Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuris sanoi:
Pistät pommitukset sekä vasemmalle että oikealle ja vähän pommitusten alettua lähdet vaan pinkomaan sitä siitä keskeltä kohti evakuointipaikkaa tappaen ne mahdollisesti muutamat eloon jääneet soltut. Jos jäät vaan odottelemaan pommitusten loppumista, vihollisia vaan vyöryy ja vyöryy päälle (tämä ärsyttää yksinpelissä suunnattomasti, loputtomat viholliset).

oolrait, kiitoksia. Tarvii koittaa ensitöikseni kun kotio pääsee :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siis oikeesti, miten helvatassa noi rankkingit saa pysymään?
Aina ku vaihtaa peliä tai sammuttaa koneen ja alkaa uuestaa pelaamaan, ni eiköhän ne oo tippunu reilusti!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mahtava peli kyllä. Yksinpelissä erinomainen fiilis, kunnon vyörytystä, äänimaailmaan ja visuaaliseen puoleen on panostettu huolella. Saahan tämänkin tietty 'rikki' jos liikaa sooloilee tai jää kytemään väärään paikkaan, mutta kun antaa mennä vaan tapahtumien mukana niin hieno on. Hardened on ainakin itselle riittävän tiukka, tulee varmaan fiilisteltyä läpi vielä normaalillakin.

Moninpeli olisi myös A luokkaa kunhan se vain toimisi :mad:
Kaikki ongelmat tullut täälläkin vastaan, on odoteltu settingsejä ja on odoteltu matseja, rankingit ja classit on nollautunut kahdesti, kerran kone jäätynyt. Lisäksi osumis/lagi bugi (tai mikä lie) on tullut vastaan muutaman kertaa. Eli esim. ammut puoli lipasta syliin juosseeseen vihuun, mille ei käy mitään ja itse tipahdat laakista. Killcamissa ei näy että olisit tehnyt mitään.. Kyse ei siis ole normi lagista vaan tätä on esiintynyt useammallakin. Tälläistä räpellystä ei pitäisi konsolipuolella näkyä (ikinä).

Tuossa aikarajoitteisessa peltotehtävässä itse jätin omat kaverit hoitamaan vasenta puolta ja itse hipsin oikealle puolelle latoon. Sieltä odottelin pari joukkueellista vihuja mitkä listin ovelle, miina & epäsuoratuli auttaa.. Vihuilta paremmat aseistukset kouraan ja ladon läpi oikeaa puolta eteenpäin. Ekalta talolta aukeaa alamäki, mihin vaan kunnon satsit tulitukea ja rynnii itse Rambona, kranua ja sarjaa nakellen, suorinta tietä kopterille. (jos edelleen oltiin tuossa tehtävässä..)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

noni, nyt on sitten 20,5h online jyystön jälkeen lvl 55 :confused: mitäs nytte ? miten toi prestige juttu menee? häviääkö kaikki unlockit sun muut jutut?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mura sanoi:
Mahtava peli kyllä. Yksinpelissä erinomainen fiilis, kunnon vyörytystä, äänimaailmaan ja visuaaliseen puoleen on panostettu huolella. Saahan tämänkin tietty 'rikki' jos liikaa sooloilee tai jää kytemään väärään paikkaan, mutta kun antaa mennä vaan tapahtumien mukana niin hieno on. Hardened on ainakin itselle riittävän tiukka, tulee varmaan fiilisteltyä läpi vielä normaalillakin.

Moninpeli olisi myös A luokkaa kunhan se vain toimisi :mad:
Kaikki ongelmat tullut täälläkin vastaan, on odoteltu settingsejä ja on odoteltu matseja, rankingit ja classit on nollautunut kahdesti, kerran kone jäätynyt. Lisäksi osumis/lagi bugi (tai mikä lie) on tullut vastaan muutaman kertaa. Eli esim. ammut puoli lipasta syliin juosseeseen vihuun, mille ei käy mitään ja itse tipahdat laakista. Killcamissa ei näy että olisit tehnyt mitään.. Kyse ei siis ole normi lagista vaan tätä on esiintynyt useammallakin. Tälläistä räpellystä ei pitäisi konsolipuolella näkyä (ikinä).

Tuo kuvaamasi lagi on juuri sitä itseänsä. Sama lagi löytyi Boksi-puolella COD2sta ajoittain jos hosti oli tarpeeksi kaukaa(esim USA), mutta mieluummin otan tämän mahdollisuuden jossa sentään voit osua vihuun vaikkakin myöhässä, kuin Gears of warin "arvaanpa että olet nyt tuossa vaikka ruudulla oletkin jossain muualla" tavan. Lagia löytyy aina, tässä pelissä enemmän kuin muissa Sonyn nettipeleissä tähän asti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oli ihan jees geimit taas tossa foorumin possella, itellä vaan ei sujunut paria hetkeä lukuunottamatta esimerkiksi yhtään mikään. Mut hauskaa oli, muutama täsmäkranu nauratti ittiä, vastapuolta luultavasti itketti. :P Vielä kun oppis olemaan juoksematta kohti vastustajan raatoa, kun alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että sieltä löytyy Martyrdom. Tylsä ratkaisu, Last Standissa on enemmän tyyliä. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nyt tuli pelattua tuokin sitten läpi, täytyy kyllä sanoa että oli aivan perhanan hyvä, paras sotapeli ever, vartin verti ehdin testaamaan onlinessa kanssa mutta aikamoista lapsen hakkaamista se oli, kuoloa koppas päähän, sniperiä ei saanut valita mikä on itselle ainakin lempiase, tarvii tutkia tuota online meininkiä enempi ajan kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
Tuo kuvaamasi lagi on juuri sitä itseänsä. Sama lagi löytyi Boksi-puolella COD2sta ajoittain jos hosti oli tarpeeksi kaukaa(esim USA), mutta mieluummin otan tämän mahdollisuuden jossa sentään voit osua vihuun vaikkakin myöhässä, kuin Gears of warin "arvaanpa että olet nyt tuossa vaikka ruudulla oletkin jossain muualla" tavan. Lagia löytyy aina, tässä pelissä enemmän kuin muissa Sonyn nettipeleissä tähän asti.
Enemmän kuin muissa peleissä? Mun kohalla ainakin lagi on ollu enemmän poikkeus kuin sääntö tässä pelissä. Aina kun servu on ruvennut lagaamaan, se on yleensä tarkottanut sitä että servu kaatuu aivan hetken päästä.

Jos vertaa esim. Vegasin nettipeliin niin mielestäni lagi on todella pieni ongelma tämän pelin kanssa,,,
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

M-Arkku sanoi:
Oli ihan jees geimit taas tossa foorumin possella, itellä vaan ei sujunut paria hetkeä lukuunottamatta esimerkiksi yhtään mikään. Mut hauskaa oli, muutama täsmäkranu nauratti ittiä, vastapuolta luultavasti itketti. :P Vielä kun oppis olemaan juoksematta kohti vastustajan raatoa, kun alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että sieltä löytyy Martyrdom. Tylsä ratkaisu, Last Standissa on enemmän tyyliä. ;)
Jep oli ihan kiva sessio ja vaihteeksi itselläkin kulki suht ok vaikka uudella aseella ilman tähtäimiä yhdessä vaiheessa vetelin :) Ja perkele toi last stand alkaa syömään kun turhan useasti sait mut sillä alas >.<
Mutta kyllä ennemmin siihen kuolen kun omaa tyhmyyttäni juoksen Martyrdomiin mikä tapahtuu turhan usein :P Itse en kyllä käytä kumpaakaan... normaalisti käytössä on Double tap ja steady aim tosin riippuu tietysti aseesta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Moro!
Oon lukenu kaikki sivut läpi ku huomenna käyn noutaa omani :D
Mut saa lisätä suoraan listalle jos lisää suomalaisia kaipaatte..
PSN: JanRei

Voi olla että joutuu varautuu viikonloppuun lavalla kaljaa ja paketillisella laastareita että pystyy hakkaa pari päivää putkee ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Moro!
Oon lukenu kaikki sivut läpi ku huomenna käyn noutaa omani :D
Mut saa lisätä suoraan listalle jos lisää suomalaisia kaipaatte..
PSN: JanRei

Voi olla että joutuu varautuu viikonloppuun lavalla kaljaa ja paketillisella laastareita että pystyy hakkaa pari päivää putkee ;)
No pistä mulle invaitti, ku aattelin pitää koneen päällä kokoyön, ettei tartte taas alottaa ykkösrankkingilla!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Underi sanoi:
Enemmän kuin muissa peleissä? Mun kohalla ainakin lagi on ollu enemmän poikkeus kuin sääntö tässä pelissä. Aina kun servu on ruvennut lagaamaan, se on yleensä tarkottanut sitä että servu kaatuu aivan hetken päästä.

Jos vertaa esim. Vegasin nettipeliin niin mielestäni lagi on todella pieni ongelma tämän pelin kanssa,,,

Vegasia pelasin oikeastaan ainoastaan suomalaisten kanssa, joten ei sitä lagia ehtinyt siinä huomaamaan. Resistancessa/Mopossa sitä ei edes juuri vastaan tullut. Ja kun tuo lagi ulkomaalaisten kanssa vaikuttaa juuri noin kun tuo edellinen kaveri kuvasi, siksipä mainitsin että COD2ssa asia oli aivan samalla tavalla, vain 10x pahempana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nykyään ittelläni toimii codin nettipeli kans,mutta yks näistä ongelmista on tuntunu olevan mulla semmonen että melkein aina ku alotan pelin niin sillon mun kaikkien asesettien nimet on kadoksissa. Onko muilla vastaavaa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

sneik sanoi:
Nykyään ittelläni toimii codin nettipeli kans,mutta yks näistä ongelmista on tuntunu olevan mulla semmonen että melkein aina ku alotan pelin niin sillon mun kaikkien asesettien nimet on kadoksissa. Onko muilla vastaavaa
Mulla hävis ne nimet eilen 2 kertaa. Aikasemmin ei oo näin tapahtunu ja perjantaista asti oon aktiivisesti verkossa räiskiny menemään...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuli tuo peli nyt sitten hardered vaikeusasteella väännettyä läpi ja haastetta sai ainakin tarpeeksi ja varmaan peliaikakin piteni jossain määrin. Loppujaksot tosin tuntuivat olevan huomattavasti helpompia kuin keskivaiheilla ilmenneet kohtaukset. Tämän jälkeen koitin muutamaa tehtävää normaalilla vaikeustasolla ja aika laihalta tuntui kun kehon lyijypitoisuuden suruus hahmossa ei tuntunut vaikuttavan millään ja kun tarpeeksi hittiä oli ottanut niin sitten heitetään vielä mene suojaan helppiä yms :/
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muutaman kerran ovat kontrollit olleet defaultteina, joten ne tarkistan aina ennen verkkopelin aloittamista. Asekitit ovat säilyneet juuri sellaisina kuin pitääkin.

Edelleenkin potuttaa, että muutamat ulkomaalaiset kaatavat servun heti kun ovat rankasti tappiolla:mad: Eilen varsinkin, juuri kun olin laittamassa ilmaiskua vihujen spawnille, kun sinne ilmestyi paljon punaisia pisteitä, niin servu kaadettiin.

e: typo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Eilen varsinkin, juuri kun olin laittamassa ilmaiskua vihujen spawnille, kun sinne ilmestyi paljon punaisia pisteitä, niin servu kaadetaan.
Tuo on kyllä ärsyttävää! Kerran käynyt itsellenikin niin Bogissa, että vihut on kaikki juuri spawnanneet sinne päähän perälle mistä katsoen rakennukset on vasemmalla ja olen laittanut straikkia kehiin, mutta hosti on lähtenyt pois. 9 tappoa luvassa yhdellä pommilla ja saa nolla :D

Voiko muuten strikellä tappaa samaa jannua kahdesti? Nääs kerran kun laitoin striken, sain siitä yli 100 pistettä, eli yli 10 jannua enkä ymmärrä onko se edes mahdollista koska spawnin jälkeenhän on vähän aikaa kuolematon?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

sneik sanoi:
Nykyään ittelläni toimii codin nettipeli kans,mutta yks näistä ongelmista on tuntunu olevan mulla semmonen että melkein aina ku alotan pelin niin sillon mun kaikkien asesettien nimet on kadoksissa. Onko muilla vastaavaa

Mulla on ainakin aina asesettien nimet hävinny, ihan sama mitä niihin kirjottaa. Mut eipä tuo haittaa, kuhan rankki pysyy tallessa. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Therussu sanoi:
Mulla on ainakin aina asesettien nimet hävinny, ihan sama mitä niihin kirjottaa. Mut eipä tuo haittaa, kuhan rankki pysyy tallessa. ;)
Mulla ei ole hävinnyt ikinä asesettien nimet, ohjaimen asetukset on taas hävinnyt pari kertaa. On muuten suhteellisen helppoa voittaa vaikka useampi matsi putkeen free-for-all:in deathmatchissa, kunhan on vähän itselle kerryttänyt kokemusta ja paremman aseen. Eilenkin 8:n ihmisen matsissa 4 voittoa, vaikka Resistancessa en tainnut deathmatchissa ikinä ykköseksi tulla. Tosin eniten hakkasin Capture the flagia.

Vaikka olen nyt aukaissut kaikki moninpelimoodit, niin empä ole edes testannut muita kuin Deathmatchia. Se on vaan vielä pitänyt pintansa. :cool:

Kestosuosikki on nyt ollut M4 & Red-dot (Pidän tuota parempana kuin kiikaritähtäintä.), stopping power, 2*RPG, martyrdom(?, nimestä en ole varma, mutta kuitenkin se kranaatin pudottaminen kuoleman koittaessa.) Double-tapia ja G63C:tä odotellessa... :)
 
Ylös Bottom