Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No ilmeisesti sait sitten toimimaan, ainakin olit onlinessa pelaamassa COD4: Modern Warfarea. Vaiko mitenkä? Sori etten vastannut inveihin, kun oli niin jännät 1vs1 matsit menossa:) Jos nyt edes olet se sama pzodzop? Ainakin ton niminen löytyy kaverilistalta... Vai tyydyitko pelaamaan vaan sitten sillä yhellä palkilla... Toivottavasti nyt kuitenkin selviää kyseinen asia! Jotenkin kuullostaa ihan oudolta tapaukselta. Ehkä sitten pelissä onkin vikaa? Jospa kokeilisit vaikka kaverin codia tai jotain?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joop tuossa illalla testailin, aluksi oli pykälät taas heikoilla ja tökki ihan armottomasti. Siinä vähän ajan kikkailun jälkee palkit pamahti vihreiksi ja pelaaminen alko taas toimii kunnolla. Oli kyllä aika outoa tuo parin päivän tökkiminen, tiiä sitte mikä oli vialla :confused:
Nyt kuitenki toimii, ja niin tosiaan sama pzodzoppi olen. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Call of Duty 4 -pelaajille ilouutisia

tässä linkki
http://pelaajalehti.com/2009/02/18/call-of-duty-4-pelaajille-ilouutisia

Ensi viikolla Infinity Ward hemmottelee uskollisia CoD4-pelaajia.

Vuonna 2008 julkaistun Variety Map Packin hinta puolittuu. Peliin lisätään myös uusi moninpelimuoto, Hardcore Headquarters. Tämän lisäksi Infinity Ward kääntää Double XP:n päälle helmikuun viimeisen viikonlopun ajaksi :eek:
Eikös karttapaketin hinta pitänyt puolitua tiistaista lähtien? Storessa hinta edelleen 9,95e. Vai enkö tajua jotain? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikös karttapaketin hinta pitänyt puolitua tiistaista lähtien? Storessa hinta edelleen 9,95e. Vai enkö tajua jotain? :confused:

Pleikkarin kohdalla karttapaketin hinta puolittuu varmaankin silloin, kun store torstaina päivittyy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tälläinen harvinaisuus tapahtus publalla tuossa alkuillasta. Toroselle kiitos kuvasta. Jotain ne vastustajat itki ettei oo reilu matsi. :D
cod4sd.jpg
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tälläinen harvinaisuus tapahtus publalla tuossa alkuillasta. Toroselle kiitos kuvasta. Jotain ne vastustajat itki ettei oo reilu matsi. :D
Ja korjataan sen verran vielä, että pari rundia meitä oli 9 vastapuolella oli tuo 3 pelaajaa, sekä se, että vastapuoli sai kaks kertaa peräkkäin hävittäjät, toisella kertaa tappo koko joukkueemme... hauskaa kyllä oli :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Reilu peli. :D Jokos store on päivittyny, niin latais sen map packin puoleen hintaan.. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hahhah, itellä on käyny jopa silleen että vihollisia on vaan 2, ja kaikki muut on mun puolella :D arvatkaa kumpi voitti :D

Mun tiimi voitti 4-0 :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä tuollainen ihme on käynyt itselekin. Oltiin jonkun random tyypin kanssa kaksistaan kymmentä vastaan China Townissa.
Voitettiin ja tappoja tuli kivasti.

EDIT:
Tietysti kyseessä ei ollut S&D, vaan HC TDM.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oon wawissa nähny ton useampaan otteeseen. Yleensä tapahtuu 2-0 tai 3-0 tilantees jolloin tappiotiimistä lähtee jengii menee ja uudet naamat jostain syystä liittyy voittajaporukkaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep, eli kun peliin connectaa juuri kun on kierrosten välinen "intermission" menossa, niin ei spawnaa automaattisesti vaan saa valita puolensa. Bugi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minun mielestäni tuo variety map pack on aivan mahtava...mutta...

Ainakin 360 puolella kaikki ovat kuin ''uusia'' pelaajia. Kukaan ei oikein löhde ryntäilemään, vaan esim creekissa istuminen on suuressa suosiossa, minkä ymmärtää johtuen kentän koosta, mutta todella ärsyttävä pelattava. Chinatownissa taas koko tiimi vetäytyy aloituspaikkaa ja miinoittaa helvetin alueen. Killhousessa taas istutaan, oli kyseessä mikä tahansa pelimuoto.

SIIS kaikissa pelimuodoissa menetellään näin(paitsi SND). Itse olen pelannut VAIN ärsyttäviä matseja uusissa mapeissa. Klaanin kanssa tosin tulee välillä treenattua huvinvuoksi TDM ja domoo uusissa mapeissa ja oikein pelattuna erittäin hauskaa.

Eli voi olla että vain PUBpelaamiseen uudet mapit eivät toimi. Millainen pelityylisi sitten on..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minun mielestäni tuo variety map pack on aivan mahtava...mutta...

Ainakin 360 puolella kaikki ovat kuin ''uusia'' pelaajia. Kukaan ei oikein löhde ryntäilemään, vaan esim creekissa istuminen on suuressa suosiossa, minkä ymmärtää johtuen kentän koosta, mutta todella ärsyttävä pelattava. Chinatownissa taas koko tiimi vetäytyy aloituspaikkaa ja miinoittaa helvetin alueen. Killhousessa taas istutaan, oli kyseessä mikä tahansa pelimuoto.

SIIS kaikissa pelimuodoissa menetellään näin(paitsi SND). Itse olen pelannut VAIN ärsyttäviä matseja uusissa mapeissa. Klaanin kanssa tosin tulee välillä treenattua huvinvuoksi TDM ja domoo uusissa mapeissa ja oikein pelattuna erittäin hauskaa.

Eli voi olla että vain PUBpelaamiseen uudet mapit eivät toimi. Millainen pelityylisi sitten on..

En kyllä allekirjoita tätä. Samalla lailla porukka käyttäytyy "uusissa" kuin vanhoissakin mapeissa (Creek jonkinasteinen poikkeus, johtuen kentän luonteesta). Kämppijät kämppii ja muut ryntäilevät kuin muutenkin. Ja pelailen siis Publalla TDM ja HQ:ta pääosin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihan vain muistutukseksi. Tupla XP viikonloppu!
HC headquarters on myöskin tullut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itselläni osui hauska bugi vastaan HCHeadquartterissa Showdownissa, ilmeisesti helikopterin visiitistä jäi ilmaan leijumaan konekiväärin suuliekki, joka savusi myös melko reilusti. Ehdin jopa kuolla kerran, palata paikalle, laittaa akun kameraan ja napata kuvan, se siis jäi siihen rundin loppuun asti. "OMG it's a ghost" :
Kuva1
Kuva2

Näyttääpi kuvissa pelkältä savupilveltä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joskus on tullu pelissä mul sillanen kummalinen valopallo ja kun sen viereen menee nii alka lagitaa iha hullun lailla:D muilla?
 
Ylös Bottom