Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Palasin pitkästä aikaa Codi 4:n pariin ja tuntuu, että nettipeli lagaa huomattavasti enemmän kuin ennen. Damagea tekee kyllä ihan normaalisti, mutta liikkuminen on välillä niin tahmaista että... Onko muilla vastaavia kokemuksia vai kuvittelenko vain?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No yleensä kun minä palaan pitkän tauon jälkeen muiden pelien parista codin pariin, niin tuntuu vaan että peli on entistä nopeempi ja entistä helpompi pelata.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Rupesin pitkästä aikaa pelaamaan codia, netissä tietenkin. Ei voi muuta kuin sanoa että aivan v*tun jäätävää meininkiä ja vartin välein servu kaatuu. Olisi mukava pelata jos tuo ärsyttävä lagi loppuisi. Muuten hyvä peli edelleenkin jaksaa aina pelata vaikka hyllyssä olisi kuinka uusia pelejä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

lisätkää mut eili samifin ps3 kaveri listalle pelaan codiakin toka prestige vast lvl 33
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tässä nyt taas ilmoittelisin että Clanbase:ssa rupee porukkaa näkymään.

(On tainu mainostaminen alkanu tepsimään jonkin verran)
http://clanbase.ggl.com/rating.php?lid=8236

12 clania joista ainakin 10 on ihan tosissaan pelaamassa tuola.

Eli jos on jengi vielä pelin parissa, niin pistäkää tuonne klanit pystyyn. Saatte ainakin rehtiä otteluja. Ja ei tuu hirveesti ainakaan hämminkiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko tässä pelissä tosiaankin, niin että ei saa mutetettua muita pelajia pelin aikana? Eikö musiikkia saa pois? Eikö sitä äijää saa hiljennettyä mikä selostaa tilanteita?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko tässä pelissä tosiaankin, niin että ei saa mutetettua muita pelajia pelin aikana? Eikö musiikkia saa pois? Eikö sitä äijää saa hiljennettyä mikä selostaa tilanteita?

Onlinessa saat säädettyä muiden lätinät asetuksien kautta pelin aikana. Gamevolume muistaakseni (oon töissä en pääse tarkistamaan) ja sieltä voip tai voice joku minimiin. Näin myös cod:wawissa. Kätevää, jos ei ole kavereita pelissä. Hiljentää myös aulan. Helpommin pelin aikana saat muten päälle select ja listalta häirikkö x:llä hiljaiseksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onlinessa saat säädettyä muiden lätinät asetuksien kautta pelin aikana. Gamevolume muistaakseni (oon töissä en pääse tarkistamaan) ja sieltä voip tai voice joku minimiin. Näin myös cod:wawissa. Kätevää, jos ei ole kavereita pelissä. Hiljentää myös aulan. Helpommin pelin aikana saat muten päälle select ja listalta häirikkö x:llä hiljaiseksi.

Jostakin syystä, ei vain mulla saa tuollakaan tavalla mutetettua muita pelaajia. No mikki päälle ja piiloon. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jostakin syystä, ei vain mulla saa tuollakaan tavalla mutetettua muita pelaajia. No mikki päälle ja piiloon. :D

Mulla tulee mikkiin horinat ulos töllön siis järjestelmän, ei napin kautta. Olisko sillä merkitystä? Jos tänään ehdin pelaan nelosta niin katson omat asetukset.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jostakin syystä, ei vain mulla saa tuollakaan tavalla mutetettua muita pelaajia. No mikki päälle ja piiloon. :D

CoD4:ssa se mute toimii siten, että pelin aikana SELECT:llä pelaajalista näkyviin ja rastilla klikkaat sitä pelaaja kenet haluat hiljaiseksi. Taitaa olla niin, että sitä aulaa ei saa laitettua mutelle, muistelisin niin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitti vinkistä, pitää kokeilla.
Sitä oon ihmetellyt, että miksi melkein kaikilla on martyrdom käytössä. Kyllä se kieltämättä toimii noissa kaupunki mapeissa. Ärsyttävä perkki kumminkin. Oon nyt itseäni pakottamalla tätä pelannut. Kestää vain aikansa ennen kuin oppii noi mapit. Onko noissa aseissa mitään ylivoimaista, tuntuu että aika kirjavasti erilaiset aseet käytössä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko noissa aseissa mitään ylivoimaista, tuntuu että aika kirjavasti erilaiset aseet käytössä.

Siivoushommiin -> Avtomat Kalanikova obraztsa 1947 goda aka AK-47. Kyllähän porukka spreijaa P90:llä aika suurella prosentilla - se nyt vaan on tosi ruma ja typeränkuulonen ase. Ei sitä kehtaa käyttää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siivoushommiin -> Avtomat Kalanikova obraztsa 1947 goda aka AK-47. Kyllähän porukka spreijaa P90:llä aika suurella prosentilla - se nyt vaan on tosi ruma ja typeränkuulonen ase. Ei sitä kehtaa käyttää.

Älä valehtele. Miehekkäin ase koskaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siivoushommiin -> Avtomat Kalanikova obraztsa 1947 goda aka AK-47. Kyllähän porukka spreijaa P90:llä aika suurella prosentilla - se nyt vaan on tosi ruma ja typeränkuulonen ase. Ei sitä kehtaa käyttää.
Ethän sinä ole edes pelannu tätä puoleen vuoteen. :confused: Siellä HC puolella toi P90 saattaa olla kova juttu vieläkin, mut NORMISSA ei sitä P90 kovin monella pelaajalla ole per peli. Sanoisin että aika tasasesti on aseet käytössä, joskus tulee tietty [No$c] tagilla varustettu spedelauma ampuu lonkkia. Ja kaikilla tietysti M40A3 + ACOG.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Omalla kohalla tulee melko monipuolisesti käytettyä kaikkia aseita, toki suosikkeja löytyy. Pelikokemuksen karttuessa, varmasti jokainen löytää oman suosikkinsa. Oma pelityyli ku on melko vauhdikas ni käteen passaa juurikin tuo haukuttu P90. Ihan sama, miltä näyttää ja kuulostaa mutta toimii kaikissa pelimuodoissa ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

olisivat voinu viä tehdä korjaus päivityksen esim. Ambush mappiin, hc tdm:s ainaki satunnaasesti törmää kartan ulkopuolella pisteh***aaviin idiootteihin (osu samalle puolelle ja huomasivat joutuneensa teamkillin uhreiksi HETI) klaani tais olla [wulf] tai joku hyvin saman tyylinen..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä että mihin tämä kysymys olisi pitänyt laittaa mutta pistänpä tänne: elikkäs itselläni on variety map pack ostettu accountilleni psn storesta, mutta pleikkarini meni rikki, mutta oli takuuta jäljellä ja sain uuden, MUTTA en pysty lataamaan sitä map packia uudelleen storesta, vaikka siellä näkyy, että se on ostettu.... (siis sellainen ''punainen kassi'') Elikkäs osaisiko joku neuvoa tätä ääliötä, koska olen ihan paniikissa? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä että mihin tämä kysymys olisi pitänyt laittaa mutta pistänpä tänne: elikkäs itselläni on variety map pack ostettu accountilleni psn storesta, mutta pleikkarini meni rikki, mutta oli takuuta jäljellä ja sain uuden, MUTTA en pysty lataamaan sitä map packia uudelleen storesta, vaikka siellä näkyy, että se on ostettu.... (siis sellainen ''punainen kassi'') Elikkäs osaisiko joku neuvoa tätä ääliötä, koska olen ihan paniikissa? :D

Sen lataus varmaankin onnistuu sieltä storesta oikealta ylhäältä löytyy download list ja sieltä haet sen paketin lataukseen.
 
Ylös Bottom