin, yleensä kun kaveriporukat hakevat muita porukoita pelaamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Omalle kohdalleni mitään järin suuria viiveitä ei ole tapahtunut, yleensä vaihdan pelityyppiä jos joinaaminen kestää liian kauan ja näin olen usein päässyt pelaamaan alta muutaman sekunnin, toki välillä yrittämään useampaankin otteeseen.

En tiedä onko muut huomannut mutta mielestäni Splitscreen moodin pelaamisen omaksuminen online tilaksi on mielestäni typerää. Monesti paukkuu kesken pelisession kaveriporukan kanssa kutsua nettipeliin. Kysymys, kuinka moni teistä lähtee nettiin pelaamaan kesken 4 pelaajan moninpelin offlinessa :) ei sitä nyt kavereita pakoteta nettipeliä katsomaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On tuo nettitoteutus niiiiin perseestä, viimeksi v*tuttanut yhtä paljon (yllätys yllätys) CoD3:n parissa. Päivällä kun pelailin, liitymiseen ei mennyt minuuttia kauempaa ja ehdin jo huokaista helpotuksesta - tämä toimii sittenkin!
Mutta mutta.. Illalla kun koitin uusiksi ei peliin sitten millään, puoli tuntia yritystä katkaisi kamelin selän ja luovutin.
Käsittämätöntä, miten tällaiset asiat voidaan ryssiä vuodesta toiseen! Kun pelialalla muutenkin apinoidaan toisia, mikseivät kaikki voi ottaa mallia vaikkapa Haloista? Halo 2:n jo vuonna 2004 lanseerattu matchmaking toimii äärettömän paljon paremmin kuin nämä räpellykset - niin tilastot kuin peliin liittymisetkin..
Mikäli itse pelaaminen ei olisi niin hauskaa heittäisin tällä lähintä vesilintua. Mutta muutaman hauskan nettimatsin pelaamisen jälkeen ihmismieli on heikko ja valmis loputtomiin joinimispettymyksiin. Hauskinta on tosiaan epäjohdonmukaisuus, välillä matsi kuin matsi käynnistyy ilman ongelmia ja välillä olo on kuin tervassa juoksisi. Toivottavasti tänään servuilla on taas "hyvä päivä" ja auringonpilkut oikeassa asennossa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

TeRm0z sanoi:
On tuo nettitoteutus niiiiin perseestä, viimeksi v*tuttanut yhtä paljon (yllätys yllätys) CoD3:n parissa. Päivällä kun pelailin, liitymiseen ei mennyt minuuttia kauempaa ja ehdin jo huokaista helpotuksesta - tämä toimii sittenkin!
Mutta mutta.. Illalla kun koitin uusiksi ei peliin sitten millään, puoli tuntia yritystä katkaisi kamelin selän ja luovutin.
Käsittämätöntä, miten tällaiset asiat voidaan ryssiä vuodesta toiseen! Kun pelialalla muutenkin apinoidaan toisia, mikseivät kaikki voi ottaa mallia vaikkapa Haloista? Halo 2:n jo vuonna 2004 lanseerattu matchmaking toimii äärettömän paljon paremmin kuin nämä räpellykset - niin tilastot kuin peliin liittymisetkin..
Mikäli itse pelaaminen ei olisi niin hauskaa heittäisin tällä lähintä vesilintua. Mutta muutaman hauskan nettimatsin pelaamisen jälkeen ihmismieli on heikko ja valmis loputtomiin joinimispettymyksiin. Hauskinta on tosiaan epäjohdonmukaisuus, välillä matsi kuin matsi käynnistyy ilman ongelmia ja välillä olo on kuin tervassa juoksisi. Toivottavasti tänään servuilla on taas "hyvä päivä" ja auringonpilkut oikeassa asennossa.
Ei tuohon kyllä voi sanoa kun tough luck... Itsellä ei oo peliin pääsyssä ollut mitään ongelmia sitten alkupäivien ja eilenkin tuli töiden jälkeen pelattua useita tunteja putkeen ja ainoat katkokset oli ne jolloin server hostaaja lopetti pelin. Tietysti jos pelaat jotain deathmatcheja tai vielä pahempi sitä free-for-all tapa kaikki mikä liikkuu moodia kun ei se ketään kiinnosta eli ei siellä ole ketään kenen kanssa luoda peliä joten pakostihan tuo pelin luonti kestää silloin ikuisuuden.
Itse lähinnä pelaan Dominionia ja joskus sitten headquaterssia... noihin ei ole koskaan kestänyt 15 sekunttia kauempaa serverikorjausten jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joblo sanoi:
360-palstalla ollaan sen verran inactiveina tämän pelin suhteen että kysytään nyt täältäkin.
Kyseessä kuitenkin identtiset pelit.

Olisiko kellään neuvoa tuohon "15 years ago":n jälkeiseen tehtävään? Kun kuvittelee jo läpäisseensä kentän, tuleekin aika ja pitää rynniä suoraan päin kymmeniä vihollisia kohti Landing Zonea. Hardenedilla, jolla pelaan, tuntuu olevan kovin mahdoton. Jos vaikka alkaa ampumaan vihuja, niitä vain tulee koko ajan lisää ja lisää kuin muurahaispesästä. Jos lopettaa ampumisen, kuolee. Jos ryntää villisti tulittaen läpi ensimmäisen pellon, jää multiin.

Help, PLEASE!

Mainio peli mutta nämä muutamat haistapaska-jankkauskohdat jaksaa vituttaa :(
Siis tämä on siinä pellolla tankkien singottamisen jälkeen?

Ensin ammut porukkaa kun ne rynnii sua kohti. Oikealta pikkuvarastostakin tulee. Sitten lähdet pellon oikeaa laitaa eteen päin ja oikean puoleisen talon ohi. Siitä alarinteeseen päin ja hieman vasemmalle rakennuksia kohti. Suhteellisen keskellä juosten ja ampuu vain jannut ketkä on oikeasti vaarallisia sulle. Naattia ilmaan sinne oikealle missä olit helikopterissa aiemmin pesäkkeessä ampumassa. Loppumatka täyttä juoksua.

Näin itse menin hardenedilla, jos nyt ymmärsin kohdan oikein. Jos oli väärä kohta, selosta tarkemmin mitä meinasit ja voin yrittää auttaa. Peli on menty läpi joten apua löytyy mihin vaan kohtaan. Tee sitten vaan ketju peliapu-osioon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Ei tuohon kyllä voi sanoa kun tough luck... Itsellä ei oo peliin pääsyssä ollut mitään ongelmia sitten alkupäivien ja eilenkin tuli töiden jälkeen pelattua useita tunteja putkeen ja ainoat katkokset oli ne jolloin server hostaaja lopetti pelin. Tietysti jos pelaat jotain deathmatcheja tai vielä pahempi sitä free-for-all tapa kaikki mikä liikkuu moodia kun ei se ketään kiinnosta eli ei siellä ole ketään kenen kanssa luoda peliä joten pakostihan tuo pelin luonti kestää silloin ikuisuuden.
Itse lähinnä pelaan Dominionia ja joskus sitten headquaterssia... noihin ei ole koskaan kestänyt 15 sekunttia kauempaa serverikorjausten jälkeen.
Sama homma täällä. Ei mitään ongelmia pelihaussa. Ei ole ollut koko meidän klaanilla ongelmia koska aina ollaan samassa porukassa ja aina löytyy matsia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joblo sanoi:
360-palstalla ollaan sen verran inactiveina tämän pelin suhteen että kysytään nyt täältäkin.
Kyseessä kuitenkin identtiset pelit.

Olisiko kellään neuvoa tuohon "15 years ago":n jälkeiseen tehtävään? Kun kuvittelee jo läpäisseensä kentän, tuleekin aika ja pitää rynniä suoraan päin kymmeniä vihollisia kohti Landing Zonea. Hardenedilla, jolla pelaan, tuntuu olevan kovin mahdoton. Jos vaikka alkaa ampumaan vihuja, niitä vain tulee koko ajan lisää ja lisää kuin muurahaispesästä. Jos lopettaa ampumisen, kuolee. Jos ryntää villisti tulittaen läpi ensimmäisen pellon, jää multiin.

Help, PLEASE!

Mainio peli mutta nämä muutamat haistapaska-jankkauskohdat jaksaa vituttaa :(

Jos ymmärsin oikein tämän kohdan pelistä niin itsekin tahkosin sitä aika pitkään kunnes huomasin, että käytössäni oli nuolinappien alla epäsuoraa tulta. Keltaisella pylpyrällä maalataan kohdat johon haluat keskityksen, jonka aikana tai jälkeen eteneminen on "hieman" helpompaa kun reitti on raivattu auki vihollisista...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En huomannutkaan tuollaista... Perkele ei ihmekään että siinä meni niin monta yritystä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsekin hankin pelin muutama päivä sitten ja pelasin sen läpi toiseksi helpoimmalla vaikeusasteella. Kunnon propagandamättöä ja hieno mainos länsimaisille armeijoille, ei se sota vaan taida ihan noin siistiä ja mustavalkoista olla...

Komea peli, liian lyhyt vain. Aika helposti tuo muutenkin meni läpi, mitä nyt joitakin kohtia piti jauhaa aika monta kertaa. Nettipeliä olen kerrennyt vain kokeilla muutaman kerran ja vaikutti hauskalta, seuraavaksi pitää perehtyä siihen tarkemmin.

Sitten vielä tyhmä kysymys. Miten muuten ne koirat saa tapettua? Pitääkö sitä R3 rämpyttää vai pitää pohjassa vai mitä, tuntuu että joka kerta kuolee kun semmonen hyppää päälle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se R3 vilahtaa ruudussa ihan vähän aikaa. Juuri kun se näkyy, pitää painaa. Kun tietää ajoituksen milloin se tulee, pystyy ennakoimaan ja homma onnistuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites on kun claani tagi ja asevarustusten nimet ei tallennu? joudun aina laittamaan uudetaan tagin kun aloitan pelin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

BDT sanoi:
Mites on kun claani tagi ja asevarustusten nimet ei tallennu? joudun aina laittamaan uudetaan tagin kun aloitan pelin.


Mulla tulee asevarustusten nimet näkyviin kun käyn play onlinessa ja meen takas multiplayer valikkoon ja sitten takasin play onlineen.

Äsken tuossa sain sen ACOG kiikarin M4:seen niin voi hyvä helvetti että rupes porukkaa kaatuu. Ekassa flag capture kentässä sain 19 tapettua ja 4 kertaa delasin... Nyt vielä pitäs saada BOOM! HEADSHOTTEJA 30 kpl niin on aseen vaihto edessä. Lähettäkää vaan mullekkii kaveri pyyntöjä kun alotan perjantai aamuna CoD Ass Kicking Weekendsin niin ois mukavapelata suomalaistenkii kanssa. Nyt oon pieksäny vaan aamuisin iltavuoron takia niin ei paljo suomalaisia oo näkyny.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

onkos tuohon tehtävään mitään taktiikkaa missä ammuskellaan maassa olevalla helikopterin minigunilla jonka jälkeen mennään latoon ja lätkäistään singolla 4 panssarivaunua, siitä sitten tarvisi päästä reilussa 3 minuutissa sinne noutopaikkaan mutta tuntuu niitä rättipäitä tulevan sen verti ettei oikeen meinaa millään päästä?


ai tuolla ylempänä näytti olevan sama kysymys, olen tuota ilmatulta kanssa pyytänyt kun niitä siinä joku 9 on mutta sen jälkeen näyttää heti kavereita lisääntyvän joten yhtä tyhjän kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nikki sanoi:
onkos tuohon tehtävään mitään taktiikkaa missä ammuskellaan maassa olevalla helikopterin minigunilla jonka jälkeen mennään latoon ja lätkäistään singolla 4 panssarivaunua, siitä sitten tarvisi päästä reilussa 3 minuutissa sinne noutopaikkaan mutta tuntuu niitä rättipäitä tulevan sen verti ettei oikeen meinaa millään päästä?


ai tuolla ylempänä näytti olevan sama kysymys, olen tuota ilmatulta kanssa pyytänyt kun niitä siinä joku 9 on mutta sen jälkeen näyttää heti kavereita lisääntyvän joten yhtä tyhjän kanssa.

Pistät pommitukset sekä vasemmalle että oikealle ja vähän pommitusten alettua lähdet vaan pinkomaan sitä siitä keskeltä kohti evakuointipaikkaa tappaen ne mahdollisesti muutamat eloon jääneet soltut. Jos jäät vaan odottelemaan pommitusten loppumista, vihollisia vaan vyöryy ja vyöryy päälle (tämä ärsyttää yksinpelissä suunnattomasti, loputtomat viholliset).
 
Ylös Bottom